Pierderea în greutate prin alergare – beneficiile unui regim de pregătire și antrenament, rezultate și recenzii

Conținutul articolului



Cea mai importantă cursă printre fete este o figură zveltă care ar încânta pe toți cei din jur. Când începe căutarea unei metode eficiente de ardere a kilogramelor, sunt utilizate toate opțiunile posibile. Este posibil să slăbești din alergare, ajută dacă alergi în fiecare seară sau dimineață timp de una, două sau trei săptămâni? Da, acest tip de încărcare are efectul maxim asupra proceselor de ardere a grăsimilor din organism. Principalul lucru este să alegeți programul potrivit și să urmați toate recomandările.

Pierderea în greutate Jogging

Dacă vine vorba de lupta împotriva excesului de greutate, atunci toată lumea își amintește imediat alergările de dimineață sau de noapte. Cei care se îndoiesc dacă este posibil să slăbești cu ajutorul alergării pot consulta orice program de antrenament și văd că acesta este un element obligatoriu în toate complexele. Poate fi jogging pe banda de alergare sau pe stradă în orice moment al anului. Trebuie înțeles că nu afectează pierderea în greutate zilnic între țări, ci ajustarea nutriției și creșterea calorii. Alergarea cu pierderea în greutate – principalul instrument pentru accelerarea metabolismului în corpul uman.

Cum afectează alergarea pierderea în greutate

Pentru a aprecia ajutorul jogging-ului cu pierderea în greutate, trebuie să înțelegeți procesele care apar în corpul uman. Creșterea în greutate se datorează faptului că o persoană consumă mai multe calorii decât consumul zilnic. Corpul transformă elemente suplimentare în „rezerve”, care se depun pe talie, fese și șolduri. Pentru ca aceste depozite să poată fi utilizate, este necesar să crești consumul de energie. Acesta este răspunsul la întrebarea dacă alergarea ajută la pierderea în greutate.

Când o persoană începe să-și antreneze corpul, este nevoie de reîncărcare suplimentară de energie. În primul rând, extrage energie din carbohidrați, apoi organismul începe să descompună grăsimile. Alergarea afectează pierderea în greutate prin creșterea costurilor de energie, dar durata ședinței ar trebui să fie lungă, astfel încât „Coada” să ajungă la grăsimea corpului.

Ce pierde în greutate atunci când alergi

Unii începători și-au stabilit obiectivul de a pierde în greutate într-un anumit loc. Corpul pierde în greutate imediat peste tot și nu în părți separate, dar uneori unele zone reduc mai rapid stratul de grăsime (aceasta este o caracteristică individuală a fiecărei persoane). Prin urmare, răspunsul la întrebarea ce pierde în greutate atunci când aleargă este totul: brațe, picioare, talie, piept, spate și fese. Procesul de ardere a grăsimilor afectează toate părțile corpului, contribuie la pierderea în greutate și la reducerea volumului.

Tip și fată aleargă

Cum să slăbești cu alergarea

Trebuie să fiți conștienți că numai cu ajutorul încărcărilor cardio, pierderea în greutate nu va funcționa. Este foarte important să respectați o dietă pentru a pierde în greutate, reușind prin a crește arderea caloriilor și a reduce aportul acestora. Când atingeți acest echilibru, acesta va contribui la pierderea în greutate. Pierderea în greutate cu alergarea va funcționa numai cu antrenamente regulate. Nu poți alerga doar vara, trebuie să te antrenezi iarna, de exemplu, în sala de sport de pe pistă.

Va fi posibil să activați procesul de ardere a grăsimilor numai dacă vă ridicați pulsul la o anumită valoare și îl mențineți mult timp. De regulă, pentru a slăbi, jog. Acest lucru ajută la creșterea frecvenței cardiace cu 20-30 de puncte din indicatorul obișnuit, crește consumul de energie al organismului datorită activării musculare și începe procesul de divizare a depunerilor de grăsime. Obțineți un rezultat cu adevărat tangibil numai cu rulări regulate.

De câte ori pe săptămână trebuie să alergi

Dacă efectuați jogging (viteză mică) și nu oferiți corpului sarcini puternice, atunci puteți merge la o alergare în fiecare zi. Este dăunător pentru organism dacă, în efortul de a pierde în greutate, îți excesezi excesiv articulațiile, mușchii. Alergări optime lungi – o oră, acest lucru este suficient pentru a începe procesul de ardere a grăsimilor și nu supraestimarea organismului. Pierdeți în greutate din alergare, dacă o faceți o dată pe săptămână? Nu, acest lucru nu va fi suficient pentru a optimiza procesele metabolice și pentru a crește costurile cu energia..

De câte ori pe săptămână trebuie să alergi, fiecare atlet determină independent, dar numărul trebuie să fie de cel puțin 3, în caz contrar nu se poate aștepta un rezultat pozitiv. Este mai bine să vă planificați ruta în avans dacă vă antrenați pe stradă. La început, 1-2 kilometri vor fi suficienți pentru ca corpul să se obișnuiască cu încărcăturile. În timp, ar trebui să vă măriți cercurile la 5-6 km și să rulați non-stop. Dacă există un stadion în apropiere, atunci puteți exersa acolo pentru a facilita numărarea distanței parcurse în cercuri.

Ce este mai bine să alergi

Pentru cursuri, este important să alegeți haine confortabile, în special pantofi. Pentru jogging pe drum, sunt necesare adidași cu supinație bună. Când picioarele aleargă pe asfalt se formează o încărcătură serioasă, astfel încât se „înfundă” foarte repede și obosesc. Ce este mai bine să alergi dacă te antrenezi pe stradă:

  • adidași confortabili care susțin piciorul;
  • Tricou, iar deasupra un sacou ușor care poate fi îndepărtat atunci când corpul se încălzește;
  • pantaloni care nu v-ar împiedica mișcarea și pantaloni scurți dacă vă antrenați vara.

Alergarea pe teren accidentat este mult mai confortabilă, deoarece terenul te ajută să alergi mai confortabil, iar aerul proaspăt te ajută să slăbești mai repede. Angajarea aerului curat ar trebui să fie numai în sezonul cald, iarna, aerul rece poate provoca răceli. Asigurați-vă că vă monitorizați respirația în timp ce alergați, dacă respirați incorect, veți obosi rapid. Inhalarea trebuie făcută cu nasul, exhalarea cu gura, întotdeauna la același număr de pași, de exemplu: inhalați trei pași, expirați trei pași.

Fata aleargă

Când este mai bine să alergi

Există multe opinii despre care alergarea este mai utilă – dimineața sau noaptea (seara). Având în vedere că corpul fiecărei persoane este individual, nu există un singur răspuns corect la întrebarea când trebuie să candidați pentru pierderea în greutate. Scopul acestor antrenamente este de a pierde în greutate și de a nu vă dăuna sănătății, așa că ar trebui să vă antrenați atunci când sunteți mai confortabil. De exemplu, mulți oameni consideră că este foarte dificil să se ridice dimineața, iar jogging-ul va deveni un stres mare pentru organism, iar astfel de șocuri nu vor ajuta să slăbească..

Este posibil să alergăm dimineața

O persoană ar trebui să asculte senzațiile sale individuale. Dacă poți alerga dimineața, depinde de cum te simți după asta. Când primiți o încărcătură de vigoare, creșterea tonusului muscular, senzația de trezire a energiei, asigurați-vă că respectați un astfel de regim. Chiar înainte de a mânca, mergeți pe pistă și „terminați” câțiva kilometri pentru a slăbi.

Dacă jogging-ul pentru pierderea în greutate dimineața provoacă doar stare de rău, greață sau dureri de cap, ar trebui să abandonați această aventura și să încercați să mergeți la jogging seara. Nu uitați că stresul activează organismul nu este procesele care ajută oamenii să slăbească. Este posibil să slăbești din alergare dimineața, cu efect negativ asupra organismului – nu. Acest mod de antrenament nu va contribui la pierderea în greutate..

Fata aleargă de-a lungul drumului

Este posibil să alergăm seara

Pentru cei cărora nu le plac antrenamentele de dimineață, este potrivită o alergare de seară pentru slăbit. Eficiența sa va fi la fel de tangibilă, dar va avea loc în condiții care vă sunt confortabile. Pentru mulți este mult mai ușor să meargă pe site-ul de lângă casă și înainte de a merge la culcare. Alergarea seara pentru pierderea în greutate se efectuează după aceleași reguli ca după-amiaza sau dimineața. Procesul de ardere a grăsimilor este început prin menținerea vitezei necesare timp de cel puțin 40 de minute. Este posibil să slăbești din alergare depinde în mare măsură de dispoziția și dorința ta personală.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate