Slăbirea abdomenului și laturilor cu bodyflex – beneficiile exercițiilor de respirație

Conținutul articolului



Exercițiile speciale de respirație au o influență mare asupra procesului de pierdere în greutate, de aceea exercițiile bodyflex pentru abdomen și părți sunt foarte eficiente. Ele ajută la întărirea zonelor cu probleme datorită saturației țesuturilor și celulelor cu oxigen. Această tehnică funcționează excelent chiar și pentru cei care nu au fost niciodată sportivi sau cărora li se interzice antrenamentul intensiv. Modul de a efectua respirația pentru pierderea în greutate în abdomen și mai multe exerciții eficiente sunt descrise în detaliu în informațiile de mai jos..

Ce este bodyflex pentru pierderea în greutate

Nu subestimați exercițiile de respirație pentru pierderea în greutate a abdomenului și a părților laterale. Ele ajută să scape de kilogramele în plus, nu mai rău decât efortul fizic. Un set de exerciții bazate pe reținerea respirației timp de câteva secunde în combinație cu întinderea se numește bodyflex pentru abdomen și laturi, sau bodyflex. Acest program de antrenament este foarte popular alături de oxidaza, deoarece ajută și la pierderea în greutate fără diete și vizite zilnice la sală. Baza bodyflexului este respirația diafragmatică activă, adică. respirația burta, care ajută:

  • extinderea volumului pulmonar;
  • saturația sângelui cu oxigen;
  • accelerarea metabolismului;
  • arderea mai mare a grăsimilor.

Cum să te descurci cu bodyflex

Pentru a pierde în greutate cu această tehnică, este important să respectați tehnica acesteia și câteva reguli de bază. Principalul este să începi cursurile doar pe stomacul gol. Timpul optim pentru antrenament este prima jumătate de oră după trezire. Alte recomandări pentru începători:

  1. Antrenamente periodice. Trebuie să determinați timpul care vă este convenabil, astfel încât să puteți face flexia corpului zilnic în perioada selectată. Va dura doar 15 minute pe zi. Lipsa claselor nu ar trebui să fie.
  2. Schimbări. Pentru a urmări eficiența bodyflexului, se recomandă măsurarea cu o bandă de centimetru a principalelor volume ale figurii – abdomenul și părțile laterale, coapsele, pieptul. Le puteți verifica la intervale săptămânale..
  3. Nutriție. Dieta nu este necesară pentru gimnastica respiratorie, dar ar trebui să renunți totuși la mâncare.
  4. Timp. Dacă nu există timp pentru bodyflex dimineața, atunci puteți face acest lucru seara, dar ultima masă ar trebui să fie cu 2 ore înainte de curs.

Fata este angajată în flexia corpului

Tehnica de respirație corectă

Cheia succesului este de a efectua corect respirația pentru a pierde în greutate în abdomen. Tehnica nu este atât de complicată dacă o înțelegeți în etape. O puteți stăpâni conform următoarelor instrucțiuni:

  1. Poziţie. Poziția specifică trebuie luată în funcție de exercițiu. În general, pentru comoditate, puteți să vă ridicați drept, să vă întindeți picioarele lățimea umărului și să puneți ideal mâinile pe genunchi.
  2. Expirati incet. Este necesar să pliați buzele cu un tub, apoi expirați ușor tot aerul în plămâni.
  3. Respirație profundă intensă. După o expirație completă, trebuie să inhalați brusc cu nasul pentru a câștiga cât mai mult aer.
  4. Expira rapid. În continuare, buzele trebuie pliate într-o linie strânsă și cu forța de a respira aerul prin gură, făcând un sunet similar cu „inghinul”. Abdomenul trebuie tras și practic presat la coloana vertebrală..
  5. Suflarea respirației. În această etapă, trebuie să luați poziția exercițiului sau să rămâneți în aceeași poziție dacă vă pregătiți doar tehnica bodyflex. Urmează o respirație de 8-10 conturi, iar pentru începători – 5.
  6. Relaxare. După ce îți ții respirația, poți reveni la respirația normală, relaxează-te.

Exerciții de respirație

Bodyflex pentru abdomen și părți este un mod ușor pentru bărbați și femei de a-și reduce talia și de a scăpa de excesul de grăsime corporală de pe el. Pentru a obține un rezultat mai eficient va ajuta nu numai o respirație adecvată conform tehnicii descrise mai sus, ci și câteva exerciții. Efectuându-le zilnic, într-o săptămână veți putea observa o scădere a mărimilor taliei. Fiecare exercițiu ajută la dezvoltarea uneia sau a altei părți a presei, făcându-le astfel mai bine în complexul unul după altul.

Întindere laterală

Primul exercițiu pentru a crea stomacul plat este întinderea. Va ajuta la întărirea acestei zone cu probleme. Algoritmul de exercițiu este foarte simplu:

  1. Luați o poziție de respirație – întindeți-vă picioarele lățimea umărului, îndoiți-vă puțin, împingeți fesele înapoi și așezați-vă palmele chiar deasupra genunchilor.
  2. Efectuați tehnica de respirație descrisă mai sus.
  3. În stadiul de întârziere, faceți următoarele: odihniți-vă cotul cu mâna stângă pe genunchiul stâng, transferați greutatea corpului la piciorul cu același nume și întindeți celălalt spate. Apoi ridicați mâna dreaptă și întindeți-o astfel încât să simțiți întinderea mușchilor de la axilă până la talie.
  4. Numărați până la 8, apoi luați poziția inițială.
  5. Repetați de 3 ori pe fiecare parte.

Fată care face întindere laterală

Presa abdominală

Un alt exercițiu necesar pentru formarea mușchilor taliei este presa abdominală. Se efectuează deja în poziția supină, dar respirația pentru pierderea în greutate a abdomenului rămâne aceeași. Succesiunea acțiunilor este următoarea:

  1. Întindeți-vă pe spate, îndoiți picioarele, dar lăsați-vă picioarele pe podea.
  2. Fără a vă ridica capul, efectuați un exercițiu de respirație, după care, în etapa de a vă ține respirația, întindeți-vă brațele în sus, ridicând umerii de pe podea. În același timp, îndreaptă-te înapoi.
  3. Apoi, luați treptat poziția inițială și repetați imediat exercițiul de 2 ori mai mult.

Foarfece de exercițiu

Deși presa nu este corect împărțită în partea superioară și inferioară, aceste piese sunt încă lucrate cu adevărat diferit. Acesta din urmă este mai dificil de antrenat, motiv pentru care se ascunde adesea sub un strat mai gros de grăsime. Reducerea vă va ajuta să exersați „foarfece”. Aceasta este, de asemenea, respirația în stomac pentru pierderea în greutate într-o poziție specială. Algoritmul de execuție este următorul:

  1. Din nou, culcați-vă pe podea, puneți mâinile sub fese.
  2. Apoi faceți din nou exercițiul de respirație al bodyflexului și în stadiul de întârziere ridicați-vă picioarele la aproximativ 10 cm de podea.
  3. Efectuați leagăne cu o amplitudine largă, încrucișând picioarele alternativ. Numără până la 8-10.
  4. Înapoi la respirație normală.
  5. Apoi faceți încă 3 abordări.

Covrig

Exercițiile fizice cu un nume foarte neobișnuit ajută, de asemenea, la reducerea stomacului și a laturilor urâte. În plus, folosește suprafața exterioară a coapselor și partea inferioară a spatelui. Tehnica sa include următorii pași:

  1. Așezați-vă pe podea, aruncați piciorul stâng pe dreapta (se află pe podea) și puneți-l drept. Cu mâna stângă, sprijină-te pe podea în spatele tău. Apuca-ti dreapta piciorul stang.
  2. Apoi, efectuați tehnica bodyflex de bază și țineți genunchiul stâng pe piept când țineți respirația, apoi întoarceți corpul spre stânga, încercând să priviți înapoi.
  3. Numără până la 8-10, ia poziția de pornire.
  4. Faceți 3-4 abordări pe fiecare coapsă.

Fată care face exerciții de covrig

Pisică

Ultimul exercițiu ajută nu numai să scapi de abdomen și părțile laterale, ci și să restaureze pur și simplu corpul după un antrenament. Pentru a o executa, faceți următoarele:

  1. Luați o poziție în timp ce stați pe toate cele patru. Capul și spatele trebuie să fie într-o linie dreaptă..
  2. După ce efectuați respirația corpului, în stadiul de întârziere, aplecați spatele în sus, trageți stomacul cât mai mult posibil.
  3. Fiind în această poziție, numărați la 8-10, apoi reveniți la original.
  4. Se mai rulează de 3 ori, la final se bea un pahar cu apă.

Bodyflex – beneficii și prejudicii

Orice metodă de a pierde în greutate are pro și contra. Principalul avantaj al bodyflex este accelerarea arderii grăsimilor. Se consumă cu 140% mai mult decât cu jogging-ul obișnuit. În același timp, cheltuiți pe toate exercițiile doar 15-30 de minute pe zi, ceea ce este convenabil cu un program încărcat. Le poți efectua acasă, nu trebuie să mergi la sală. Bodyflex pentru pierderea în greutate a abdomenului și a părților laterale are o serie de puncte negative:

  • la terminarea antrenamentului bodyflex, pierderea în greutate încetinește și chiar se poate întoarce rapid;
  • cu greutate normală, puteți îmbunătăți doar respirația, dar nu va afecta semnificativ mușchii;
  • unii oameni de știință spun că atunci când îți ții respirația, corpul tău este saturat de dioxid de carbon, nu de oxigen;
  • are o serie de contraindicații atunci când astfel de experimente de respirație sunt periculoase.

Contraindicații

Contraindicația principală este perioada sarcinii. În acest moment, puteți face doar întindere ușoară. Doar o astfel de încărcare nu va dăuna copilului. Alte contraindicații pentru antrenamentul bodyflex:

  • recuperare postoperatorie;
  • tulburări hormonale;
  • creșterea presiunii intracraniene;
  • hipertensiune pulmonara;
  • insuficienta cardiaca;
  • anevrism aortic;
  • boala tiroidă;
  • hernie;
  • aritmie;
  • astm;
  • procese inflamatorii în organism;
  • migrenă;
  • sângerare;
  • perioada de exacerbare a bolilor cronice;
  • eventualele răni.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: