Pierderea în greutate a aminoacizilor

Conținutul articolului



Rezultatul luptei împotriva excesului de greutate depinde direct de cantitatea de proteine ​​din organism. Dacă există o lipsă de astfel de substanțe, greutatea corporală scade într-un ritm mai lent, continuă să crească sau rămâne neschimbată. Utilizarea compușilor proteici este frecventă în nutriția sportivă pentru creșterea și conservarea masei musculare. Aminoacizii pentru pierderea în greutate joacă un rol la fel de important. Aceste substanțe sunt necesare pentru arderea grăsimilor, dar trebuie luate în conformitate cu anumite reguli importante pentru a elimina apariția efectelor secundare..

Pentru ce sunt aminoacizii și pentru ce sunt ele?

În corpul uman există o cantitate uriașă de substanțe, fiecare îndeplinind o funcție specifică. Proteinele sunt printre cele mai importante componente necesare sănătății și funcțiilor vitale. Aminoacizii sunt compuși organici care sunt necesari pentru construcția tuturor grupurilor de celule. Pot fi schimbabile și de neînlocuit. Primul grup include substanțe pe care organismul le sintetizează pe cont propriu, al doilea – elementele conținute în alimente sau aditivi.

Cum arată aminoacizii

Beneficiile și prejudiciile pierderii în greutate

Aminoacizii luați pentru pierderea în greutate prezintă mai multe avantaje și dezavantaje. Efectele secundare apar în caz de consum necorespunzător sau excesiv. În sens larg, aceste componente se disting prin proprietatea de a îmbogăți organismul cu substanțe care, într-o perioadă scurtă de timp, pot scăpa de depuneri în exces de grăsimi subcutanate, pot suprima pofta de mâncare, pot crește rezultatul activității fizice.

Beneficiu:

  • numai grăsimea subcutanată este arsă, distrugerea catabolică nu are loc;
  • substanțele care fac parte din aminoacizi încetinesc procesul de îmbătrânire, cresc libidoul;
  • furnizarea de efecte antioxidante asupra organismului;
  • îmbunătățirea performanței creierului;
  • un efect pozitiv asupra proceselor metabolice din organism;
  • întărirea sistemului imunitar și a reacțiilor biochimice ale organismului;
  • crește eficacitatea antrenamentelor de slăbit.

Dăuna:

  • efecte negative asupra sistemului digestiv;
  • deteriorarea inimii și vaselor de sânge;
  • funcționarea afectată a rinichilor și ficatului;
  • efect negativ asupra sistemului nervos central.

Aminoacizi

Efecte secundare

Aminoacizii au proprietăți dăunătoare dacă sunt luate incorect. Efectele secundare includ letargia, apatia, inima afectată, rinichii, ficatul și organele digestive. Drogurile au un efect negativ asupra organismului în prezența unor probleme de sănătate. De exemplu, dacă sunt detectate gastrite sau alte boli asociate cu tractul gastrointestinal, atunci aminoacizii vor determina o exacerbare a simptomelor.

Fata deține BCAA pentru a slăbi aminoacizi

Tipuri de aminoacizi de slăbire

Există multe tipuri de aminoacizi care diferă în compoziție. Un grup separat de medicamente sunt substanțe care prezintă cele mai mari rezultate în domeniul pierderii în greutate. Unele suplimente sunt concepute pentru a câștiga masa musculară, pentru a îmbunătăți rezultatele antrenamentului și ar trebui consumate numai pentru a crea o ușurare a corpului.

Numele aminoacizilor care ajută la pierderea în greutate:

  1. Tirozina (componentele suprimă senzația de foame, accelerează metabolismul, ard grăsimile).
  2. BCAA (previne descompunerea țesutului muscular ca urmare a alimentației).
  3. Leucina (un aminoacid puternic, crește durata de saturație a alimentelor, păstrează masa musculară, reduce cantitatea de grăsime corporală).
  4. L-carnitina (nu numai că elimină depozitele de grăsime, ci și împiedică acumularea acestora, crește eficiența mușchiului cardiac, promovează formarea țesutului muscular).
  5. Triptofanul (are proprietăți sedative, reglează nivelul hormonilor din diferite grupuri, asigură suprimarea apetitului).
  6. Glutamina (arde grăsimea, crește imunitatea, face parte din categoria aminoacizilor pentru femei).
  7. Arginina (contribuie la producerea activă a hormonului de creștere, arde grăsime, întărește funcția regenerativă a organismului).

Cum să luați aminoacizi

Utilizarea suplimentelor pentru arderea grăsimilor ar trebui să fie însoțită de punerea în aplicare a anumitor reguli. Experții trebuie să afle care sunt vitaminele de băut atunci când pierdeți în greutate, pentru a nu dăuna sănătății, când să luați aminoacizi, care să dea preferință. Medicamentele pentru creșterea mușchilor vor fi mai puțin eficiente decât substanțele care au proprietăți speciale care ajută nu la construirea masei, ci la arderea excesului de grăsime.

Un om ia aminoacizi

Capsulă

  • luate cu 20 de minute înainte de masă, 20 de minute după antrenament, cu 30 de minute înainte de culcare;
  • maxim două capsule trebuie luate în același timp;
  • ia de 3-4 ori pe zi;
  • dozarea trebuie să respecte recomandările de pe pachet;
  • capsulele nu trebuie spălate cu suc (se folosește apă pentru asta).

În pastile

  • Înainte de antrenament, trebuie să luați 3-5 comprimate, după – maxim 6 comprimate;
  • între mese, se iau până la 4 tablete;
  • ia maxim 5 ori pe zi;
  • bea medicamentul cu apă.

Fata bea aminoacizi lichizi

Lichid

  • se administrează până la cinci ori pe zi, 40 ml;
  • aminoacizii lichizi sunt absorbiți mai repede decât pulberea.

Praf

  • luați cu 20 de minute înainte de masă, imediat după antrenament, înainte de culcare;
  • pulberea trebuie diluată cu apă;
  • doza nu trebuie să depășească sau să fie subestimată.

Ce alimente conțin aminoacizi

Denumirea componentei

Ce conțin produsele

valină

Leguminoase și boabe, carne, produse lactate.

leucină

Orez brun, pește, carne, leguminoase.

lizina

Cereale, produse lactate.

triptofanul

Susan, curmale, banane.

Treonină

Ouă, produse lactate.

Metionină

Produse lactate.

Complex complet de aminoacizi

Ouă de pui, mazăre, vită.

Ce să alegeți aminoacizii într-o farmacie

Puteți cumpăra produse speciale pentru a accelera procesul de slăbire în magazine specializate în nutriție sportivă. Departamentele cu astfel de produse sunt deschise în multe farmacii. Atunci când alegeți un supliment anume, trebuie să țineți cont nu numai de evaluarea producătorului, de costul medicamentului, dar și de compoziția acestuia. Pentru fete, de exemplu, unele complexe sunt recomandate, pentru tineri – altele.

Reguli pentru selectarea aminoacizilor din farmacie:

  • dacă suplimentul este achiziționat de o femeie, atunci compoziția medicamentului ar trebui să fie L-carnitină, L-glutamină și L-arginină;
  • Înainte de a utiliza medicamente, trebuie să consultați un medic, să aflați cum să luați corect aminoacizi;
  • pe ambalajul medicamentului ar trebui să existe informații despre cum să bei aminoacizi, de câte ori pe zi, în ce doze;
  • prețul medicamentului nu trebuie să fie prea mare;
  • consistența substanței trebuie să respecte instrucțiunile;
  • cumpărarea de medicamente pentru pierderea în greutate, trebuie să acordați atenție datei de expirare, integrității pachetului;
  • aditivii de orice formă de eliberare au întotdeauna un gust amar, iar soiurile de pulbere sunt dizolvate complet în apă;
  • a lua medicamente implică respectarea regulilor dietetice și utilizarea unui complex de vitamine pentru a reumple furnizarea de componente utile în organism (aceste informații nu sunt pe ambalaj, dar trebuie verificate cu medicii).

Video despre aminoacizii din alimentația sportivă

Cea mai comună zonă de aplicare a compușilor proteici este culturismul. Sportivii aleg independent ce suplimente să folosească pentru a construi rapid mușchii și a arde grăsimea. Despre ce aminoacizi sunt pentru sportivi, ce sunt medicamentele bcaa, cum îi iau culturistii și ce rezultate se obțin, este descris în videoclipuri.

Aminoacizi BCAA

Ce este mai bine proteine ​​sau aminoacizi

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Pierderea în greutate a aminoacizilor
Clește și clește: diferența dintre clește și clește