Slăbirea picioarelor fără acumulare musculară

Conținutul articolului



Un tors puternic, cu mușchi în relief, este un standard modern al frumuseții masculine, în timp ce femeia nu este o figură a unui culturist fanatic. Nu este un munte de mușchi admirabil, ci armonie și potrivire. Ce se întâmplă dacă kilogramele în plus nu vor să lase părțile, preoții, șoldurile, coapsele? Cum să slăbești la nivelul picioarelor, fără să pompezi mușchii peste măsură, rămânând grațios? Aflați ce exerciții trebuie să faceți, ce diete eficiente să urmați..

Cum să faci exerciții fizice în sală pentru a pierde în greutate la picioare

Vrei să slăbești rapid, dar nu știi nimic despre programele de fitness sau nu poți face față cu propria lenea? Calea ta se află în sala de sport. Instructorii știu: un set de exerciții selectat corect ar trebui să combine încărcările cardio (datorită lor, pulsul crește, iar corpul pierde excesul de lichid) cu cele rezistente (cu ajutorul lor este posibil să pompezi mușchii, să crească tonul lor).

Principalul antrenor cardio este o banda de alergare. Este puțin probabil să fie posibil să pompezi mușchii puternici în timp ce faci jogging, dar este real să slăbești și să reduci volumele pe picioare. Acordă atenție pasagerilor și bicicletelor de antrenament. Puterea de prindere, nu neglija setările pe care se îndoaie, desfășoară picioarele, execută apăsări pe bancă în timp ce stai, culcat. Ajutați să slăbești fără să pompezi mușchii dincolo de măsură, lungi pe simulatorul lui Smith.

Antrenament la picioare acasă

Antrenament la picioare acasă

Uneori nu există suficient timp pentru a vizita sala de fitness și săli de fitness. Cu toate acestea, puteți slăbi la fel de bine acasă. Exercițiile pentru picioare pentru fete includ în mod necesar semi-ghemuțe, lungi, leagăn, ascensoare. Efectuați fiecare element de 15-20 de ori în 4-5 seturi, apoi schimbați piciorul de lucru. Într-o lună sau două puteți slăbi și vă puteți bucura de forța musculară.

Exerciții de slăbire a picioarelor

Următoarele exerciții simple vă vor ajuta să pierdeți în greutate la viței, coapse, fese, șolduri și să consolidați mușchii.

  1. De la o poziție în picioare, ghemuiește-te până când coapsa și vițelul formează un unghi drept. Blochează-te timp de 15-20 de secunde. Simte tensiunea musculară.
  2. Stai cu un picior în fața corpului și celălalt în spatele lui. Coborâți-vă până când coapsa și partea inferioară a piciorului frontal fac un unghi de 90 °, apoi ridicați-vă la membrele drepte.
  3. Stai pe picioarele nivelate, sprijinindu-vă de perete. Ridicând un membre pentru a forma un unghi drept, ca în exercițiile anterioare, împingeți piciorul îndoit în sus. Lucrează-ți mușchii.
  4. Odihnește-te pe podea cu antebrațul, îngenunchează. Ridicați alternativ piciorul drept îndoit în lateral, lateral și în sus.

Fata aleargă să slăbească în picioare

Cum să alergi pentru a pierde în greutate în picioare și șolduri

Sportul pe patru pereți nu-i place? Ia o alergare – și întrebarea despre cum să slăbești, să slăbești în șoldurile tale va dispărea de la sine. Alergarea pe o mașină de fitness acasă este eficientă, dar activitățile în aer liber sunt ideale. Câteva luni dedicate antrenamentului, împreună cu alimentația corespunzătoare, vor oferi mușchilor puternici și minus 10-15 kilograme. Este tentant? Cum să slăbești în picioare, fără să pompezi mușchii cu ajutorul simulatoarelor, fără să te epuizezi cu exerciții și făcând în exclusivitate alergare?

  • Lucrați în fiecare zi.
  • Începând cu 10-15 minute, aduceți timpul alocat pentru rulare la 1-1,5 ore.
  • Pentru a pierde în greutate sănătos, aleargă cu o viteză optimă pentru tine, nu egal cu ceilalți.
  • Încălțăminte sport profesională, haine nu sunt necesare pentru un începător, dar jogging în adidași confortabili și un costum este mult mai confortabil.
  • Începeți antrenamentul în primăvară, astfel încât până în perioada sezonului rece să aveți timp să se întărească.

Femeia măsoară șoldurile

Cum să faci picioarele subțiri cu dieta

Pierderea greutății într-o singură zonă nu va funcționa: greutatea se pierde proporțional. Cu toate acestea, corectarea cifrei, concentrându-se pe zonele cu probleme, este destul de realistă. Când vine vorba de picioare (în special de șolduri), experții recomandă pierderea în greutate pentru o dietă cu un minimum de grăsime. Volumul în exces din această zonă este adăugat și de celulită, la care femeile sunt predispuse de natură.

Principii bune de nutriție pentru pierderea în greutate

Determinat să slăbești? Când compuneți un meniu timp de o săptămână, respectați următoarele reguli:

  • exclud produsele care conțin cofeină, zahăr, alcool – toate contribuie la apariția celulitei;
  • refuza semifabricatele, carnea afumată, conservele, brânzeturile – nu poți slăbi pe ele, iar conținutul de grăsimi dăunătoare este în afara scării;
  • dați preferință laptelui degresat, fructelor proaspete, ierburilor;
  • cel puțin 2,5 litri de apă pe zi – o condiție indispensabilă pentru a slăbi!

Dieta de slăbire a picioarelor

Dieta de slăbire a picioarelor

Dacă trebuie să construiți rapid, utilizați dieta expresă, întocmită timp de 7 zile. Ceaiul este permis, este necesară apă. Meniurile pentru fiecare zi sunt anumite produse. Luni – pește, marți – legume, miercuri – pui, joi – cereale, vineri – lapte acru, sâmbătă – fructe. Duminica este o zi de post. Fierbe, toacă, coace sau mănâncă alimente proaspete. Sare, zahăr, ulei vegetal – interzis.

Video tutorial: un set de exerciții de ardere a grăsimilor pentru picioare

În clipul de mai jos este prezentat un complex simplu și foarte util, conceput special pentru pierderea în greutate. Este dificil de crezut că doar patru exerciții, care alternează cu alergarea la fața locului, sunt suficiente pentru a scăpa permanent de excesul de pe șolduri și coapse. Figura magnifică a antrenorului servește ca o confirmare clară a acestui lucru. Despre ce exerciții vorbești, vei afla din videoclip.

Recenzii privind rezultatele scăderii în greutate

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Slăbirea picioarelor fără acumulare musculară
Aspiratoare de mână TOP-9 pentru locuință pe baterie