Cum să faci masaj japonez al feței și corpului acasă sau în salon

Conținutul articolului



Masajul japonez este foarte popular în rândul femeilor de orice vârstă, care, datorită proprietății sale uimitoare de a stimula circulația sângelui, este capabil să restabilească tinerețea și frumusețea feminină. Maeștrii japonezi dezvoltă și îmbunătățesc metode de întinerire și vindecare a corpului uman de mai mulți ani, iar acest tip de procedură poate fi efectuată nu numai în saloane, ci și acasă. Principalul lucru este să faci totul corect, pentru a nu-ți dăuna sănătății.

Tehnica de masaj japonez

De ce femeile japoneze de orice vârstă arată tinere? Ideea aici nu este o intervenție chirurgicală plastică pe față sau corp și nici utilizarea unor creme miraculoase, deși produsele cosmetice japoneze sunt de asemenea foarte eficiente. Femeile orientale sunt ajutate să își mențină tinerețea printr-o perspectivă specială, pentru care îngrijirea corpului și a feței este un ritual obligatoriu desfășurat în mod regulat. Dacă utilizați echipament de masaj japonez cu aceeași frecvență cu care vă spălați dinții dimineața, atunci rezultatul dorit din proceduri nu va trece mult timp.

Fata face masaj japonez pe față

Beneficii pentru organism

Scopul tehnicii populare de masaj din Japonia este de a oferi un efect de întinerire prin stimularea proceselor naturale ale organismului. Datorită acestui efect, caracteristicile devin armonioase, circulația sângelui se îmbunătățește, fața se netezește și devine tonifiată, pielea capătă un aspect sănătos înflorit. Tehnicile orientale existente ajută la întărirea mușchilor faciali, previn apăsarea, formarea ridurilor și alte modificări legate de vârstă..

Recenziile demonstrează că procedura de masaj nu doar că pielea se potrivește și îi conferă o culoare sănătoasă, dar îmbunătățește și aspectul general și starea de bine a unei persoane. În plus, metodele populare din Japonia contribuie la îmbogățirea pielii cu microelemente, oxigen, îmbunătățesc regenerarea, nutriția. Când încercați tehnica de masaj japoneză, edemul dvs., semnele de stres vor fi eliminate, iar masajul regulat vă va ajuta să rămâneți mereu tineri și bine îngrijite, indiferent de vârstă.

Soiuri de tehnici corporale

În medicina orientală, diverse tehnici de masaj au fost îndelung practicate, iar de-a lungul anilor s-au îmbunătățit, bazate pe cunoștințe vaste de fiziologie și anatomie umană. Cele mai populare sunt masajul Amma, care ajută la activarea circulației energiei umane și Shiatsu – tratamentul presiunii degetelor, utilizat în locul acupuncturii.

Amma

Această tehnică japoneză este unică, nu necesită utilizarea uleiurilor de masaj în timpul sesiunii și prezența unei mese speciale. Pentru un masaj Amma, nu trebuie să vă culcați sau să vă dezbrăcați – maestrul de masaj oriental acționează asupra părților corpului cu energia „yang” (partea din spate), în timp ce zona vulnerabilă cu energia „yin” este protejată de perne în acest moment. Folosind atingerea, specialistul determină nivelul stării tale fizice și mentale, dezvăluie zone ale corpului care sunt supuse unor modificări negative..

În lucrul cu fluxurile de energie, maestrul exercită influență asupra unor puncte ale meridianelor, unde mișcarea energiei este blocată dintr-un anumit motiv, în timp ce aceasta înlătură blocajul și permite energiei să se deplaseze liber prin canale. Masajul meridianelor este cel mai bun mod de a activa circulația energiei, în doar 20 de minute vei fi plin de vitalitate, dar în același timp vei simți o relaxare completă.

Toate tehnicile tehnicii Amma sunt direcționate din inimă. În timp ce lucrați în locuri de acupresiune, se folosesc mângâieri, întinderi, frământări, furnicături. Masajul se realizează cu degetele, palmele, coatele și pentru a spori impactul chiar și cu genunchii. Amma este o metodă eficientă de tratare a durerii în regiunea lombară, cu deplasări de discuri, dureri de cap, hipertensiune, diverse leziuni. Tehnologia japoneză acționează, de asemenea, ca o procedură anti-stres, deoarece ajută la ameliorarea tensiunii nervoase și musculare.

Fată care face masaj la spate

Shiatsu

Tratamentul sub presiune cu degetul a fost folosit de mult timp cu succes în locul acupuncturii. Shiatsu afectează punctele biologic active, pe care stăpânul le alege adesea intuitiv. Sunt presate cu baza palmei și a degetelor. În zona omoplatelor, a pieptului, a arterei carotide și a regiunii temporale, presarea se realizează cu trei degete, iar baza palmei, spatelui și membrelor sunt masate cu degetele mari. Presiunea se aplică ușor, fără frecare și deplasarea țesuturilor, în timp ce degetul de lucru este perpendicular pe zona tratată.

Există mai multe recepții Shiatsu: presiunea este moale și mai lungă – în 5-10 secunde câte un punct, fără a-ți îndepărta degetele (cu o repetare de 2-3 ori), precum și presiunea ușoară, fără a tresări pe punctul timp de 3-5 secunde. Multe elemente ale tehnologiei sunt ușor de învățat, după care pot fi realizate acasă. Durata ședinței generale Shiatsu este de 60 minute, în privat – aproximativ 5-15 minute.

Masaj japonez al feței

Mai jos, vom lua în considerare caracteristicile tehnicilor populare orientale: impactul punctului Shiatsu, masajul zogan de la stilistul japonez Yukuko Tanaka și efectul asupra pielii folosind tehnica Kobido. Fiecare tehnică are propriile subtilități, dar toate au un singur scop comun – oferirea unui efect de întinerire, vindecare, eliminarea efectelor nedorite ale factorilor externi care afectează pielea.

Shiatsu

Fondatorul acestei terapii manuale japoneze prin presiune a degetului este Takuhiro Nakimoshi. De la expunerea la puncte specifice, acidul lactic acumulat în mușchi este înlocuit cu glicogen, din care se restabilește contracția lor naturală. Datorită Shiatsu, ridurile faciale rezultate în urma hipertonicității musculare sunt netezite. În plus, presiunea cu vârful degetelor stimulează circulația sângelui și fluxul limfatic, eliminând edemul, calmând pielea, stimulând munca organelor.

Când acupresiunea Shiatsu trebuie să aplice presiune de intensitate ridicată, folosind tampoanele degetului mare, arătător și degetul mijlociu, în timp ce pielea trebuie curățată și hidratată. Timpul de presiune pentru fiecare punct este de 5-7 secunde. Tehnica Shiatsu japonez este următoarea:

  1. Pune-ți degetele pe frunte: numele fără nume ar trebui să fie în centru, restul ar trebui să fie situat puțin mai departe. Faceți clic pe puncte timp de 5-7 secunde. În mod similar, masează toate zonele frunții.
  2. Masează pielea ochilor, sprâncenelor. Cu degetele inelare, apăsați pe marginea sprânceanei, care este aproape de temple. Seturi de mediu pentru a apăsa partea din mijloc a sprâncenelor. Faceți clic pe zona de lângă ochi cu indexul.
  3. Mai întâi faceți clic pe colțurile exterioare ale ochilor, apoi pe cele interioare.
  4. Masează puntea nasului: puneți trei degete între sprâncene, apăsați timp de 5 secunde.
  5. Pentru a afecta partea superioară a ochilor, trebuie să apăsați cu degetele inelare în colțurile interioare ale ochilor, cu mijlocul pe pleoapele superioare, cele index ar trebui să apară în colțurile exterioare ale ochilor. Efectuați acțiunile cu atenție și cu ușurință. Prin analogie, procedați la fel și în partea inferioară a ochilor.
  6. Apoi, așezați cele 3 degete principale în partea sub-obraz a feței. Apăsați cu efort, trăgând ușor pielea.
  7. Faceți clic pe punctele situate lângă aripile nasului. Țineți 5 secunde.
  8. Apăsați un deget în mijlocul buzei.
  9. Pentru a masa colțurile buzelor, trebuie să apăsați pe ele cu plăcuțele degetelor index.
  10. Puteți influența bărbia apăsând pe umbra centrală, care se află sub buzele.
  11. Puneți trei degete de-a lungul pomeților, așezați unul mare sub ele. Apăsați timp de 5 secunde. Repetați de 3 ori.
  12. Puneți 3 degete de-a lungul gâtului și în spatele urechilor. Nu țineți mai mult de 7 secunde.

Tehnica Shiatsu pentru masajul japonez al feței

Yukuko Tanaka

Stilista japoneză a înapoiat tehnica de masaj uitată a compatriotului ei Hiroshi Hisashi, completând-o cu elemente noi pentru creșterea eficienței. Masajul Zogan este un fel de gimnastică în care sunt expuse țesuturile superficiale și mușchii adânci, datorită cărora toxinele sunt eliminate din pori, pielea devine în ton. Furnizarea de practică osteopatică simultan cu masajul de drenaj limfatic contribuie la păstrarea frumuseții și tinereții timp de mai mulți ani..

Masajul facial Asahi se efectuează în poziție de șezut sau în picioare, menținând în același timp o postură lină. Durata unei proceduri ar trebui să fie de aproximativ 10-15 minute, iar acestea trebuie efectuate zilnic. Nu uitați să curățați pielea înainte de a efectua auto-masaj japonez. Apoi puteți învăța masajul Asahi, care îmbunătățește drenajul limfatic din mușchii feței. Cu toate acestea, mai întâi aflați mișcarea finală, care va trebui să termine exercițiul în orice zonă, cu excepția celei efectuate la colțurile gurii:

  1. Cu trei degete (inel, mijloc, index) ale mâinilor stânga și dreapta, apăsați ușor pe punctul situat în apropierea auriculelor – zona ganglionilor limfatici.
  2. Apăsați întreaga lungime a fiecărui deget, apăsându-le ferm pe piele. Durata presiunii este de 2 secunde.
  3. După aceea, coborâți ușor spre claviculă cu aceeași intensitate de presiune.

Înainte de a începe procedura, ungeți fața cu cremă de masaj, apoi pregătiți pielea dezvoltând zona ganglionilor limfatici. Pentru a face acest lucru, glisați de trei ori vârful degetelor din regiunea temporală, coborând în jos pe gât spre coloana vertebrală. Apoi faceți următoarele exerciții:

  1. Netezirea frunții. Puneți degetele inelare, mijlocii și index în poziția orizontală a frunții, țineți-le ferm. Apăsați timp de trei secunde, duceți plăcuțele la tâmple, apăsând și apăsând. Extindeți-vă într-un unghi drept, duceți mâinile către partea feței, de-a lungul urechilor, de-a lungul gâtului spre gulere, reducând forța presiunii.
  2. Masaj în jurul ochilor Așezați tampoanele degetelor de lucru lângă colțurile exterioare, ridicând și răspândindu-se pe partea laterală a coatelor. Mutați-vă în colțul interior, abia atingând pielea. Blocați poziția prin creșterea presiunii. Glisați, apăsând ușor, sub sprâncene, îndreptându-vă spre colțul exterior. Blocați poziția și, după trei secunde, reveniți la colțul interior, în timp ce slăbiți presiunea. După aceea, prin apăsare, ghidați degetele de-a lungul osului orbital inferior, deplasându-vă spre colțul exterior din cel interior. Țineți timp de 3 secunde în timp ce aplicați o presiune moderată. Reveniți la colțul interior, slăbind presiunea la minimum.
  3. Chin, ridicând colțurile gurii. Puneți vârful degetelor pe umbra centrală a bărbiei, apăsați timp de 3 secunde. Încercuiește o gură, conectează degetele peste o buză superioară. Blochează-te pentru a crește presiunea.
  4. Obrajii ridicați, fața inferioară. Fixează o parte a feței, sprijinindu-te de osul maxilarului inferior. Glisați-vă cu cealaltă mână spre marginea exterioară a ochiului, îndepărtându-vă de maxilarul inferior, exercitând în același timp o presiune crescută. Oprește, apasă 3 secunde. În mod similar, repetați acțiunea de pe cealaltă parte a feței.
  5. Netezirea pliurilor nazolabiale. Faceți 5 mișcări arcuite în jurul aripilor nasului, glisați spre puntea nasului, frecați spatele nasului cu mișcări de frecare..
  6. Masajul pomeților, întărind mijlocul feței. Întindeți coatele pe fiecare parte, puneți degetele pe obraji, deplasați-vă spre tâmple, punând presiune pe pielea dvs..
  7. Din a doua bărbie. Puneți o palmă sub bărbie, duceți-o la lobul urechii, stoarce bine mușchii. Repetați pe partea cealaltă.
  8. Ridicarea feței. Ridicați mâinile la bărbie, așezați-vă palmele într-o parte, aducându-vă coatele. Puneți baza palmelor pe bărbie, ghidați-le de-a lungul obrajilor până la urechi, apăsând. Încuie în punctul extrem.
  9. Deschide palmele către urechi cu efort considerabil. Neteziți fața cu degetul arătător și degetul mare. Blocați în punctul extrem timp de 3 secunde.
  10. Din ridurile de pe frunte. Neteziți fruntea mișcându-vă de la dreapta la stânga în mișcări în zig-zag. Finalizați exercițiul, revenind la poziția inițială.

Fata face tehnica de auto-masaj asahi

Masaj Kobido

Această tehnică este una dintre cele mai populare tehnici de masaj. Kobido își propune să îmbunătățească regenerarea celulelor pielii, ajută la ameliorarea stresului, producând în același timp un efect puternic de vindecare. Pentru îndeplinirea de sine a acțiunilor, este necesar să studiați cu atenție atlasul anatomic, acordând o atenție specială ganglionilor limfatici și mușchilor faciali. Primul pas al Kobido este curățarea celulelor pielii, abur, coajă și hidratare cu o cremă specială sau ulei.

După finalizarea primei etape, puteți începe să afectați canalele limfatice și meridianele. Masajul trebuie efectuat cu extremă precauție pentru a nu apăsa pe ganglionii limfatici, deoarece sunt sensibili și vulnerabili. În continuare, trebuie să lucrați cu atenție mușchii feței. Fanii tehnicilor de auto-masaj ar trebui să țină cont de faptul că Kobido este mai bine să încredințeze profesioniștilor, deoarece cunoașterea insuficientă a anatomiei feței poate dăuna.

Contraindicații

Conducerea masajelor de drenaj limfatic și orice alt efect care vizează întinerirea pielii este contraindicat la persoanele care au:

  • orice boală infecțioasă;
  • presiune ridicata;
  • presiune intracraniană scăzută;
  • boli de piele: rozacee, dermatită, manifestări alergice;
  • sindromul durerii;
  • boli virale, de exemplu, herpes;
  • boli asociate cu fenomene tumorale sau neoplasme;
  • boli ale ficatului, inimii, plămânilor sau rinichilor de orice gravitate.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Cum să faci masaj japonez al feței și corpului acasă sau în salon
Pastilă de mere acasă – rețete vechi cu fotografii. Cum se face maruncul de mere la cuptor