11 produse cu colagen pentru a preveni îmbătrânirea pielii

Conținutul articolului



După 25 de ani, organismul începe treptat să mecanisme de ofilire. Prima piele îmbătrânește, pe ea apar riduri. Aceasta duce la scăderea producției unei proteine ​​speciale – colagen. Elasticitatea, fermitatea pielii depind de ea. Produsele de colagen, care sunt bogate în vitamine, minerale și aminoacizi, necesare formării de proteine, vor ajuta la remedierea problemei..

Bulion osos

Bulion osos

Este format din oase, cartilaj, țesut conjunctiv. Când este fiert, colagenul trece în apă, iar atunci când este răcit, formează jeleu. Cu proteine, calciu, magneziu, fosfor, glucozamină, condroitină și aminoacizi ajung acolo. Ele contribuie la formarea substanțelor din care este produs colagen pentru piele..

Compoziția bulionurilor este diferită datorită calității diferite a oaselor, organe folosite la gătit. Depinde de sănătatea animalului. Pentru a nu vă face griji pentru calitatea alimentelor, cumpărați oase de la un măcelar de încredere.

Peste si fructe de mare

Peste si fructe de mare

Colagenul natural la pește are o greutate moleculară mică. Această proteină este mai ușor de digerat decât omologul său animal. În plus, peștele este bogat în vitaminele D, F și A, oligoelemente sulf, cupru și aminoacid lizină. Sunt necesare pentru a îmbunătăți sinteza proteinelor..

Speciile de piele marină (de exemplu, reprezentanții somonului) sunt mai utile pentru piele. În plus, conțin acizi grași omega-3 care îl hrănesc și îl restabilesc..

Fructele de mare sunt o sursă valoroasă de colagen: caracatițe, crabi, stridii, creveți și midii. Algele brune, algele sunt, de asemenea, bogate în iod, ceea ce stimulează reînnoirea acestuia și împiedică formarea ridurilor.

gelatina

gelatina

Pentru fabricarea produsului folosind țesut conjunctiv de vaci sau porci. Când fierbe, colagenul intră în apă, după care este extras și uscat. Apoi, gelatina este obținută din ea, care este ușor absorbită de organism. Oamenii cumpără acest produs cu colagen sub formă de pulbere, apoi îl adaugă în diferite feluri de mâncare..

ouă

ouă

Nu conțin țesut conjunctiv, ca și alte produse de origine animală. Cu toate acestea, ouăle sunt foarte benefice pentru piele. Proteinele conțin aminoacizi glicină, prolină, din care este produs colagen. Gălbenușurile sunt bogate în vitamina D și grăsimi importante pentru pielea, oasele și mușchii sănătoși..

Citrus

Citrus

Lămâile, portocalele, grapefruits conțin vitamina C (acid ascorbic). Substanța este implicată în sinteza colagenului, previne descompunerea substanței. Vitamina C are proprietăți antioxidante, adică oprește acțiunea radicalilor liberi care provoacă îmbătrânirea pielii. Aceasta o protejează de riduri, îi conferă feței o culoare naturală.

Fructe de padure

Fructe de padure

Zmeura de pădure și grădină, afine, mure sunt utile pentru piele. Asigurați-vă că mâncați căpșuni. În ea există mai multă vitamina C decât într-o portocalie. Conține antioxidanți care încetinesc procesele oxidative, protejează pielea de deteriorare..

Brocoli

Brocoli

Această plantă are vitamina C și sulf, care este, de asemenea, implicat în formarea de colagen. Un oligoelement obținut din plante are o activitate mai mare decât cea extrasă din carnea de animal. Broccoli merge bine cu suc de lămâie, ardei gras, vită.

Verdele frunze

Verdele frunze

Spanacul, salata, arugula, varza, țelina sunt surse de clorofilă. Această substanță nu numai că le conferă o culoare verde, dar este renumită și pentru proprietățile sale antioxidante. Clorofila stimulează producerea de colagen.

Pentru ca verdetele să aducă beneficii maxime, saltați sezonul cu uleiuri vegetale – susan sau măsline. Au o mulțime de acizi grași polinesaturați, vitamina A.

nuci

nuci

Producția de colagen poate fi stimulată prin creșterea aportului de zinc, care este bogat în nuci. Sunt perfecte pentru o gustare sănătoasă. Anacardele sunt bogate nu numai în zinc, ci și în cupru, ceea ce crește și capacitatea organismului de a produce colagen..

ciuperci

ciuperci

Conțin oligoelemente zinc, sulf, care stimulează sinteza de colagen, inhibă descompunerea proteinelor și mențin integritatea membranelor celulare. Afectează pozitiv starea pielii, unghiilor, părului.

În plus, ciupercile conțin acid hialuronic. Hidratează pielea, previne ridurile.

Roșii și ardei copți

Roșiile și ardeii

O roșie de dimensiuni medii consumată pe zi asigură 30% din necesitatea organismului de vitamina C. Roșiile conțin mult siliciu, ceea ce stimulează sinteza de colagen. O altă substanță utilă este licopenul. Este un puternic antioxidant anti-îmbătrânire..

Când faceți o salată de roșii, adăugați ardei roșii. Cantitatea de vitamina C din legume este mai mare decât în ​​lămâi și portocale. Pentru a-ți menține pielea tânără mult timp, consumă 33 g de ardei dulce zilnic.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: