Îmi doresc constant să dorm

Conținutul articolului



Unii oameni se plâng că vor să doarmă aproape constant. Chiar și în urma regimului clar al zilei, ei încă nu se pot simți cu adevărat odihniți. Merită să povestești mai detaliat despre ce poate provoca un astfel de fenomen și despre cum să faci față..

De ce tot timpul vrei să dormi și slăbiciune sunt motivele

Există o serie de factori fiziologici. Dacă o persoană dorește în mod constant să doarmă din cauza ei, atunci nu există nicio amenințare directă pentru viață și sănătate. Motivele fiziologice includ următoarele:

  1. Somn rau de noapte. Chiar dacă un adult doarme constant timp de cel puțin opt ore, el se poate simți letargic. Acest lucru se datorează somnului slab, creșterile frecvente ale nopții.
  2. Surmenaj. De ce o persoană doarme mult și nu doarme suficient? Aceasta înseamnă că, în timpul zilei, este atât de obosit încât nici norma de ore de odihnă nocturnă nu este suficientă pentru a se restabili.
  3. Lipsa de lumină și căldură. Din aceste motive, ne simțim atât de somn iarna, primăvara devreme, toamna. În afara ferestrei este înnorat constant și rece, lumina artificială este aprinsă în cameră. Acest lucru împiedică organismul să distingă ziua de seară, ca urmare, vreau să dorm mereu.
  4. Congelare. Cu o scădere a temperaturii corpului, îmi doresc foarte mult să dorm.
  5. Sarcina. Acesta este un motiv complet natural. O fată vrea întotdeauna să doarmă în timpul sarcinii, deoarece corpul ei este supus unui stres crescut.
  6. Presiune atmosferică scăzută. Acest lucru se întâmplă aproape întotdeauna pe ploaie. O persoană scade tensiunea arterială, așa că îți dorești constant să dormi.
  7. Luând somnifere și alte pastile care vă fac somn.
  8. O masă recentă. După mâncare, în special o masă abundentă, organismul cheltuiește energie proceselor de digestie. Din această cauză, există o ieșire de sânge din creier, ca urmare, o persoană vrea să doarmă.

Vreau să dorm în timpul zilei

Boli în care apare somnolența constantă

Vreau să dorm cu astfel de probleme cu corpul și patologiile:

  1. Stresul sau depresia. În această situație, apatia și dorința constantă de a adormi sunt o reacție psihologică protectoare a organismului la dificultăți. Mai simplu spus, creierul preferă să nu întâmpine probleme, ci să se „deconecteze”.
  2. Boli infecțioase, acute sau cronice. Dacă o persoană dorește să doarmă în mod constant, înseamnă că sistemul imunitar luptă împotriva infecției sau se recuperează.
  3. Anemie. În caz de anemie, țesuturilor și organelor sunt furnizate mai puțin oxigen decât este necesar pentru munca normală, de aceea o persoană doarme.
  4. Ateroscleroza vaselor cerebrale. O persoană nu numai că are dorința de a dormi constant, dar și o durere de cap, un zgomot în urechi.
  5. Hipersomnia idiopatică. Acest lucru explică adesea de ce bărbații și femeile tinere doresc să doarmă în timpul zilei. Forma complexă a bolii se numește narcolepsie..
  6. Intoxicaţie. Dacă o persoană abuzează de alcool, chiar de bere, fumează, atunci îi este garantat să aibă tulburări de somn. Substanțele narcotice provoacă lipsa de oxigen în creier, ceea ce te face să vrei să dormi.
  7. Avitaminoza. Dacă doriți să dormiți, atunci acesta este un simptom al lipsei de vitamine.

De ce vrei să dormi mereu

Cauzele somnolenței pot fi boli ale organelor interne care provoacă depresia sistemului nervos central:

  • insuficienta cardiaca;
  • encefalopatie;
  • boli renale și hepatice;
  • neuroinfection;
  • deshidratare;
  • distonie vegetovasculară;
  • sângerare puternică;
  • căldură;
  • boli oncologice;
  • hipotiroidism;
  • hypocorticism;
  • Diabet.

Ce să faci dacă vrei să dormi

Există mai multe modalități eficiente de a vă înveseli:

  1. Apă rece. Presărați fața și gâtul pentru a nu mai dori să dormiți.
  2. Cafea. Brew o băutură tare și bea fierbinte. Cafeaua va reface rezervele de energie.
  3. Ceai verde sau negru. Aceste băuturi nu invigorează nimic mai rău decât precedentul, așa că dacă simțiți în mod constant că dormiți, beți-le mai des.
  4. Trafic. Doar plimbați-vă în jurul camerei, faceți exerciții, în cel mai bun caz ieșiți pentru o perioadă scurtă de timp pe stradă sau pe balcon.
  5. Ventilare. Lăsați aer curat în camera în care vă aflați. Deschideți o fereastră sau o fereastră.
  6. Schimbare de activitate. Dacă adormiți la locul de muncă, în care trebuie să fiți atenți și să înțelegeți detaliile, să vă distrageți o perioadă, faceți ceva dinamic, de exemplu, vedeți-vă fotografiile din vacanță.
  7. Cura de slabire. Mănâncă legume, fructe. Gătiti mese ușoare, nu puteți mânca prea mult.
  8. Rece. Aplicați cuburi de gheață pe frunte, pleoape, temple.
  9. Citrus. Efectuați aromaterapie cu uleiurile acestor plante, mirosul lor se intensifică foarte bine. Dacă acest lucru nu este posibil, adăugați o felie de lămâie în ceai.

Cum să scapi de somnolență

Retete populare

Încercați să pregătiți și să luați astfel de fonduri:

  1. Se macină un pahar de nuci. Treceți o lămâie printr-o mașină de tocat carne cu o coajă. Amestecați aceste ingrediente cu 200 ml de miere. Mâncați o lingură de amestec de trei ori pe zi.
  2. 1 lingură mușețel farmacie se toarnă un pahar de lapte de casă. Se dă la fiert, se gătește la foc mic timp de un sfert de oră. Se răcește, se adaugă 10 grame de miere, se bea cu 30 de minute înainte de culcare.
  3. 5 grame de mușchi islandeză se toarnă 200 ml apă, se fierbe timp de cinci minute, se răcește. Bea 30 ml la un moment dat toată ziua. Până seara, paharul ar trebui să se golească.

Vitamine eficiente pentru oboseală și somnolență

Dacă sunteți îngrijorat de aceste probleme, puteți lua aceste medicamente:

  1. Modafinil Stimulează funcția creierului, crește rezistența fizică.
  2. Longdeisin. Va ajuta la eliminarea oricărei stări de somn.
  3. Pantocrine. Îmbunătățește performanța.
  4. Enerion. Medicamentul este prescris pentru oboseală excesivă.
  5. Bion 3. Recenziile spun că medicamentul ajută la a scăpa de somnolență.
  6. Berocca Plus. Mijloace cu vitaminele C și grupa B.
  7. Energie alfabet. Complex de vitamine pentru combaterea oboselii.

Recomandări video pentru medici: cum să depășiți somnolența

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate