Pierderea în greutate rapidă și eficientă – exercițiu la domiciliu cu video

Conținutul articolului



Răspunsul la întrebarea cum să slăbești rapid și eficient în picioare poate fi un set de exerciții pentru pierderea rapidă în greutate. Pentru a îndeplini ceea ce îți dorești, trebuie să depui efort și să-ți amintești despre 3 principii: alimentație sănătoasă, proceduri speciale (băi, spa, masaj, aerobic acvatic) și antrenament sportiv care poate fi efectuat acasă și nu pe simulatoare.

Ceea ce face ca picioarele tale să slăbească

Dieta și exercițiile fizice pot ajuta la reducerea volumului corpului. Alimentația ajustată reduce caloriile cu 30%. Este ușor să calculați rata zilnică, trebuie doar să păstrați un jurnal pentru înregistrarea alimentelor. Principalul lucru este că conținutul de calorii nu scade sub 1000 kcal. Metode de nutriție adecvată pentru a vă ajuta să înțelegeți de ce picioarele pierd în greutate:

  • produsele de stimulare a fluxului de sânge elimină celulita;
  • aport redus de grăsime;
  • alimentele cu potasiu (caise uscate) reduc umflarea extremităților inferioare;
  • iaurturile de magneziu sunt bune pentru pierderea in greutate.

Caisele uscate într-un bol

Împreună cu refacerea unei alimentații adecvate, este necesar să se înceapă un curs de exerciții destinate grupurilor de mușchi ai picioarelor. Cum să slăbești în picioare rapid și eficient? Acest lucru se poate face nu numai în sală: fără costuri materiale și pierderi de timp, puteți să vă antrenați acasă. Iată exercițiile care afectează în mod special complexul mușchilor necesari pentru pierderea în greutate:

  • plãmîni;
  • înclinații cu abducția extremităților inferioare;
  • alergare, curea;
  • grand plie;
  • genunchi ghemuite.

Fetele efectuează exercițiul Grand Plie

Cum să slăbești eficient în picioare

Pentru a pierde rapid și eficient în greutate în picioare, trebuie să acționați pe toate fronturile. Nu numai reorganizarea dietei și antrenamentul intensiv, dar și masajele speciale cu uleiuri esențiale vor ajuta să scapi de grăsime și să obții o ușurare musculară. Dietele restrictive fără exerciții fizice vor elimina grăsimile, dar vă vor lăsa mușchii slabi. Pentru a crea elasticitatea fibrelor musculare, sunt necesare exerciții sub formă de antrenament cardio sau aerobic:

  • antrenament pe intervale;
  • biciclete (ciclism);
  • alergare (pe trasee), mers pe jos cel puțin o jumătate de oră;
  • jumping
  • înot.

Cum să elimini grăsimea între picioare

Straturile de grăsime apar din cauza faptului că partea interioară a coapsei este foarte rar implicată în procesele zilnice, ceea ce nu este suficient pentru a menține o parte a corpului într-o stare normală. Există 3 moduri de a elimina grăsimea între picioare: cu ajutorul unor exerciții complexe în această zonă, o dietă extrem de termogenă (alimentele care cresc temperatura corpului sunt dieta) și capacitatea de a nu răspunde la stres.

Cum să slăbești în picioare rapid și eficient? Printre tipurile de exerciții fizice care ajută la eliminarea grăsimii, încărcăturile cardio sunt mai potrivite decât altele – un fel de exerciții de rezistență care stimulează procesele biologice și nu țesutul muscular. În procesul acestor exerciții, volumul de sânge care trece prin mușchiul inimii crește, bătăile inimii se accelerează. Ulterior, toate țesuturile sunt îmbogățite cu oxigen, iar arderea grăsimilor este mai rapidă..

Cum să slăbești în picioarele superioare

Pentru a pierde în greutate în picioarele superioare, trebuie să urmați o dietă (reduceți zilnic numărul de calorii cu 500), reduceți aportul de grăsimi – aportul zilnic de calorii (2000) ar trebui să reprezinte până la 78 g de grăsimi. De asemenea, nu uitați să mâncați alimente cu fibre care promovează pierderea în greutate. Cât să slăbești la picioare și la papă? Următoarele exerciții fizice ar trebui să meargă în combinație cu o nutriție adecvată:

  • plie plină;
  • squats (clasic);
  • lunges înainte;
  • mișcări circulare;
  • exercitii cardio si rezistenta (mai bine sa alergi).

Cum să slăbești la viței

Dieta corectă este principalul asistent la o figură subțire, așa că ar trebui să vă reconsiderați nutriția. Imediat trebuie să excludeți dulce, făină și gras. Pentru a pierde în greutate la vițe și picioare, trebuie să mâncați în porții moderate. Prin reducerea volumului stomacului, puteți reduce treptat cantitatea de alimente consumate. După ce obțineți ceea ce doriți, nu încetați să mâncați corect datorită faptului că menținerea rezultatului, puteți menține constant în formă. Un exemplu despre cum să slăbești în picioare într-un mod rapid și eficient, respectând dieta:

  1. Mic dejun: ouă (2-3 buc.), Castravete, ceai (fără zahăr).
  2. Prânz: suc, supă, salată de legume.
  3. Gustare: măr.
  4. Cina: carne (pui sau vită) sau pește, legume, ceai (neindulcit).
  5. Înainte de culcare: kefir (conținut scăzut de grăsimi sau 1%) – 1 linguriță.

Piept de pui, salată de legume și sos pe o farfurie

Există 2 exerciții cu care puteți elimina vițelul complet. Complexul de întindere standard este proiectat de traineri pentru pierderea în greutate eficientă. Complexul de vergeturi poate fi extins. Pentru un efect mai mare, participați la antrenamentele de întindere: acest sistem conține o schemă de antrenament pentru a crește mobilitatea musculară și întinderea articulațiilor. Deci, ce să faci și cum să slăbești rapid în picioare, pierde în greutate:

  1. Stai pe podea, membrele inferioare drept. Pune-le împreună și atinge alternativ fiecare cu vârful degetelor.
  2. Așezați-vă pe o suprafață plană și întindeți-vă picioarele, răspândindu-vă pe părți. Ajungeți pentru unul, celălalt, la mijloc. Șosete pe tine.

Cum să slăbești în picioare fără să-ți construiești mușchi

Este ușor să faceți mușchii mai proeminenți fără să-i pompați, folosind exerciții adecvate. Cea mai bună opțiune pentru aceasta este rularea în aer curat, iar săriturile, care îndepărtează stratul de grăsime, sunt considerate a doua cele mai eficiente. Exercițiile cu salturi sunt diferite: obișnuite sau cu o frânghie de sărituri. Trebuie să sari mult, să crești numărul de salturi în fiecare zi. De asemenea, puteți pierde în greutate la nivelul picioarelor fără a pompa mușchii cu ajutorul:

  • înot;
  • leagăne;
  • mers pe jos;
  • exercițiu numit „bicicletă”;
  • înmulțirea extremităților inferioare în părțile laterale;
  • alergând pe scări, în sus și în jos.

Fata urcă scările

Cum să slăbești într-o lună

Pierderea în greutate în extremitățile inferioare în 30 de zile este destul de realistă. Pe lângă antrenament, respectă reguli simple: bea multă apă, menține alimentația adecvată, rutina zilnică și nu renunță imediat la antrenament, chiar dacă nu ai văzut rezultatul. Pentru a pierde în greutate la picioare timp de o lună, urmați 2 puncte: reduceți cantitatea de calorii consumate și faceți exerciții fizice de trei ori în fiecare săptămână. Înainte de a mânca, este util să bei un pahar de apă, care va umple spațiul în stomac. Pentru a pierde în greutate la extremitățile inferioare, încărcați diferite zone, făcând exerciții cardio:

  • pentru pantaloni (împotriva „urechilor” la femei);
  • pentru coapsa interioară;
  • pentru zona din spate.

Cum să slăbești într-o săptămână

Este imposibil să corectați formularul în 7 zile, dar puteți elimina câțiva centimetri în plus. Slăbirea este facilitată prin înfășurare cu utilizarea de noroi terapeutic, magnezie sau coada de cal. Puteți folosi coji de sare, creme pentru slăbit, băi de sare din uleiuri esențiale de citrice (portocale, lămâie, grepfrut). Învelișurile și băile alternează în fiecare altă zi, iar activitatea fizică este necesară zilnic. Următoarele activități vă vor ajuta să pierdeți în greutate la nivelul picioarelor și șoldurilor într-o săptămână:

  • coarda de sărituri pentru întărirea gambei picioarelor – 50 de sărituri;
  • alergare pe loc – durata 5 minute;
  • Squats – de 30 de ori;
  • jumătate ghemuită – țineți 30 de secunde.

Exerciții eficiente de slăbire a picioarelor

Antrenorii de fitness au alcătuit de mult un set mic de exerciții simple pentru a face sport acasă. În funcție de starea fizică și de sănătatea dvs., puteți ajusta complexul de exerciții individual. Numărul de clase nu înseamnă eficiența lor, trebuie să efectuați încet exercițiul, respectând tehnica de implementare. Exerciții eficiente pentru pierderea în greutate:

  1. genuflexiuni Trei blocuri de zece ori. Întindeți picioarele lățimea umărului. Pune-ți mâinile în spatele capului, ținându-ți mâinile împreună sau sprijinindu-te pe șolduri. Găsiți treptat în jos și urcați încet. Spatele este drept, picioarele sunt apăsate pe podea în timpul execuției.
  2. Fandarile. Va dura cel puțin 2 și, de preferință, 3 seturi de 10 ori. Puneți-vă picioarele, țineți-vă mâinile pe șolduri. Înaintați departe cu un picior și puneți-l pe celălalt pe genunchi. Ține-ți spatele drept. Reveniți la poziția de pornire.
  3. Mahi. Efectuați 3 seturi de 20 de ori. Întinde-te de partea ta, apleacă un picior. Al doilea trebuie tras în față. Faceți viraje ridicând picioarele în sus, apoi în jos.

Fată care face picioarele leagăn lovind

Exerciții pentru pierderea rapidă în greutate

Grasimile neinflamatoare pot fi arse rapid prin efectuarea unui set energetic de exercitii. Pentru un efect rapid, este important să vă antrenați în mod cuprinzător. Pentru a elimina grăsimea corporală, trebuie să faceți exerciții fizice în mod regulat de 5 ori pe săptămână. Exercițiile cardiocomplex se efectuează luni, miercuri și vineri. Pentru exerciții de forță, sunt alocate marți și joi. Cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate rapidă a picioarelor:

  1. Plier. Ridicați-vă drept, picioarele depărtate la lățimea umărului și puneți șosete astfel încât să arate în direcții diferite. Stai jos cu ganterele în fața ta. Reveniți ușor la original, efectuați de 3 ori în 12 repetări.
  2. Apăsați picioarele drepte în spate. Luați poziția de pornire: stați pe toți patru, așezați banda de cauciuc sub genunchi. Puneți mânerul benzii pe piciorul stâng, îndreptați-l, luați-l înapoi și în sus, în timp ce nu îndoiți partea inferioară a spatelui. Faceți 3 seturi de 20 repetări.
  3. Lunge cu gantere sau alte greutăți (utile pentru bărbați). Pasă înainte cu piciorul stâng și pune piciorul drept pe degetul de la picior. Indoaie putin genunchiul. Fesele se întind înapoi, cu o lunge pentru a coborî. Efectuați 12 repetări a 3 seturi.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Pierderea în greutate rapidă și eficientă – exercițiu la domiciliu cu video
Coaja de banana ca ingrasamant pentru plante de interior si gradina