Farfurii din linte pentru slăbit – rețete dietetice cu fotografii

Conținutul articolului



Atunci când intenționați să gătiți preparate din linte pentru pierderea în greutate, toată lumea care pierde în greutate ar trebui să învețe unele dintre proprietățile ingredientului principal și secretele pregătirii sale, de exemplu, ca astfel de fasole să fie fierte în apă nesalată – acest lucru va ajuta la evitarea prea multă sare în produsul finit. De asemenea, este important să rețineți că pentru gătit este mai bine să folosiți linte roșie, deoarece acest soi conține cele mai multe substanțe de care organismul are nevoie..

Pot mânca linte pentru pierderea în greutate

Acest tip de leguminoase conține fibre dietetice, astfel încât consumul de mese cu ele va scădea colesterolul. În plus, fibrele solubile blochează carbohidrații, astfel încât nivelul glicemiei să nu fluctueze, ceea ce este important pentru diabetici. Mâncarea de linte nu este posibilă, ci și necesară, deoarece fibra conținută în ea rapid și mult timp satura corpul. Substanțele benefice din produs îmbunătățesc metabolismul, ceea ce este important și pentru dieters..

Conținut de calorii

Pentru a grăbi procesul de pierdere în greutate, trebuie să schimbați dieta – în loc de alimente bogate în calorii, luați-le pe cele mai ușoare, cele care conțin un minimum de calorii. Acest tip de fasole este ideal pentru acest lucru. Deci, conținutul caloric de linte este de 116 kcal la 100 de grame. O caracteristică a produsului este că în porțiunea finită conține un minimum de grăsimi – doar aproximativ 2 g, 53 g carbohidrați și 35 g proteine.

Decât util

Grosile de linte, care sunt în dieta umană sub orice formă, au un efect benefic asupra organismului. Lentilele sunt utile pentru a pierde în greutate, deoarece:

  • are un conținut ușor de calorii;
  • bogat în proteine, astfel că organismul cheltuiește multă energie pentru absorbția sa;
  • satura corpul cu acid folic, micro și macro elemente, vitamina B6;
  • Există mai multe soiuri, datorită cărora chiar și meniul dietetic va fi mereu variat.

Lentilele conțin fibre solubile și insolubile. Utilizarea fibrei solubile va contribui la faptul că, consumând delicios, vă veți consolida imunitatea, normalizați digestia. Fibra insolubilă are, de asemenea, un efect benefic asupra pierderii în greutate – stimulează motilitatea intestinală, contribuind la eliminarea blândă a toxinelor și chiar a toxinelor stagnante..

Citește mai mult  Nutriție adecvată pentru pierderea burticii - un meniu zilnic de dietă și produse care favorizează arderea grăsimilor

Galben

Bucate

Există mai multe soiuri din acest grup de leguminoase, dar pentru pierderea în greutate, multe femei aleg lintea roșie: se curăță de coajă, se fierbe mai repede și, în comparație cu alte soiuri, are un gust mai blând. Nu uitați că, înainte de gătit, grătarul trebuie scăzut timp de 5 ore în apă rece pentru umflare – acest lucru va grăbi procesul de gătire. După ce am decis asupra soiului, reproduceți rețetele pentru mâncăruri de slăbit din linte – rezultatul va fi nu numai forme frumoase, ci și mâncare gustoasă și sănătoasă pentru organism.

Rețete

Cei care doresc să stabilească un metabolism în organism, să consolideze imunitatea și, în același timp, să scape de kilogramele în plus și de centimetri la talie, trebuie să-și revizuiască nu numai stilul de viață, ci și dieta și să adauge mâncăruri cu linte în meniu. Nu uitați să scrieți în cartea de bucate cele mai populare și ușor de pregătit rețete pentru linte pentru slăbit.

Piure de cartofi

  • Timp de gătit: 50 minute.
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 109 kcal.
  • Destinație: pentru micul dejun.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: ușor.

Pentru a pregăti un piure de dietă, vei avea nevoie de linte neagră sau roșie, deoarece astfel de soiuri au un gust mai plăcut. Produsul de fasole trebuie înmuiat în prealabil – astfel timpul de gătire va fi redus semnificativ. Piureul de linte este foarte hrănitor și hrănitor, așa că va ajuta femeile să slăbească și, în același timp, nu le va permite să moară de foame.

ingrediente:

  • linte – 1 lingură;
  • ceapă – 1 buc .;
  • ulei (gr.) – 1 lingură. l .;
  • morcovi – 2 buc .;
  • condimente după gust.

Metoda de gătit:

  1. Se toarnă apă în tigaie, se pune pe aragaz, făcând un foc puternic. Când lichidul începe să fiarbă, se toarnă un pahar de cereale, se fierbe leguminoasa până se moale la foc mic.
  2. Tocati ceapa, morcovii ras.
  3. Turnați o lingură de ulei într-o tigaie, lăsați legumele timp de 2 minute.
  4. Puneți legumele fiarte în terciul finalizat, fierbeți totul împreună încă 5 minute, adăugați condimente, apoi amestecați masa și stingeți gazul.
  5. Un amestec de cereale și legume, încărcat într-un blender, bătut până la o consistență groasă.
Citește mai mult  6 cele mai bune exerciții de încălzire

lentile roșii

Supă

  • Timp de gătit: 40 minute.
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 68 kcal.
  • Scop: pentru prânz.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: ușor.

Atunci când aveți în vedere rețete din linte pentru pierderea în greutate, trebuie acordată o atenție deosebită vaselor lichide. Unii gătesc această ciorbă pe bulion de pui sau carne, dar dacă vrei să scapi de 2-3 kilograme în plus, folosește un bulion de legume. Supa dietetică din linte va avea un miros minunat dacă îl presărați cu ierburi. Pentru a face vasul mai hrănitor, puteți adăuga, în plus, crutoane răzuite cu usturoi într-o farfurie.

ingrediente:

  • allspice – 3 mazăre;
  • sare – 1 lingură;
  • frunză de dafin – 1 buc .;
  • ceapă – 1 buc .;
  • pasta de rosii – 1 lingura. l .;
  • piper negru – un vârf;
  • linte rosie – 200 g;
  • ulei de măsline – 1 lingură;
  • orez – 2 lingurițe. L.

Metoda de gătit:

  1. Tăiați ceapa decojită. Într-o tigaie în care se încălzește uleiul de măsline, prăjiți cubulețele până se rumenesc..
  2. Adăugați o lingură de pastă de roșii în ceapă, tocați prăjitul încă 3 minute.
  3. Se fierbe orezul cu lintea timp de 10 minute, turnându-le în apă clocotită.
  4. La cerealele pregătite, puneți ceapa fiartă în pastă, adăugați condimente în viitorul vas, adăugați sare. Aduceți la fierbere, opriți gazul.
  5. Puteți turna supa într-o farfurie și serviți, garnisind cu un fir de pătrunjel.

Supă

Salată caldă

  • Timp de gătit: 35 minute.
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 82 kcal.
  • Scop: pentru prânz.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: ușor.

Dorind să vă răsfățați cu un fel de mâncare gustos, dar cu putine calorii, puteți face salată de linte. Mâncarea dietetică se face folosind cereale verzi, deoarece conține mai multe fibre decât roșu. O salată caldă se poate face cu slănină, dar va fi mai utilă și mai potrivită pentru pierderea în greutate dacă puneți brânză cremă de dovleac și feta.

ingrediente:

  • ulei (măsline) – câteva picături;
  • Feta – 200 g;
  • dovleac (proaspăt) – 300 g;
  • linte fiarta – 200 g;
  • Ierburi provensale – 1 lingură;
  • condimente după gust.

Metoda de gătit:

  1. Se taie dovleacul în cubulețe, se presară cu ierburi provensale, se prăjesc în ulei.
  2. Fierbeți un pahar de linte înmuiată în avans (cu 5 ore înainte de gătit), adăugați condimente.
  3. Brânză Feta în bucăți.
  4. Se amestecă toate ingredientele, se condimentează, dacă se dorește.
Citește mai mult  Ce este să ciopliți părul cu fotografii înainte și după - cum să faceți acasă și în salon, cât de mult ține

Salată de linte caldă

fiert înăbușit

  • Timp de gătit: 50 minute.
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 71 kcal.
  • Scop: pentru prânz / cină.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: ușor.

În dieta pentru pierderea în greutate, puteți folosi linte sub orice formă: fiartă, fiartă, coptă, aburită. De exemplu, lintea înăbușită va servi ca o mâncare laterală excelentă pentru chiftele sau mâncărurile cu ciuperci, în timp ce este atât de hrănitoare încât poate înlocui pâinea. Cel mai bine, această cereală de fasole este combinată cu legume. Verificați cum să preparați un astfel de fel de mâncare pentru dietă și aromă.

ingrediente:

  • coaja de linte – 200 g;
  • ardei iute rosu – 1 buc .;
  • morcovi – 1 buc .;
  • ardei gras – 2 buc .;
  • usturoi – 2 căței;
  • pătrunjel sau cilantro – 1 buchet;
  • ulei de măsline – 1 lingură. l .;
  • roșii – 3 buc .;
  • ceapă – 1 buc .;
  • condimente după gust.

Metoda de gătit:

  1. Clătiți un pahar de linte, în timp ce scurgeți apa până când este limpede. Fierbeți produsul până este fiert.
  2. Se toacă ceapa, se prăjesc.
  3. Se macină căței de usturoi, se toacă ardeiul gras și alte legume în cubulețe.
  4. Trimiteți preparate de legume la prăjit ceapă.
  5. Tăiați bine roșiile, adăugați și în tigaie, prăjiți încă 5 minute.
  6. Se adaugă cerealele finite în masa vegetală, se presară cu condimente, ierburi. Gătiți alimente pentru încă 2 minute..

Prăjiți cu legume

Cura de slabire

Cei care doresc să slăbească cu mâncăruri din linte trebuie să știe că pe baza acestei culturi de fasole există două tipuri de diete:

  1. O dietă clasică cu linte este atunci când vasele de linte sunt consumate o dată sau de două ori pe zi. Restul meniului (același lucru se aplică micului dejun) poate fi format din orice alte produse. La trecerea versiunii clasice a dietei, se recomandă excluderea dulciurilor din dietă și limitarea aportului de grăsimi.
  2. O dietă strictă – când vasele de linte înlocuiesc toate celelalte. Durata unei diete stricte nu trebuie să depășească 7 zile, iar numărul de mese ar trebui să fie de cel puțin 4 ori / zi. Rezultatul unei astfel de nutriții va fi pierderea a aproximativ 3 kilograme de greutate.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: