Cele mai dificile diete pentru pierderea rapidă în greutate

Conținutul articolului



Într-un motiv sau altul, fetele și unii bărbați au periodic necesitatea de a pierde în greutate într-un timp uimitor de scurt. De regulă, o dietă strictă pentru pierderea rapidă în greutate îi ajută, care ar trebui să aibă un meniu de produse cu calorii minime, să fie eficient și sigur pentru organism. Există multe sisteme de alimentare similare, dar nu toate îndeplinesc pe deplin cerințele de mai sus. Citiți ce opțiune este cea mai potrivită pentru dvs..

Ce este o dietă grea

Acesta este numele schemei de alimentare, care asigură pentru o perioadă scurtă de timp o linie mare de plumb. Dietele de slăbit rapid reprezintă un test serios pentru organism, prin urmare, doar persoanele care nu și-au pierdut sănătatea au voie să stea pe ele. Toate programele dure au diferite diete, dar există mai multe reguli generale care trebuie respectate:

  1. Asigurați-vă că beți multă apă purificată.
  2. Este recomandat să luați complexe de vitamine sănătoase.
  3. Conținutul total de calorii în alimentele consumate pe zi este de maximum 1200.
  4. Asigurați-vă că dedicați timp exercițiului fizic, dar nu vă puteți îndresa.
  5. Nu este permisă mâncarea de dulciuri, prăjituri, produse coapte, alimente grase și alimente cu carbohidrați rapide.

Programele de pierdere în greutate au mai multe avantaje:

  • pe zi durează până la un kilogram și jumătate de greutate;
  • o persoană obișnuiește să mănânce în porții mai mici, nu numai cu dieta, ci și în perioadele obișnuite;
  • curățarea eficientă a intestinului;
  • umflarea se reduce;
  • metabolismul se îmbunătățește.

Placă și mini legume

Dezavantaje:

  1. Organismul primește puține vitamine și nutrienți. Acest lucru poate duce la boli ale tractului digestiv, rinichi..
  2. Dacă apelezi la dietele dure prea des, organismul se va obișnui cu ea. Drept urmare, linia de plumb va fi mai mică de fiecare dată..
  3. Pierderea rapidă în greutate este însoțită de o senzație constantă de foame, din cauza căreia o persoană experimentează stres, are slăbiciune, iritabilitate.
  4. Dieta majorității este prea uniformă, de aceea este dificil să le menții.

Există o serie de contraindicații categorice pentru sistemele de pierdere în greutate rapidă:

  • perioada sarcinii și alăptării;
  • dieta de băut nu poate fi observată pentru persoanele predispuse la umflare;
  • varsta sub 18 ani;
  • alergie la alimentele care stau la baza dietei;
  • boli cronice ale stomacului, intestinelor, ficatului, rinichilor;
  • perioada de recuperare după operație;
  • hipertensiune.

Cantar și legume

Opțiuni pentru dietele dure

Sistemele de alimentare diferă nu numai în ceea ce privește dieta, ci și în durata lor. Există sisteme stricte de nutriție pentru pierderea rapidă în greutate timp de câteva zile, o săptămână, două. Fiecare opțiune oferă o linie diferită de plumb și acesta este principalul criteriu la care trebuie să acordați atenție pentru a face o alegere. În plus, trebuie să țineți cont de preferințele dvs. gustative, asigurați-vă că nu există intoleranțe la niciun produs, acest lucru vă va ajuta să rămâneți la cea mai bună dietă rigidă pentru dvs..

Pentru o saptamana

Acest mod de a slăbi este unul dintre cele mai eficiente și mai rapide. Meniu pentru săptămână:

  1. În primele două zile de post, organismul trebuie să se obișnuiască cu o dietă săracă în calorii. În fiecare dintre ele este permis să mănânce trei ouă (fierte) și un kilogram de mere. Mai bine să vă limitați la apă, dar vă puteți permite ceaiul.
  2. Mic dejun din a treia zi – două ouă fierte moi. Pranz – 150 de grame de vita fiarta si putin spanac. Cina – salată de castraveți cu varză, un ou fiert tare.
  3. A patra zi va trebui să moară de foame. Dimineața este permis să mănânci un ou fiert, după-amiaza o bucată de pește cu aburi cu legume (nu o poți prăji). Seara, ar trebui să vă limitați la două ouă fierte moi și o ceașcă de ceai neîndulcit..
  4. În dimineața celei de-a cincea zile, bea o cafea slabă. Fierbeți și mâncați un ou. Cina cu două roșii. Cina – pește fiert cu jumătate de castravete.
  5. Mic dejun din ziua a șasea – ou fiert moale și o ceașcă de ceai din plante. Prânz – 100 g salată de vițel și sfeclă gătită. Cina – 100 g curcan și ouă aburite.
  6. În ultima zi, puteți reveni delicat la modul normal. Pentru micul dejun, va trebui să mâncați un ou, crutoane cu brânză și ceai. Pentru prânz, trebuie să gătiți 150 g de vițel copt cu salată. Cina este foarte ușoară – toast de roșii, ceai de mușețel.

Fată cu o farfurie în mâini

Pentru 3 zile

Datorită acestei scheme de alimentare, veți putea pierde până la trei kilograme, iar dacă ieșiți corect, atunci până la cinci. O dietă strictă timp de 3 zile se bazează pe consumul de produse lactate degresate, legume, fructe, carne slabă. Cina trebuie să fie cel târziu la patru seara. Meniul:

  1. Mic dejun cu borș slab și mănâncă trei caise uscate pentru desert. La prânz, turnați 50 g de iaurt din cereale, tocați câteva legume pe apă. Cina cu grapefruit și 200 ml de chefir.
  2. În dimineața celei de-a doua zile, mănâncă câteva cartofi coapte, presărate cu mărar și roșii. Cinați pe un sandwich cu o farfurie subțire de șuncă, salată de morcovi și un pahar de lapte copt fermentat. Cina – ou fiert și iaurt.
  3. În a treia zi, luați un mic dejun cu o felie de brânză sărată și două roșii mici. Meniu de prânz – 250 g brânză de căsuță și câteva frunze de salată. Cina cu grapefruit și ceai verde.

Recomandări pentru ieșire:

  1. A patra zi face caș.
  2. În următoarele trei zile, aruncați complet sarea. Gătiti sau mâncați la aburi.
  3. În următoarele două săptămâni, faceți meniul astfel încât să nu depășească norma maximă de 1300 kcal.

20 kg pierdere în greutate

Este foarte dificil să obții un astfel de rezultat și trebuie să înțelegi bine acest lucru. O dietă rigidă pentru pierderea în greutate de 20 kg este împărțită în 5 blocuri de 4 zile fiecare. Observând-o, trebuie să abandonăm sportul. Meniul:

  1. Zilele 1-4. Dimineața – 160 g brânză de căsuță fără grăsimi, un măr acru mare și ceai verde. Prânz – 120 g orez, 180 g de pui fiert fără piele, 200 g salată (morcov, varză, sfeclă, spanac).
  2. Zilele 5-8. Micul dejun este o ceașcă de ceai. După-amiază, gătiți 200 g file de pește alb la abur, 100 g hrișcă și un ou fiert. Cinați 200 g de salată de legume și ceai verde.
  3. Zilele 9-12. Dimineața ar trebui să mănânci 200 g salată, iar după-amiaza bea doar ceai verde. Se recomandă să luați cina cu fasole fiartă și 200 g piept de pui cu abur.
  4. Zilele 13-16. Dimineața – brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsimi (150 g), cafea slabă. Ziua – 200 g broccoli aburit. Seara – 200 ml de ceai verde.
  5. Zilele 17-20. Bea ceai verde dimineața, consumă 200 g de pește alb abur și salată de legume după-amiaza, mănâncă 200 g de orez cu roșii.

Timp de 5 zile

O dietă grea te va ajuta să pierzi până la 5 kilograme în plus. O dietă strictă timp de 5 zile înseamnă să mănânci în funcție de ceas. Meniul zilnic este același:

  • 7:30 – ceai neindulcit;
  • 9:30 – morcov ras gros, amestecat cu ulei de măsline;
  • 11:30 – 200 g file de pui fiert;
  • 13:30 – măr acru;
  • 15:30 – ou fiert tare;
  • 17:30 – un măr;
  • 19:30 – 5-7 bucăți de prune;
  • 21-30 – 200 ml de kefir.

Produse de dietă

Produse rapide de pierdere în greutate

Există o mulțime de alimente care vor accelera pierderea în greutate. De regulă, produsele care promovează pierderea rapidă în greutate au un efect de ardere a grăsimilor. Dacă doriți să vă îmbunătățiți figura, mâncați mai mult:

  • ardei gras;
  • Afine
  • varză;
  • hrişcă;
  • morcovi;
  • sfecla;
  • țelină;
  • castraveți
  • spanac
  • dovleci
  • dovlecel;
  • file de curcan;
  • Luca;
  • carne de vită slabă, fiartă sau la grătar;
  • calamar;
  • pepeni verzi;
  • mere
  • ridichi;
  • grapefruit;
  • zmeură;
  • spanac
  • condimente cu ardere grasă (hrean, ghimbir, scorțișoară, piper negru și roșu, cicoare, muștar);
  • carne de vită slabă;
  • verdeaţă;
  • ananas;
  • lămâi;
  • afine;
  • brânză de vacă;
  • cod;
  • roșii
  • fileu de pui;
  • ovaz;
  • avocado;
  • pepeni;
  • kiwi;
  • scurgere;
  • căpșune.

Dacă vrei să slăbești, renunță la:

  • fast food;
  • făină și mai ales brioșă;
  • maioneză;
  • dulciuri;
  • carne afumată;
  • cartofi;
  • carne grasă;
  • mancare la conserva;
  • bulionuri de carne;
  • cârnați.

Dieta de pierdere în greutate extremă

Ați reușit deja să vă asigurați că există o mulțime de opțiuni, dar să decideți pe care să vă opriți este încă dificil. Aflați cele mai eficiente diete pentru pierderea în greutate foarte rapidă, a căror eficiență este confirmată de numărul imens de recenzii pozitive din rețea. Amintiți-vă că alegerea trebuie luată foarte în serios, pentru a nu uita niciodată de sănătatea voastră. Evaluează starea corpului tău, stabilește-ți un obiectiv real și abia apoi ia o decizie.

Legume, fructe și o sticlă de apă

băut

Pe aceasta puteți sta de la o zi la o lună. Cu cât dieta este mai îndelungată, cu atât poți pierde mai mult. Reguli cheie:

  1. Ar trebui să abandonați complet alimentele solide în favoarea lichidului și să nu vă abateți de la meniu.
  2. O dietă lunară este permisă să fie repetată numai după un an.
  3. Trebuie să nu mănânci numai alimente lichide, ci și să bei apă.
  4. Ia vitamine, ulei de pește.
  5. Mesele pe zi ar trebui să fie de la patru la cinci.
  6. Dacă joci sport, atunci antrenează-te cu o intensitate minimă.

Cea mai grea dietă pentru pierderea rapidă în greutate are următoarele avantaje:

  1. Consumul de alimente alimentare este foarte ușor de preparat..
  2. În primele zile de a pierde în greutate, veți simți vigoare, o creștere a forței și a energiei.
  3. Când faceți dieta cu un astfel de meniu, corpul este perfect curățat.

Permis pentru utilizare:

  • apă minerală necarbonatată fără sare;
  • ceai;
  • pui, carne, pește, bulionuri de legume (numai de casă);
  • compoturi naturale neîndulcite;
  • supe de legume cu piure;
  • lapte fermentat fără grăsimi și băuturi cu lapte;
  • jeleuri și băuturi cu fructe;
  • proaspat stors.

Refuz categoric:

  • produse solide și semi-solide;
  • sosuri, ketchup, maioneză, marinate;
  • aditivi alimentari;
  • mancare la conserva;
  • alcool
  • unt și grăsimi animale;
  • băuturi cofeinizate;
  • carne de porc, bulion de miel;
  • sifon.

Terci de hrișcă și verdeață

Hrişcă

Opțiune incredibil de simplă și accesibilă pentru cei care doresc să slăbească într-o săptămână. Crupul pentru acest sistem alimentar trebuie turnat cu apă clocotită la un raport de 1: 2, acoperit cu un capac și insistă noaptea. Nu îl puteți sări, adăugați și ulei. Dieta de hrișcă timp de 7 zile este reprezentată de două soiuri:

  1. Strict. În timpul zilei puteți mânca orice cantitate de hrișcă. Puteți bea doar apă sau ceaiuri din plante.
  2. Dieta moderat dura pentru pierderea rapidă în greutate. Este permis să mănânce orice cantitate de hrișcă. Pentru o zi puteți bea un litru de chefir și orice cantitate de apă.

Proteină

Trebuie observat timp de o săptămână. În dietă ar trebui să fie doar alimente bogate în proteine. Este permisă o cantitate mică de carbohidrați complexi. O dietă strictă proteică interzice consumul de fructe dulci, legume bogate în amidon, conserve, alimente convenabile și produse de cofetărie. Un exemplu de meniu zilnic:

  1. Mic dejun. 4 albusuri fierte, 150 g fulgi de ovaz in apa (zaharul si sarea sunt interzise).
  2. Masa de seara. Piept de pui fiert (150 g), broccoli aburit.
  3. O gustare după-amiază. 50 g ton cu aburi, 100 g orez, roșii.
  4. Masa de seara. 180 g brânză de cabană fără grăsimi, cu o lingură de nuci mărunțite.

Pahare cu kefir și castraveți

Chefir

Această opțiune este eficientă, deși strictă. Dieta de kefir minus 10 kg pe săptămână interzice utilizarea de grăsimi, alcoolice, zahăr, făină, sare, dulce, deoarece toate aceste produse supraîncărcă ficatul. În fiecare zi, trebuie să beți un litru și jumătate de chefir cu conținut scăzut de grăsimi (împărțit în porții egale) și un produs suplimentar pe zi:

  1. 4 cartofi fierti presarati cu ierburi.
  2. 150 g pui fiert.
  3. 120 g carne de vită fiartă.
  4. 120 g de pește fiert.
  5. Orice cantitate de legume sau fructe.
  6. Doar kefir și apă.
  7. Aceeași dietă ca în a șasea zi.

Dieta cu orez

Mâncarea în cadrul acestui program ar trebui să fie de trei, maxim patru zile, iar în această perioadă va fi posibil să scăpați de 5 kg. O dietă rigidă de orez necesită curățare preliminară a intestinului. Puteți face o clismă specială sau bea un laxativ. Pentru fiecare zi, preparați-vă un pahar de orez. Mănâncă-l în cinci trucuri în porții egale. Este permis să bea apă, ceai verde, decocturi din plante, sucuri naturale. Dacă este foarte greu, mănâncă un măr sau o tulpină proaspătă de țelină.

Sărac în carbohidrați

Mâncând următorul program timp de două săptămâni, veți pierde 5-8 kg. O dietă rapidă, cu conținut scăzut de carbohidrați, înseamnă consumul unei cantități minime de calorii, dar păstrarea acesteia nu este prea dificilă. Asigurați-vă că beți multă apă curată în timpul pierderii în greutate. Alcoolul, fructele, sucurile sunt strict interzise. Una dintre opțiunile meniului zilnic:

  1. Mic dejun. Un mic grapefruit, ceai, o farfurie subțire de brânză sărată cu o felie de pâine brună.
  2. Masa de seara. 215 g brânză de căsuță fără grăsimi, 2 lingurițe. L fasole, o felie de pâine gri, ceai neîndulcit.
  3. Masa de seara. 125 g carne fiartă sau pește cu conținut scăzut de grăsimi, ceai, câteva roșii cherry.

Legume proaspete în pahare

Modele de dietă

Fiecare femeie îi pasă cum fetele din copertele revistelor reușesc întotdeauna să arate perfect. Acestea sunt salvate de o dietă rigidă de modele, care a fost proiectată timp de trei zile. Este dificil să mănânci pe ea, dar poți pierde de la un kilogram și jumătate pe zi. Puteți adera la acest sistem de alimentare o dată pe lună, nu mai des. Meniu pentru ziua în care orice abateri sunt strict interzise:

  1. Mic dejun (9:00). 200 ml de apă, un ou fiert moale.
  2. Prânz (12:00). 185 g brânză de căsuță fără grăsimi, ceai verde neîndulcit.
  3. Cina (15:00). 125 g brânză de cabană fără grăsimi, felie de lămâie, ceai verde fără zahăr.

Consecințele unei diete rigide

Programele Express pot fi dăunătoare sănătății tale, mai ales dacă încalci regulile. Pericolul de pierdere rapidă în greutate este următorul:

  1. Operabilitatea scade.
  2. Unghiile devin fragile, părul și starea pielii se pot agrava.
  3. Poate dezvoltarea aterosclerozei, colitei, urolitiazei, gutei.
  4. Ciclul menstrual se rătăcește.
  5. Există riscul de perturbare a sistemului digestiv, apariția unor probleme hepatice.

Video despre cele mai dificile diete pentru pierderea rapidă în greutate

Dacă doriți să pierdeți în greutate, dar încă nu ați decis cum să faceți acest lucru cel mai bine, consultați videoclipurile următoare și vă va fi mai ușor să luați o decizie. Datorită videoclipului, puteți afla caracteristicile celor mai populare diete rigide, avantajele, contra și secretele acestora. Amintiți-vă că pentru a avea o figură frumoasă, trebuie să depuneți eforturi, dar rezultatul final merită cu siguranță.

Dieta grapefruit

Dieta morcovilor pentru pierderea rapidă în greutate

Dieta skinny

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Cele mai dificile diete pentru pierderea rapidă în greutate
Cum să alegeți vata minerală pentru izolare