Când este mai bine să bei kefir pentru pierderea în greutate – dimineața sau noaptea

Conținutul articolului



Subiectul pierderii în greutate este întotdeauna relevant, fiecare persoană cel puțin o dată în viață a încercat să slăbească în diverse moduri. Puteți obține forma corpului dorit folosind o combinație de sport și dietă. Produsele din lapte acru sunt ajutoare excelente în lupta împotriva supraponderalității. Articolul descrie în detaliu cum și când este mai benefic să bei kefir pentru pierderea în greutate..

Beneficiile kefirului pentru pierderea în greutate

Kefir este o băutură care este obținută din lapte prin fermentare cu adăugarea de „fungi” de kefir (o combinație de bacterii din lapte acru și drojdie). Are o culoare albă, consistență uniformă. Kefirul conține triptofan (aminoacid) și calciu. Aceste vitamine ajută la reducerea poftelor pentru alimente, în special a alimentelor zaharoase și la îmbunătățirea stării de spirit..

Principalul beneficiu al kefirului este o cantitate mică de calorii. O sută de mililitri conține doar 30 kcal dacă conținutul de grăsime este scăzut și 56 kcal – dacă conținutul de grăsime este ridicat. Pentru a pierde în greutate în mod eficient, se recomandă utilizarea de 1% produs lactat fermentat sau degresat. Principalul avantaj al băuturii este prezența unui număr mare de bacterii prebiotice (lactobacili) și un gust răcoritor, plăcut.

Multe persoane se confruntă cu probleme în sistemul digestiv, menținând în același timp o dietă scăzută în calorii, în timp ce pierd în greutate. Datorită consumului unui număr mare de legume, microflora intestinală și metabolismul acizilor grași sunt perturbate. Kefirul ajută la normalizarea florei tractului gastrointestinal, elimină simptomele flatulenței și balonării, elimină senzația de arsuri la stomac cu un ulcer stomacal, gastrită. Proteina ușor digerabilă în kefir ajută la echilibrarea dietei.

Dimineața

Dacă decideți să vă îmbunătățiți corpul și să pierdeți în greutate, vă recomandăm să începeți ziua în timpul săptămânii cu utilizarea hrișcă cu kefir. Acest mic dejun este vindecător, elimină toxinele din organism și evită supraalimentarea. Excesul de greutate „se topește” în fața ochilor noștri datorită funcționării normale a tractului digestiv, accelerând procesele metabolice și scăpând de excesul de colesterol dăunător. De asemenea, tensiunea arterială și activitatea sistemului cardiovascular sunt normalizate. După 7 zile, va deveni mai ușor de mișcat, iar talia va scădea semnificativ, va exista o bună dispoziție, energie.

Metodele de preparare a acestor mic dejun sunt variate. Puteți aburiga hrișca seara cu apă clocotită și așezați într-un termos, turnați un pahar de kefir dimineața. Nu este recomandat să adăugați unt, sare sau zahăr. Puteți turna în continuare cerealele cu kefir în raport 2: 1 noaptea, lăsați-l într-un loc întunecat sub capac. Puteți adăuga castraveți crude sau roșii în terci.

Beneficiile kefirului pentru pierderea în greutate

Pentru noapte

Kefirul, băut noaptea, promovează pierderea în greutate și întinerirea. Conține complexe de vitamine și minerale, a căror absorbție are loc în timpul somnului. O băutură vă va ajuta să adormiți mai repede, mai puternic sau să dormiți mai bine. Nu este recomandat să beți un produs gras, este mai bine să alegeți un conținut scăzut de grăsimi sau 1%. Puteți adăuga fibre măcinate de plante (ajută la curățarea corpului) sau un vârf de scorțișoară, mâncați încet, cu o linguriță. Înainte de culcare, puteți folosi exemple de cocktail-uri:

  1. Kefir bea cu usturoi. Combate eficient greutatea în exces. Este necesar să adăugați cuișoare de usturoi tocat, lăsați să se infuzeze câteva ore, beați înainte de culcare. Nu folosiți un produs din lapte fermentat pentru bolile gastro-intestinale în stadiul acut.
  2. Kefir cu ulei – combate eficient constipația. Într-un pahar cu un produs lactat, adăugați o lingură de ulei vegetal sau de măsline.

Carefir este mai bun pentru pierderea în greutate

În funcție de ce lapte este utilizat pentru prepararea unui produs lactat, se disting următoarele tipuri:

  • îndrăzneț – 2,5%, 3,2% (uneori 6%);
  • conținut scăzut de grăsimi;
  • degresată.

Kefir pentru pierderea în greutate

Varietate de produse lactate fermentate pentru perioada de maturare:

  • Kefir de o zi – trebuie băut imediat după maturare. Conține minimum alcool și microorganisme „rele”. Nu este foarte acid, are o consistență mai fluidă.
  • Două zile – are aciditate moderată și compoziție echilibrată. Este capabil să crească activitatea leucocitelor, să consolideze imunitatea. Este bine să bei cu boli ale ficatului, diabet și hipertensiune. Nu se recomandă utilizarea în timpul exacerbării ulcerului peptic..
  • Trei zile – are un gust foarte acru, așa că nu este recomandat să-l bea copiilor și persoanelor care suferă de gastrită și pancreatită. Ajută la remedierea scaunului, elimină eficient simptomele diareei.

Nutriționiștii recomandă consumul de chefir de o zi sau de două zile pentru pierderea în greutate. Băutura proaspătă îmbunătățește digestia, motilitatea intestinală, ameliorează edemele, deoarece Are un efect diuretic ușor, care este util în special pentru pierderea în greutate în timpul sarcinii. Pentru pierderea în greutate eficientă, este mai bine să utilizați un produs lactat cu un conținut de grăsimi de până la 2,5%.

Cocktailuri de slăbire Kefir

Băutură de lapte acru pentru pierderea în greutate poate fi adăugată la cereale (hrișcă, ovăz, porumb), dar funcționează mai eficient sub forma unui cocktail cu aditivi de fructe sau legume. Exemple de rețete de cocktailuri de kefir care contribuie la pierderea în greutate:

  1. Un pahar cu 1% kefir + o linguriță de miere + grâu sau tărâțe de ovăz (1 lingură) + 5 g de scorțișoară. Amestecați totul și beți în loc de cină. Cocktailul ajută la reducerea poftei de mâncare și la pierderea în greutate eficient.
  2. Turnați kefir 1% 250 ml + o banană mică (sau jumătate mare) + jumătate de pahar de fructe proaspete sau dezghețate (afine, coacăze, căpșuni sau zmeură) într-un blender. Se macină până se netezește și se bea în loc de primul mic dejun.
  3. O linguriță de cacao + o banană + un pahar de kefir + o linguriță de cafea măcinată. Opțional, adăugați ghimbir sau scorțișoară. Amestecă și bea toate ingredientele pe stomacul gol cu ​​o oră înainte de micul dejun..

Cocktailuri de slăbire Kefir

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate