Cum să nu te îmbunătățești: cum să mănânci și să nu te îngrași

Conținutul articolului



Deliciile gastronomice ne așteaptă la fiecare pas, dar vreau să mănânc multă mâncare și să nu mă îngraș, așa că apare întrebarea: cum să mănânci și să nu te îngrași? Oricine dintre noi vrea să mănânce delicios și își dorește mult, dar de ce unii pot primi dolofan din fiecare mușcătură suplimentară, în timp ce cineva rămâne într-o formă fizică bună, fără a se limita la mâncare? Este vorba despre produsele pe care le consumăm și într-un proces atât de important precum metabolismul..

De ce oamenii se îngrașă

Oamenii de știință identifică următoarele motive pentru care oamenii se îngrașă:

  1. Stil de viata sedentar. Persoanele care duc un stil de viață sedentar își încetinesc metabolismul, circulația sângelui, ceea ce duce treptat la obezitate.
  2. Nutriție necorespunzătoare. Un număr mare de produse dăunătoare, excesul constant al aportului zilnic de calorii afectează negativ sănătatea organismului și aspectul.
  3. Oboseală cronică, stres. Când ne aflăm într-o stare de stres constant, organismul începe să producă cortizol, un hormon care reglează metabolismul. Cu un nivel excesiv de hormon, o persoană începe să se îngrașe.
  4. Boli ale organismului. Unele boli, precum hipotiroidismul, insuficiența renală, menopauza la femei devin motivele pentru a câștiga kilograme în plus.

Fata mănâncă un hamburger

De ce unii mănâncă și nu se îngrașă

Ne uităm invidios la oamenii care își pot permite să mănânce mult și să nu-și facă griji pentru aspectul lor. Credem că știu răspunsul la întrebarea: cum să mănânci și să nu te îngrași? În societatea femeilor, un astfel de noroc devine un motiv de invidie, deoarece acesta este visul fiecărei fete. Mulți explică că poți mânca și nu te îngrași, cu o genetică bună, noroc sau pur și simplu tăci.

Citește mai mult  Cum să slăbești cu lămâie - rețete pentru băuturi care ard grăsimi și un meniu de dietă cu lămâie

S-a dovedit că persoanele care cheltuiesc multe calorii trebuie doar să mănânce mai multe alimente în timpul zilei. Nu este necesar ca această persoană să meargă mult la sport, trebuie doar să folosești mai puțin liftul, să gesticulezi activ, să petreci timp liber jucându-te cu copiii sau dansând în club. Oamenii care se mișcă se pot gândi mai puțin la aportul caloric al meselor..

O persoană cu un procent ridicat de masă corporală slabă este capabilă să consume mai multe calorii decât doar o persoană subțire sau una cu mușchi flasc. Masa musculară chiar și în repaus arde calorii, așa că nu vă mirați că o prietenă potrivită și frumoasă mănâncă prăjituri în fiecare zi și nu credeți că se va recupera.

Persoanele care includ o mulțime de alimente „potrivite” în dietele lor își pot permite să mănânce mai multe alimente. Conținutul caloric al unei salate cu ulei de măsline este mult mai mic decât al unui hamburger cu mâncare rapidă. Dacă vrei să mănânci mai mult și să nu te îngrași, mănâncă cât mai multe legume, fructe, cereale, carne macră, pește.

Ce fel de mâncare se îngrașă

Mâncarea alimentelor bogate în calorii este unul dintre principalele motive pentru creșterea în greutate. Se îngrașă foarte mult din produse făinoase, dulciuri, băuturi cu gaz pe care adolescenții, cârnații, carnea grasă, maioneza, ketchup-ul, alcoolul, mâncarea prăjită le place mult. Aceste produse nu numai că ajută o persoană să se îngrașă, dar creează și o povară suplimentară asupra tractului digestiv.

Ce să mănânci pentru a nu te îngrași

Există multe produse pe care le puteți mânca în cantități aproape nelimitate. Dacă nu știți ce puteți mânca și nu vă îngrași, acordați atenție listei de mai jos:

  1. Fructe, legume, fructe cu conținut scăzut de calorii. Conținutul de fibre va ajuta la saturarea ușoară a organismului, la prevenirea caloriilor de a strica o figură subțire.
  2. Cereale. Dacă mănânci terci dimineața, atunci înainte de cină nu va fi cu siguranță senzația de foame.
  3. Carne și pește cu conținut scăzut de grăsimi. Se crede că aceste alimente sunt ideale pentru cină, pentru a nu se îngrași..
  4. Lactate. Kefirul, iaurtul, cașcavalul sunt bogate într-un grup de vitamine B și microorganisme utile care ajută la normalizarea sistemului digestiv.
  5. Leguminoase. Saturați rapid corpul, accelerați metabolismul.
Citește mai mult  Cazeină pentru pierderea în greutate: cum să luați și recenzii

Terci de ovăz și suc de portocale

Cum să nu te îngrași

Dacă vrei să slăbești și să păstrezi rezultatul mult timp, ar trebui să abandonezi dietele. Un organism care este constant sub stres din cauza lipsei de energie începe să stocheze depozitele de grăsime. Mâncați suficiente proteine, carbohidrați complecși și grăsimi. Pentru pierderea în greutate, trebuie să creați condiții pentru un deficit mic de calorii. Amintiți-vă de vis. Un adult are nevoie de aproximativ 7-8 ore de somn pe zi. Acumularea de oboseală încetinește metabolismul organismului.

Alimentație corectă

Cum să mănânci și să nu te îngrași îți poate spune persoanele care respectă alimentația corectă:

  1. Micul dejun întotdeauna Prima masă îți începe corpul. Micul dejun include terci, ouă și un sandwich cu cereale întregi..
  2. Mâncați fracționat, astfel încât organismul să se simtă întotdeauna plin. O persoană bine hrănită nu va mânca prea mult.
  3. Ei monitorizează respectarea regimului de băut. Nu poți rămâne în formă fără apă.
  4. Înlocuiți dulciurile cu fructe, fructe uscate, nuci, deserturi făcute din iaurt natural, care nu vă vor lăsa corpul să se îngrașe.
  5. Mențineți un echilibru între proteine, grăsimi, carbohidrați în dietă, folosiți cantități mici de sare, zahăr.

Fată cu mere

Stil de viata sanatos

Cum să mănânci totul și să nu te îngrași, cum să-ți menții sănătatea, cum să arăți bine? Există un singur răspuns la aceste întrebări – un stil de viață sănătos. Renunță la obiceiurile proaste, monitorizează alimentația, tempera-ți corpul, evită stresul, mergi la baie, face multă jogging, dans, gimnastică, fitness și bucură-te de viață în orice situație. Astfel, vă puteți menține sănătatea o perioadă lungă de timp.

Citește mai mult  Tunsor pentru femei pentru zona de bikini, axile și fața - cum să alegi în funcție de numărul de duze, caracteristici, marcă și preț

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: