Biscuiți de ovăz cu o dietă – rețete de gătit de casă și calorii

Conținutul articolului



Majoritatea metodelor de slăbit se bazează pe excluderea alimentelor bogate în calorii din alimentație. Este vorba despre dulciuri, făină și produse din amidon, grăsimi. Cu toate acestea, nu este ușor pentru toată lumea să stăpânească astfel de reguli și să renunțe complet la gusturile preferate, ceea ce amenință cu nenumărate perturbări, lipsa unui rezultat bun în pierderea în greutate. Această problemă poate fi evitată dacă includeți cookie-uri dietetice de ovăz coapte conform unei rețete speciale în meniul obișnuit – astfel de prăjituri cu ovăz cu o dietă vor deveni o linie de salvare.

Beneficiile și daunele prăjiturilor cu ovăz

Ovăz, sau seminte Hercules, din care se prepară această coacere, este un produs valoros bogat în fibre, oligoelemente vitale, vitamine. Cu toate acestea, numai un produs de cofetărie obținut din ingrediente dovedite de calitate, fără impurități și aditivi nocivi, poate fi considerat complet util. Ideal – faceți singuri prăjituri din produse de casă.

Dacă vorbim despre beneficiile și pericolele cookie-urilor cu fulgi de ovăz din magazin, atunci întrebarea devine foarte controversată, iar răspunsul la aceasta este ambiguu. În astfel de produse coapte, pentru a reduce costul produsului finit și a prelungi durata de valabilitate, producătorii adaugă diferite uleiuri vegetale tropicale, tot felul de emulgatori, arome, potențiatori de aromă care cu siguranță nu vor fi utili în pierderea în greutate, ci, dimpotrivă, mă vor face să recuperez și mai mult și nu vor avea cel mai bun efect asupra sănătate.

Biscuiți de stafide de ovaz

Câte calorii sunt în prăjiturile cu ovăz

Lupta pentru o figură subțire frumoasă implică respingerea alimentelor bogate în calorii în favoarea cărnii sau legumelor slabe. Această coacere este, de asemenea, bogată în calorii, dar conținutul caloric al prăjiturilor de ovăz nu este întotdeauna același și este determinat de ingredientele sale constitutive. Dacă sunteți interesat de o opțiune bogată în magazin pentru margarină, atunci valoarea energetică a produsului achiziționat este de 437 kcal la 100 de grame. O bucată cântărește aproximativ 30 de grame – calorii egale cu 131 kcal. Conținutul de calorii al unei bucăți dietetice fără brioșă este de aproximativ 80 kcal.

Pot mânca prăjituri de ovăz atunci când slăbesc?

De multe ori doamnele care slăbesc sunt îngrijorate de dilemă: ce fel de prăjituri pot mânca cu pierderea în greutate? Răspunsul depinde exclusiv de metoda aleasă de pierdere în greutate. Dacă este o dietă proteică sau hipocarbohidrată, consumul de produse făinoase este strict interzis, dar există multe metode care vă permit să mâncați ocazional câteva produse simple necomestibile, care includ prăjiturele de ovăz gătite acasă fără utilizarea de zahăr și grăsimi.

Pot mânca prăjituri de ovăz la o dietă? Da, prăjiturile cu fulgi de ovăz pentru scăderea în greutate pot fi consumate dacă are un conținut scăzut de calorii și dacă consumul acestui tratament permite sistemul dvs. alimentar. Astfel de produse de patiserie sunt mai bune să se sărbătorească înainte de cină, din cauza carbohidraților. O opțiune excelentă pentru micul dejun sunt prăjiturile cu ovăz cu o dietă, completate cu un pahar de lapte sau kefir, ca o alternativă la terciul proaspăt plictisit.

Biscuiți de stafide de casă cu ovăz

Prăjituri cu fulgi de ovăz

Dacă nu doriți să începeți să vă îngrași în timp ce încercați să slăbiți, este mai bine să refuzați prăjiturile cu fulgi de ovăz cu o dietă. În caz contrar, va trebui să conectați antrenamente intense de fitness timp de cel puțin o lună pentru a arde caloriile mâncate împreună cu tratamentul. Cu toate acestea, există o opțiune populară pentru toată coacerea familiară, care nu va deveni un obstacol în calea spinoasă către visul tău de o figură frumoasă. Această prăjitură dietetică cu ovăz, gătită cu propriile mâini – este preparată fără coacere, prin urmare, este mai puțin bogată în calorii și va aduce organismului mult mai mult beneficii decât a cumpărat.

Două căni și prăjituri de ovăz

O gospodină rară nu este familiarizată cu rețeta clasică pentru prăjiturele cu hercule cu unt și zahăr. Rețeta pentru prăjiturile dietetice de ovăz exclude aceste ingrediente, dar permite utilizarea diverselor aditive sub formă de brânză de căsuță, banane, măr, semințe, stafide. Dacă este dificil să refuzi zahărul, poți îndulci produse de patiserie cu miere sau fructoză. Mai jos este descrisă pas cu pas cum se prepară prăjiturele cu brânză de vaci din hercule, ca în fotografie.

ingrediente:

  • fulgi de ovaz – 150 g;
  • proteine ​​din ouă de pui – 2 buc .;
  • brânză de vaci – 100 g;
  • banane coapte – 1 buc.

Metoda de gătit:

  1. Grind Hercules fulgi la făină.
  2. Mash banane cu o furculiță.
  3. Bateti cascavalul cu un blender pana la cremoasa.
  4. Amestecă totul pentru a face un aluat moale, lichid.
  5. Se lingă prăjiturile aluate direct pe tigaie cu o lingură.
  6. Trimiteți la cuptor la 200 de grade timp de 20 de minute.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate