Dieta proteică – meniu timp de 14 zile și rezultatele scăderii în greutate

Conținutul articolului



Excesul de greutate nu este un indicator al sănătății excelente la o persoană, ci chiar opusul. Kilogramele suplimentare indică faptul că s-a produs o defecțiune în organism și nu funcționează corect. Dietele speciale dezvoltate de nutriționiști vor ajuta să facă față problemei. Cea mai eficientă și eficientă dintre ele este proteina.

Dieta proteică pentru pierderea în greutate

O dietă formată din alimente bogate în proteine ​​este o dietă proteică pentru pierderea rapidă în greutate. Dar este, de asemenea, un control strict și limitând aportul de carbohidrați și grăsimi. În timpul acestei diete eficiente, organismul elimină intens lichidul și calciul. Cu această dietă, o povară mare se duce la rinichi și, ca urmare, o persoană poate avea pielea uscată, părul plictisit, unghiile fragile.

Pentru a evita deshidratarea și pentru a vă simți bine, trebuie să beți multă apă purificată, așa cum este indicat în tabelul cu aportul de lichide. Utilizarea vitaminelor nu va fi de prisos. Combinația dintre o dietă adecvată și echilibrată, activități sportive vă permite să obțineți un efect extraordinar. Nu este necesar să vă antrenați în sala de gimnastică, vor fi suficiente exerciții simple, care va dura o jumătate de oră din timp. O dietă proteică de 2 săptămâni îți poate transforma complet figura.

Dieta proteică beneficiază

O astfel de dietă are multe avantaje. Principalele avantaje ale unei diete proteice:

  • Satisfacerea foamei mult timp. Proteina este un element complex, organismul are nevoie de timp și forță pentru a o digera. Acesta este motivul pentru eliminarea foamei timp de câteva ore.
  • O dietă echilibrată ajută să nu câștigi kilograme, ci să pierzi rapid.

Ouă, brânză, somon și vită

Contra unei diete proteice

Există dezavantaje ale dietei proteice:

  • dupa dieta este usor de spart in alimente cu carbohidrati (produse fainoase, paste);
  • starea unghiilor și a părului se poate agrava;
  • sarcină crescută la rinichi;
  • dieta provoacă modificări frecvente de dispoziție.

Ce să mănânci pe o dietă proteică

Lista alimentelor pe care le puteți consuma pe o dietă proteică include aceste ingrediente principale:

  • Feluri de pasăre, iepure, vițel, vită, miel. Puteți găti carne în funcție de diverse rețete: la aburi, fierbeți, tocană, prăjiți fără ulei.
  • O varietate de pești cu conținut scăzut de grăsimi. Alege soiurile la alegere, este o chestiune de gust.
  • Pui bogat în proteine ​​sau ouă de prepeliță.
  • Legume (toate cu excepția cartofilor). Pot fi luate în stare proaspătă sau în amestecuri congelate. Gătiți supele cu ele, prăjiți, tocană, dați preferință verzilor și varză – alb, colorat, Bruxelles.

Dieta proteică – un meniu timp de 14 zile este mai bine să compuiți în avans – nu ar trebui să fie rar. Dieta poate fi diluată cu utilizarea de astfel de produse: conserve de pește, untură ușor sărată, cârnați de înaltă calitate, ciocolată neagră, fructe cu moderatie. Roșiile joacă un rol special: conțin licopen, care este necesar pentru organismul nostru. Salatele trebuie condimentate cu suc de lămâie, semințe de in sau ulei de măsline. În timpul unei diete stricte, puteți utiliza diferite condimente. Limita sare necesară.

Este interzisă utilizarea:

  • cartofi;
  • produse de patiserie;
  • terci, paste;
  • orice băutură dulce;
  • bauturi alcoolice.

Legume aburite pe o farfurie

Meniu de proteine

După pierderea în greutate de succes, trebuie să vă mențineți în formă cu zile eficiente de post. Se țin o dată pe săptămână acasă, în această zi se consumă doar alimente proteice. Nu uitați să beți aproximativ doi litri de lichid fără zahăr. Este permis să mănânce legume, crude, fierte sau fierte. Mâncarea are loc la fiecare 4-5 ore. Există mai multe soiuri de zile de post:

  • Zi de post pe carne. O zi poți mânca doar carne slabă sub formă fiartă sau fiartă. Trebuie împărțit în porții uniforme și mâncat pe tot parcursul zilei. Îți poți potoli foamea cu legume cu conținut scăzut de calorii (roșii, varză, castraveți). Seara, dacă se dorește, se lasă să bea 250 de grame de kefir cu 1% grăsime.
  • O zi pe kefir conform recenziilor este cea mai populară și productivă. Pentru o zi trebuie să beți un litru și jumătate de kefir. Dieta poate fi variată cu mere în cantitate de 3-5 buc. Dar nu trebuie să uitați de utilizarea apei în cantități mari.
  • Ziua de descărcare pe pește este foarte asemănătoare cu carnea. Puteți lua merluci, somon, pelengas, somon roz și crap de argint pentru asta. Meniul proteic al zilei constă din 600 de grame de pește gustos. Ajutați în lupta împotriva consumului de foame de apă cu lămâie sau apă cu ghimbir. Puteți începe dimineața cu ceai verde..

Tipuri de diete proteice

Există o varietate de opțiuni de dietă proteică. Durata unei astfel de diete variază de la 5 la 14 zile. O modalitate accelerată și rapidă de a slăbi este o dietă proteică timp de cinci zile. Se utilizează dacă trebuie să slăbești rapid. Principalele produse din această dietă bogată în proteine ​​sunt:

  • carne, de preferință file de pui;
  • produse lactate și lapte;
  • ceai din plante, apă minerală minerală (cafeaua nu trebuie consumată).

Dieta timp de zece zile nu este practic diferită de cea anterioară. Diferența este doar în utilizarea produselor lactate, acestea trebuie luate la fiecare 6 ore la 200 de grame. Nutriția fracțională și porțiile mici nu vă vor permite să simțiți foamea. Asigurați-vă că beți multă apă liniștită și exersați Kilogramele în plus vor dispărea foarte repede. Dieta timp de 2 săptămâni este semnificativ diferită de cele anterioare. Un meniu de probă dintr-o dietă proteică pentru pierderea în greutate include o cantitate mică de alimente în carbohidrați..

Produse lactate

14 meniu dieta de proteine

O descriere detaliată a dietei va ajuta să slăbească rapid și, în același timp, să nu dăuneze sănătății. Dieta proteică timp de 14 zile:

  1. Mic dejun – 270 ml de băutură cu cafea. Prânz – 1 lingură. lapte copt fermentat, 2 ouă, 130 de grame de varză fiartă. Cina – 250 de grame de pește fiert cu bulion.
  2. Mic dejun – 230 ml suc de fructe fără zahăr, ouă prăjite din 2 ouă fără ulei. Pranz – 170 grame de peste, 120 grame sfecla. Cina – 200 de grame de chefir, 0,2 kg de carne de iepure.
  3. Mic dejun – 4 ouă de prepeliță, 270 ml ceai neîndulcit. Pranz – 180 g pui la abur, 100 g dovlecel fiert, 1 grapefruit. Cina – 2 ouă, 170 g carne de vită cu conținut scăzut de grăsimi, 125 g salată de legume proaspete.
  4. Mic dejun – 270 ml ceai fără zahăr, 20 g brânză, 10 g unt. Pranz – 2 morcovi fierti, friptura de somon 150 g, fructe proaspete 150 g. Cina – 1 lingura. lapte copt fermentat, 25 g brânză.
  5. Mic dejun – 1 morcov crud, 270 ml de ceai. Prânz – 1 pahar de iaurt, carne de porc cu legume 250 g, banană. Cina – 1 lingură. chefir, 1 ou, 25 g brânză.
  6. Mic dejun – 250 ml de ceai, 2 ouă, 15 g de ciocolată neagră. Prânz – 170 g carne de iepure fiartă, 150 g salată de legume, 1 lingură. o lingură de smântână. Cina – 100 g morcovi cruzi asezonați cu ulei vegetal, câteva ouă fierte tari.
  7. Mic dejun – 270 ml ceai, 4 ouă de prepeliță, 15 g de ciocolată neagră. Prânz – 170 g carne de vită, 120 g hrișcă, 2 mere sau 1 banană. Cina – 2 ouă, 100 g de pește, 1 lingură. chefir, 150 g de legume.
  8. A doua săptămână repetă meniul primei, dar ordinea este inversată, adică. A 8-a zi este egală cu a 7-a, a 9-a – 6, etc..

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( 5 assessment, average 2.8 from 5 )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Dieta proteică – meniu timp de 14 zile și rezultatele scăderii în greutate
Sfaturi pentru camerele de vopsire