Cum să mergi la o dietă și să slăbești acasă

Conținutul articolului



Întrebarea modului de a merge la o dietă, a pierde în greutate, a dezvolta putere de voință și motivație, încântă mulți. Acest lucru va necesita cunoașterea legilor de bază ale pregătirii meniului, a sportului și a activității fizice adecvate. La început, pot apărea probleme, dar dacă continuați o dietă care ține cont de toate caracteristicile, puteți pierde în greutate fără a vă dăuna sănătății și a obține o figură frumoasă.

Ce este o dietă?

Merită să ne amintim că procesul de pierdere în greutate nu include în mod necesar înfometarea. Nu trebuie să vă epuizați și să mâncați mâncare doar o dată pe zi, deoarece acest lucru nu va da un rezultat pozitiv. Respectarea regimului alimentar include: menținerea unui stil de viață activ, calculul precis al caloriilor, oferirea organismului de toate vitaminele, nutrienții importanți, precum și o atitudine psihologică pozitivă.

Cum să te faci să mergi la o dietă

Atitudinea potrivită va ajuta la evitarea tentației de a mânca un produs interzis. Pentru a nu te dezlega, ai nevoie de motivație eficientă pentru o dietă:

  1. Stabiliți-vă un obiectiv și stabiliți o recompensă. Atunci când o persoană știe că ceva plăcut îl așteaptă la sfârșitul călătoriei, îi este mai ușor să treacă pe cale. Principalul lucru este să nu mai câștigi din nou kilograme după ce slăbești. Să fie un premiu care nu are legătură cu mâncarea.
  2. Arată puterea de voință.
  3. Mențineți constant rezultatul.
  4. Du-te la o dietă cu cineva (iubită, mamă, soț).
  5. Evitați tentațiile alimentare.
  6. Laudă-te pentru fiecare zi care trece.
  7. Suprima furia emergentă.

Fata mănâncă

Antrenament moral

Abandonarea procesului înseamnă să câștigi din nou kilogramele pierdute. Uneori, greutatea revine odată cu depresia, de aceea este foarte important să parcurgeți procesul până la sfârșit, fără eșecuri. Cum să te adaptezi la o dietă psihologic:

  1. Scrie-ți obiectivul pe hârtie.
  2. Vino cu motivație.
  3. Căutați haine cu 1-2 dimensiuni mai mici în magazin.
  4. Nu mergeți în grevă foamei.
  5. Interesează-te pentru poveștile cu oameni care au pierdut în greutate..
  6. Nu te agăța de rezultat.
  7. Nu vă reproșați că pierdeți în greutate mai încet decât v-ați dori.

Antrenament fizic

Un punct important este atât atitudinea psihologică, cât și pregătirea fizică pentru dietă. Reducerea porțiilor de alimente va provoca disconfort la stomac, care a reușit să se întindă. Pentru a facilita procesul de pierdere în greutate, ar trebui să efectuați următorii pași:

  1. Bea zilnic până la 2,5 litri de apă minerală.
  2. Reduceți treptat porțiile, astfel încât corpul să aibă timp să se obișnuiască.
  3. Înlocuiți alimentele dăunătoare cu cele sănătoase.
  4. Nu săriți micul dejun.
  5. Mănâncă mai multe legume bogate în vitamine.
  6. Mănâncă în timp ce stai, într-un ritm lent.

Motivatoare de slăbire

Cum să urmezi o dietă? Instrumente psihologice eficiente vă vor ajuta să decideți asupra unui proces de mai multe zile. Motivatori ai dietei:

  1. Trebuie să decideți de ce este important să pierdeți în greutate. Fiecare are propriul motiv..
  2. Alege-ți ritmul de pierdere în greutate.
  3. Fii răbdător.
  4. Exercitați corpul.
  5. Găsiți sprijin în fața celor dragi.

Fata ține un măr și un cupcake

Cum să mergi la o dietă pentru a slăbi

Nutriția și sportul corect vor ajuta să scapi de kilogramele în plus. Nu este nevoie să mergeți la greva foamei: trebuie să excludeți alimentele dăunătoare, dulciurile, mâncarea prăjită și iubiți alimentele sănătoase. Este necesar să se reducă cantitatea de carbohidrați și grăsimi din dietă și să se numere și numărul de calorii din fiecare produs. Dormitorii au deseori pofta brutală. Este mai bine să nu mâncați excesiv, ci să aveți o mușcătură de salată, brânză de căsuță sau ou fiert.

Cum să începeți o dietă

În mod ideal, trebuie să vă înțărcați treptat din alimente bogate în calorii, carbohidrați, grăsimi, înlocuindu-le cu alimente mai sănătoase, cu valoare energetică scăzută. Merită să vă decideți unde să începeți dieta pentru a elimina posibilul stres pentru organism. Mai jos sunt pașii principali:

  1. Alege dieta potrivita.
  2. Modificați ușor meniul? poate dura câteva zile.
  3. Continuați o dietă acum, nu luni.
  4. Luați în considerare caracteristicile individuale ale corpului.
  5. Scapă de obiceiurile alimentare din fața unui computer sau TV.
  6. Pentru a face exerciții fizice.

Cum să alegi o dietă pentru scăderea în greutate

Găsirea unui mod eficient de a pierde în greutate nu este ușor. A merge într-o grevă a foamei nu este o opțiune, așa că este mai bine să vă echilibrați dieta. Pentru a alege dieta potrivită, luați în considerare următorii factori:

  • experiența anterioară;
  • preferințe gustative;
  • oportunități financiare;
  • stare de sănătate;
  • durata dietei și eficacitatea acesteia;
  • prezența produselor provocatoare de alergii.

Fată și legume

Când să urmezi o dietă

Începând să slăbești luni este un plan excelent, potrivit oamenilor de știință britanici, dar nu este potrivit pentru toată lumea. Cel mai bun moment pentru o dietă este un weekend, când o persoană se află într-o stare psihologică relaxată și poate controla alimentația. Cea mai nereușită perioadă pentru pierderea în greutate sunt sărbătorile și zilele care le urmează. Stomacul are timp să se întindă, deci dieta provoacă stres suplimentar. Pentru a nu se desface în a treia zi de dietă, merită să aștepți până când organismul se obișnuiește cu zilele săptămânale.

Cum să urmezi o dietă pentru a slăbi

Exercitiul fizic este un mod sigur de a slabi. Cu toate acestea, pentru a obține rezultate bune, organismul are nevoie de nutrienți, care sunt o sursă de energie. Ce alimente ar trebui consumate în timpul scăderii în greutate:

  1. Fibră Doar 20 de grame pe zi ajută la scăparea de foame și reduce riscul de obezitate..
  2. Alimente bogate în proteine. Sunt deosebit de buni pentru micul dejun..
  3. Acizii grași monoinsaturați care întăresc inima și servesc ca sursă de energie.
  4. Apa ajută organismul să ardă caloriile mai repede.

De asemenea, trebuie să mâncați mai multe alimente saturate cu calciu și vitamina D – aceste substanțe joacă un rol important în procesul de control al greutății. Vitamina valoroasă previne bolile de inimă, pierderea memoriei și durerea cronică, este indispensabilă atunci când efectuați o încărcătură sportivă. Deficitul său inhibă acțiunea hormonului leptină, care trimite semnale creierului că o persoană este plină.

Doza zilnică de vitamina D:

  • de la 19 la 49 de ani? 200 mcg;
  • 50-70 de ani? 400 mcg;
  • 71+? 600 mcg.

Planul de dietă

Alimentație corectă pe o dietă

Meniul corect gândit afectează în mod direct pierderea în greutate. Alimentația separată ajută la pierderea în greutate și îmbunătățirea sănătății. Rămâne să stabilim ce este în timpul dietei:

  • cereale integrale;
  • fructe proaspete, legume bogate în fibre;
  • supe ușoare;
  • nuci
  • avocado;
  • pește, păsări de curte la aburi;
  • brânză de vaci, lapte;
  • verdeaţă;
  • leguminoase;
  • fructe de mare;
  • ouă
  • iaurt cu conținut scăzut de grăsimi;
  • bea ceai verde.

Pentru a pierde în greutate, trebuie să excludeți, ca ultimă soluție, minimizarea consumului de alimente și feluri de mâncare din următoarea listă:

  • mancare prajita;
  • cartofi;
  • Paste;
  • unt;
  • dulciuri;
  • Pâine albă;
  • bauturi carbogazoase;
  • făină;
  • alcool (cu excepția vinului uscat);
  • cafea;
  • cârnat;
  • zahăr;
  • murături.

Ceai verde

Exercițiu fizic

Oboseala, activitatea scăzută, concentrarea slabă sunt principalele probleme ale persoanelor care urmează o dietă strictă. Exercitarea în forță deplină nu va funcționa aici, chiar și cu motivația potrivită. Te poți antrena acasă, într-o poziție în picioare sau să stai pe podea. Cel mai eficient exercițiu pentru dieters:

  1. Încălzire. Puteți efectua cele mai simple acțiuni: așezați-vă, ridicați-vă, înclinați-vă în ambele direcții, faceți masaj muscular etc..
  2. Training de intervale Exercițiul alternează cu perioade scurte de repaus. Procedura este următoarea: 60 de secunde de sarcină crescută sunt înlocuite cu 30 de secunde de repaus și invers.
  3. Alerga. Ajută la pierderea în greutate în fese, coapse, talie, întărește mușchiul inimii și îmbunătățește starea de bine.
  4. Stretching. Muschii au nevoie de ea pentru a-și menține elasticitatea. Puteți încerca să stai pe fir (cel puțin condiționat). Efectul va fi vizibil într-o săptămână: pielea va deveni elastică și va strânge vizibil.
  5. Yoga. Un mod minunat de a-ți reîncărca bateriile și de a pierde în greutate..

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Cum să mergi la o dietă și să slăbești acasă
8 proprietăți benefice ale persimoni pentru organism