Metode de a pierde în greutate în timpul alăptării

Conținutul articolului



Aproape toate mamele recent apărute după naștere încep să se îngrijoreze de problema modului de a slăbi în timpul alăptării. Acest subiect este foarte important, deoarece astăzi există un stereotip că în timpul alăptării este imposibil să scapi de excesul de greutate, astfel încât laptele să nu se piardă. Acest lucru poate fi făcut și chiar necesar, deoarece kilogramele în plus sunt dăunătoare sănătății. Principalul lucru este să abordăm această problemă cu toată seriozitatea, deoarece starea copilului depinde de mamă. Vei afla mai multe despre cum să slăbești după nașterea unei mame care alăptează din recomandările de mai jos.

Pierderea în greutate a alăptării

Pe întreaga perioadă a sarcinii, o femeie își poate recupera în medie aproximativ 10-12 kg. Pierderile imediat după naștere sunt de aproximativ 5 kg. Depozitele rămase rămân în locuri nemișcate – piept, fese, șolduri, abdomen. Majoritatea mumilor nu pierd în greutate cu HS, deoarece încearcă să mănânce timp de două, justificând-o prin faptul că cantitatea de lapte va crește în acest fel. Această opinie este eronată. Valoarea calorică a alimentelor în timpul alăptării nu trebuie să depășească nivelul normal pentru oricare dintre celelalte perioade ale vieții.

De ce nu merge greutatea la VV?

Creșterea în greutate în timpul alăptării se datorează adesea dezinformării mamelor tinere. Există credința că trebuie să se odihnească mai mult, să doarmă, să mănânce mult, astfel încât laptele să fie produs în cantitatea potrivită. Acesta este motivul principal. Faptul că vei continua să te îngrași poate fi o consecință a:

  1. Predispoziție genetică, malnutriție, metabolism lent.
  2. Tulburări hormonale cauzate de controlul nașterii înainte de sarcină, diabet sau FIV.
  3. Lipsa hrănirii naturale.

Pot să slăbesc în timpul alăptării

Dacă v-ați propus să pierdeți în greutate în timpul alăptării, atunci o puteți face respectând regulile de bază privind alimentele, rutina zilnică. Dificultăți pot apărea cu lipsa somnului, ceea ce afectează și pierderea în greutate. În plus, unele femei se confruntă cu depresie după naștere, de care deseori se blochează – este dificil să faci față foamei emoționale.

O nevoie mare de glucoză te face să alimentezi excesiv, iar dieta constă adesea din carbohidrați rapide sub formă de dulciuri, produse de patiserie, produse de panificație. Toți acești factori se adaugă la un lucru, motiv pentru care unei femei i se administrează pierderi în greutate dificile în timpul alăptării. Dacă vă gândiți în mod corespunzător la dieta dvs., pictați rutina zilnică, includeți câteva exerciții fizice, atunci procesul de pierdere în greutate nu va fi atât de dificil.

Fată cu un copil

Dieta de alăptare

Principala modalitate de a slăbi în timp ce alăptați este o dietă. Nu este necesar să mâncați alimente grase în kilograme, sperând să crească conținutul de grăsime din lapte. În această perioadă, este importantă nu atât cantitatea, cât și calitatea, care depinde de produsele utilizate. Dieta pentru hepatita B nu este înfometată sau mono-dietă. Nutriția trebuie să fie echilibrată și variată. Excludeți din dietă următoarele:

  • produse semi-finisate;
  • cârnat;
  • gras și prăjit;
  • chipsuri;
  • dulciuri;
  • produse de patiserie;
  • condimente;
  • cafea;
  • alcool;
  • zahăr;
  • băuturi dulci, sifon.

Se pare că dieta în timpul alăptării nu trebuie să includă aceleași produse care sunt interzise pentru pierderea în greutate în perioadele normale ale vieții. În loc de junk food, trebuie să mâncați mai mult:

  • legume și fructe proaspete;
  • soiuri de carne și pește cu conținut scăzut de grăsimi;
  • lactate;
  • cereale, în special hrișcă și orez;
  • ouă
  • pâine integrală de grâu;
  • paste de grâu dur;
  • fructe de mare;
  • leguminoase;
  • fructe uscate în cantități mici.

Nutriția calorică a unei mame care alăptează

În medie, aproximativ 300 kcal sunt cheltuiți din rezervele de grăsime ale organismului pentru producția de lapte, dar sunt necesari încă 500 kcal, care sunt deja luați din alimente. Conținutul de calorii al dietei unei mame care alăptează este de la 2200 la 3000 kcal, în funcție de activitatea fizică și cantitatea de greutate în exces. Dacă există multe, atunci ar trebui să rămâneți la granița inferioară pentru a crea un deficit mic de calorii. Nu puteți muri de foame deloc, deoarece va afecta sănătatea mamei și a bebelușului.

Fată cu un copil și un măr

Nutriție adecvată pentru alăptare pentru pierderea în greutate

Cea mai bună dietă pentru mame tinere este considerată nutriție adecvată pentru pierderea în greutate cu HB. Meniul trebuie să includă produsele enumerate după cum este permis mai sus. Alimentația corectă nu este doar o schimbare a dietei, ci și regulile de consum. Numărul de mese ar trebui să varieze de la 4 la 6 – 3 dintre ele vor fi principalele, iar restul – gustări. Un pahar de kefir sau iaurt natural va ajuta la reducerea poftei de mâncare. În general, dieta trebuie îmbogățită:

  1. Grăsimi. Ele ajută să nu se obosească și să normalizeze activitatea sistemului nervos. Dar grăsimile pot fi diferite. Originea animală și cele găsite în produsele coapte și dulciurile nu vor funcționa. Mai bine să consumi grăsimi vegetale din ulei de măsline.
  2. Hidrati de carbon. De asemenea, sunt necesare. Dieta ar trebui să includă doar carbohidrați lentați din cereale sau din cele care se găsesc în fructe și fructe de pădure.
  3. Veverițele. Este vorba de brânză de căsuță, pește, carne slabă, ouă, în principal sub formă de proteine. Proteinele accelerează metabolismul, ajută la construirea țesutului muscular.

Exerciții de pierdere în greutate postpartum pentru mama care alăptează

Deși regimul zilei de după nașterea copilului este deja foarte saturat, unele exerciții pentru ca mamele care alăptează să slăbească nu vor fi în continuare inutile. Principalul lucru este că încărcările sunt moderate și nu sunt aerobe. După cezariană, acestea pot fi administrate numai după două luni. Merită să începeți nu cu un antrenament intens de fitness, ci cu o gimnastică blândă, adăugând treptat noi exerciții. Dintre cele mai simple pentru condițiile de acasă, se evidențiază următoarele:

  • pe presă – răsucirea clasică sau ridicarea picioarelor drepte, scândură;
  • pentru piept – sunt adecvate împingerile în cantitate de 10-15 ori și 2-3 abordări;
  • pentru fese și șolduri – ghemuțe, lungi, leagăne pe laturi, exercițiu static „scaun” lângă perete.

Pastile de dieta care alapteaza

Orice medicamente, de exemplu, Turboslim, Li Da, Reduxin sunt strict interzise în timpul alăptării, deoarece substanțele lor active se acumulează în lapte și afectează negativ sănătatea copilului. Unele medicamente pot bloca chiar absorbția de grăsimi și carbohidrați de către copilul tău. Aceasta duce la tulburări mentale, sănătate precară și alte consecințe negative..

Pastile dietetice Li Da

Învelișul la alăptare

Pe lângă problema supraponderalii, multe femei care alăptează sunt, de asemenea, îngrijorate de starea pielii. Celulita poate apărea dintr-o creștere bruscă de masă și retenție de lichide. Scăpați de ea și strângeți pielea va ajuta la înfășurare pentru pierderea în greutate în timpul alăptării. Ca produs cosmetic pentru procedură, puteți utiliza produse naturale. Cea mai bună opțiune este mierea. Ajută la descompunerea grăsimilor și la creșterea tonusului pielii..

Învelișul trebuie să fie rece. Alăptarea la cald nu se poate face. Procedura este potrivită numai pentru coapse și abdomen, nu puteți acționa asupra pieptului. Învelirea se realizează după cum urmează:

  • răspândiți ușor mierea lichidă pe zona cu probleme;
  • înfășurați cu mai multe straturi de pelicule;
  • pune ceva cald;
  • după 60-90 minute, clătiți cu apă caldă, ștergeți uscat, ungeți cu hidratant.

Cum să slăbești rapid cu o mamă care alăptează

Dacă vă interesează cum să slăbești rapid după naștere în timp ce hrănești copilul, răspunsul este foarte simplu. Nu vă bazați numai pe pastile-minune sau ambalaje. Medicamentele în această perioadă nu pot fi utilizate, iar procedurile cosmetice îmbunătățesc doar efectul. Principala condiție pentru a pierde în greutate la o mamă care alăptează este combinarea dietei echilibrate corecte cu un regim rațional de stres și odihnă. Cu cât mobilitatea este mai mare, cu atât sunt mai mari cheltuielile de calorii și alimentele sănătoase în timp ce alăptează ajută doar la refacerea costurilor energetice..

Cum să nu te îmbunătăți odată cu alăptarea

Dacă vom rezuma metodele de mai sus, cum să slăbești în timpul alăptării, atunci acesta va fi răspunsul la întrebarea cum să nu te îmbunătățești odată cu alăptarea. Pentru a evita să câștigi kilograme în plus, trebuie să:

  1. Gândiți-vă la dieta dvs. prin eliminarea alimentelor dăunătoare și adăugarea celor sănătoase. Dieta optimă pentru pierderea în greutate în timp ce alăptează este o alimentație adecvată.
  2. Mutare. Chiar și ștergerea copilului cu un șervețel este înlocuită cel mai bine prin spălarea în baie. Un stil de viață mobil te ajută să slăbești mai repede chiar și în timpul alăptării..
  3. Încercați să dormi suficient, dacă este posibil. Acest lucru se aplică nu numai noaptea. După-amiaza te poți culca cu copilul. Deci tu însuți te vei odihni, iar copilul se va simți adesea apropiat de mama.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate