Salată cu varză și mazăre – rețete pas cu pas cu unt sau maioneză

Conținutul articolului



Multe capodopere culinare diferite sunt făcute din varză. Se toarnă, se prăjește, se fierbe și se adaugă în salată. Aceasta este o legumă cu conținut scăzut de calorii, cu un conținut ridicat de oligoelemente benefice care permit organismului să rămână sănătos. Dacă adăugați leguminoase, o sursă de proteine ​​vegetale, la o salată de frunze crocante, obțineți un fel de mâncare gustos și sănătos pentru fiecare zi și pentru o masă festivă.

Rețete de salată de varză și mazăre

Există multe tipuri de salate de legume și carne, cu adăugarea de leguminoase. Avantajele lor sunt disponibilitatea ingredientelor și ușurința de preparare. Această salată este potrivită pentru persoanele care își monitorizează greutatea și le place să mănânce. Bucătarii recomandă utilizarea unui ulei vegetal, suc de lămâie, maioneză ca pansament. În ceea ce privește condimentele, limitați-vă la un singur condiment sau nu le puneți deloc.

Salată cu varză proaspătă și mazăre verde

  • Timp: 15 minute.
  • Porții Per Container: 6 porții.
  • Conținut caloric: 80 kcal / 100 g.
  • Scop: prânz, cină.
  • Bucătărie: europeană.
  • Dificultate: ușor.

Salata cu varză și mazăre este foarte sănătoasă. Ingredientele sale sunt multe substanțe valoroase. 50 de grame de pătrunjel conține o doză zilnică de vitamina C. Ardeiul gras conține multă vitamina P, care ajută acidul ascorbic să fie absorbit. Se adaugă lămâie, roșii și ceapă în farfurie, saturate cu vitaminele B, E, potasiu, calciu, fosfor. O astfel de hrană va sprijini organismul în timpul infecțiilor virale..

ingrediente:

  • varză proaspătă – 200 g;
  • mazăre conserve – 200 g;
  • tomate – 1 buc .;
  • ardei galbeni – 2 buc .;
  • ceapă – 1 buc .;
  • lamaie – 0,5 buc .;
  • pătrunjel – un buchet mic;
  • sare de mare – după gust;
  • ulei de măsline – 3 linguri. linguri.

Salată de legume

Metoda de gătit:

  1. Spălați legumele.
  2. Tăiați capul de varză în fâșii, ceapă, ardei dulce cu roșii – cubulețe.
  3. Scurgeți boabele de fasole, adăugați-le la legume.
  4. Sare totul, condimentează cu ulei și suc de lămâie.
  5. Decorați cu verdeață.

Varză, mazăre verde și cartofi

  • Timp: 25 minute.
  • Porții Per Container: 6 porții.
  • Conținut caloric: 90 kcal / 100 g.
  • Scop: prânz, cină, gustare.
  • Bucătărie: europeană.
  • Dificultate: ușor.

Pentru a face o salată de legume coleslaw, adăugați cartofi fierți. Are un rol important în umplerea organismului cu vitamine, minerale. Cartoful își datorează valoarea nutritivă amidonului, care, atunci când intră în intestine, se transformă în glucoză. Usturoiul și mărarul vor adăuga piraterie, morcovii vor face vasul mai vibrant, cu aspect apetisant.

ingrediente:

  • varză – 200 g;
  • mazăre verde conserve – 200 g;
  • cartofi – 1-2 buc .;
  • ceapă – 1 buc .;
  • morcovi – 1 buc .;
  • mărar – un buchet mic;
  • usturoi – 1-2 căței;
  • ulei vegetal – pentru pansament;
  • Sarat la gust;
  • piper negru măcinat după gust;

Varza cu cartofi

Metoda de gătit:

  1. Fierbeți cartofii și morcovii, coaja, zarurile.
  2. Scurgeți lichidul de fasole, adăugați-l la legumele tocate împreună cu usturoiul.
  3. Sare, piper, condimentează cu ulei.
  4. Se presară vasul cu mărar de usturoi tocat înainte de servire..

Cârnat

  • Timp: 15 minute.
  • Porții Per Container: 6 porții.
  • Conținut caloric: 110 kcal / 100 g.
  • Scop: prânz, cină, gustare.
  • Bucătărie: europeană.
  • Dificultate: ușor.

Astăzi este greu să obții un cârnat bine gătit: alegerea produselor din supermarketuri este foarte mare. Pentru o salată, alegeți cârnați dovediți cu conținut scăzut de grăsimi, ușor de digerat. Adăugând castravete proaspăt, ceapă și pătrunjel în farfurie, veți obține o salată nutritivă de varză cu cârnați și mazăre, potrivită pentru copii, vârstnici.

ingrediente:

  • varză proaspătă – 200 g;
  • mazăre verde conserve – 200 g;
  • mezeluri fierte – 200 g;
  • castravete proaspăt – 1 buc .;
  • ceapă – 1 buc .;
  • pătrunjel – un buchet mic;
  • ulei vegetal din care să alegeți – pentru dressing;
  • Sarat la gust.

Cu cârnați și castraveți proaspeți

Metoda de gătit:

  1. Se toacă capul cu o paie subțire.
  2. Se macină cârnații și ceapa în cubulețe, castravetele în jumătate de inele.
  3. Puneți toate mazărea din borcan, scurgeți lichidul, adăugați produsul la alte ingrediente.
  4. Sarea vasului rezultat, condimentează cu ulei, decorează cu verdeață.

Cu maioneză

  • Timp: 15 minute.
  • Porții Per Container: 6 porții.
  • Conținut caloric: 220 kcal / 100 g.
  • Scop: prânz, cină.
  • Bucătărie: europeană.
  • Dificultate: ușor.

Maioneza, formată din ulei vegetal, ouă, oțet, alte componente, merge bine cu carne, leguminoase. Un amestec de legume și mazăre, ciuperci și ouă, acest sos alb va da hrană. Dacă utilizați ciuperci de stridie într-un vas, tăiați-le bine și prăjiți-le bine la foc mediu (aproximativ 25 de minute) până când tot lichidul eliberat de ciuperci se evaporă.

ingrediente:

  • varză proaspătă – 200 g;
  • mazăre verde murată – 200 g;
  • ceapă – 1 buc .;
  • morcovi – 1 buc .;
  • ciuperci (ciuperci de ostrică sau champignons) – 200 g;
  • ouă – 3 buc .;
  • pătrunjel, mărar – un buchet mic;
  • maioneza – pentru pansament;
  • ulei vegetal – 3 lingurițe. linguri (pentru prăjirea ciupercilor);
  • Sarat la gust.

Cu maioneză și ciuperci

Metoda de gătit:

  1. Se taie ciupercile, se prăjesc în ulei.
  2. Fierbeți morcovii și ouăle, tocați-le în cubulețe.
  3. Tăiați varza în fâșii.
  4. Scurgeți lichidul de fasole.
  5. Se amestecă toate ingredientele, sarea, se condimentează cu maioneza.
  6. Presarati vasul cu ierburi.

Cu varză chinezească și mazăre verde

  • Timp: 15 minute.
  • Porții Per Container: 6 porții.
  • Conținut caloric: 100 kcal / 100 g.
  • Scop: prânz, cină.
  • Bucătărie: europeană.
  • Dificultate: ușor.

Varza de pește diferă de varza albă într-o formă alungită, cu frunze moi moi delicate, conține de două ori mai multe proteine. O cantitate mică de fibre și capacitatea de a păstra vitaminele mult timp, calitățile gustative fac ca produsul să fie valoros pentru persoanele care monitorizează sănătatea. Felul de mâncare cu această legumă este fraged, dar mai puțin crocant. Verzele de busuioc îi vor oferi o rafinament special. Dacă nu vă place maioneza, asezonați-vă cu smântână cu conținut scăzut de grăsimi.

ingrediente:

  • Varză de piper – 200 g;
  • mazăre verde conserve – 200 g;
  • slănină – 150 g;
  • ceapă – 1 buc .;
  • ardei gras – 2 buc .;
  • busuioc – un buchet mic;
  • smantana – 2 linguri. linguri;
  • Sarat la gust.

Cu smântână, slănină și piper

Metoda de gătit:

  1. Tăiați capul din Beijing în fâșii.
  2. Se scurge marinata de fasole.
  3. Se macină slănina, ardeiul dulce în cubulețe mici.
  4. Lacrimă busuiocul cu mâinile tale.
  5. Amestecă toate ingredientele, sare, condimentează cu smântână.

Din conopidă, mazăre și nuci

  • Timp: 15 minute.
  • Porții Per Container: 6 porții.
  • Conținut caloric: 140 kcal / 100 g.
  • Scop: prânz, cină.
  • Bucătărie: europeană.
  • Dificultate: ușor.

Dacă doriți să surprindeți oaspeții sau rudele cu o nouă rețetă interesantă, adăugați o mână de nuci la salată cu varză și mazăre verde. Acest produs este bogat în calorii, dar foarte util. În sâmburele de nuci există tot ceea ce o persoană are nevoie pentru viață: proteine, grăsimi, oligoelemente, vitamine. Un pansament cu miere, oțet și ulei vegetal va da un gust original mâncărurilor..

ingrediente:

  • conopida – 200 g;
  • mazăre verde conserve – 200 g;
  • nuci – 100 g;
  • ceapă – 1 buc .;
  • miere – 2 linguriță;
  • otet – 1 lingurita;
  • ulei vegetal – pentru pansament;
  • Sarat la gust.

Conopida cu mazare verde

Metoda de gătit:

  1. Împărțiți varza în inflorescențe, gătiți timp de 5 minute.
  2. Scurgeți tot lichidul din leguminoase.
  3. Se prăjesc nucile într-o tigaie, se toacă.
  4. Tăiați ceapa în cubulețe mici.
  5. Combina ingredientele, condimentează cu miere, oțet, ulei.

Varza de savoy, mazăre și morcovi

  • Timp: 15 minute.
  • Porții Per Container: 6 porții.
  • Conținut caloric: 80 kcal / 100 g.
  • Scop: prânz, cină.
  • Bucătărie: europeană.
  • Dificultate: ușor.

Dacă comparați versiunea Savoy a legumelor cu cea albă din fotografie, atunci diferențele sunt vizibile. Prima legumă are o culoare verde saturată și o suprafață a frunzelor pufoase. Calitatea gustului este ceva mai plăcută decât cea a unui var alb obișnuit de varză. Varza Savoy contine mai multe proteine ​​si mai putine fibre, este utila pentru diabetici, dar este interzisa pentru pancreatita, boli tiroidiene. Faceți o salată delicioasă de coleslaw și mazăre cu maioneză conform rețetei de mai jos pentru a vă diversifica dieta.

ingrediente:

  • Varza de savoy – 200 g;
  • mazăre verde conserve – 200 g;
  • morcovi – 1 buc .;
  • măr – 1 buc .;
  • ceapă – 1 buc .;
  • maioneza – pentru pansament;
  • Sarat la gust.

Cu măr

Metoda de gătit:

  1. Tăiați capul în pătrate, prăjiți morcovii, mărul și ceapa în cubulețe.
  2. Scurgeți lichidul de fasole, adăugați produsul la componentele rămase.
  3. Sare amestecul, condimentează cu maioneză.

Salată Karelia

  • Timp: 15 minute.
  • Porții Per Container: 6 porții.
  • Conținut caloric: 100 kcal / 100 g.
  • Scop: prânz, cină.
  • Bucătărie: europeană.
  • Dificultate: ușor.

Salata Karelia are mai multe tipuri, este preparată cu adăugarea de castraveți sau mirodenii, de exemplu, curry. Gustul răcoritor al frunzelor crocante de varză și aroma cârnatului afumat rămân neschimbate. Împreună, aceste ingrediente se amestecă bine. Citiți rețeta de mai jos pentru a înțelege cum se face o salată cu varză și mazăre Karelia cu ouă fierte, ardei negru.

ingrediente:

  • varză proaspătă – 200 g;
  • mazăre conserve – 200 g;
  • ouă – 2 buc .;
  • mezeluri afumate – 200 g;
  • piper negru măcinat – după gust;
  • Sarat la gust;
  • maioneza – pentru pansament.

Cu mezel afumat, ou și maioneză

Metoda de gătit:

  1. Tăiați varza și cârnații în fâșii.
  2. Adăugați fasolea, după scurgerea lichidului din ele.
  3. Gătiți ouăle, gratuiți.
  4. Se amestecă toate ingredientele, sarea, piperul, se condimentează cu maioneza.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate