Meniu diete pentru bărbați din abdomen

Conținutul articolului



Pentru reprezentanții sexului mai puternic, a avea o figură frumoasă nu este mai puțin important decât pentru fete. O dietă pentru bărbații din abdomen îi va ajuta pe cei care nu sunt mulțumiți de silueta lor, să facă o dietă a alimentelor potrivite și să elimine excesul de grăsime. Cea mai frecventă cauză a excesului de greutate este dieta nesănătoasă, prezența obiceiurilor alimentare proaste. Citiți cum trebuie să vă faceți dieta pentru bărbații care doresc să aibă stomacul crescut.

Nutriție adecvată pentru bărbați

Principalele cauze ale acumulării de depozite grase pe abdomen, părți:

  1. supraalimentarea. Oamenii moderni nu sunt obișnuiți să-și monitorizeze dieta, în special bărbații. Unii tipi mănâncă o cantitate uriașă de alimente dăunătoare, nu controlează mărimea porțiunii.

  2. Boli ale sistemului endocrin. Defecțiunile hormonale duc la tulburări metabolice, ducând la excesul de greutate.
  3. Abuzul de alcool. Toate băuturile alcoolice evocă apetitul, iar berea contribuie la obezitatea de tip feminin.
  4. Stil de viata sedentar. Dacă o persoană nu joacă sport și petrece puțin timp pe picioare, atunci va acumula excesul de greutate.

Există mai multe recomandări care vă pot ajuta să rămâneți într-o formă bună chiar și atunci când nu sunteți pe o dietă:

  1. Nu săriți micul dejun. Dimineața trebuie să mănânci bine, astfel încât seara să nu se producă defalcări.

  2. La o dietă, minimizați aportul de alimente bogate în grăsimi..
  3. Încercați să ardeți mai multe calorii decât obțineți. Pentru a face acest lucru, trebuie să vă deplasați mai mult pe o dietă.
  4. Nu renunțați complet la mâncarea pe care o iubiți cu adevărat. De exemplu, o bucată mică de carne prăjită o dată pe săptămână nu va cauza probleme grave chiar și la o dietă.
  5. Încercați să utilizați cantitatea minimă de sare, ci mai degrabă eliminați-o cu totul. Mâncărurile aduse la gust cu condimentele nu sunt mai rele decât cele sărate..
  6. Este mai bine să mâncați alimente bogate în carbohidrați în timpul dietei dimineața și după-amiaza, astfel încât mușchii să primească o cantitate suficientă de energie. Seara, este de preferat să vă aplecați asupra alimentelor bogate în fibre. Legumele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt bune pentru cină la o dietă..
  7. Mâncați în porții mici de 5-6 ori pe zi. Este recomandabil să aveți o dietă în aceleași intervale de timp, la oră.
  8. Dieta trebuie calculată astfel încât să includă 40-45% proteine, 40-45% carbohidrați complecși și 10-20% grăsimi.
  9. Este mai bine să mănânci fructe pe o dietă, nu în mesele principale, ci pentru o gustare.
  10. Nu abuzați de alcool. Alcoolul stimulează pofta de mâncare.
  11. Trebuie să bem multă apă curată pe o dietă. Este recomandabil să faceți acest lucru înainte de fiecare masă pentru a umple volumul stomacului.
  12. Atunci când faceți dieta, este interzis să luați cina mai târziu cu 3-4 ore înainte de culcare..
  13. A o face pentru sport. La o dietă, faceți în mod regulat exerciții speciale pentru presă, înclinații, push-up-uri.
Citește mai mult  Cum să construiți muschii pectorali acasă

Omul mănâncă

Ce poți mânca pentru pierderea în greutate

Lista alimentelor permise pentru o dietă:

  • hrişcă;

  • legume;
  • terci de grâu;
  • fructe;
  • orez;
  • fasole;
  • carne de vită slabă;
  • arpacaș;
  • grepfruturi;
  • ouă
  • nuci
  • ovaz;
  • fructe de pădure;
  • mazăre;
  • vițel;
  • pui;
  • linte
  • brânză de vacă;
  • Curcan;
  • peşte.

Ce alimente nu pot fi consumate pentru a curăța stomacul

Lista alimentelor interzise într-o dietă:

  • fast food;

  • snacks-uri
  • cofetărie;
  • cârnați;
  • maioneza si alte sosuri grase;
  • orice produse instantanee, semifabricate;
  • dulciuri;
  • carne afumată;
  • zahăr;
  • bauturi carbogazoase;
  • carne grasă, pește.

Fast food

Diete pentru bărbați din abdomen și părți

Urmând sfaturile de mai sus despre alimentația corectă, vă veți menține într-o formă bună. Cei care trebuie mai întâi să slăbească, apoi să o mențină, vor ajuta o dietă pentru bărbații din abdomen. Există diferite scheme de nutriție pentru a pierde în greutate. Atunci când alegeți o anumită dietă, luați în considerare preferințele dvs. nutritive. Estimați cât timp aveți și ce rezultat doriți să obțineți. Descoperiți cele mai populare sisteme de nutriție pentru pierderea în greutate.

Dieta proteică

Respectând acest sistem de nutriție, ar trebui să introduceți în dietă alimente bogate în proteine: carne, pește, produse lactate. Datorită acestui fapt, cantitatea de grăsime arsă va crește, deoarece organismul va începe să folosească rezerve ascunse, iar masa musculară va crește. O lună după o astfel de dietă asigură o pierdere de 2-5 kg ​​în greutate. Caracteristici ale dietei proteice:

  1. Barbatii au voie sa consume cel mult 1700 kcal pe zi.

  2. Între mese nu trebuie să treacă mai mult de trei ore și jumătate.
  3. Asigurați-vă că mâncați la program.
  4. Cantitatea maximă de grăsime vegetală consumată pe zi este de 40 g.
  5. Micul dejun ar trebui să fie la o oră după creștere, nu mai târziu.
  6. Este de preferat să luați un complex de vitamine.
  7. Nu puteți mânca pâine. Doar legumele ar trebui să servească ca o farfurie pentru carne sau pește.
Citește mai mult  Șampon hipoalergenic pentru păr și scalp

Chefir

O dietă pentru bărbații din abdomen este populară, deoarece este foarte eficientă. Constă în consumul de kefir cu grăsimi medii, care este foarte util pentru sistemul digestiv și metabolismul. În plus, este permis să mănânce alimente proteice, fructe. Sare și zahăr nu pot fi adăugate în bucate. Kefirul ar trebui să bea cel puțin doi litri pe zi, împărțit în 6 porții. Durata medie a sistemului alimentar este de o săptămână. Termenul depinde de câte alimente complementare veți consuma..

Kefir în contesă

Dieta de hrișcă pentru bărbați

Durata sa este de până la două săptămâni, pentru care puteți slăbi cu 7-10 kg. Dieta de hrișcă ajută la curățarea intestinelor, la accelerarea metabolismului. Orice cantitate de cereale poate fi consumată pe zi. Trebuie să fie umplut cu apă clocotită peste noapte într-un raport de 1: 2. Dimineața, nu trebuie să gătești hrișcă, trebuie doar să scurgi lichidul. Sare, zahăr nu se adaugă. În plus, este permis să bea chefir, nu mai mult de un litru pe zi. Dacă există o senzație irezistibilă de foame, puteți mânca un fruct neîndulcit, cum ar fi un măr.

japonez

Un mod foarte blând de a slăbi. Regimul alimentar japonez este echilibrat, ceea ce asigură sațietatea chiar și atunci când consumăm o cantitate minimă de calorii. Este format din orez (glucide complexe), fructe de mare, pește (proteine, grăsimi sănătoase) și legume. Există opțiuni de dietă pentru una sau două săptămâni. Câteva reguli:

  1. Sarea, alcoolul și carbohidrații rapide sunt strict interzise..

  2. Este indicat să bei vitamine.
  3. Este necesar să respectați cu strictețe regimul zilei, există doar produse din lista de apă admisă și potabilă.
  4. Dieta japoneză interzisă persoanelor cu diabet, boli de inimă, boli de rinichi, tract gastro-intestinal, ficat.
  5. Nu schimbați succesiunea zilelor și a meselor.
  6. Înainte de a continua dieta, se recomandă curățarea intestinelor.
  7. Mâncarea este lăsată să gătească, să se coacă, să abure, dar nu se prăjește.
Citește mai mult  Eco Slim pentru pierderea în greutate - compoziția și efectul medicamentului

Dieta pentru pierderea in greutate a abdomenului pentru barbati – meniu

Uneori este greu să alegi un sistem alimentar specific. Motivele acestui lucru pot fi diferite. Unora le este greu să își adapteze rutina zilnică la dietă, în timp ce alții le este greu să obțină anumite alimente. Dacă nu doriți să alegeți dintre opțiunile pregătite, vă puteți crea propriul meniu, ghidat de regulile unei diete sănătoase. Alege alimente cu conținut scăzut de calorii, în funcție de preferințele tale Vă puteți familiariza cu una dintre opțiunile pentru un meniu adecvat mai jos..

Apple și bandă de măsură

Dieta pentru bărbați timp de o săptămână

Mâncați o dietă zilnică ca aceasta:

  1. Mic dejun – 200 ml de ryazhenka cu un pâine prăjită. Prânz – 150 g hrișcă fiartă, 200 g salată de orez, 100 g carne de vită aburită. Cina – 2 vinete coapte, 250 ml suc de mere.

  2. Dimineața – 215 g brânză de căsuță fără grăsimi, 200 ml ceai neîndulcit. Ziua – 100 g de vițel fiert, 100 g de hrișcă. Seara – 150 g de salată de roșii cherry cu ceapă, 200 ml suc de roșii nesărat.
  3. Mic dejun – 100 g curcan fiert, 200 ml ceai verde. Prânz – 150 g de pește fiert cu conținut scăzut de grăsimi, 150 g salată cu ceapă, mazăre verde și varză. Cina – 100 g orez, măr, un pahar de suc de sfeclă.
  4. Dimineața – 100 g de vițel fiert, cafea. Ziua – 200 ml de supă de legume, 2 felii de pâine. Seara – 150 g de pui fiert, 100 g de orez.
  5. Mic dejun – 200 ml iaurt și pâine prăjită. Prânz – 150 g pește la aburi, 2 cartofi coapte, 100 g morcovi răzuți. Cina – 100 g de vițel aburit, 150 g salată de legume.
  6. Dimineața – 2 ouă fierte moi, 2 fursecuri de ovăz, 200 ml de decoct din plante. Ziua – 100 g curcan fiert, 100 g orez. Seara – 200 g de pui fiert, 100 g salată.
  7. Mic dejun – 100 g brânză solidă, ceai verde. Prânz – 200 g orez, 100 g salată de castraveți, ardei, roșii, ceapă cu adaos de ulei de măsline. Cina – 200 g carne de vită fiartă, 150 g varză.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: