Cum să slăbești după 45 de ani pentru femei și bărbați – diete cu un meniu pentru fiecare zi și rețete

Conținutul articolului



Unele femei visează o figură subțire la vârsta adultă, în timp ce nu își pierd speranța de a-și atinge obiectivele. Atunci când alegeți o dietă eficientă pentru pierderea în greutate după 45 de ani, este important să luați în considerare excesul de greutate, obiceiurile alimentare zilnice și caracteristicile metabolice ale organismului. Acesta este un proces îndelungat, care presupune nu numai să scapi de excesul de greutate, ci și nevoia de a îmbunătăți întregul corp.

Modificări în corpul unei femei după 45 de ani

Odată cu vârsta, în organism se observă procese ireversibile, care devin unul dintre principalele motive pentru creșterea în greutate. De exemplu, există tulburări hormonale, iar un reprezentant al sexului mai slab se confruntă personal cu simptome ale menopauzei progresive. Aceasta nu este doar o creștere rapidă a greutății corporale, ci și atacuri frecvente de migrenă, amețeli frecvente și transpirație excesivă. Este necesară o dietă pentru slăbit după 45 de ani, care oferă echilibru intern, încredere în sine.

În corpul unei femei, metabolismul este perturbat – procesele metabolice încetinesc, iar masa musculară este înlocuită cu un strat de grăsime condensat. Încercările de a pierde rapid în greutate nu sunt încununate de succes, iar incapacitatea de a restabili forma anterioară, devine cauza disconfortului intern, splinei și depresiei. Un alt motiv pentru care cifra a început să pară mai rău este activitatea fizică redusă. După 45 de ani, o femeie preferă un stil de viață pasiv, încalcă sistematic regulile general acceptate ale unei diete pentru pierderea în greutate.

Norma de greutate pentru femeile care țin cont de vârstă

Determinarea standardului de armonie la o vârstă atât de respectabilă este foarte problematică, deoarece criteriul principal de evaluare este creșterea unei femei. În primul rând, trebuie să aflați această valoare numerică cu ajutorul unui contor de înălțime, apoi să scădeți din ea numărul constant „100”. Aceasta va fi greutatea ideală a unei femei, relevantă doar în cazul ei. Dacă rezultatul nu este de inspirație, este timpul să-l îmbunătățim în modurile general acceptate – alimentația corespunzătoare, alegerea unei diete pentru pierderea în greutate, activitate fizică.

Cum să slăbești la femeia de 45 de ani

O dietă strictă pentru pierderea în greutate nu va ajuta, doar dăunează sănătății. Abordarea problemei ar trebui să fie cuprinzătoare. Este important să alegeți o dietă echilibrată și întărită pentru o femeie după vârsta de 45 de ani și exerciții fizice în funcție de starea de sănătate și de forma fizică a acestora. În caz contrar, efectul planificat al antrenamentului va fi opus, iar în locul unui corp pompat, va apărea nevoia de tratament. Este recomandabil să coordonați pierderea în greutate după 45 de ani pentru o femeie și un bărbat cu un nutriționist, în timp ce nu ascundeți bolile cronice ale propriului corp de un profesionist.

Femeie cu morcov și ciocolată în mâini

Alimentație adecvată după 40 de ani pentru femei

Utilizarea metodei de post este strict contraindicată. O dietă strictă pentru femei după 45 de ani este, de asemenea, dăunătoare, dar principiile unei nutriții adecvate, în același timp, curăță intestinele, normalizează digestia sistemică și contribuie la eliminarea rapidă a kilogramelor în plus. Sursa de vitamine poate fi nu numai anumite alimente, ci și medicamente, în funcție de vârstă. Iată recomandări valoroase pentru alimentația corectă a unei femei după 45 de ani pentru pierderea în greutate:

  1. Bea mai multe lichide – până la 2 litri de apă pură pe zi, controlând în același timp absența edemului.
  2. Mâncăturile grase trebuie înlocuite cu volumele non-grase, de control ale porțiilor unice și zilnice.
  3. Faceți micul dejun abundent și copios și cina ușor și rapid, pentru pierderea în greutate, fără a supraîncărca digestia sistemică înainte de culcare.
  4. Consolidarea metabolismului principal al dietei, iar pentru aceasta se includ în meniul zilnic antioxidanți naturali, arzătoare de grăsimi, diuretice naturale.
  5. Pentru pierderea în greutate, consumul la culcare este strict interzis, iar în timpul prânzului sau gustarea după-amiază, este recomandat să mâncați iaurt sau fructe neîndulcite.
  6. Pentru a pierde în greutate, trebuie să accelerezi metabolismul și pentru aceasta să controlezi nu doar echilibrul de apă, ci și activitatea fizică.

Dieta după 45 de ani pentru ca o femeie să slăbească

Înainte de a pierde în greutate, după 45 de ani, la o femeie, este recomandat să se consulte cu medicul dumneavoastră pe lângă detectarea bolilor ascunse. Dacă acestea lipsesc, ajustați nu numai dieta zilnică pentru pierderea în greutate, ci și modul obișnuit de viață. Pentru început, renunțați la fumat și abandonați complet alcoolul, mâncați corect și nu înfometați stomacul. Următoarea este o dietă fiabilă pentru femei după 45 de ani, care nu este dăunătoare, ci doar în beneficiul pierderii în greutate și a sănătății:

  1. Mic dejun: făină de ovăz pe apă, ceai verde neîndulcit.
  2. Gustare: legume de mere sau non-amidonice.
  3. Prânz: bulion de legume, o porție de file fiert.
  4. Gustare: iaurt cu conținut scăzut de grăsimi sau fructe cu ardere grasă.
  5. Cina: legume fiarte sau o porție de pește fiert sau brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsime cu ceai verde.

Activitate fizica

Este imposibil să găsiți răspunsul la întrebarea cum să construiți o femeie de peste 45 de ani, fără a apela la sport. Nu este vorba despre epuizare, ci despre exerciții de întărire generală, care vor ajuta la menținerea în formă a corsetului muscular deja slăbit. Sportul după 45 de ani nu este ușor pentru o femeie, deci crește încărcarea treptat, ținând cont de capacitățile corpului adult. Prezența obligatorie a exercițiilor cardio; abordările în presă, înot, aerobic cu apă, yoga și Pilates nu vor interfera. Programul real este mai bine să alegeți individual, având în vedere toate argumentele de mai sus.

Fată care face yoga

Cum creșteți metabolismul după 40 de ani

La o vârstă respectabilă, oricine se poate recupera. Este important să vă „mențineți înăuntru” și să nu „renunțați” la o figură deja problematică. Scopul principal este consolidarea metabolismului pentru pierderea în greutate, consolidarea corsetului muscular slăbit și a imunității. Pentru a stimula metabolismul, sunt utile mersul pe distanțe lungi, 8 pahare de apă curată pe zi, adăugarea de condimente picante în meniul zilnic, exerciții anaerobe și consumul unei diete strânse noaptea..

Ce alimente sunt bune pentru femei după 45 de ani

În cadrul unei diete, trebuie să fie ingerate o cantitate suficientă de vitamine, proteine, carbohidrați complexi, fibre și antioxidanți naturali în corpul unei femei adulte. Având în vedere combinația lor adecvată, problema niciodată globală despre cum să slăbești după 40 de ani poate fi considerată rezolvată. Următoarea listă de produse necesare pentru femeile de peste 45 de ani:

  • roșii proaspete;
  • ulei de in;
  • tot felul de varză;
  • pește cu conținut scăzut de grăsimi;
  • nuci;
  • carne roșie din soiuri slabe;
  • căpșuni, afine.

Ce dietă să alegeți pentru pierderea în greutate

După ce a studiat fotografii reale cu femei care s-au schimbat după corectarea excesului de greutate, problema alegerii unei diete pentru scăderea în greutate după 45 de ani devine deosebit de acută. Majoritatea nutriționiștilor recomandă cu tărie să respectați principiile unei nutriții adecvate, restul nu exclude alegerea altor metode, nu mai puțin productive. Următoarea listă de diete după 45 de ani care, în absența contraindicațiilor și respectarea strictă a recomandărilor prescrise, dau un rezultat durabil:

  • mâncare separată;
  • dieta de tip sanguin;
  • 7 diete petale.

Mese separate

Meniu pentru săptămână

Atunci când alegeți o dietă pentru pierderea în greutate după 45 de ani, este important să nu uitați de menținerea pielii în formă bună. Pentru a face acest lucru, includeți în alimentația zilnică nu numai vitamine, ci și antioxidanți pentru eliminarea productivă a radicalilor liberi, eliminați ridurile și preveniți zonele de afundare. Meniul aproximativ pentru săptămâna după 45 de femei pentru pierderea în greutate este prezentat mai jos, este recomandat să respectați clar aceste recomandări:

  1. Luni: făină de ovăz cu ceai verde pentru micul dejun, bulion de pui și salată de legume pentru prânz, o porție de pește coapte cu legume pentru cină.
  2. Marți: mic dejun – brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsimi, ou fiert, cafea neîndulcită; prânz – pește cu orez fiert; cină – caserolă de legume sau salată.
  3. Miercuri: pentru micul dejun – hrișcă cu chefir, pentru prânz – legume fiarte, o porție de carne slabă, pentru cină – pește în folie, ceai neîndulcit.
  4. Joi: mic dejun – 2 ouă fierte, pâine brună, salată proaspătă, prânz – bulion de pui sau legume, tăietură aburită, pâine brună, cină – salată de legume.
  5. Vineri: pentru micul dejun – iaurt, cașcaval, chefir, pentru prânz – pui cu hrișcă fiartă, pentru cină – fructe neîndulcite, smoothie-uri.
  6. Sâmbătă: alegeți mâncărurile preferate din săptămâna mnj, în timp ce consumați carbohidrați dimineața, proteine ​​în al doilea.
  7. Duminică: pentru a remedia pierderea în greutate este necesar să aranjați o zi de post pe kefir și mere acre.
Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate