Pierderea eficientă în greutate acasă: ce exercițiu îndepărtează cel mai bine stomacul

Conținutul articolului



Zona taliei este cea mai problematică la multe persoane. La femei, acumularea de grăsime subcutanată ca ajutor în perioada nașterii este stabilită genetic, apoi crește din cauza unui stil de viață. La bărbați, se formează mai des un alt tip de grăsime, care învelește organele interne. Exercițiile fizice care vizează zona cu probleme vor ajuta la scăparea figurii de imperfecțiune. Există o mare varietate de antrenamente eficiente, dintre care puteți alege care exercițiu îndepărtează cel mai bine stomacul și ajută la absorbția grăsimilor pe părțile laterale.

Ce exerciții puteți îndepărta stomacul

O abordare integrată vă va ajuta să vă faceți stomacul plat și frumos. Nu vă puteți aștepta ca implementarea unui singur exercițiu să rezolve toate problemele. Este important să combinați două tipuri de antrenament: aerobic și rezistență. Antrenamentul aerob face ca inima să se antreneze, îmbunătățește circulația sângelui și saturația de oxigen a celulelor. Acest lucru îmbunătățește metabolismul și, odată cu acesta, pierderea în greutate. Dacă la nivelul taliei s-a acumulat un strat de grăsime, atunci doar clasele sub formă de alergare, săritură, bicicletă, înot în piscină, fitness-ul va ajuta să o alunge..

Antrenamentul de forță este exercițiile pe care le efectuăm, ridicarea greutăților sau greutatea propriului corp. Se concentrează asupra anumitor grupe musculare. Combinându-le cu exerciții aerobice, veți oferi pierderea în greutate simultană și formarea unui frumos relief. Pentru a strânge stomacul, trebuie să utilizați:

  • Presă de top. Exercițiile „bara”, corpul ridică, „pătuțul”, ghemuțele, pâlpâiele lucrează cu el.
  • Apăsați jos. Pentru aceasta sunt potrivite „foarfece”, „bicicletă”, telescaune.
  • Mușchii laterali și oblici ai presei. Împins cu răsuciri pe spate, lateral, fitball.

Fata scutură presa

Exerciții de ardere a grăsimilor abdominale

Cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate sunt trei clase care fac ca forma presei să fie frumoasă. Ele lucrează în mod cuprinzător toți mușchii și reduc rapid stratul de grăsime:

  • Bike. Efectuându-l, vei pune o încordare pe mușchii rectului și oblic. Se face culcat, picioarele sunt ridicate cu 45 de grade. Un picior iese cu călcâiul spre fese în timpul inhalării, în timp ce exhalarea genunchiului este trasă la piept. Al doilea picior este drept în acest moment. Apoi, totul se repetă cu o schimbare a picioarelor.
  • Răsuciți cu un fitball. Ei forțează mușchiul rectului să lucreze, lucrând la presiunea superioară și inferioară. Pentru a face acest lucru, culcați-vă pe spate cu un fitball, puneți mâinile în spatele capului și ridicați corpul în sus. Îndepărtați-vă mușchii în poziția superioară.
  • Ridicarea picioarelor. Ele lucrează rectul și mușchii oblici. Pentru a efectua, trebuie să atârnați pe bara și să trageți picioarele la piept.

Exerciții pentru abdomen și talie

Toate exercițiile pentru abdomen vor implica talia. Cu exerciții obișnuite cu următoarele exerciții, puteți observa o scădere a volumului pe lună cu câțiva centimetri:

  • Răsuciți cu creșterea pelvisului. Această mișcare este efectuată dintr-o poziție predispusă, picioarele trebuie să fie îndoite în genunchi și ridicate deasupra ta. Ridicați corpul și picioarele în același timp, pliate pe jumătate.
  • Răsuciturile laterale vor pune un accent maxim pe talie. Intinde-te de partea ta, întinde mâna, care este situată mai jos, înainte. Ia al doilea în spatele capului. Încercați să ridicați corpul și picioarele, păstrând poziția pe lateral. Genunchii se apleacă ușor.
  • Coborârea pelvisului. Întinde-te de partea ta, sprijină-te de un cot. Coborâți carcasa până la capăt, apoi reveniți la poziția inițială.
  • Pârtii. Ei lucrează pe părți. Pentru o mai mare eficiență, vă puteți efectua cu greutăți sub formă de gantere.

Răsucire laterală

Exerciții de stomac plat

A pierde câteva kilograme va ajuta un exercițiu eficient. Se efectuează de 5 ori pe săptămână, de două ori pe zi, pe stomacul gol, după o lună veți observa rezultatul. Vorbim despre exercițiul „vid”, care crește tonul mușchilor interni și conferă stomacului o formă plană. Este potrivit pentru cei care au pielea mai scăzută, iar mușchii sunt foarte întinși. Se face în picioare, în șezut, pe toate paturile. Concluzia este că la început se respiră adânc, iar apoi o expirare completă, astfel încât pereții abdomenului par să se lipească de spate. Pe expirație petrecem 15-20 de secunde, inspirăm și repetăm ​​din nou.

În căutarea răspunsului, ce exercițiu îndepărtează cel mai bine stomacul, mulți ajung la concluzia că acest patinaj cu role. Efectuând această mișcare, simțiți tensiunea enormă a mușchilor abdominali. Adaptarea la el nu este ușoară, dar rezultatul sub formă de cuburi merită. Începe să călărești în genunchi. Rotiți încet ruloul înainte și înapoi, cât permit forțele. Într-o poziție extinsă, mențineți câteva secunde. Pentru a începe, nu faceți mai mult de două abordări de 10 ori.

Un set de exerciții pentru abdomen

Dacă odată ai avut o burtă plată, dar treptat a devenit grasă, a apărut un șorț, un astfel de complex simplu ajută la pierderea în greutate. Include cele mai eficiente exerciții pentru abdomen. Ele trebuie să fie efectuate în fiecare zi și să încerce să aducă numărul de repetări la 3 seturi de 25 de ori. Puteți începe cu suma pe care puteți să o stăpâniți:

  • Foarfece. Mișcarea se face mincinoasă. Pune mâinile sub fese. Ridicați șoldurile la aproximativ 30 de centimetri de podea, traversați-le, ridicând alternativ un picior sau altul.
  • Apăsați. Realizate din aceeași poziție, dar picioarele sunt îndoite la genunchi. Adu-ți genunchii la piept, apoi împinge-ți brusc picioarele în sus, îndreptându-le. Fesele, ridicarea inferioară a spatelui, apoi revenirea lină.
  • Răsucire complexă. Dintr-o poziție predispusă, ridicați picioarele, corpul în sus în același timp. Mâinile care erau pe stomac, în timp ce pliez corpul, se întind între genunchi.
  • Planck cu o tura. Întoarceți-vă fața spre podea, ridicați-vă pe coate. Întregul corp este întins într-o singură linie. Apoi vă întoarceți pe partea dvs., ridicând un braț de pe podea. Întoarceți-vă, întoarceți partea cealaltă. Țineți 30 de secunde în toate cele trei poziții..

Foarfece de exercițiu

Execuția corectă a claselor este foarte importantă pentru a obține rezultatul dorit. Să nu greșești, să devii în pozițiile potrivite, să înveți cum să respiri și să te miști vei ajuta videoclipuri în care sportivii profesioniști să spună cum să efectueze anumite mișcări. Oricare dintre complexe poate fi luat ca bază și, făcând-o în mod regulat, obține un rezultat bun.

5 exerciții pentru pierderea în greutate a abdomenului și a părților laterale

Exercitii abdominale la domiciliu

Exerciții de reducere a abdomenului pentru femei

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate