Meniul săptămânal de dietă cu lentile – rețete de slăbire

Conținutul articolului



Printre un număr mare de moduri de a slăbi, cea mai eficientă și mai ușoară este limitarea la alimente. O dietă slabă include o dietă echilibrată de alimente care exclud grăsimile animale, dar oferă multe opțiuni pentru a veni cu o varietate de meniuri pentru micul dejun, prânz sau cină. Este util pentru organism în ansamblul său, este un mod ciudat de curățare de toxine. Citiți mai multe despre caracteristicile și tipurile acestui aliment alimentar..

Ce este o dietă slabă?

De pe vremea Rusiei se știe că țăranii aveau o sănătate bună, o cifră bună. Totul pentru că mulți erau pioși și urmau instrucțiunile preotului, respectau cu strictețe postul. Pe lângă marile posturi, care pot dura de la câteva zile la 1-1,5 luni, ortodocșii au zile lungi – miercuri și vineri. Observațiile privind postul au arătat o eficiență deosebită a unei diete atât de particulare. Așa că a existat un alt tip de acest gen – o dietă într-o postare pentru pierderea în greutate.

Dieta slabă pentru pierderea în greutate

Interzicerea cărnii, o tranziție temporară la alimentele vegetale are mai multe avantaje. Corpul primește un răgaz de mult așteptat și o șansă de a se reînnoi, pentru a scăpa de zgură. Dieta de legume este în mare parte cu un conținut scăzut de calorii, bogată într-o substanță precum fibra, care va curăța produsele de descompunere toxice de la tine. Această dietă pentru pierderea în greutate are un efect benefic asupra digestiei – curățarea directă a intestinelor, întărirea simultană a sistemului nervos, elimină colesterolul. Apropo, nu este necesar să-l urmați exclusiv în timpul postului. Faceți zile de post de câteva ori pe lună.

Cât pot reseta

Cu cât sunt mai multe restricții și refuzuri de a vă răsfăța cu mâncărurile preferate de mâncare rapidă și carne, cu atât va fi mai mare rezultatul pe care îl veți obține. Cât de mult poți pierde dintr-o dietă va depinde cât mai mult de durata, severitatea respectării regulilor și responsabilitatea față de sine. O respingere completă a alimentelor grase va accelera procesul, organismul va începe să slăbească activ. Aproximativ dați cifre de la un kilogram până la zece.

Fata își cântărește greutatea

Meniu de slăbire

Pentru a crea un meniu pentru instrucțiuni clare, puteți apela întotdeauna la un nutriționist sau la literatura bisericească. Oferă recomandări zilnic, ce este permis și ce nu poate fi aplicat la utilizare. Meniul modern al Postului pentru pierderea în greutate nu se limitează numai la hărțile bisericii. Acestea sunt utilizate ca bază, redirecționând în viitor deja pentru ei înșiși. Un astfel de meniu nu înlocuiește o dietă completă, așa că este mai bine să vă aprovizionați cu vitaminele B.

Dieta de 40 de zile

Este greu de mai bine de o lună să meargă la o dietă pentru orice persoană obișnuită să mănânce regulat carne, produse de patiserie, tot felul de caserole pe bază de ouă și brânză de căsuță. O dietă timp de 40 de zile poate deveni variată și mai plăcută cu adăugarea de soia, fasole, mazăre și chiar cereale. Puteți găti singuri prăjituri înăbușite din dovlecel, varză, ceapă și dovleac, cartofi. Acest lucru va ajuta la menținerea completă mult timp, obținând aportul zilnic necesar de proteine ​​și oligoelemente..

Faceți supe pe bulionuri de legume, fasole și ciuperci. Peștele este permis în porții mici în cantitate, o dată la două săptămâni. Ca gustare, savurați nuci (alune, migdale, caju) și fructe uscate (caise uscate, prune, stafide). Înlocuiți dulceața cu fursecuri de ovăz sau biscuite. Vor funcționa și sandvișurile făcute din pâine de grâu cu gem sau cu banane și unt de arahide. Alternează cu zilele de post, care vor consta exclusiv în băut: fructe fiarte, jeleuri, tot felul de sucuri de legume și fructe, băuturi cu fructe de fructe de pădure. Refuzarea ar trebui să fie din băuturile din lapte.

Dieta pentru pierderea in greutate timp de 14 zile

Rigiditatea demersului de a vă reda dieta zilnică slabă va depinde de obiectivele pe care le urmăriți. Refuzul de panificație, făină și alimente excesiv de amidon va avea un efect pozitiv asupra cifrei. În postare va trebui să renunțați la cafea, alcool, sodă dulce. Cafeaua poate fi înlocuită cu cicoare sau, ca excepție, ceai tare neîndulcit. Așadar, dieta pentru scăderea în greutate timp de 14 zile este o oportunitate excelentă de a mânca gustos, dar cu bine.

Salată de legume

Dieta de 7 zile

Meniul săptămânii pentru pierderea în greutate poate fi variat cu salate, deoarece sezonul de primăvară este în plină evoluție. Ridichile, usturoiul sălbatic, sorel pot reînnoi o dietă slabă. Faceți-vă smoothie-uri de fructe pentru micul dejun, mâncați mere, înlocuiți zahărul cu miere. Hrișcă de hrișcă, făină de ovăz și terci de mei în apă, aruncați semolina, orez și paste. Puteți mânca seara legume fierte, aburite și fiarte – dieta nu limitează timpul mesei. Bea o cantitate suficientă de apă, este posibil mineral, doar ușor carbonatat. Dieta timp de 7 zile este considerată cea mai optimă.

Dieta pe un borș slab

A pierde până la cinci kilograme după o săptămână pe un borș de dietă este destul de real. Într-adevăr, în esență, vei bea mai probabil lichid odată cu adăugarea de fibre. Aceasta este o opțiune excelentă pentru cei cărora nu le place să experimenteze și să se gândească cu atenție prin mâncărurile lor în avans. Dieta pe borșul slab va include consumul suplimentar de fructe și legume în cantități mici, precum o gustare.

Retete de dieta

Înainte de a vă păstra, amintiți-vă de cel mai important lucru: după încheierea dietei, este recomandat să faceți o ieșire lină din ea, de preferință pentru același număr de zile. Exemplu: faci dieta de o săptămână. Săptămâna viitoare, introduceți încet și încet alimente grele în dieta voastră. Acest lucru este necesar pentru a evita o descompunere a stomacului după o masă cu conținut scăzut de grăsimi și pentru a readuce cu atenție intestinele la cursul lor anterior. Orice mâncare non-dietetică după post sau dietă este mană din cer..

Mai jos sunt cele mai simple și mai populare alimente pentru pierderea în greutate. Orice meniu poate fi simplificat prin lipsirea de grăsime, ulei vegetal și eliminarea tuturor alimentelor cu amidon. Sau invers, puteți adăuga mai multe alimente bogate în calorii în dietă, astfel încât să fie mai ușor și mai plăcut să se ocupe cu alimente slabe. Citiți mai multe despre rețetele pentru dietă în post citiți mai multe.

  • Borș fără carne

Am înlocuit intenționat cartofii cu dovlecelul în această rețetă. Acest lucru este important dacă postești. Puteți încerca să adăugați maioneză de soia în ciorbă, să înlocuiți varza proaspătă. Borsch se va dovedi mai saturat dacă vă faceți singur pastă de roșii din roșii. Înainte de a servi borsul slab, tocați câteva murături murate ca un fel de mâncare separat.

ingrediente:

  • dovlecel – 1 buc .;
  • morcovi – 1 buc .;
  • telina, tulpina – 1 buc .;
  • sfeclă, borș – 1 buc .;
  • varză – 300 g;
  • pasta de rosii – 3 linguri. l .;
  • ulei vegetal – 2 lingurițe. l .;
  • sare – 30 g.

Metoda de gătit:

  1. Cojiți legumele, tăiați dovleceii în cuburi mari. Puneți varza clocotită, împreună cu dovlecelul.
  2. Sfeclă, morcovi – frecați pe o răzătoare grosieră. Tăiați țelina cu inele.
  3. Prajiti pansamentul cu morcovi, sfecla, telina si pasta de rosii in ulei.
  4. Se adaugă pansamentul la varză, sare, se amestecă bine. Lăsați borșul dieta să fiarbă încă 10 minute.

Lenten Borsch

  • Ciorba de cartofi piure

Piureul de supă de cartof va ajuta la satisfacerea foamei în post. În același timp, este rapid și ușor de gătit pentru prânz. Pentru o opțiune mai savuroasă, răniți un cățel de usturoi la sfârșitul gătitului și adăugați în farfurie. Aroma va fi incredibilă. Dacă sunteți fan al unui alt tip de verdeață – nu ezitați să îl înlocuiți cu gustul preferat. Adăugați alte condimente, condimente după gust.

ingrediente:

  • cartofi – 400 g;
  • ceapă, ceapă – 1 buc .;
  • morcovi – 1 buc.
  • pătrunjel – 1 buchet;
  • ceapă, verde – 1 buchet;
  • ulei, legume – 1 lingură. l .;
  • sare – 30 g;
  • piper, măcinat negru – 20 g;
  • frunză de dafin – 3 buc..

Metoda de gătit:

  1. Pune cartofii la fiert, aruncă frunzele de dafin.
  2. Între timp, coajați morcovii și frecați-o pe o răzătoare grosieră, tocați mărunt ceapa. Saute in ulei.
  3. Când cartofii s-au fiert, se macină cu un blender de mână, împreună cu pătrunjelul, după ce a scos anterior laurul.
  4. Adăugați prăjirea în supa deja pregătită, sare, piper.
  5. Se toacă ceapa verde pentru servire.

Ciorba de cartofi piure

  • Varza umpluta cu varza

Când de multe ori este interzis să te tratezi de bunătăți, ei vor cu adevărat să le încerci imediat. Prin urmare, oferim o versiune seducătoare a rulourilor de varză slabă. Crema acră de soia va fi o completare potrivită în timpul postului. De asemenea, puteți coace rulouri de varză în sos de roșii-usturoi dacă vă place o astfel de opțiune slabă cu un fel de mâncare standard. În loc de orez, încercați o altă cereală. Chiar și diferite soiuri de varză vor oferi mâncărurilor un gust special..

ingrediente:

  • orez – 50 g;
  • Varza de savoy – 200 g;
  • ceapă, ceapă – 1 buc .;
  • champignons – 50 g;
  • nuci, nuci – 50 g;
  • ulei, legume – 1 lingură. l .;
  • verdeață, o alegere de 1 buchet;
  • sare – 40 g.

Metoda de gătit:

  1. Fierbeți orezul în apă sărată.
  2. Clătiți varza, sortați-o în frunze. Se fierbe în apă sărată.
  3. Coji ceapa, toacă fin. Se trece în ulei.
  4. Tăiați fin ciupercile, sâmburii de nuci. Se adaugă în tigaie în ceapă, apoi se întunecă 5 minute.
  5. Clateste, taie verdeturile. Se amestecă cu orez, pansament cu ciuperci.
  6. Înfășurați carnea tocată în frunze.
  7. Coaceți rondele de varză slabă la cuptor până sunt fierte.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate