Gimnastica faciala Carol Maggio: exercitii musculare

Conținutul articolului



Fiecare femeie vrea să-și extindă tinerețea pentru o perioadă maximă, pentru a menține frumusețea și atractivitatea. Gimnastica facială a lui Carol Maggio – un set de exerciții pentru a antrena mușchii acestei părți a corpului și pentru a elimina ridurile – poate ajuta în acest sens. Această tehnică poate fi o alternativă completă la injecții de înfrumusețare și chirurgii plastice. Aflați în ce constă exercițiile complexului, cum să le efectuați corect.

Ce este gimnastica pentru mușchii feței Carol Maggio

Un set specializat de exerciții vă va ajuta să vă îmbunătățiți aspectul, fără a apela chiar la chirurgia plastică, la procedurile de salon. Gimnastica creata de cosmetologul american Carol Maggio. A lucrat ca cosmetolog mulți ani, are o experiență semnificativă în domeniul frumuseții feminine. Ea însăși efectuează o sarcină de propriul design în fiecare zi. Recenziile sugerează că gimnastica feței lui Carol Maggio este foarte eficientă.

Complexul constă din 14 exerciții. Folosesc până la 57 de mușchi pentru a corecta fața. Unii experți numesc complexul „ridicare nechirurgicală”, deoarece, cu exerciții regulate, puteți schimba în mod semnificativ proporțiile: îngustați ovalul, deschideți ochii, reglați nasul, ridicați sprâncenele. Pregătirea este recomandată de două ori pe zi. Durează doar un sfert de oră pentru a finaliza întregul complex. Dinamica pozitivă poate fi văzută într-o săptămână.

Indicații de implementare

Puteți face gimnastică pentru femei de orice vârstă. Cu cât începeți mai curând să faceți exerciții Carol Maggio, cu atât mai târziu veți întâlni modificări ale pielii ofilite și legate de vârstă. Dacă problemele au început deja, atunci cu ajutorul gimnasticii le vei putea face mai puțin pronunțate. Tehnica lui C. Maggio este arătată tuturor femeilor care doresc să-și mențină aspectul în stare bună sau să corecteze trăsăturile faciale: să ridice linia sprâncenelor, să crească buzele și să-și îmbunătățească conturul sculptural, să schimbe ovalul.

Față feminină

Eficiența exercițiului

Datorită gimnasticii, puteți îmbunătăți semnificativ starea feței. Acesta oferă un efect de întinerire și ajută la rezolvarea următoarelor probleme:

  • reglați linia sprâncenelor și ridicați dacă este prea mică;
  • fixați forma nasului;
  • ridicați colțurile gurii;
  • strângeți obrajii, îndepărtați brilul;
  • ajustați ovala, scăpați de bărbia a doua;
  • îndepărtați pungile de sub ochi, cercurile întunecate;
  • riduri faciale netede, pliuri nazolabiale;
  • îmbunătățește forma buzelor subțiri;
  • pentru a strânge pielea încrețită și înfiorătoare a gâtului;
  • ridica pleoapele, mareste vizual ochii.

Femeia își ridă fruntea

Contraindicații pentru formarea feței

În unele cazuri, a face gimnastică este interzis. Acest lucru nu va aduce un rezultat pozitiv, în plus, chiar poate face rău. Construirea Facebook este interzisă atunci când:

  • prezența cicatricilor proaspete, pustule deschise, răni;
  • proceduri de injectare transferate recent cu efect de ridicare;
  • inflamația nervului facial, neurită;
  • creșterea cronică a tensiunii arteriale, hipertensiune arterială;
  • a suferit recent o intervenție chirurgicală plastică.

neuritis

Tehnica de execuție

Exercițiile fizice vor face mult mai bine dacă respectați anumite reguli făcându-le. Condiția principală este să faci gimnastică regulat, de două ori sau de trei ori pe zi, fără a pierde o singură sesiune. Durata optimă a unui antrenament este de 15 minute. Recomandări pentru efectuarea gimnasticii pentru chipul lui Carol Maggio acasă:

  1. Faceți toate exercițiile în fața oglinzii. Urmăriți execuția corectă a fiecărui element. Acest lucru vă va ajuta să observați erori în timp util și să urmăriți modificările pozitive..
  2. Combina gimnastica cu masaje. Utilizați diferite tehnologii. Masajul cu miere, vidul, lingurile sau lingurițele sunt potrivite. Vizitați-vă periodic esteticianul. Serviciile profesionale, cum ar fi masajul japonez, folosind tehnica zogan, shiatsu de acupresiune, drenaj limfatic sunt potrivite pentru dvs. Nu este interzisă aplicarea măștilor anti-îmbătrânire, de încărcare.
  3. Când faceți gimnastică, este recomandat să stați cu spatele drept, să întindeți ușor stomacul, să strângeți mușchii feselor și șoldurilor. Este foarte important să vă monitorizați postura. Postura greșită în timpul antrenamentului poate reduce toate eforturile la zero.
  4. După fiecare element, relaxați corpul și mușchii faciali. Apoi strângeți bine buzele și expirați cu forță pentru a le simți vibrația.
  5. Faceți fiecare mișcare cu concentrație maximă. Ar trebui să simțiți căldura din grupa musculară facială cu care lucrați..
Citește mai mult  Ce pastile de dieta ajuta cu adevarat

Tehnica gimnastică

Gimnastica pentru ochi

Fiecare sesiune este recomandat să înceapă cu aceste exerciții. Există două elemente principale: pentru a lucra mușchii inelului și pentru a consolida pleoapele. Efectuându-le în mod regulat, veți obține un aspect larg deschis, veți scăpa de multe riduri și de a preveni apariția de noi. Gimnastica pentru ochi te va ajuta să te relaxezi, să simți un val de forță. Aflați cum să faceți corect exerciții de bază..

Fată care ține mâna

Antrenament muscular

Acest exercițiu îmbunătățește circulația sângelui. Cu ea, puteți strânge pleoapele superioare și inferioare, scăpați de pungile de sub ochi. Repetând un element de două ori pe zi, vă veți face aspectul deschis, larg deschis. Ajută la întărirea pleoapelor, la îndepărtarea umflăturii, la extinderea soclurilor ochilor. Faceți exercițiul culcat sau așezat. Dacă gențile de sub ochi sunt foarte mari, atunci puteți efectua trei abordări pe zi. Cum se execută un element:

  1. Puneți degetele mijlocii pe cute între sprâncene. Indreapta-ti degetele spre colturile exterioare ale ochilor..
  2. Fixează-ți mușchii cu degetele. Apăsați-le ușor în jos, dar nu prea tare.
  3. Privește în sus. Stârnește puternic spre pleoapele inferioare, îndreptându-le în sus. Ar trebui să simțiți bătaia și pulsiunea fiecărui mușchi.
  4. Slăbiți puiul. Repetați de 10 ori.
  5. Squint ridicând pleoapele inferioare. Numără până la 40 și deschide ochii.

Antrenament muscular

Întărirea pleoapei inferioare

Următorul exercițiu vă va ajuta să îndepărtați pungile de sub ochi, să scăpați de cercurile întunecate, să dați ochilor o deschidere. Rulați elementul după cum urmează:

  1. Utilizați degetele mijlocii pentru a apăsa pe colțurile interioare ale ochilor și cu degetele index pe exterior. Nu apăsați tare, doar țineți apăsat.
  2. Privește în sus.
  3. Stârnește în timp ce trage pleoapa superioară, dar nu închide partea inferioară. Rămâneți în această stare câteva secunde..
  4. Relaxați-vă complet. Închideți pleoapele, simțiți o ușoară senzație de furnicături în ele.
  5. Faceți 15 repetări.
  6. Squint, încordează toți mușchii și numără până la 40, apoi relaxează-te.

Întărirea pleoapei inferioare

Exercițiu pentru ridurile frunții

Acest element îndeplinește mai multe funcții simultan. Când este efectuată, există un efect asupra mușchilor care ridică sprâncenele, frontala, scalpul care trage, occipitalul și cel care leagă toate cele de mai sus. După antrenament, claritatea apare în cap, devine mai ușoară. Se poate face atunci când trebuie să crești capacitatea de lucru, să te relaxezi și să te distragi timp de câteva minute. Cum se execută un element:

  1. Puneți degetele index deasupra sprâncenelor, paralel cu ele.
  2. Treceți-le treptat în jos. Acționează încet. Privește în sus.
  3. Când apăsați pe frunte cu degetele, încercați să rezistați cu sprâncenele. Împingeți-le în sus.
  4. Repetați de 10 ori.
  5. Ridică sprâncenele și împinge-le. Rămâneți în această poziție până când simțiți o senzație de arsură..
  6. Mișcați degetele pe sprâncene. Împingeți-le timp de o jumătate de minut.
  7. Relaxa. Masează-ți sprâncenele într-o mișcare circulară.
Citește mai mult  Cum să faci băi de picioare acasă

Exercițiu pentru ridurile frunții

Aerobic pentru față de la a doua bărbie

Un bloc de elemente foarte eficient. Multe femei sunt nemulțumite de contururile lor. Gimnastica feței lui Carol Maggio va ajuta la corectarea situației. Blocul de exerciții, cu care vă veți familiariza acum, are ca scop formarea mușchilor bărbiei, facelift și reducerea plinătății. Este foarte important să efectuați în mod corect și regulat elemente, deoarece contururile frumoase și contururile întineresc vizual imediat.

Cum să consolidezi bărbia

Acest exercițiu este incredibil de util. Datorită lui, întăriți eficient mușchii bărbiei, strângeți gâtul și fața ovală. Repetați articolul cel puțin o dată pe zi. Dacă aveți o a doua bărbie sau un contur facial foarte distorsionat, faceți-o de trei ori pe zi. Cum se execută un element:

  1. Stai drept.
  2. Strânge-ți buzele, zâmbește.
  3. Pune mâna pe gât peste guleruri.
  4. Prindeți pielea strâns. Trage în jos. În același timp, privește în sus, îndreaptă-te înapoi.
  5. Când simțiți o tensiune puternică a mușchilor bărbiei și a gâtului, tolerați câteva secunde și reveniți la poziția inițială. Relaxează-te complet.
  6. Efectuați 40 de repetări ale elementelor.

Consolidarea musculaturii Chin

Ridicarea feței ovale

Acest exercițiu va ajuta la întărirea mușchilor maxilarului, a scăpa de brylya. Elementul ajută la restabilirea contururilor corecte ale feței. Constă în scoaterea mișcărilor după colțurile buzelor, dar nu prin articulația maxilarului. Cum se face exercițiul:

  1. Așezați-vă. Întoarce-ți umerii.
  2. Deschide gura larg. Acoperiți-vă dinții cu buza inferioară.
  3. Trageți colțurile gurii înapoi. Imaginează-ți ce le trebuie pentru a ajunge la molari.
  4. Apăsați ferm buza superioară împotriva dinților..
  5. Deschideți și închideți gura cu o mișcare lentă. Lucrați numai pe colțurile buzelor.
  6. De fiecare dată când deschideți gura, împingeți maxilarul înainte un centimetru, ridicând aerul.
  7. Când simțiți o senzație de arsură, înclinați-vă capul înapoi, astfel încât bărbia să tinde spre tavan.
  8. Numără până la treizeci. Reveniți la poziția de pornire și relaxați-vă..
  9. Repetați de 5-10 ori.

Față de slăbire

Cu ajutorul gimnasticii, puteți elimina vizual plinătatea. Exercitiul are ca scop pomparea si intarirea muschilor laterali ai fetei, arderea grasimilor. Cum se creează un element:

  1. Intinde-te. deschide-ti gura.
  2. Înfășurați puternic buzele pe dinți. Simte stresul.
  3. Brațele de-a lungul fălcilor. Ridicați-le încet. Imaginează-ți cum pielea se mișcă cu mâinile tale, cum sunt atrași mușchii laterali de partea superioară a capului.
  4. Când simți o senzație de arsură, ridică brațele deasupra capului.
  5. Numără până la treizeci. Relaxa. Respirați ca și cum ar fi aruncat spuma.
  6. Repetați de 5-10 ori.

Creșterea feței pentru obraji și buze

Gimnastica facială Carol Maggio este o alternativă excelentă la tratamentele prin injecție. Cu ajutorul acestuia, puteți ajusta forma buzelor, le puteți oferi un contur mai ascuțit și un volum suplimentar și puteți face obrajii strânși, îndepărtați-i bombeta. Complexul are exerciții pentru ridicarea colțurilor coborâte ale gurii și netezirea pliurilor nazolabiale – semne vizibile ale procesului de îmbătrânire a pielii.

Ridicarea buzelor

Acest element al gimnasticii va ajuta la reglarea liniei zâmbetului, la eliminarea expresiei triste de pe față, care adaugă vizual vârsta. Cum se efectuează:

  1. Strângeți puțin colțurile buzelor. Începeți să le trageți fără să vă strângeți dinții..
  2. Puneți degetele index pe colțurile gurii, dar nu împingeți. Ridicați-le cu un zâmbet pe jumătate, apoi coborâți-le.
  3. Împingeți colțurile în sus și în jos într-o mișcare punctuală.
  4. Când apare o senzație de arsură, relaxați-vă. Suflați-l ca și cum doriți să răcoriți o băutură fierbinte.
  5. Faceți 10-15 repetări ale elementelor.
Citește mai mult  Cum să gătiți ovăz leneș într-un borcan de slăbire

Ridicarea buzelor

Formând un contur frumos al buzelor

Pentru ca gura să dobândească o formă seducătoare, trebuie să lucrați bine mușchiul inelar. Următorul exercițiu trebuie efectuat în timp ce stai culcat:

  1. Strângeți strâns buzele, imaginându-vă că sunteți supărat de ceva. Încercați să nu le stoarceți.
  2. Cu degetele index, atinge ușor pe mijlocul buzelor.
  3. Când apare o ușoară senzație de arsură, îndepărtați-vă mâinile.
  4. Faceți buze pulsabile în sus și în jos cu buzele. Apoi colectați-le într-un tub și lăsați aerul să iasă încet.
  5. Repetați de 10 ori.

Formând un contur frumos al buzelor

Cum să scapi de un pli nazolabial

Gimnastica pentru chipul lui Carol Maggio te va ajuta să scapi de acest defect, care este foarte vechi. Odată cu antrenamentul regulat, severitatea pliului nazolabial va deveni mai puțin vizibilă și se va netezi aproape. Exercițiul este simplu, dar eficient, trebuie să îl efectuați astfel:

  1. Pune mental un punct în mijlocul fiecărei buze.
  2. Deschide gura încet, formând un oval orizontal. În acest caz, imaginați-vă că punctele imaginare sunt conectate de o linie.
  3. Apăsați buza superioară pe dinți..
  4. Schimbă-ți eforturile din colțurile gurii spre aripile nasului.
  5. Cu degetele indexate, deplasați-vă în sus și în jos pe liniile pliurilor nazolabiale. Creșteți presiunea treptat și accelerați ca și cum vă încălziți pielea.
  6. Continuați până când simțiți o senzație de arsură în zona masată..
  7. Strânge-ți buzele cu un paie și vărsă aerul prin ele.
  8. Faceți 10 repetări.

Scăparea de pliul nazolabial

Obraji rotunjiți

Următorul element ajută la formarea mușchiului inelar. Datorită lui, obrajii pot fi ridicați semnificativ și fac ca retragerea mușchilor să fie mai puțin pronunțată. Se va întineri semnificativ. Cum se efectuează:

  1. Luați o poziție confortabilă în fața oglinzii în timp ce stați în picioare.
  2. Scoate-ți fața puternic. Coborâți maxilarul în jos și dați buzelor forma literei „O”.
  3. Puneți degetele index pe vârful obrajilor. Apasă ușor.
  4. Zambeste la colturile gurii, apoi coboara-le. Nu faceți mișcări ale maxilarului. Repetați rapid acțiunea de 40 de ori. Încercați să exercitați toată forța la tensiunea mușchilor gâtului. Trebuie să simțiți obrajii pulsați.

Intarirea musculaturii gatului

În acest scop, trebuie să folosiți mușchiul trapez și unii alții. Elementul este foarte important, deoarece gâtul este o parte problemă a corpului. Ridurile de pe ea fac adesea o femeie mult mai în vârstă decât ea. Cum se efectuează:

  1. Luați o poziție întinsă pe o suprafață plană. Mâinile apucă gâtul în partea de jos.
  2. Ridică-ți capul. Țineți scurt această poziție până când simțiți o ondulare, apoi coborâți-vă.
  3. Intinde bratele de-a lungul torsului. Ridicați umerii și capul și rotiți-l la stânga și la dreapta. Faceți 20 de repetări.
  4. Coborâți capul. Relaxa. Respirați câteva respirații adânci.

Intarirea musculaturii gatului

Restaurați tonul pielii

Acest element are ca scop energizarea feței, contribuie la saturația de oxigen. Când circulația sângelui se îmbunătățește, pielea se va strânge și va părea mai proaspătă, culoarea se va scoate chiar și va deveni sănătoasă. Cum se efectuează exercițiul:

  1. Întindeți-vă pe spate pe o suprafață plană și dură. Deschide-ti gura. Coborâți maxilarul inferior cât mai mult posibil. Apăsați ferm buza superioară împotriva dinților..
  2. Puneți degetele index pe orizontală pe marginea superioară a obrajilor. Apăsați puțin pentru a simți rezistența la lumină.
  3. Cu buza superioară, zâmbește, ridicându-ți obrajii. Repetați de 10 ori.
  4. Blocați poziția buzei superioare. Încercați să deschideți gura și mai larg. Ridică încet mâinile de pe față. Încercați să simțiți că mușchii se ridică.
  5. Numără până la treizeci, rămânând energizat. Imaginează-ți energia care îți curge pe față.
  6. Ridică-ți capul. După cinci minute, culcați-vă, relaxați-vă mușchii.
  7. Faceți de 5-10 ori.

Metode Carol Maggio – Fotografii înainte și după

Fotografii înainte și după gimnastică

Metode Carol Maggio - Fotografii înainte și după

Fotografii înainte și după tehnică

Metode Carol Maggio - Fotografii înainte și după

$ 1

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: