Supa de telina pentru pierderea in greutate: retete cu fotografii

Conținutul articolului



Pentru a începe să slăbești, este important să alegi alimentele potrivite: de exemplu, supa de țelină pentru pierderea în greutate este ideală, deoarece această legumă nu este doar dietetică, ci vindecă organismul datorită vitaminelor și mineralelor conținute în compoziție. Atunci când alegeți între multe diete, acordați o atenție deosebită ciorbei de țelină: produsul principal are un conținut de calorii zero, prin urmare, mâncând astfel de alimente, nu veți simți foamea constantă.

Ce este o dieta cu ciorba de telina

De fapt, acesta este un meniu cu conținut scăzut de carbohidrați care conține o cantitate minimă de grăsimi. Cu toate acestea, o astfel de dietă este concepută doar pentru o pierdere temporară de kilograme. Dieta pe ciorba de țelină este considerată o metodă expresă de scădere în greutate și dacă trebuie urgent să intri în rochia preferată înainte de un eveniment important, atunci această opțiune este ideală pentru tine. Este demn de remarcat faptul că dieta de țelină este ușoară și nepretențioasă, deoarece:

  • nu există restricții în meniul de țelină – puteți mânca supă sau rădăcini de legume în cantități nelimitate;
  • chiar consumând porții mari de țelină, veți pierde în greutate, deoarece organismul cheltuiește multe calorii pentru a digera acest produs;
  • în procesul de mâncare a unei legume, veți curăța organismul de toxine, deoarece țelina este unul dintre cei mai puternici antioxidanți.

Dieta de 7 zile

După ce ați decis un astfel de sistem alimentar, nu uitați că supa de țelină 7 zile trebuie să fie prezentă atât la micul dejun, cât și la prânz și cină. În plus față de legume, puteți consuma fructe și legume sub formă proaspătă sau coapte pe a doua. Din a 6-a zi de dietă, puteți adăuga încă 450 de grame de vită fiartă pe zi în meniu. A bea în timp ce face dieta necesită apă liniștită, puteți adăuga mai multă cafea și ceai, dar fără zahăr.

Ce este supa utila de telina

Pentru pierderea în greutate sunt potrivite atât tulpinile de țelină cât și rădăcinile. Planta conține potasiu, zinc, vitamine, calciu, magneziu, fosfor. O supă cu țelină pentru pierderea în greutate, pe lângă obiectivul principal, va ajuta, de asemenea, la îmbunătățirea vederii, a stării părului și a pielii și va afecta în mod benefic funcționarea articulațiilor și mușchilor. Merită menționat că țelina este, de asemenea, o modalitate excelentă de a face față gastritei, reacțiilor alergice și a multor boli ale sistemului digestiv..

Conținut de calorii

Țelina aparține produselor cu așa-numitul conținut de calorii „zero”, de aceea este deosebit de populară în rândul nutriționiștilor și femeilor care monitorizează greutatea. Conținutul de calorii al plantei în sine este de numai 18 kcal la 100 de grame, în timp ce oferă organismului energie. Conținutul de calorii al ciorbei de țelină este de asemenea mic – nu mai mult de 37 de calorii în 100 de grame fierbinți.

Supa de telina

Reteta pentru ciorba de slabire de telina

Folosind această legumă, multe femei au încercat deja să facă diverse feluri de mâncare pentru slăbit – chiftele, salate, la cald. Pentru cei care abia încep să introducă acest produs cu un gust deosebit în meniul lor de dietă, este recomandat să se familiarizeze cu cele mai comune opțiuni pentru modul de a găti supa de țelină pentru pierderea în greutate. Alegeți rețeta pas cu pas potrivită pentru prima și pierdeți în greutate odată cu ea.

Citește mai mult  Dieta de slăbire a ceaiului verde

Cu ceapă și varză

  • Timp de gătit: 25 minute.
  • Porțiuni pe container: 1 persoană.
  • Mâncăruri calorii: 36 kcal.
  • Scop: pentru prânz.
  • Bucătărie: americană.
  • Dificultate: ușor.

Acele femei care sunt hotărâte că într-o săptămână vor cântări cu 5 kilograme mai puțin ar trebui să afle mai multe opțiuni pentru ca supa de țelină să diversifice meniul. Așadar, o supă clasică cu varză și țelină pentru pierderea în greutate este elementul principal al unei diete, iar cu o rețetă pas cu pas cu o fotografie, o puteți găti rapid și fără prea multe dificultăți..

ingrediente:

  • rădăcină de țelină – 250 g;
  • suc de rosii – 1,5 l;
  • ceapă – 5 buc .;
  • Ardei verde bulgar – 2 buc .;
  • varză – 1 cap de varză;
  • fasole verde – 100 g;
  • ierburi proaspete asortate – 1 buchet;
  • roșii – 5 buc .;
  • sare, piper – după gust.

Metoda de gătit:

  1. Se spală bine legumele, se taie de dimensiuni medii.
  2. Trimiteți bucatele la tigaie, turnați sucul din roșii. Dacă sucul nu este suficient, puteți adăuga mai multă apă.
  3. Gătiți supa de țelină pentru pierderea în greutate la foc mediu până când lichidul fierbe. După aceea, scoateți vasul de pe foc, lăsați-l să se rumenească timp de 10 minute.
  4. Garnisiți înainte de a servi verdeața tocată.

Țelină, ceapă, ciorbă de varză

Cu tulpină de țelină

  • Timp de gătit: 2 ore.
  • Porțiuni pe container: 1 persoană.
  • Mâncăruri calorii: 39 kcal.
  • Scop: pentru prânz.
  • Bucătărie: italiană.
  • Dificultate: ușor.

Această mâncare de țelină dietetică se dovedește nu numai gustoasă, ci și abundentă, deoarece aici componentele necesare sunt carnea de vită și pastele slabe. Supa din tulpinile de țelină de pe bulionul de carne este o soluție excelentă pentru cei care pierd în greutate cu o dietă de țelină, pentru că vă va permite să diversificați meniul dietetic și să-l faceți bogate, proaspete și interesante note de aromă.

ingrediente:

  • ceapa – 2 buc .;
  • cartof – 4 buc .;
  • telina tulpina – 1 buchet;
  • carne de vită pe os – 300 g;
  • Sarat la gust;
  • ulei (rugină) – 2 lingurițe. l .;
  • paste ondulate – 50 g;
  • pătrunjel – 0,5 buchet;
  • frunză de dafin – 1 buc .;
  • nucșoară – 1 ciupire.

Metoda de gătit:

  1. Fierbeți carnea de vită prin sare cu apă, adăugând o frunză de dafin, o ceapă întreagă.
  2. Se strecoară bulionul finit, se aruncă ceapa, se toacă carnea.
  3. Înmuiați barele de cartofi în bulionul fierbinte, iar când lichidul fierbe din nou, trimiteți acolo mai multe paste.
  4. Separat, prăjiți țelina tocată cu ceapă, turnând câteva linguri de ulei într-o tigaie. Aruncați legumele în bulionul de scurgere.
  5. Condimentează vasul cu nucșoară, adaugă pătrunjelul, sarea.
  6. După ce fierbeți supa puțin mai mult, scoateți din aragaz, dați min. 20 se ridică în picioare.

Supa de telina tulpina

Ciorba de piure

  • Timp de gătit: 30 minute.
  • Porțiuni pe container: 1 persoană.
  • Mâncăruri calorii: 36 kcal.
  • Scop: pentru prânz.
  • Bucătărie: italiană.
  • Dificultate: ușor.

Multe exemple de ciorbă de țelină pentru pierderea în greutate pot fi citate ca exemplu, dar această opțiune merită un capitol separat în dietă. Supa cu piure de slăbire de țelină este un preparat foarte gustos, care ajută cu adevărat să lupte cu centimetri în plus pe talie și pe părți. Verificați cum să faceți o astfel de dietă cu piure de legume..

ingrediente:

  • sare, condimente – după gust;
  • ardei gras – 3 buc .;
  • ceapă – 4 buc .;
  • varză – 1 cap de varză;
  • usturoi – 3 căței;
  • morcovi – 1 buc .;
  • tulpini de țelină – 3 buc .;
  • rădăcină de țelină – 1 buc .;
  • ierburi proaspete asortate – 1 buchet.
Citește mai mult  Cum să slăbești după sărbători

Metoda de gătit:

  1. Se spală bine toate legumele, se taie cubulețe mici.
  2. Transferați piesele în tigaie, turnați apă, acoperindu-le complet.
  3. Aprindeți un foc puternic, după ce a fiert, fierbeți supa încă 7 minute, sare.
  4. Adăugați usturoiul tocat fin, condimentele preparate în lichidul vegetal.
  5. Pentru a face focul minim, țineți vasul pe foc, astfel încât bulionul să fie fiert.
  6. Se răcește vasul finit, se toarnă într-un blender, se toacă.

Supa de telina

Supa crema

  • Timp de gătit: 35 minute.
  • Porțiuni pe container: 1 persoană.
  • Mâncăruri calorii: 33 kcal.
  • Scop: pentru prânz.
  • Bucătărie: italiană.
  • Dificultate: ușor.

Această opțiune din prima este potrivită chiar și pentru cei care urmează un regim alimentar obișnuit, și nu pentru țelină. Ciorba de rădăcină de cremă are un avantaj față de alte prime feluri – ingredientele cu conținut scăzut de calorii măcinate în piure de cartofi saturează corpul cu energia necesară și substanțele utile. Aflați cum puteți face această supă de slăbire delicioasă și sănătoasă..

ingrediente:

  • ceapa – 2 buc .;
  • usturoi – 1 cuișor;
  • dovleac – 50 g;
  • condimente după gust;
  • ulei de măsline – 2 lingurițe. l .;
  • rădăcină de țelină – 100 g;
  • Ardei bulgar – 1 buc..

Metoda de gătit:

  1. Cojiți rădăcina de țelină și dovleac, tăiate în cubulețe. Aruncați legumele în apă clocotită.
  2. Se prăjește ceapa până se face auriu, se trimite la legume fiarte.
  3. Din ardeiul dulce, faceți jumătate de inele, spălați usturoiul, puneți-l înăbușit.
  4. Lipiți ardeiul și usturoiul în tigaie timp de 5 minute. înainte de închidere.
  5. Lăsați supa să se răcească ușor, curățați amestecul de legume cu un blender.
  6. Decorați înainte de a servi cu ierburi proaspete.

Supa Crema de telina

Pentru pierderea în greutate

  • Timp de gătit: 30 minute.
  • Porțiuni pe container: 1 persoană.
  • Mâncăruri calorii: 38 kcal.
  • Scop: pentru prânz.
  • Bucătărie: italiană.
  • Dificultate: ușor.

Aproape orice dietă se distinge prin uniformitatea sa, dar dacă produsele permise sunt combinate, puteți găti preparate excelente, iar supele nu fac excepție. De exemplu, o ciorbă cu rădăcină de țelină: este gătită foarte repede într-un aragaz lent și, în consecință, veți obține o mâncare de slăbire rafinată, care nu va fi inferioară ca gust și frumusețe față de cele servite în cele mai scumpe restaurante.

ingrediente:

  • morcovi – 1 buc .;
  • usturoi – 2 căței;
  • smântână – 100 ml;
  • ceapă – 3 buc .;
  • rădăcină mare de țelină – 1 buc .;
  • cartof – 4 buc .;
  • verdeață – după gust;
  • ulei (prun.) – 100 g;
  • condimente după gust.

Metoda de gătit:

  1. Tăiați morcovii pe o răzătoare, tocați ceapa cu un cuțit. Trimiteți semifabricatele să se prăjească într-un bol cu ​​unt, setând modul „Frying”.
  2. Când legumele sunt moi, adăugați-le usturoi ras.
  3. Cojiți rădăcina de țelină, toacă, trimite după usturoi.
  4. Tăiați cartoful, turnați feliile în masa de legume.
  5. Se amestecă componentele, se toarnă bulionul.
  6. Lăsați viitoarea supă să gătească timp de 10 minute, schimbând modul în „Supa”.
  7. Amestecul de legume finit poate fi servit sub această formă sau tocat cu un blender, adăugând smântână.

Supă de rădăcină de țelină

Vegetal

  • Timp de gătit: 40 minute.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 40 kcal.
  • Scop: pentru prânz.
  • Bucătărie: italiană.
  • Dificultate: ușor.

Această opțiune fierbinte este potrivită nu numai pentru mâncarea dietetică, ci și pentru servirea tuturor membrilor familiei – gustul mâncării este excelent. Supă de slăbire a legumelor cu țelină și porumb se confruntă perfect cu sarcina sa directă, deoarece chiar și o mică porțiune de mâncare de țelină este capabilă să satureze corpul cu vitamine și să „blocheze” senzația de foame mult timp.

ingrediente:

  • cartof – 2 buc .;
  • bulion de legume – 1,5 l;
  • unt – 30 g;
  • porumb conservat – 60 g;
  • ceapă – 1 buc .;
  • sare, condimente – după gust;
  • rădăcină de țelină – 1 buc .;
  • morcovi – 1 buc .;
  • rădăcină de pătrunjel – 1 buc .;
  • verdeață după gust.
Citește mai mult  Top 7 zona intimă după creme de bărbierit

Metoda de gătit:

  1. Transformați cartofii decojiți în cubulețe mici, coborâți-le într-un bulion încins, lăsați să gătească până la jumătate gata.
  2. Tăiați legumele rămase în cuburi foarte mici, transferați-le într-o tigaie fierbinte, unde deja s-a topit o bucată de unt.
  3. Turnați legumele fiarte în tigaie, trimiteți porumb acolo.
  4. Lasă vasul să fiarbă pe aragaz, sare.
  5. Presărați cu ierburi tocate înainte de utilizare..

Supă de legume cu țelină

Cu roșii

  • Timp de gătit: 40 minute.
  • Porțiuni pe container: 1 persoană.
  • Mâncăruri calorii: 32 kcal.
  • Scop: pentru prânz.
  • Bucătărie: italiană.
  • Dificultate: ușor.

Dieteticienii își sfătuiesc pacienții să fie atenți la utilizarea acestei legume – nu este recomandat să stea la o dietă de țelină mai mult de 1 dată pe an, deoarece din cauza lipsei de calorii puteți avea probleme de sănătate. Deoarece ai decis să slăbești cu această plantă, asigură-te că încerci supa de roșii cu țelină – un fel de mâncare ușor și incredibil de gustos pentru un meniu de dietă.

ingrediente:

  • ardei dulce verde – 3 buc .;
  • pătrunjel, cilantro – după gust;
  • varză – 0,5 capete;
  • suc de rosii – 2 l;
  • rădăcină de țelină – 1 buc.

Metoda de gătit:

  1. Tăiați varza în fâșii subțiri, transformați alte legume în paie.
  2. Fierbeți apa, aruncați legumele, fierbeți-le până la jumătate fierte.
  3. Toarna sucul de la rosii la legume, fierbe din nou totul. Dacă doriți, puteți adăuga câteva căței de usturoi.
  4. Se toarnă verzele tocate în tigaie, opriți aragazul, lăsați supa la infuzat 20 de minute.

Supa de telina si rosii

Cu branza

  • Timp de gătit: 40 minute.
  • Porțiuni pe container: 1 persoană.
  • Mâncăruri calorii: 39 kcal.
  • Scop: pentru prânz.
  • Bucătărie: italiană.
  • Dificultate: ușor.

Acest fel de mâncare este unul dintre cele mai îndrăgite mâncăruri pentru cei care se aduc în formă cu ajutorul unei diete de țelină, deoarece datorită brânzeturilor se dovedește nu numai fraged, dar și foarte satisfăcător. Metoda de preparare a ciorbei este cât se poate de simplă, așa că nu uitați să o scrieți în cartea de rețete. Asigurați-vă că încercați această ciorbă de brânză de telină slăbită..

ingrediente:

  • ceapă – 1 buc .;
  • sare, piper – după gust;
  • brânză procesată – 1 pachet;
  • telina pețiol – 4 buc .;
  • bulion de legume sau apă – 1 l;
  • unt și ulei vegetal – 2 lingurițe. L.

Metoda de gătit:

  1. Într-un amestec de uleiuri într-o tigaie adâncă, scoateți cubulete de ceapă, adăugați acolo tulpinile de țelină fin tăiate. Întindeți încă 10 minute.
  2. Se toarnă bulionul sau apa în sare. Lichidul trebuie să fie fierbinte..
  3. Aduceți supa viitoare la fierbere.
  4. Turnați brânză smântână rasă în apă clocotită.
  5. Opriți supa dietetică atunci când brânza este topită complet.

Supa de telina si branza

Contraindicații

O astfel de legumă ca țelina a fost întotdeauna renumită pentru proprietățile sale utile nu numai pentru pierderea în greutate, ci și pentru organism în ansamblu. Cu toate acestea, există contraindicații pentru ciorba de țelină. Deci, mâncărurile cu legume nu sunt foarte recomandate:

  1. Cu menstruație grea sau în caz de sângerare uterină. Apiolul conținut în orice parte a plantei poate contribui la sângerare..
  2. Femeile în timpul sarcinii. Același apiol, care poate provoca contracții uterine, poate provoca o amenințare de avort.
  3. Oameni care suferă de epilepsie. Substanțele speciale din compoziția țelinei pot agrava starea pacientului și pot provoca un nou atac.
  4. Cei care au un tract gastrointestinal perturbat. Cu toate acestea, acest lucru se aplică țelinei proaspete. Dacă aveți acest tip de problemă, atunci înainte de a utiliza planta, aceasta trebuie tocanată sau fiartă.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: