Cum să slăbești 10 kg în 2 săptămâni – diete, exerciții și proceduri eficiente

Conținutul articolului



În așteptarea unor evenimente semnificative, vreau să-mi schimb aspectul, să arăt mai bine, să devin mai subțire, mai atractiv. Pierdeți rapid în greutate nu este o sarcină ușoară, dar fezabilă. Articolul îți va permite să înveți cum să slăbești cu 10 kg în 2 săptămâni folosind o dietă și încărcări active, ce să mănânci la micul dejun, ce salată trebuie inclusă în dietă și ce este strict interzis să mănânci în timpul cinei.

Este posibil să slăbești în 2 săptămâni

Gândindu-se dacă este posibil să slăbești în 2 săptămâni, majoritatea fetelor se gândesc doar la metode extreme de a scăpa de kilogramele în plus – post, epuizând zece ore de antrenament. Puțini oameni știu că o perioadă de două săptămâni este optimă pentru începerea procesului de slăbit. Organismul, cu o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați și exerciții fizice regulate, începe să ardă în mod activ grăsimile, astfel încât pierderea în greutate în 14 zile este destul de reală.

Cât de mult poți slăbi în 2 săptămâni

Atunci când se întreabă cât de mult poți slăbi în 2 săptămâni, fetele uită adesea că rata pierderii în greutate pentru fiecare persoană este individuală. Una pentru a aduce cifra în forma dorită, o săptămână este suficientă, iar cealaltă va avea nevoie de o perioadă de câteva luni. Fără a-ți face rău sănătății, în 14 zile poți scăpa de 4 kg, dar de fapt pierzi 6-10 kg. Rata de pierdere în greutate depinde nu numai de numărul de calorii consumate, ci și de următorii factori:

  • greutatea inițială;
  • vârstă;
  • indicele de masa corporala;
  • prezența bolilor;
  • rata metabolica;
  • motivație;
  • fundal emoțional.

Fată care stă pe cântar

Cum să slăbești în 2 săptămâni

Pentru a înțelege cum să slăbești în 2 săptămâni cu 10 kg, trebuie să efectuezi calcule simple. Două săptămâni este de paisprezece zile, împărțiți 10 kilograme la 14 și obțineți aproximativ 0,7. Se dovedește că trebuie să pierzi 700 g pe zi – cifra nu este chiar atât de mare. Dacă doriți să pierdeți de urgență 10 kg, pierdeți grăsimi pure, nu masa musculară și apă, ar trebui să vă limitați aportul de carbohidrați, să excludeți alimentele grase, să le înlocuiți cu alimente dietetice și să luați timp pentru a face exerciții fizice în mod regulat.

Program de pierdere în greutate de 2 săptămâni

Fiind interesat să slăbești 10 kg în 2 săptămâni, ar trebui să fii pregătit să-ți schimbi radical stilul de viață. Un program de pierdere în greutate de 2 săptămâni implică restricții alimentare stricte și sarcini cardio prelungite periodice. Pentru a vedea rapid rezultatul, ar trebui să respectați astfel de recomandări:

  • încercați să beți mai multă apă curată;
  • mâncați des în porții mici;
  • preferă proteinele decât carbohidrații;
  • gândește pozitiv, vizualizează figura visului;
  • normalizați modele de somn;
  • alimentați-vă de răbdare, rezistență.

Meniu timp de 2 săptămâni pentru a pierde în greutate

Răspunsul la întrebarea „cum să slăbești cu 10 kg în 2 săptămâni” este simplu – mănânci corect, excluzând din dietă alimentele nocive bogate în calorii. Când compuneți un meniu timp de 2 săptămâni pentru pierderea în greutate, ar trebui să vă bazați pe astfel de reguli:

  • nu renunțați complet la grăsimi – o cantitate mică de pește roșu, ulei de măsline sau nuci nu va interfera cu pierderea în greutate și va menține sănătatea;
  • nu lăsați corpul să-i fie foame – dacă vă este foame, mâncați un măr sau o felie de pâine de secară;
  • renunță la făină, alimente dulci – ciocolată, prăjituri, sodă, coacere, dulciuri;
  • mâncați carne fiartă – vită și pui, evitând fripturile de carne de miel și de grăsime;
  • înlocuiți sandvișurile de dimineață cu făină de ovăz în apă;
  • legumele, ierburile, fructele (în special portocalele și grapefruits, care sunt arzătoare de grăsimi) ar trebui să stea la baza meniului și să sature organismul cu vitamine;
  • consuma cel puțin 30 g fibre dietetice solubile pe zi pentru a normaliza funcția intestinului.

Fată cu măr în mână

2 săptămâni de exerciții de slăbit

Gândindu-se cum să slăbești rapid cu 10 kg, mulți își amintesc doar dietele, uitând de beneficiile sportului. Motivația, răbdarea și rezistența ta depind de câte kilograme pierzi. Ca exerciții fizice pentru slăbit în 2 săptămâni, puteți alege:

  • jogging-ul este cheia pentru pierderea în greutate de succes pentru multe persoane;
  • bicicleta – întărește mușchii, ajută la arderea grăsimilor;
  • aerobic – arde eficient rezervele de grăsime;
  • fitness (ghemuțe, push-up-uri, lunges, picioare leagănate, sărituri) – ajută corpul să dobândească o ușurare frumoasă;
  • aqua aerobic (înot aerobic în piscină) – grăbește procesul de ardere a grăsimilor.

Dieta minus 10 kg în 2 săptămâni

O dietă eficientă timp de 2 săptămâni minus 10 kg, al cărui al doilea nume este „băut”, presupune luarea doar a alimentelor lichide. Metoda este grea, dar eficientă atunci când trebuie să pierzi urgent kilogramele în plus. În timpul dietei minus 10 kg timp de 2 săptămâni, puteți consuma bulion de carne, lapte, chefir, sucuri de fructe proaspăt stoarse, decocturi din plante, ceai neindulcit, compot, apă minerală. Puteți bea orice, cu excepția produselor care conțin zahăr (iaurturi, sucuri ambalate, cafea dulce). Dieta va elimina excesul de lichid, vă va ajuta să pierdeți în greutate.

Sucuri de fructe în pahare

Dieta strictă timp de 2 săptămâni

Când trebuie să slăbești urgent, există o mulțime de exces de greutate și nu știi să slăbești 10 kg în 2 săptămâni, încearcă să nu urmezi o schemă dovedită, ci folosește o dietă strictă timp de 2 săptămâni. Această opțiune alimentară este foarte dură, dar eficientă. Nu consultați un medic, nu-l utilizați. Planul de nutriție este întocmit timp de 7 zile, după care trebuie repetat din nou. Meniu dietă:

  • Prima zi – Bea o sticlă de 1,5 litri de apă minerală în șase mese.
  • Ziua a doua – bea un litru de lapte degresat, mănâncă un măr.
  • Ziua a treia – o sticlă cu apă minerală.
  • Ziua a patra – mâncați legume (pătrunjel, ceapă verde, țelină, morcovi, varză (proaspătă, nu murată), roșii, castraveți). Puteți face un bol de salată de litri, asezonați-l cu o lingură de ulei de măsline, împărțiți în trei porții. Ceaiul fără zahăr este permis.
  • A cincea zi – un litru de lapte cu conținut scăzut de grăsime.
  • Ziua a șasea – dimineața, mănâncă un ou fiert, la prânz, bea un decoct vegetal de cartofi și morcovi sau un pahar de portocale proaspete. Pentru prânz, mănâncă carne fiartă (piept de pui sau coadă de vită). Seara mănâncă două mere.
  • A șaptea zi – bea două pahare de iaurt sau kefir cu conținut scăzut de grăsimi, mănâncă 150 g de brânză.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Cum să slăbești 10 kg în 2 săptămâni – diete, exerciții și proceduri eficiente
Pregătirea apartamentului pentru instalarea ferestrelor