Beneficiile unei benzi de alergare pentru pierderea în greutate – cum se face și programe de pregătire pentru bărbați sau femei

Conținutul articolului



Printre multe moduri de a face o figură mai subțire, alergarea nu este ultimul loc. Condițiile moderne de viață duc mulți la antrenamente la sală sau acasă cu ajutorul unui simulator special. Utilizarea unor astfel de exerciții pentru pierderea în greutate este incontestabilă, prin urmare, întrebarea modului de a pierde în greutate pe o banda de alergare este una dintre cele mai relevante la elaborarea unui program individual de antrenament. Pentru a obține rezultatul dorit, trebuie să luați în considerare mulți factori și să utilizați diferite tipuri de rulare.

Este posibil să slăbești pe o banda de alergare

O încărcătură cardio bună nu poate decât să afecteze starea corpului. Este o sursă de energie și sănătate. Nu contează unde o faci: pe stradă sau în cameră, este important cum o faci. Dacă antrenamentul pe banda de alergare v-a determinat să transpirați bine și să aveți respirație scurtă, atunci s-a pierdut o anumită cantitate de calorii. Principalul lucru este să vă antrenați în mod regulat și să o faceți în mod competent, adică să monitorizați frecvența cardiacă maximă (MCH), pentru a nu suprasolicita, dar și pentru a nu fi leneși, oferindu-vă o sarcină bună..

Grup de oameni pe banda de alergare

Există două opinii cu privire la pierderea în greutate folosind pista. Unii oameni cred că doar a alerga pe ea este suficient. Alții sunt siguri că pierderea reală a kilogramelor începe atunci când alimentele corecte sunt adăugate la antrenamentele cardio, ceea ce afectează metabolismul principal și un anumit mod de exercițiu. Este important să nu consumi nimic altceva decât carbohidrați înainte de antrenament. Când sunt procesate, energia va începe să provină din grăsimea care se abate..

Ceea ce dă o banda de alergare pentru o figură

Indiferent de simulatoarele și echipamentele pe care le folosim, toată lumea dorește cu adevărat să vadă un rezultat vizibil pe figura lor. Banda de alergare întărește mușchii întregului corp, deoarece în timpul alergării toate părțile lucrează activ. Accentul principal este pus pe picioare, majoritatea șoldurilor și a gambei. Dacă nu vă țineți de balustrade, dar ajutați-vă energic cu mâinile, înseamnă că brâul de umăr și mâinile funcționează la fel de activ. Datorită acestui fapt, îți faci inima și plămânii să muncească din greu..

Cum să faci exerciții pe o banda de alergare

O banda de alergare este o versiune ușoară de rulare. Este mai ușor să vă antrenați pe stradă decât pe stradă, deoarece ajută o persoană datorită propriei mișcări și a prezenței balustrade pe care le puteți ține. Cum să slăbești pe o banda de alergare în astfel de condiții? Trebuie să vă antrenați pentru a alerga fără balustrade și să alegeți diferite grade de înclinare. Acest lucru va face antrenamentele tale să pară un adevărat jog street. Este important să obțineți cea mai mare durată posibilă a cursurilor, nu uitați să vă încălziți, să purtați încălțăminte confortabilă, să beți cantități mici de lichid.

Cât ai nevoie pentru a rula

Durata și frecvența antrenamentului pe banda de rulare depinde de ce rezultat doriți să obțineți. Dacă sarcina este să slăbești ușor, să strângeți mușchii și să vă tonificați, atunci antrenamente scurte de 15 minute, de preferință de 5 ori pe săptămână, sunt suficiente. Nu trebuie să vă forțați puternic: păstrați un ritm moderat, aducând treptat timpul la jumătate de oră.

Fată pe o banda de alergare în sala de sport

Cum să slăbești pe o banda de alergare cu mai multe kilograme? În acest caz, durata antrenamentului ar trebui să fie de 40 de minute sau mai mult. Numai în această perioadă organismul începe să ardă grăsimile. Puteți începe cu alergări scurte, cu o creștere constantă a sarcinii și a timpului. Puteți face acest lucru de trei ori pe săptămână, în alte zile mușchii trebuie să fie reparați, deoarece o astfel de alergare ar trebui să vă facă să transpirați bine.

Ce mușchi funcționează

Banda de alergare face ca toți mușchii corpului să fie mai tonifiați. Nu se pompează, ci sunt „uscate”, adică excesul de grăsime din jurul lor se îndepărtează. Masa musculară tonifiată devine mai vizibilă. Cele mai multe încărcături sunt:

  • Mușchii gambei, care sunt localizați de la genunchi și de jos. Exercitarea pe ele va face picioarele mai subțiri, vă vor crește gambei prea mici sau vă vor trage de mari.
  • Quadriceps sunt mușchii care formează șoldurile. Acestea sunt situate în partea superioară a piciorului. Sunt conduse de un ascensor.
  • Bicepsul șoldului este suprafața posterioară care se umflă în timpul alergării rapide..
  • Mușchii gluteali sunt implicați în orice alergare, iar fesele devin elastice.
  • Centură scapulară. Ea implică balansări active ale mâinilor..
  • Muschiul cardiac. Respirația îmbunătățită face ca inima să funcționeze de mai multe ori mai intens. Modurile dependente de impulsuri controlează bătăile inimii și lucrează rezistența inimii.
  • Mușchii intercostali, mușchii presei funcționează din cauza respirației intense.

Câte calorii sunt arse

Programele de exerciții pot arăta o varietate de date, dar cele care reflectă caloriile arse nu sunt în întregime adevărate. Deci, în primele minute de antrenament, nu se consumă depozite de grăsime, ci apă. Indicatori suplimentari depind de intensitatea antrenamentului. Mersul arde până la 300 de calorii – acest ritm de pregătire este potrivit pentru începători. Dacă avem în vedere rularea ușoară, aceasta ajută la pierderea a până la 500 de calorii pe oră. Cu această intensitate, o persoană începe să slăbească. Cum să slăbești pe o banda de alergare? Alegeți cu viteză maximă pentru a obține o pierdere de 800 kcal / oră.

Fata este angajată pe o banda de alergare

Exerciții de rulare

Cu simulatorul pentru rulare, puteți face o mulțime de exerciții utile diferite. Datorită lui, acestea devin de multe ori mai eficiente. Încercați să faceți:

  • lunge direct pe o cârpă mișcătoare în față și în părțile laterale;
  • o etapă atașată care poate fi făcută cu viteze diferite;
  • bara dinamică, adică merge cu mâinile;
  • mersul pe jos
  • alergând cu înclinații diferite.

Mersul pe jos

Puteți începe să faceți exerciții pe simulator cu o plimbare regulată. O banda de alergare pentru pierderea în greutate este potrivită dacă starea ta fizică este foarte slabă. Este ales de persoane la bătrânețe sau după boală. Mersul pe o banda de alergare pentru pierderea în greutate nu este la fel de eficient ca alergatul, dar, treptat, pregătește corpul pentru sarcini mai grave, iar cu exerciții obișnuite, acesta încet, dar duce la pierderea în greutate. Prin efectuarea acestui exercițiu, reduceți la minimum riscul de supraîncărcare. Viteza optimă pentru sportul care merge până la 7 km / h, durata – aproximativ o oră.

Există o variație a mersului numit jogging – aceasta este o mișcare aproape de alergare, care se efectuează cu o viteză de 7-10 km / h. În timpul jogging-ului, o persoană poate observa stări scurte de „zbor” atunci când ambele picioare sunt simultan în aer. Clasele în acest ritm sunt mai eficiente decât mersul pe jos, au un efect mai bun asupra pierderii în greutate și antrenează sistemul cardiovascular. Acest exercițiu este perfect pentru cei care vor să scape de celulită și să-și strângă corpul..

Alerga

Alergarea pe o banda de alergare pentru pierderea în greutate începe cu o viteză de 10 km / h. Se recomandă să urmați pașii cu degetul de la picior. Trebuie să vă evaluați cu adevărat starea fizică și să nu vă conduceți de la primele antrenamente. Frecvența cardiacă recomandată în timpul alergării este de la 120 la 130 de bătăi pe minut. Monitorul de ritm cardiac va ajuta la calcularea acestuia. De îndată ce exercițiile din ritmul ales încetează să te plictisească, înseamnă că este timpul să crești încărcarea, altfel nu va avea niciun efect pentru pierderea în greutate. Trebuie să vă mișcați lin, să vă țineți brațele îndoite de coatele, umerii și pieptul – îndreptați. Încercați să respirați prin nas, adânc.

Înclinați mersul

Înclinarea benzii de alergare este o modalitate de a vă complica antrenamentul și de a vă crește volumul de muncă. Forțează corpul să se răspândească cu 100-200% mai mult. În timpul acestor clase, există un proces intensiv de ardere a caloriilor și pierderea în greutate. Pentru a obține efectul maxim al mersului cu o pantă, în timpul unui antrenament alternează toate nivelurile care se află pe banda de alergare de la mai mic la mai mare și invers. Când te obișnuiești cu toată sarcina pe care simulatorul o poate oferi, folosește materiale de cântărire (rucsac, volane, centură).

Programul de antrenament al pierderii în greutate

Programul de antrenament trebuie realizat individual, pe baza capacităților corpului tău și a sarcinilor. Pe un simulator mecanic, va trebui să efectuați calculele manual, computerul încorporat va facilita această sarcină. În orice caz, trebuie să determinați mai mulți indicatori pentru exercitarea pe o banda de alergare pentru pierderea în greutate: durata, viteza, unghiul pistei. O creștere a sarcinii și a duratei ar trebui să apară la fiecare 2 săptămâni cu 5%, dar puteți crește una sau alta, și nu ambele în același timp..

Fata alege programul de antrenament al benzii de alergare

Indiferent de greutatea pe care doriți să o pierdeți și de orice program alegeți, rezultatul poate fi diferit: în loc de 5, puteți pierde 1 kilogram sau puteți 8. Depinde de greutatea inițială (persoanele mai pline pierde mai rapid în greutate), de numărul și durata antrenamentului, din mâncare. Dorind să slăbești, nu te poți baza doar pe antrenament, deoarece o dietă și un minimum de alcool sunt aceleași condiții necesare. Iată două tipuri de programe de antrenament pentru pierderea în greutate:

  • Antrenamente lungi. Exersează 40 până la 60 de minute. Mențineți un ritm moderat. Dacă, pentru început, alegeți mersul pe jos, îl puteți face atât zilnic, cât și de două ori pe zi, pentru a slăbi..
  • Antrenament la intervale. Vor părea să faci jogging timp de 1 minut și să meargă la recuperare timp de 3 minute. În timp, sarcina crește. Clasele sunt ținute sub formă de încărcare și odihnă 1: 1, apoi 2: 1.

Încălzire

Ar trebui să începeți întotdeauna o lecție cu o încălzire. Această regulă se aplică oricărui tip de antrenament, deoarece încălzește mușchii și ajută la evitarea rănilor și a supraîncărcărilor bruște. Încălzirea pentru rulare pe pistă ar trebui să dureze 5 minute. Aduceți o viteză de 5 – 6,5 kilometri fără pantă. După ce a alergat timp de 2 minute, crește viteza cu 0,3 km pe oră și face-o la fiecare 30 de secunde până când atinge 5,5 km. Apucați barele de prindere pentru perioade și mergeți câteva secunde pe vârfuri, apoi pe călcâie. Îngenunchează luciul.

Interval de rulare

Cum să slăbești rapid pe o banda de alergare? Acest lucru va ajuta la antrenamentele cu intervale, adică alternarea diferitelor viteze de rulare. Există două tipuri de activități: cu limite de timp sau care durează atât timp cât există forțe. A doua opțiune nu are lacune clare și se numește fartlek (joc de viteză). Implică alergarea la eșec, apoi mersul restaurator. Puteți să o repetați până la debutul oboselii goale. Intervalele clare pot arăta astfel: un minut sprint, 2 plimbări; 4 sprinturi, 7 plimbări. Este dovedit: caloriile continuă să ardă chiar și după intervalul de timp.

Mașini de alergat pentru începători

Oamenii ne instruiți ar trebui să își evalueze în mod adecvat capacitățile. Cum să slăbești pe o banda de alergare dacă nu ai mai fost angajat până acum? Începeți cu o simplă plimbare aproximativ 15 minute pe zi. Respirația poate deveni ușor rapidă, dar fără apariția de respirație și alte senzații inconfortabile. Primele 2-4 săptămâni ar trebui să dezvolți rezistența corpului. În primele trei luni nu trebuie să existe sarcini intense și în special sarcini cu intervale.

Fată cu antrenor în sală

Performanța benzii de scădere a greutății

Mișcarea aduce mari beneficii pentru corpul nostru, iar mișcarea intensă poate reînvie literalmente corpul și să inspire nouă viață în el. Deci, clasele de pe banda de alergare pentru pierderea în greutate duc la numeroase rezultate pozitive. Printre ele se numără:

  • rezistență crescută;
  • întărirea tuturor mușchilor corpului, astfel încât figura să fie strânsă;
  • arderea grăsimilor și dispariția celulitei;
  • îmbunătățirea metabolismului și creșterea metabolismului;
  • accelerarea fluxului sanguin, care asigură o mai bună îmbogățire a celulelor cu oxigen;
  • întinerirea pielii.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: