Zile de post pentru pierderea în greutate și diete

Conținutul articolului



Zilele de „descărcare” a corpului este o opțiune minunată nu numai să slăbești kilogramele în plus, ci și să-ți oferi intestinelor un pic de odihnă. Zilele de post pentru pierderea în greutate afectează și producția de enzime. Dar înainte de a introduce această metodă de curățare, ar trebui să luați în considerare o mulțime de întrebări despre ce tipuri de zile de post există, beneficiile lor, răul, meniul necesar.

Care sunt zilele de post?

Fată care mănâncă morcov

Anumite zile de post, al căror obiectiv este pierderea în greutate, provin din dieta nr. 8, care a fost studiată de medicul dietetician rus Pevzner pentru a trata completitudinea. El a sfătuit să stabilească aceste zile o dată sau de două ori pe săptămână, în combinație cu o dietă săracă în calorii. De asemenea, au fost formate o serie de rețete de zi cu post, principalele dintre acestea:

  1. măr.
  2. Vegetal.
  3. Carne.
  4. Brânză de vacă.
  5. Chefir.
  6. Smântână.

În plus, este necesară utilizarea unei anumite cantități de lichid sub formă de apă, ceai și cafea fără zahăr. Prin analogie cu aceste rețete, au fost inventate și celelalte – o zi de post pentru a pierde în greutate pe fructe uscate, suc de roșii, portocale, varză, brânză, banane, înghețată și ciocolată.

Care este beneficiul și răul lor

Cantar, fructe și legume

Nu numai că vă limitați la utilizarea alimentelor din dieta dvs. obișnuită, dar, de asemenea, stimulați procesul de metabolizare, iar pentru pierderea în greutate – acesta este un criteriu integral. În acest caz, toxinele sunt eliminate și depozitele de grăsime în zonele problematice sunt reduse. Există 3 sarcini cheie care se confruntă cu un concept precum „ziua de post pentru pierderea în greutate”.

  1. Corpul se odihnește de excesul de alimente primite în fiecare zi. O mare parte din ea devine grasă.
  2. Purificarea zgurii acumulate. Nutriționiștii recomandă nu numai „descărcarea”, dar, în același timp, să ia măsuri de curățare.
  3. Trecerea la o nutriție adecvată conform unei anumite scheme pentru organism.

Cele mai eficiente zile de post pentru pierderea în greutate

Datorită numeroasei zile de post, toată lumea poate determina și găsi cea potrivită pentru corpul său. În mod ideal, acestea trebuie făcute o dată pe săptămână, în perioada festivă și post-vacanță. Beneficiile unei astfel de diete sunt confirmate de mulți oameni: descărcarea de o zi ajută la menținerea unei cifre, a sănătății și a stării de bine și a stării de bine..

Proteină

Legume, salată și friptură

Ziua de post a proteinelor nu este însoțită de senzația de foame: alimentele care conțin proteine ​​sunt absorbite într-un ritm lent, astfel încât gradul de glucoză din sânge rămâne în limite normale. Meniul dietetic de proteine ​​ar trebui să includă proteine ​​vegetale și animale. Atenție la un punct cum ar fi aportul de lichide. Bea apă liniștită trebuie să fie într-o cantitate de cel puțin 2 litri. De asemenea, este permis să mâncați legume, dar încercați să le mâncați crude:

  • Roșii – 1 kg.
  • Castraveți – 1 kg.
  • Varză – 0,3 kg.
  • Mărar – 1-2 ciorchine.
  • Ardei dulce – 0,2 kg.

Caș sau lapte

Lapte și nuci

Zile de post pentru pierderea în greutate pe brânză de vaci și lapte – acesta este un beneficiu deosebit pentru organism. Alimentele cu acid lactic conțin bacteriile necesare, care sunt necesare pentru activitatea normală a tractului intestinal. Datorită faptului că capacitatea de lucru a tractului intestinal se îmbunătățește, sângele este curățat, starea de sănătate a omului se schimbă și în bine, imunitatea crește.

Aceste produse conțin calciu din lapte – singurul dintre acceleratoarele principale și ajută la pierderea în greutate. Fiecare externare ajută la îmbunătățirea digestiei, ajută la eliminarea toxinelor și toxinelor din organism, înlătură consecințele care apar după supraalimentare. Ziua de prăjit și laptele include următoarele opțiuni de masă:

  1. 500 g brânză de cabană împărțite exact în 5 recepții de 100 g pentru fiecare și beți 1 litru de apă.
  2. Se amestecă 400 g de brânză de vaci cu 1-2 linguriță. tărâțe de grâu, împărțite în 4 doze de 100 g fiecare. În timpul zilei, beți 1 litru de chefir sau bulion de trandafir sălbatic.
  3. 5 căni de lapte împărțite exact în 5 mese.

Pe orez sau hrișcă

Groase și terci de hrișcă

O dietă de orez sau hrișcă este considerată cea mai eficientă metodă de eliminare a kilogramelor în plus. Dar pentru a obține rezultatul dorit, ar trebui să cunoști regulile de bază ale dietei. Astfel de zile de post contribuie nu numai la pierderea în greutate, dar, de asemenea, întinerește organismul și îmbunătățește tractul digestiv. Nu există minusuri speciale în această dietă. Singurul lucru pentru cei care suferă de constipație este mai bine să aleagă un meniu de hrișcă decât orez. Meniul pentru dieta hrișcă sugerează:

  • Se toarnă un pahar de hrișcă cu două pahare de apă clocotită.
  • Înfășurați cu o cârpă groasă, astfel încât căldura să rămână în timpul nopții.
  • Împărțiți vasul preparat fără sare și condimente în trei porții, folosiți-l cu kefir cu conținut scăzut de grăsimi.

Porrige de orez

Meniul dietei pentru orez sugerează:

  • Se toarnă apă clocotită peste un pahar de orez cu cereale lungi.
  • Se fierbe 1 minut, apoi se scurge apa și, adăugând două pahare de apă, se fierbe orezul până este fiert.
  • Mâncați terci de 3 ori pe parcursul zilei.

Pe kefir

Kefir cu fructe

Zilele cu post de kefir au propriile caracteristici. Produsul lactat este bine tolerat de organism, se confruntă cu edem. În plus, kefirul merge bine cu orice alte produse, multe cereale. O astfel de dietă nu numai că elimină excesul de greutate, dar întinerește întregul corp în ansamblu. Avantajele unei astfel de nutriții sunt următoarele:

  1. Kefirul reduce procesele de descompunere a întregului intestin, contribuie activ la metabolismul și eliminarea completă a produselor sale finale.
  2. Când luați chefir, digestia se îmbunătățește, iar acest lucru contribuie la un ten proaspăt și la o scădere a reacțiilor alergice.
  3. Produsele Kefir sunt complet digerabile într-un timp scurt..

Pe mere

Mere și suc

Merele au o rezervă imensă de vitamine C, E, B1, B2, P, care afectează pozitiv metabolismul. Multe dintre aceste fructe apetisante de potasiu, caroten, fier și fibre curăță excelent tractul intestinal. Folosirea unei diete pe mere nu este recomandată persoanelor care suferă de aciditate ridicată a stomacului sau care au alte probleme cu organele digestive. Meniul zilei de post a merelor include:

  1. 1,5 kg de mere, împărțite în 5 sau 6 părți egale, mănâncă pe tot parcursul zilei.
  2. 4-5 cani de suc de mere sau compot de mere, fierte fara zahar.

Ovaz

Ovăz cu fructe

Zilele de post pentru pierderea în greutate a făinii de ovăz contribuie nu numai la eliminarea kilogramelor în plus, ci și la îmbunătățirea metabolismului. Într-o astfel de zi, trebuie să beți apă neîndulcită, necarbonată. Cantitatea de lichid consumată pe zi este de 1,5 litri. Ar trebui să bei cu 30 de minute înainte de a mânca terci sau 30 de minute după mâncare.

Pe apa

Apa cu lamaie

Rația zilei la apa minerală este simplă – trebuie să folosiți o apă și asta este. Este permis să adăugați suc de lămâie. Măsura necesară de apă minerală băută trebuie să fie de cel puțin 2 litri. Dacă cu o creștere a normei zilnice la 4 litri nu aveți umflare, vă veți simți bine, atunci puteți continua descărcarea de apă. O zi pe apă minerală trebuie petrecută fără țigări, alcool și mai mult timp petrecut în aer liber.

Meniul săptămânal de post

Cafea și mic dejun Sandwich

Dieta pentru scăderea în greutate se numește contrast, deoarece conțin o combinație de zile de post. Avantajele evidente ale dietei pentru pierderea în greutate descrise mai jos includ posibilitatea de a mânca o mare varietate de feluri de mâncare. Recepția produselor necesare este programată timp de 7 zile, este convenabil, deoarece dieta dvs. va fi variată de-a lungul săptămânii.

Luni – slăbire cu legume.

  • Mic dejun – cafea cu lapte, puțin zahăr, 50 g pâine.
  • Prânz – supă de legume și legume fiarte.
  • Cina – 2 felii de pâine, 30 g brânză de cabană, legume.
  • Înainte de a merge la culcare – ceai cu lămâie.

Marți – zi de post pe carne.

  • Mic dejun – cafea cu lapte și zahăr, 2 felii de pâine.
  • Prânz – este lăsat să gătească bulion de carne, 100 de grame de vițel slab, salată de legume (castraveți, roșii), măr.
  • Cina – o bucată de pui la aburi, sau șuncă fiartă, cu conținut scăzut de grăsimi (100 g), 3-4 ardei, salată de legume.

Miercuri – zi de slăbire a ouălor.

  • Mic dejun – cafea cu lapte și zahăr, o felie de pâine, 1 ou.
  • Pranz – oua prajite din 2-3 oua, pepene sau 1 mar.
  • Cina – 2 ouă fierte tari, o felie de pâine, o salată de legume.

Joi – Ziua Laptelui.

  • Mic dejun – o cană de lapte de lapte (1/3 de lapte se adaugă 2/3 de infuzie puternică de ceai), 1 lingură. zahăr și o felie de pâine.
  • Prânz – o jumătate de litru de lapte, 1 cartof și o felie subțire de pâine, 20 de grame de brânză.
  • Cina – toate aceleași produse și norma lor ca pentru prânz, adăugați doar unt (5 g), 1 măr.
  • Înainte de a merge la culcare – o ceașcă de chefir.

Vineri – slăbește în timp ce mănânci pește.

  • Mic dejun – ceai cu lapte, 1 lingură. zahăr, niște pâine.
  • Prânz – bulion de pește, pește fiert (100 g), o felie de pâine, 1 pere, salată de legume.
  • Cina – 1 păstrăv, 1 pahar cu suc de roșii, un măr.

Sâmbătă – zi de slăbire a fructelor.

  • Mic dejun – o cană de cafea cu lapte, 1 lingură. zahăr, 2 felii de pâine.
  • Pranz – 300 de grame de fructe (cu excepția bananelor, nuci), o felie de pâine și 30 g de brânză.
  • Cina – rație, ca și pentru prânz, numai alte fructe.

Duminica este o zi de băut, trebuie să beți apă (un jumătate și doi litri) pentru a restabili echilibrul apei.

Pentru o pierdere în greutate sigură și confortabilă, trebuie să petreci o zi pe săptămână o zi de descărcare. Alegerea unui meniu ușor este determinată în funcție de gusturile și preferințele dvs. Dacă nu există probleme de sănătate, atunci trebuie luate în considerare recomandările medicului. Experții spun că în această zi nu vă puteți suprasolicita. Dar, în practică, este dovedit: dacă corpul este sănătos, atunci, dimpotrivă, se cufundă și mai mult în muncă, deci nu există timp să te gândești la mâncare.

Cum să petreci o zi cu post gastrită

În caz de gastrită, mono-dieta de kefir este permisă. O astfel de zi de post este permisă și în caz de nefrită, ateroscleroză, obezitate și diabet. Cu aceste boli, este permisă utilizarea de descărcare a peștilor, precum și suc. Sucul este necesar în special pentru persoanele care suferă de gută, urolitiază, boli ale ficatului și rinichilor.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Zile de post pentru pierderea în greutate și diete
Cum se lipeste fibra de sticlă