Cuburi pe stomac – cum să pompezi presa într-o săptămână

Conținutul articolului



Un stomac tăios, plat, cu un abs frumos sculptat este visul multor fete și bărbați. Nu este ușor să găsești un corp sportiv și să obții aspectul de cuburi pe stomac, însă alimentația corespunzătoare și antrenamentul regulat vor ajuta la obținerea de rezultate chiar și acasă. Aflați cum să vă imprimați presa în acest articol..

Câte cuburi de presă are o persoană?

Cuburile de presă sunt rezultatul unui mușchi dezvoltat rectus abdominis. Trei tendoane traversează mușchiul, formând patru secțiuni verticale asemănătoare cu cuburi. Adică, o persoană are opt cuburi de presă – ele sunt vizibile clar în fotografia sportivilor profesioniști. Pomparea celor șase cuburi superioare este mai ușoară decât cele două inferioare, deoarece partea superioară din cavitatea abdominală are mai mult țesut muscular. Teoretic, există zece cuburi abs, dar o astfel de structură musculară este foarte rară.

Cum să pompezi presa la zaruri

Pentru a găsi un stomac proeminent, ar trebui să vă implicați sistematic în sport și să mâncați mâncare sănătoasă. Cuburile de pe abdomenul fetelor, datorită caracteristicilor fiziologice, se pot ascunde sub un strat de grăsime. Bărbații care pompează ușurarea abdomenului este mult mai ușor. În plus față de exerciții pentru presă, acordați atenție încărcărilor cardio – alergare, înot, aerobic, mers, frânghie, dans, ciclism. Acest lucru va ajuta la îndepărtarea grăsimii și va face automat reliefarea presei mai accentuată.

Cuburi de presă la fete

Figura feminină este mai puțin predispusă la manifestarea mușchilor pronunțiți decât cea masculină. Dar, din ce în ce mai mult, femeile vor să aibă nu doar un abdomen plat, strâns, ci și o presă de relief. Pentru ca cuburile fetelor să devină vizibile, ar trebui să vă antrenați intens, respectând o dietă proteică, care va ajuta la arderea stratului de grăsime din zona taliei. Trebuie să ne amintim că agitând presa, nu vei face burtica mai subțire, ci îi vei da doar o umflătură, cu condiția ca procentul de grăsime de pe corp să fie minim.

Presă de ajutor pentru o fată

Presă de ajutor pentru bărbați

Cuburile presei pentru băieți există inițial – mușchii corpului masculin sunt astfel aranjați. Nu toată lumea poate vedea cuburile – motivul pentru aceasta este grăsimea care acoperă mușchii abdominali. Dacă doriți să găsiți un abs frumos, mâncați o dietă echilibrată, eliminând din dietă alimentele nesănătoase și petreceți timp pentru sporturi intense. Nu vă balansați doar mușchii abdominali – faceți un antrenament cuprinzător pentru diferite părți ale corpului, stratul de grăsime va dispărea, iar cuburile vor deveni vizibile. Exercițiu cu greutate pentru un rezultat rapid – acest lucru va crește sarcina, va ajuta la arderea mai rapidă a grăsimilor și la dezvoltarea musculaturii.

Cum să pompați o apăsare cu bump

Cuburile din presă sunt visul prețuit al majorității oamenilor implicați în sport. Pentru a apasa a devenit în relief, trebuie să-i acorde 15 minute din întreaga durată a antrenamentului. Începeți să faceți sarcini cardio, să mâncați corect, să efectuați regulat un set de exerciții pentru presă și veți găsi un stomac ușor. Tehnica corectă și senzația de tensiune în mușchii abdominali este mult mai importantă decât numărul de repetări.

Cum să pompați cuburile de jos

Exerciții pentru mușchii abdominali inferiori pentru a ajuta la pomparea cuburilor:

  1. Răsuciți cu picioarele ridicate. Poziția de pornire: culcat pe spate, ridicați pelvisul perpendicular pe podea, îndoiți picioarele la genunchi. În timp ce expiri, încordă presă, ridică partea superioară a corpului. Picioarele nu sunt reduse. Efectuați 3 seturi de 13-15 ori.
  2. Creșterea cazului 90 °. Întindeți-vă pe podea, picioarele îndoite la genunchi sunt la distanță de umăr. Mâinile în spatele capului, coatele au divorțat. Cu o expirație, ridicați corpul superior până la genunchi. Fixați corpul într-un punct perpendicular, coborâți-l încet înapoi, încordând mușchii abdominali cât mai mult posibil. Faceți 2 seturi de 15 ori.
  3. Răsucire dreaptă. Poziția de pornire: întins pe spate, faceți ridicări incomplete ale părții superioare a corpului, apăsând spatele inferior și picioarele pe podea. Ține-ți mâinile în spatele capului, simți tensiunea musculară Repetați de 15-20 de ori în 3 seturi.

Fata efectuează un exercițiu pentru abs.

Cum se pompează cuburile de presare superioare

Exercitați mușchii superiori ai presei nu trebuie să fie mai puțin atenți decât cei oblici și inferiori. Antrenamentul pentru cuburile superioare nu necesită mult timp, principalul lucru este să strângeți mușchii abdominali până la o senzație de arsură. Efectuați aceste exerciții pentru mușchii abdominali superiori:

  1. „Foarfece”. Întindeți-vă pe spate, ridicați picioarele îndreptate cu 30 °. Îndreptarea mușchilor abdominali, executați alternanțe transversale orizontale alternativ cu piciorul stâng și drept. Faceți 3 seturi de 27-30 de ori.
  2. Răsucire inversă. Întins pe spate, brațele întinse de-a lungul torsului cu palmele în jos, ridicați picioarele perpendiculare pe podea și aplecați-vă la genunchi. Ridicați corpul inferior, trăgând genunchii până la bărbie, țineți omoplatele și palmele apăsate. Efectuați 20 de repetări în 3 seturi.
  3. „Briceag”. Mințit, cu brațele întinse în spatele capului. Exhalând, ridicați corpul și picioarele, ținându-se pe fese. Degetele ar trebui să atingă șosete. Repetați de 20-25 de ori în 2 seturi.

Cât ai nevoie pentru a pompa presa pentru a face cuburi

Timpul necesar pentru apariția cuburilor pe stomac este calculat individual pentru fiecare persoană. Toată lumea are o presă, chiar și oameni grași, dar este vizibilă doar atunci când procentul rezervelor de grăsime din organism nu depășește norma. Pentru a face o presă de ușurare acasă, trebuie să faci exerciții fizice și să mănânci în mod regulat, reducând carbohidrații în dietă.

Pentru o persoană plină, procesul va fi lung – trebuie să slăbești, astfel încât cuburile să devină vizibile. Pentru cei a căror greutate nu depășește norma, viteza de apariție a rezultatului va depinde de intensitatea și consistența antrenamentului. Nu veți observa nicio schimbare vizibilă într-o săptămână, dar dacă lucrați zilnic cu dedicare deplină, în câteva luni veți putea să vă lăudați cu cuburi pompate.

Ce să faci cuburi pe stomac

Dacă doriți să faceți o presă frumoasă în cuburi, urmați câteva reguli de bază:

  • mâncați corect – proteinele trebuie să prevaleze în dietă, aportul de carbohidrați simpli ar trebui să fie limitat;
  • fă antrenamente cardio – alergarea, aerobicul și înotul vor începe procesul de ardere a grăsimilor;
  • lucrați cu greutăți și greutate suplimentară pentru a construi mușchi;
  • bea multă apă pentru a compensa lichidul pierdut în timpul exercițiilor;
  • odihnă, permițând recuperarea mușchilor după efort;
  • nu uita de spate – dacă pompezi doar mușchii abdomenului, coloana vertebrală va suferi din cauza încărcării neuniforme;
  • crește treptat încărcătura, schimbă periodic programul de antrenament, astfel încât mușchii să nu se obișnuiască cu aceleași exerciții.

Fată care face exerciții abdominale întinsă pe spate

Exerciții abdominale

Pentru a face presa în relief, fă-o în mod cuprinzător – antrenează toți mușchii corpului, fă antrenamente cardio, mănâncă echilibrat. A da o ușurare unei figuri feminine este mult mai dificil decât una masculină, așa că exercițiile pentru cuburi pe stomacul unei fete pot părea ineficiente. Dacă te antrenezi din greu, poți obține o ușurare frumoasă. Exerciții eficiente pentru acasă pentru presă sunt:

  • exercițiu de respirație „vid” pentru mușchii abdominali transversali;
  • răsucire de tot felul;
  • „Bicicletă“;
  • exercițiu „bar”;
  • picior ascensor;
  • exerciții de fitball.

Mâncare pentru o presă la cuburi

Încercând să facă rapid o burtă frumoasă, majoritatea oamenilor supraestimează importanța exercițiului fizic, uitând importanța unei diete echilibrate. O dietă pentru cuburi de presă implică respingerea dulciurilor, a produselor făinoase, a alimentelor grase, a alimentelor cu un indice glicemic ridicat. Proteinele ar trebui să prevaleze în dietă – un arzător de calorii și principalul asistent în selecția masei musculare. Carbohidrații simpli ar trebui să se consume limitat, deoarece provoacă foamea și supraalimentarea.

Pregătirea periodică fără nutriție adecvată nu înseamnă nimic. Puteți pompa cuburi, dar nu le veți vedea sub un strat de grăsime, dacă nu renunțați la alcool și la alimente dăunătoare. Persoanelor care suferă de obezitate abdominală (grăsimea nu se acumulează sub piele, ci în apropierea organelor interne), este recomandat să pierdeți în greutate mai întâi folosind o dietă echilibrată și cardio, apoi să începeți antrenamentul pentru presă.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate