Rețete cu făină de orez – ce poți găti acasă

Conținutul articolului



Odată cu creșterea interesului pentru un stil de viață sănătos, multe persoane și-au revizuit dieta. Pentru produsele cunoscute, există o înlocuire demnă cu calități nutritive mai valoroase și conservarea corpului. Conținut relativ redus de calorii, lipsa de gluten, produse de patiserie crocante, o selecție excelentă de rețete – acestea sunt avantajele făinii de orez. Supliment alimentar natural utilizat la fabricarea alimentelor finite pentru copii..

Ce este făina de orez?

Produsul de măcinare a boabelor de orez este rezultatul procesării materiilor prime naturale folosind o tehnologie simplă. Culturile agricole antice sunt considerate depozite de elemente utile (glucide complexe, minerale, vitamine), iar un nivel ridicat de amidon în absența glutenului face ca orezul să fie un produs dietetic. Un produs hipoalergenic care nu conține gluten este utilizat ca îngroșător în producție și la gătit pentru coacere și mâncăruri dietetice..

Cum se face făina de orez acasă

Nu vor exista dificultăți deosebite cu pregătirea unui produs alimentar acasă. Există două moduri de a face făină din boabele de orez, apoi de a folosi mâncăruri delicioase pentru anumite rețete. Ca urmare a aplicării tehnologiilor, măcinarea se va dovedi mai mică sau mai mare, fără a folosi un blender, o râșniță de cafea cu o râșniță puternică sau o mașină de tocat carne pe care nu o puteți face:

  1. Tehnologia uscată este cea mai ușoară cale, ceea ce sugerează că orezul trebuie măcinat într-un blender sau tocat folosind un alt asistent de bucătărie.
  2. Tehnologia umedă este un proces care consumă mai mult timp, dar se dovedește a face un produs dietetic complet. Clătiți boabele, înmuiați în apă caldă timp de 3-5 ore, scurgeți apa. Se întinde uniform pe un prosop, se usucă, apoi se macină la șlefuirea dorită.

Ce se poate găti din făina de orez

Variantele de mâncare fără a face rău figurii vor surprinde cu varietate. În rețetele de gătit orientale, orezul este folosit mai des și orice fel de mâncare – de la taitei, pâine până la desert – este un aliment nutritiv sănătos, ușor digerat. Faina de orez este indispensabilă în producția de mâncare pentru copii, cârnați, paste, înghețată. Acasă, un produs dietetic poate fi utilizat pentru fabricarea clătite, aluat pentru găluște, rulouri, ciuperci (tăiței japonezi cu condimente), coacere.

Produse de patiserie

Raportul dintre vitamine, oligoelemente, amidon oferă produsului alimentar proprietăți atât de utile cu care făina de cereale integrale nu poate fi comparată cu. Coacerea din făina de orez se dovedește a fi crocantă, astfel încât rulourile de pâine sunt bune pe baza sa. Textura poroasă va oferi ficatului, brioșelor, brioșelor cu un gust special, dar dacă doriți să le faceți mai puțin uscate, se recomandă să adăugați mai mult lichid, ouă la aluat.

Bucate

Supă cremă, taitei de sticlă, prăjituri cu pește, manti, khinkali, găluște, pizza dietetică, cheesecakes, clătite – acestea sunt opțiunile pentru mâncăruri unde puteți folosi boabe de orez măcinat. Vasele din făină de orez sunt ușor absorbite de corpul uman, iar valoarea specială a proteinei face ca produsul să fie o alegere ideală pentru un meniu de dietă. Cereale sub formă de pulbere – componenta principală în rețetele preparatelor asiatice, excelent pentru sosuri, bătut ca îngroșător sau ca ingredient pentru paste, tăiței.

Două lamele de făină de orez

Rețete cu făină de orez

Opțiuni alimentare simple pentru indigestie, produse de patiserie fără gluten pentru persoanele care suferă de alergii, o sursă de proteine ​​vegetale în anumite rețete pentru adepți vegetarieni – acesta este beneficiul unui produs care poate fi făcut acasă. Printre rețete este ușor să găsiți cele în care produsul va înlocui complet făina de grâu sau va ajuta la diversificarea gustului bucatelor dacă utilizați un amestec de porumb, ovăz, hrișcă, făină de soia.

blinele

  • Timp de gătit: 30 minute.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 167 kcal.
  • Scop: mic dejun, ceai de după-amiază, cină.
  • Bucătărie: asiatică.
  • Dificultate: ușor.

Un fel de mâncare delicios pentru micul dejun sau cină, care va fi util pentru digestie și va ajuta la menținerea unei cifre. Maronii de bazin, unde sunt baza de orez strivită, satisfac bine foamea, de aceea sunt potriviți ca masă hrănitoare pentru o gustare după-amiază. Pentru a economisi un număr minim de calorii, fritrele trebuie servite fără zahăr, iar dacă doriți să diversificați gustul, atunci pot fi consumate cu miere, gem, iaurt.

ingrediente:

  • făină de orez – 180 de grame;
  • ouă – 2 buc .;
  • iaurt (lichid) – 150 ml;
  • soda – 1 lingurita;
  • Sarat la gust.

Metoda de gătit:

  1. Bateți ouăle cu sare, amestecați cu oțetul tăiat, sifon, făină.
  2. Combinați masa cu iaurtul, amestecați.
  3. Folosiți ulei vegetal pentru prăjit, preîncălziți tigaia.

Clatite de faina de orez prajit

Pâine

  • Timp de gătit: 105 minute.
  • Servire pe container: 6 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 1320 kcal.
  • Scop: mic dejun, prânz, cină.
  • Bucătărie: asiatică.
  • Dificultate: ușor.

Vrei să coace pâine delicioasă de casă fără teamă pentru o bucată? Apoi alege această rețetă, unde ingredientul principal este boabele de orez măcinat. Veți avea nevoie, de asemenea, de un astfel de asistent în bucătărie, ca mașină de pâine, deoarece cu ea nu există nicio întrebare cum să gătiți produse de patiserie proaspete fără gluten. Va fi oferită o crustă apetisantă, ca în fotografia unei reviste lucioase, în plus, trebuie doar să frământați aluatul corect și să alegeți modul potrivit.

ingrediente:

  • făină (orez) – 600 g;
  • drojdie uscată – 10 g;
  • ouă – 3 buc .;
  • apă – 250 ml;
  • ulei (vegetal) – 60 ml;
  • zahăr – 3 lingurițe. linguri;
  • sare – 20 g.

Metoda de gătit:

  1. Bateți ouăle cu sare, jumătate din zahăr.
  2. Toarna apa, uleiul vegetal, amestecul de ou in forma de tigaie, adauga faina, adauga drojdia. Amestecați bine aluatul de făină de orez sau folosiți funcția de frământare.
  3. Porniți programul dorit, așteptați terminarea coptului.

Paine de faina de orez de casa

Cupcake cu orez

  • Timp de gătit: 60 minute.
  • Servire pe container: 6 persoane.
  • Mese calorii: 1580 kcal.
  • Scop: mic dejun, prânz, ceai după-amiază, cină.
  • Bucătărie: asiatică.
  • Dificultate: mediu.

O patiserie coaptă care se topește în gură este cum va arăta prăjitura cu orez atunci când este gătită. Persoanele care urmează o dietă nu vor trebui să se îngrijoreze de numărul de calorii, iar coacerea cu ingrediente tradiționale din bucătăria asiatică face față rapid foamei și moderat dulce. Această rețetă este potrivită și pentru cei cărora le place să experimenteze în bucătărie, dând un gust neobișnuit delicateselor cunoscute..

ingrediente:

  • făină (boabe de orez măcinate) – 250 g;
  • unt (unt) – 180 g;
  • ouă – 3 buc .;
  • zahăr – 5 lingurițe. linguri;
  • aluat praf de copt – 1 linguriță;
  • gem de portocale – 100 g;
  • sare – un vârf.

Metoda de gătit:

  1. Se macina untul cu zaharul, se toarna galbenusurile batute.
  2. Adăugați gem în amestecul dulce de ou-unt, amestecați, adăugați făină, praf de copt.
  3. Bateti albusurile usor cu sare, introduceti tortul in aluat.
  4. Puneți într-o formă, coaceți o ceașcă pentru 30-40 de minute.

Muffins cu făină de orez

clătite

  • Timp de gătit: 15 minute.
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Conținut caloric: 596 kcal.
  • Scop: mic dejun, prânz, cină.
  • Bucătărie: asiatică.
  • Dificultate: ușor.

Cum să gătești mâncarea ta preferată pentru mulți pentru a-i surprinde pe cei dragi cu un gust neobișnuit? O condiție importantă care va trebui respectată este să amestecați bine ingredientele, altfel clătitele de orez sunt uscate. Rețineți că această rețetă este recomandată fanilor unei alimentații sănătoase și alergii, deoarece clătitele pe bază de boabe de orez măcinate aparțin categoriei de produse fără gluten.

ingrediente:

  • făină (orez) – 100 g;
  • ou – 1 buc .;
  • lapte – 100 ml;
  • amidon de porumb – 1 linguriță;
  • unt (unt) – 20 g;
  • sare, zahăr – după gust.

Metoda de gătit:

  1. Se ia 1 ou, se bate cu un vârf de sare, se adaugă zahărul, întreaga cantitate de amidon, se amestecă.
  2. Adăugați unt moale în aluat, turnați lapte.
  3. Se adaugă făina, se amestecă bine până se netezește..
  4. Prăjiți pe ambele părți într-o tigaie fierbinte.

Clătite de orez pe o farfurie

Biscuiti cu faina de orez

  • Timp de gătit 20 de minute.
  • Servire pe container: 8 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 2830 kcal.
  • Scop: mic dejun, ceai de după-amiază, cină.
  • Bucătărie: italiană.
  • Dificultate: ușor.

Este nevoie de mult timp pentru a face deserturi? Această rețetă de coacere pe bază de sănătate dovedește cu ușurință contrariul. Conținutul caloric al prăjiturilor de orez este relativ scăzut, aroma îi va aduce pe toți la masă să se bucure de produse de patiserie. Dacă cineva suferă de alergie, atunci numai intoleranța individuală a produselor care fac parte din compoziție va deveni o limitare. În toate celelalte aspecte, este un delicios delicios, care nici măcar nu apare pe fotografie: se mănâncă repede și vreau să încerc!

ingrediente:

  • făină (boabe de orez măcinate) – 400 g;
  • zahăr pudră – 1,5 căni;
  • ou – 2 buc .;
  • alune – 100 g;
  • praf de copt – 1 lingură. lingura;
  • ghimbir (ras) – 60 g.

Metoda de gătit:

  1. Bateți oul cu zahărul. Adăugați praful de copt, nucile măcinate, ghimbirul, făina. Amestecați bine mâncarea.
  2. Rulează aluatul, dar nu într-un strat subțire, tăie cercuri.
  3. Se toarnă zahărul de gheață pe ambele părți, se pune pe o foaie de copt, se coace aproximativ 10 minute la temperatura medie.

Biscuiti cu făină de orez cu Zira

Plăcintă

  • Timp de gătit: 40 minute.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Mese calorii: 1580 kcal.
  • Scop: mic dejun, ceai de după-amiază, cină.
  • Bucătărie: europeană.
  • Dificultate: ușor.

Competiția pentru coacerea pâinii nu poate fi decât o rețetă pentru tortul de orez dulce. Cum să gătești un desert, astfel încât să vrei să faci o fotografie și să păstrezi cantitatea maximă de nutrienți? Luați făina de orez brun (boabe măcinate de orez brun), adăugați fructe, de exemplu, mere. Acesta din urmă – trebuie tăiat în felii, presărat cu suc de lămâie, pus deasupra, presărat cu scorțișoară și zahăr.

ingrediente:

  • făină de orez brun – 200 g;
  • kefir – 0,5 căni;
  • ou – 3 buc .;
  • zahăr – 4 lingurițe. linguri;
  • aluat praf de copt – 1 linguriță;
  • măr – 2 buc.

Metoda de gătit:

  1. Bateti ouale, adaugati chefirul, turnati 3 linguri de zahar, amestecati.
  2. Se adaugă uleiul, praful de copt, se frământă aluatul.
  3. Pune masa într-o formă, decorează cu mere deasupra.
  4. Se coace 20-30 minute la temperatura medie.

Tort de faina de orez dulce

taitei de casa

  • Timp de gătit: 40 minute.
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Conținut caloric: 690 kcal.
  • Scop: prânz, cină.
  • Bucătărie: asiatică.
  • Dificultate: ușor.

Mâncarea orientală caldă este o carte de vizită deosebită a bucătăriei asiatice. Nimic nu se poate compara cu popularitatea tăiței, pentru că este servit chiar și în cele mai mici cafenele stradale din țările din această regiune. Doriți să vă alimentați cu energie, să mâncați mai întâi o mâncare sănătoasă sau o farfurie caldă care nu va adăuga kilograme în plus? Apoi învață cum să prepari taitei de casă cu această rețetă simplă..

ingrediente:

  • făină (măcinare fină a orezului) – 0,5 kg;
  • ouă – 3 buc .;
  • apa – 1-2 linguri. linguri;
  • amidon de porumb – 1 linguriță;
  • Sarat la gust.

Metoda de gătit:

  1. Turnați făina pe o masă, faceți o gaură, turnați ouăle bătute cu sare.
  2. Frământăm aluatul adăugând apă, rostogolim și dacă se sparge, apoi adăugăm amidon.
  3. Se usucă, lăsând formația timp de o jumătate de oră, apoi se taie în fâșii subțiri.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Rețete cu făină de orez – ce poți găti acasă
Ce este o declarație bancară privind veniturile – un eșantion și cum să completați un împrumut