Modalități de a slăbi în timp ce stai

Conținutul articolului



Hipodinamia este flagelul secolului XXI. O scădere a activității afectează în mod negativ toate sistemele de activitate umană. Munca de birou (sedentară), alimentația slabă, un stil de viață inactiv duc la creșterea în greutate, deci cum să slăbești cu munca sedentară? Câteva principii de bază ale unei nutriții adecvate și a unei activități sporite în timpul zilei de lucru te vor ajuta să slăbești, să găsești corpul viselor tale..

La ce duce un stil de viață sedentar

Munca sedentară și un stil de viață inactiv încetinesc procesele metabolice din organism, ceea ce implică creșterea în greutate, deteriorarea calității pielii, părului, dinților, unghiilor. În plus, sângele se îngroașă, în urma căruia se dezvoltă tromboza și alte boli asociate cu sistemul cardiovascular. Cu activitate scăzută, atrofia mușchilor, devin flăcări și nu arată plăcut estetic. Nerespectarea precipitațiilor în timpul ședinței duce la diverse tipuri de scolioză, iar acest lucru afectează activitatea organelor interne.

De câte calorii ai nevoie când stai?

Pentru a menține greutatea, o tânără trebuie să consume aproximativ 2000 kcal pe zi. Cum să slăbești cu munca sedentară pentru o femeie? Este necesar să se creeze un deficit de 100-200 kcal, dar, în același timp, să respecte echilibrul BJU. Puteți calcula rata dvs. zilnică de KBJU folosind aplicații mobile sau calculatoare online. Pierdere în greutate confortabilă pentru organism – 1 kg pe săptămână. Nu este nevoie să vă reduceți dieta la un nivel critic și să stați pe dietele cu conținut scăzut de calorii, la început veți pierde în greutate, dar numai în detrimentul apei și al mușchilor. O astfel de situație stresantă se poate transforma într-o defalcare și, ulterior, să adauge greutate.

Nutriție sedentară

Este important să mănânci des, adică respectă principiile alimentației separate. Foamea semnalează că aprovizionarea cu energie se termină. Încercați să nu experimentați foamea severă, în acest caz, organismul va stoarce un maxim de calorii dintr-o masă ulterioară, iar acest lucru poate afecta negativ figura. Mănâncă la fiecare 2,5-3 ore, de preferință în același timp, principalul lucru este să nu fii plin până la epuizare. Astfel, organismul va ști despre momentul primirii alimentelor și își va oferi resurse pentru procesarea sa rapidă. Dieta fracțională accelerează metabolismul, ceea ce contribuie la pierderea în greutate..

Fată cu măr

Dieta de slabire

Dieta pentru munca sedentară pentru scăderea în greutate ar trebui să constea din 3 mese principale și 2-3 gustări. Toate caloriile trebuie împărțite în 5-6 recepții. Este indicat să renunți la alcool, este foarte bogat în calorii, conține substanțe toxice, fast-food, băuturi carbogazoase, dulciuri din magazin. Acestea conțin mult zahăr și grăsimi trans, prelungind perioada de valabilitate a produsului. Puteți înlocui dulciurile cu deserturi sănătoase pe bază de ovăz sau făină fără gluten, brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsimi, cu adaos de fructe uscate. Puteți adăuga miere, îndulcitor în ceai și alte băuturi..

Mesele principale ar trebui să fie gustări calorii. Cea mai mare calorie este prânzul. Toate alimentele dulci (carbohidrați rapide) sunt consumate cel mai bine dimineața. Se recomandă consumul de fructe și cereale înainte de ora 16:00. O cină completă ar trebui să fie compusă din alimente proteice și legume. Poate fi carne cu conținut scăzut de grăsimi, păsări de curte, brânză de vaci, ouă și o salată de legume proaspete de sezon. În timpul iernii, se pot folosi conservări și amestecuri înghețate. Cina târzie cu cel mult 2 ore înainte de culcare. Un punct important pentru pierderea în greutate este o cantitate suficientă de apă în organism, așa că nu uitați să beți apă curată.

Cum să gustați la serviciu pentru a slăbi

Pentru a vă proteja de utilizarea de produse nocive într-o lucrare sedentară, recoltați frânele dimineața. Un sandviș obținut din pâine integrală (pâine) cu șuncă, brânză, un măr proaspăt sau o mână mică de fructe uscate este perfect ca prima gustare. În timpul zilei de lucru, poate apărea o senzație frauduloasă de foame, care poate fi stinsă cu un pahar cu apă curată sau o ceașcă de ceai verde.

Un prânz ideal este cerealele (cu procesare minimă), combinate cu alimente proteice (piept de pui fiert, ouă, fructe de mare etc.). Pentru o a doua gustare, este mai bine să mănânci 150-200 g brânză de cabană cu un procent redus de conținut de grăsime sau o mână de nuci preferate (nu sărate), acestea se saturează perfect, dar trebuie să reglezi clar cantitatea. Un pahar de iaurt de casă sau kefir cu conținut scăzut de grăsimi este de asemenea potrivit. Pierderea în greutate la un loc de muncă sedentar este reală, mai întâi trebuie să vă reglați dieta.

Fructe uscate pentru dietă

Cum să arzi caloriile în timp ce stai

Cea mai mare parte a energiei care provine din alimente este cheltuită pentru susținerea organismului: respirație, digestie, activitate cerebrală etc. Excesul de calorii trebuie să fie ars prin exerciții fizice. Cum să slăbești leneș cu munca sedentară? În timpul pauzelor, puteți aduce corpul la forma dorită cu ajutorul unei gimnastici ușoare, masaj, exerciții fizice simple. Locul de muncă nu este o propoziție, orice activitate contribuie la pierderea în greutate.

Masaj

La o lucrare sedentară, în timpul autorealării, puteți efectua masaj. Pentru a stimula circulația sângelui și pentru a îmbunătăți activitatea creierului, trebuie să vă masați urechile. Doar câteva minute din acest exercițiu activează creierul și oferă un impuls de vigoare. Masând zonele cu probleme (abdomen, șolduri), îmbunătățiți circulația sângelui în aceste locuri, ceea ce contribuie la distrugerea celulelor grase. După muncă sau în weekend, puteți vizita salonul de masaj, procedura relaxează perfect mușchii, uniformizează postura, îmbunătățește circulația sângelui în tot corpul.

Gimnastica la locul de munca

Gimnastica articulară sau un set ușor de exerciții vă vor ajuta să scăpați de centimetri în plus în timpul lucrărilor sedentare. Rotirile capului, mâinilor, brațelor, umerilor, genunchilor, pelvisului vor flexa articulațiile. Suficient 5-10 minute de gimnastică articulară pentru a simți un val de forță. Se poate repeta la fiecare 2-3 ore. Deci nu veți ajunge pentru totdeauna într-o poziție de ședere la locul de muncă, plus ochii se vor odihni de un computer și alte echipamente.

Activitate fizică cu un stil de viață sedentar

Dacă ajustările nutriționale nu au fost suficiente și problema modului de a slăbi în timp ce munca sedentară a rămas relevantă, atunci trebuie să creșteți activitatea fizică. Începeți să vă deplasați mai mult, să mergeți în loc de mașini și transport în comun. În loc de lift, urcați pe podeaua dorită de-a lungul scărilor. Du-te la sală sau antrenează-te acasă. Faceți plimbări serale, aerul proaspăt contribuie, de asemenea, la pierderea în greutate. Obțineți un pedometru, urmați norma stabilită, mersul arde perfect caloriile.

Fata aleargă

Sport sedentar

Este posibil să se rezolve problema excesului de greutate în timpul lucrărilor sedentare. Faceți un set mic de exerciții – ghemuit, sărituri pe loc etc., este mai bine să faceți câteva abordări, dar de înaltă calitate. Controlați execuția fiecărui exercițiu, este important să urmați tehnica pentru sănătatea și aspectul estetic. Aduceți alți angajați sau un ghid pentru achiziționarea unui simulator de birou. Așadar, nu numai că îți vei pune corpul în ordine, ci servește și ca motivație pentru ceilalți membri ai echipei, care sunt, de asemenea, îngrijorați de cum să slăbești la munca sedentară.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: