Produse de slăbit cu calorii negative – Lista

Conținutul articolului



Mâncare fără calorii – vedeți, sună ciudat. Suntem obișnuiți cu faptul că obținem energie din alimente care asigură funcționarea normală a corpului nostru. Energia este calorii, procesate din diferite produse alimentare, ceea ce înseamnă că toate produsele alimentare sunt diferite în calorii. Mai recent, a devenit cunoscut faptul că pot exista produse cu conținut caloric negativ. Ce este aceasta – o altă invenție sau un fapt real, dovedit științific? Mitul sau adevărul? Să încercăm să ne dăm seama.

Ce înseamnă calorii negative

Nu există absolut niciun aliment fără calorii, deoarece se știe că orice aliment are propria valoare energetică. Cu toate acestea, unele alimente conțin mai puține calorii decât necesită pentru a digera complet. Dacă o reformulați, se dovedește că organismul uman cheltuiește procesarea lor mai multe rezerve de energie decât primește cu ele. Prin urmare, conținutul caloric negativ este deținerea unui anumit produs cu o valoare energetică atât de scăzută, ceea ce pur și simplu nu vă permite să acoperiți costurile organismului pentru digestia și asimilarea acestuia.

Toate tipurile de tehnici de scădere în greutate sunt foarte populare, bazate pe o dietă de mâncăruri cu conținut scăzut de calorii, dar nu trebuie să vă limitați doar la lista de produse permisă. Pentru pierderea în greutate eficientă, fără a dăuna sănătății, dieta trebuie să fie nutritivă și echilibrată, adică carbohidrații trebuie să fie suplimentați cu proteine ​​și grăsimi ușor digerabile. Poate fi carne slabă, pește și alte fructe de mare. De preferință sunt aburi. Componentele vegetale din meniu sunt cele mai bine consumate proaspete.

Citește mai mult  Salată cu nuci de pin: rețete cu fotografii

Lista alimentelor cu calorii negative

Alimentele fără calorii sunt exclusiv de origine vegetală. Aproape că nu conțin proteine ​​și grăsimi, glucidele lor sunt minime. Lista alimentelor cu calorii negative include majoritatea legumelor și fructelor. Un astfel de aliment non-nutritiv este un instrument excelent pentru pierderea în greutate și stimularea metabolismului, acesta nu este un mit. Dar nu merită să vă înșelați – alimentele cu conținut scăzut de calorii nu sunt capabile să elimine excesul de grăsime, acest lucru va necesita activitate fizică. Alimentele cu conținut scăzut de calorii ar trebui să stea la baza unei diete echilibrate. Din ce să alegeți – consultați tabelul.

legume

Fructe, fructe de padure

Ierburi, condimente

Toate legumele verzi,

Morcov,

Sfeclă,

Vânătă,

roșii,

Salată verde,

Spanac

Citrus,

Merele,

pere,

Un ananas,

Papaya,

Piersică,

Tot felul de fructe de padure

Mărar,

Pătrunjel,

Busuioc,

Ghimbir,

Scorţişoară,

Altele picante

și condimente picante

legume

Aproape toate legumele, cu excepția celor amidonice, au un conținut redus de calorii. În timpul tratamentului termic, își schimbă compoziția, proprietățile și valoarea energetică, dar orice fructe și verdeață pot fi incluse în siguranță în preparatele preferate. Acest lucru va adăuga nu numai gustul, dar, de asemenea, va ajuta la prepararea alimentelor nu atât de calorii. Faptul că caloriile din alimentele grase și carbohidrați se pot suprapune din cauza alimentelor fără calorii este un alt mit. Pentru a pierde în greutate, trebuie să te gândești printr-un meniu rațional pentru tine. Valoarea energetică a legumelor cu conținut scăzut de calorii este prezentată în tabelul următor..

Conopidă

Titlu

Kcal la 100 de grame

Țelină (frunze și tulpini)

treisprezece

castraveți

14

Salată verde

cincisprezece

Ridiche

douăzeci

Sparanghel

21

Spanac

23

Vânătă

24

Suc de fructe

24

roșii

24

Salată de Arugula

25

Ardei bulgar

27

varza alba

28

Conopidă

treizeci

Fasole verde

31

Țelină (rădăcini)

32

Morcov

33

Brocoli

34

Sfeclă

48

Citește mai mult  Articula de porc - cum să gătești la cuptor, fiert sau copt în funcție de rețetele pas cu pas cu fotografii

fructe

Multe fructe și fructe de pădure au, de asemenea, o cantitate minimă de calorii – acestea vor fi un complement excelent la mâncăruri în organizarea nutriției cu conținut scăzut de calorii pentru pierderea în greutate. Cu toate acestea, unele fructe conțin o mulțime de zaharuri naturale, care pot încetini procesul de pierdere în greutate. Care dintre cele pe care le puteți include în dieta dvs. pentru a slăbi – consultați tabelul de mai jos. Acestea sunt fructe cu o valoare calorică negativă în scopul creșterii valorii lor energetice.

Coacăze într-o cană

Titlu

Kcal la 100 de grame

Merisor

26

Lămâie

33

căpșună

34

Un mar

37

stafidă

38

Grapefruit

38

Pepene

38

portocale

38

Papaya

41

caise

41

Zmeură

42

Pară

42

Prună

43

Piersică

43

Agrișă

43

Afine

44

Un ananas

49

kiwi

51

Mango

67

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: