8 cele mai bune exerciții de riduri instant pentru ridurile faciale

Conținutul articolului



Facebuilding sau exercițiu facial devine o destinație din ce în ce mai populară în fiecare zi. Acesta nu este un înlocuitor al chirurgiei plastice, dar cu ajutorul unui astfel de antrenament, puteți îndepărta primele riduri faciale, încetiniți aspectul acestora și creșteți tonusul pielii. Efectuați un set de 8 exerciții simple din riduri faciale în fiecare zi și după o lună veți observa rezultatele.

Din faldurile nazolabiale

Se recomandă antrenarea acestei zone a feței de la vârsta de 20-25 de ani, în special pentru femeile cu expresii faciale active. Cu exerciții fizice regulate, zona nazolabială va rămâne în stare perfectă mult timp. Cel mai bun exercițiu de bază:

  1. În poziție așezată sau culcat, colectați buzele cu un tub.
  2. Trageți colțurile așa cum fac peștele.
  3. Țineți această poziție pentru 5 conturi. Relaxează-ți mușchii.
  4. Repetați pașii de mai sus de 4-10 ori.

Un alt exercițiu eficient și simplu pentru mușchii faciali ai buzelor:

  1. Zâmbește larg, deschide ușor gura.
  2. Trageți obrajii spre interior pentru a simți cum funcționează doar mușchii din colțurile buzelor..
  3. Țineți poziția timp de cinci secunde, eliberați. Repetați de 5-10 ori.

Ambele exerciții de riduri faciale au un principiu similar de acțiune. Încercați local mușchii zonei nazolabiale, creșteți tonusul, elasticitatea acestora. Datorită antrenamentului regulat, pielea din această zonă este, de asemenea, strânsă, iar ridurile nu se formează atât de repede..

Pentru cele mai bune rezultate, completează sala de sport cu masaj în vid..

Femeia efectuează exerciții

Ridurile din jurul gurii

Zâmbetele largi frecvente sau mișcările active ale maxilarelor conduc la apariția multor linii mici care se diverge din colțurile buzelor. Pentru a elimina aceste riduri sau pentru a preveni adâncirea lor, efectuați următoarele în fiecare zi:

  1. Puneți vârful degetelor în colțurile gurii, împingeți ușor.
  2. Deschide gura, prinde-ți dinții cu buzele. Formați litera „O”.
  3. Zâmbește cât mai larg, menținând presiunea asupra zonei ridurilor faciale și a poziției buzelor.
  4. Numără până la cinci, relaxează-te, scoate-ți degetele.
  5. Repetați exercițiul facelift de 30 de ori. Dacă mușchii se reduc, începeți cu 10-15. Pentru a complica sarcina, puneți degetele mari în centrul bărbiei și lăsați degetele arătătoare în colțurile gurii.

Exercitiile fizice intaresc muschii obrajilor, intaresc pielea partii inferioare a fetei, imbunatatesc ovalul.

Antrenamentul regulat nu va permite creșterea ridurilor din jurul gurii, va reduce severitatea imperfecțiunilor existente. Ținerea buzelor în tensiune implică și mușchii gâtului, prin urmare, afectează în mod negativ această zonă, încetinește aspectul celui de-al doilea bărbie.

Exercitarea ridurilor de buze

Din picioarele corbei

Netezirea micilor riduri faciale în colțurile ochilor într-un stadiu incipient sub puterea acestui exercițiu:

  1. Așezați plăcuțele cu degetul mare în zona picioarelor cioara. Sfaturile restului – pe linia părului aveți nevoie de o frunte sau pe cap – cum să vă țineți.
  2. Închideți ochii, înșurubați-i strâns.
  3. Trageți ușor pielea din colțurile exterioare către temple și ușor în sus.
  4. Numără până la 10. În prima săptămână, puteți reduce durata fazei de stres la 5 secunde..
  5. Eliberați-vă pielea, relaxați-vă pleoapele. Ochii nu pot fi deschisi.
  6. Efectuați exercițiul de 10 ori. Crește treptat numărul de repetări la 25.

Astfel de acțiuni împiedică formarea ridurilor faciale în colțurile ochilor, întăresc mușchii din această zonă. Pentru cel mai bun rezultat, trageți pielea de pe tâmple înainte de a începe gimnastica, uitați-vă și deschideți larg ochii într-un ritm rapid timp de 30-60 de secunde. Acest lucru va tonifica mușchii..

Gimnastica cu picioarele de gâscă

Ridurile frunții

Cele mai evidente semne de vârstă sunt numite linie verticală deasupra nasului, orizontală – deasupra sprâncenelor. Pentru a împiedica ridurile din aceste zone să apară prea devreme, controlați expresiile faciale (încruntați mai puțin, nu vă încordați fruntea), faceți următorul exercițiu:

  1. Stați în fața oglinzii, țineți-vă capul drept.
  2. Adunați sprâncenele, dar nu vă încordați. Ridicați cât mai sus, după 5 secunde coborâți-l înapoi.
  3. Inflați-vă nările, riduriți-vă nasul. Sprancenele raman plate, expresia faciala devine amenintatoare.
  4. Numără până la 5, relaxează-ți mușchii. Repetați exercițiul de 10 ori.

O astfel de gimnastică pentru față de la riduri prelungește tinerețea pielii, își crește tonusul. Pentru un rezultat mai bun, faceți un masaj ușor înainte de a face exercițiul. Apăsați cu vârful degetelor pe mijlocul frunții, glisați-le ușor spre temple de 10-15 ori. Stimulează circulația sângelui în țesuturi..

Execuție pas cu pas

Pentru obraji

Un exercițiu excelent pentru a scăpa de ovalul redus al feței în partea inferioară și a crește tonusul pielii:

  1. Respiră adânc, adună cât mai mult aer în gură..
  2. Inflați-vă obrajii cât mai mult, strângeți buzele.
  3. Numără până la cinci. Eliberați încet aer prin gură..
  4. Repetați toți pașii de 20-25 de ori într-un ritm moderat. Pentru a face gimnastica mai eficientă, distilați aerul de la obrazul stâng la dreapta și numărați până la 10 sau încercați să zâmbiți cu colțurile buzelor în această poziție.

Pentru cel mai bun rezultat, urmați pașii de mai sus de 3-4 ori pe zi, combinați cu masajul manual. Această gimnastică pentru gură promovează întinerirea părții inferioare a feței, reduce obrajii datorită muncii active a mușchilor.

După o lună de efectuare a exercițiului din ridurile faciale, conturul maxilarului inferior va deveni mai clar, pomeții se vor pronunța, iar pliurile vor dispărea.

Obrajii slabitori

Pentru bărbie și gât

Exercițiu de bază – „girafa”:

  1. Plasați vârful degetelor sub maxilarul inferior. Aruncă-ți capul înapoi.
  2. Accelerați partea din față a gâtului de sus în jos de 5 ori.
  3. Înclinați-vă capul spre guler, repetați pasul anterior..
  4. Aduceți buza inferioară înainte și răsuciți cât mai mult posibil.
  5. Pune-ți degetele pe guler, ridică bărbia în sus, ia 4 respirații adânci. Relaxa.
  6. Repetați toți pașii de 10-15 ori.

Mușchii suprafeței anterioare a gâtului și a zonei maxilarului inferior lucrează activ aici. Tensiunea puternică creează tensiune pentru ei, iar masajul stimulează circulația sângelui. Următorul exercițiu:

  1. Intinde gatul, tine spatele drept.
  2. Apăsați cu 3 degete pe bărbie, trageți-o pe guler și strângeți-vă dinții cu buza inferioară.
  3. Numără până la 5, relaxează-te.
  4. Aruncați înapoi capul, trageți buza inferioară spre partea superioară.
  5. După 5 secunde, relaxați-vă. Repetați de 10 ori.

Gimnastica pentru față și gât are ca scop întinderea mușchilor, previne apăsarea bărbiei și formarea ridurilor faciale. Dacă combinați clasele cu măști care au un efect de ridicare, acest lucru va strânge ovalul feței de jos. Exercițiile fizice sunt recomandate în special femeilor de peste 35 de ani..

Creșterea feței pentru bărbie și gât

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate