Meniul celor mai ușoare diete pentru pierderea în greutate

Conținutul articolului



Când pierdeți în greutate, doriți să alegeți o dietă care vă va ajuta să obțineți un rezultat rapid și eficient, pentru astfel de cazuri există cea mai simplă dietă. Este conceput pentru o săptămână, meniul este format din produse accesibile. Esența unei astfel de pierderi în greutate este că unele alimente pot fi consumate, în timp ce altele nu pot. Nu este necesar să calculați fiecare calorie, puteți pierde 5 kg pe săptămână.

Dieta simplă pentru pierderea în greutate acasă

Există diferite tipuri de diete, de exemplu, pierderea în greutate cu apa simplă. Trebuie să beți câțiva pahare de lichid înainte de a mânca. Mâncărurile preferate nu sunt excluse, esența unei astfel de pierderi în greutate este că, după consumul de apă, nu vreau să mănânc deloc. Această rețetă pentru pierderea în greutate are un alt nume – o dietă pentru leneși. Un alt mod ușor de a pierde în greutate fără mari dificultăți este să nu mâncați după ora 18:00.

În timpul zilei puteți mânca diferite alimente, dar numai seara vine, nu puteți mânca nimic, chiar și alimentele cu conținut scăzut de calorii sunt interzise. Cea mai simplă dietă nu conduce o persoană într-un cadru rigid și, prin urmare, este populară. Pentru a îmbunătăți efectul, puteți exclude dulciurile, cafeaua și ceaiul de a bea fără zahăr. Este important să vă amintiți că cea mai ușoară dietă pentru leneși nu trebuie să fie lungă, nu puteți abuza de această dietă, perioada optimă de dietă este de 7 zile.

Nutriționiștii consideră că curățarea Enterosgel un sorbent modern este un pas necesar în orice program de slăbit. Absoarbe activ doar toxinele și toxinele dăunătoare, care intră în sânge din abundență în timpul descompunerii grăsimilor corporale. Aceste toxine sunt cele care provoacă greață, un gust neplăcut în gură, tulburări ale scaunului, pielea plictisitoare, apariția acneei și a petelor pe acesta. Acest sorb umple bine stomacul, creând astfel o senzație de plenitudine, absoarbe excesul de suc gastric și enzime, neutralizând efectul iritant. pe pereții stomacului. Să recunoaștem să ia cursuri lungi, spre deosebire de alte sorbente.

Fată și legume

Chefir

O dietă simplă pentru pierderea în greutate, care nu se aplică mono-dietelor rigide. Este conceput pentru o săptămână, micul dejun, prânzul și cina include chefir cu conținut scăzut de calorii. Se recomandă să includeți zilnic unul sau două alimente cu conținut scăzut de calorii. Poate fi copt sau fiert cu legume rădăcinoase din cartofi, verdeață, fructe uscate sau terci. Pentru o zi, o persoană care pierde în greutate acasă ar trebui să bea 1,5 litri de kefir, să mănânce 100-400 g de mâncăruri simple suplimentare în cantitate scăzută de calorii. Drept urmare, puteți pierde un kilogram pe zi..

Hrişcă

O dietă simplă pentru pierderea în greutate include hrișcă și chefir cu conținut scăzut de grăsimi. Porridge poate fi chiar pentru cei care au probleme la stomac, hrișca este considerată un produs dietetic. Kefirul va ajuta intestinele să funcționeze bine, să sature organismul cu vitamine B, vitamina A. Este interzis femeilor însărcinate să stea la o astfel de dietă în timpul alăptării. O dietă simplă de săptămână cu hrișcă vă permite să pierdeți 7 kg.

Hrişcă

Proteină

Dietele de slabire pot include proteine ​​animale si vegetale. O astfel de dietă ajută la pierderea până la 5 kg. Meniu de exemplu:

Zilele săptămânii

Mic dejun

Al doilea mic dejun (în grame)

Prânz (în grame)

Gustare (în grame)

Cina (în grame)

Înainte de culcare (în grame)

luni

Ceasca de chefir sau lapte

Terci de orez 200

Vită fiartă 150

Salată de legume

200

Salată de legume 200

Suc de mere 200

marţi

Ceai, cafea fără zahăr

Caș cu conținut de grăsime 0%, 100

Carne de pui fiartă 150. Salată de legume îmbrăcată cu ulei de măsline

Orez fiert 100, jumătate de măr

Salata de rosii 200

Suc de rosii 200

miercuri

Cafea sau ceai, fără zahăr

Vită fiartă 100

Pește fiert 150. Orez 100

Jumătate de măr

Salată proaspătă de mazăre, varză, ierburi și ceapă 150

Suc din mere 200

joi

Cafea sau ceai fără zahăr

Vită fiartă sau pui 100

Supă de legume, o felie de pâine brună

Fig 150

Carne gătită 100. Salată din legume

Suc din mere 200

vineri

Kefir sau lapte, pâine sau biscuite

Salată de morcovi 100

Pește fiert 150. Câteva cartofi fierti sau coapte

Salată de legume cu ulei de măsline 150

Gătit cu conținut mic de grăsimi 100

Kefir sau ceai cu conținut scăzut de grăsime 100

sâmbătă

Cafea sau ceai

Ouă fierte și câteva biscuite

Orez fiert 100 carne fiartă 100

Apple sau 2 Kiwi

Orez 100 Pește fiert 100

Suc de portocale 200

duminică

Cafea sau ceai

Cârnați și o felie de pâine

Salată de legume cu ulei de măsline 150. Orez 100

Salată de mazăre și varză 100

Pui fiert sau miel 200

Kefir sau ceai 200

Vegetal

Pentru ca figura să fie frumoasă și zveltă, iar grăsimea să dispară din părți, nu trebuie să vă permiteți să mâncați mâncăruri dulci făinoase, bogate în carbohidrați. Nu abuzați de carnea afumată, nu folosiți sare în gătit, beți multe lichide. O dietă simplă și eficientă pe legume va ajuta să mușească senzația de foame și să îmbogățească organismul cu vitamine. Pierderea în greutate în acest fel este simplă. Până la 10 kg de exces în greutate în exces pe lună.

Nu vă puteți interzice să încercați noi rețete simple de legume, chiar pot înlocui unele feluri de mâncare dintr-o dietă săptămânală de legume. Este important ca mâncărurile, inclusiv orezul, pieptul de pui și legumele să nu aibă prea multe calorii, iar procentul de legume domină întotdeauna. Alternativ, puteți utiliza o dietă săptămânală simplă pe legume, care include:

  • mic dejun: orice fructe proaspete;
  • prânz: paella cu legume;
  • cina: risotto cu legume;

Risotto cu legume

Meniu simplu pentru pierderea în greutate timp de o săptămână

Cea mai simplă dietă proteică sau vegetală ar trebui să includă doar produse proaspete, plus că trebuie să scapi de obiceiurile proaste. Pentru a pierde în greutate, este important să mâncați corect, de exemplu, utilizați un meniu atât de simplu timp de 7 zile:

Zilele săptămânii

Mic dejun

Masa de seara

Ceai ridicat

Masa de seara

luni

Ovaz

Supa de legume

Caserola cu brânză de casă

Pui la cuptor și cartofi fierti

marţi

Omleta cu legume

Supa de pui cu taitei

Caserolă de conopidă

Prăjituri cu peste

miercuri

Terci de mei

Caserola de pește de hrișcă

Caserola cu branza

Role de varză leneșă

joi

Terci de mei cu brânză de vaci

Supa de orez cu mazăre verde și calmar

Caserola cu branza

Cutite de file de pește

vineri

Porridge dintr-o cutie

Carne cu conținut scăzut de grăsime cu legume coapte

Bunica de orez cu mere

Taieturi de pui si terci de hrisca

sâmbătă

Oua ochiuri

Supa de spanac si chiftele

Tort, caș cu portocale

Tocană de legume

duminică

syrniki

Supa de legume

Caserola cu branza

Dovlecei umpluti

Există contraindicații. Consultați un medic.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Meniul celor mai ușoare diete pentru pierderea în greutate
Ce este util ceaiul verde: cum să bei o băutură