Utilizarea unei biciclete de exercițiu: ce funcționează mușchii și modul de exercitare

Conținutul articolului



În pierderea în greutate, nu numai antrenamentul în greutate este eficient, ci și cardio. Ele întăresc corpul, cresc rezistența. În acest scop, puteți utiliza o bicicletă de antrenament. Se distinge prin ușurința dispozitivului, comoditate. Vrei să știi dacă o bicicletă de efort ajută la slăbit? Apoi studiați informațiile despre avantajele și dezavantajele sale de mai jos.

Pentru ce este o bicicletă de antrenament?

De la sine, un astfel de simulator este o imitație a unei biciclete obișnuite, din care se disting doar prin câteva proprietăți utile. Nu trebuie să îl trageți pe scări pentru a ieși din apartament și puteți să vă antrenați în orice vreme. Un astfel de simulator are multe modele. Putem distinge mini, curea, electromagnetică, verticală, orizontală, magnetică, eliptică. Este utilă bicicleta de antrenament? Cu ajutorul cursurilor pe care le puteți:

  1. Scapă de excesul de greutate. În acest caz, orele pe o bicicletă staționară sunt ținute la o sarcină ușor sub medie. Beneficiul unui astfel de antrenament este doar în pierderea în greutate, deoarece pedalele se învârt lin și ușor, din cauza cărora o persoană cheltuie pur și simplu calorii și nu pompează mușchii.
  2. Consolidarea sistemului cardiovascular. Într-o astfel de situație, pedalarea ar trebui să fie convenabilă, astfel încât antrenamentul să nu provoace supratensiune și oboseală extremă.
  3. Descărcați anumite grupuri musculare. O bicicletă de antrenament va aduce un astfel de beneficiu dacă ajustați nivelul de rezistență al pedalelor la una mai mare. Deci, mușchii vor funcționa activ.

De ce bicicleta de antrenament este utilă pentru femei

Primul lucru care manifestă beneficiile unei biciclete pentru femei este scăderea în greutate. Datorită pedalării, transpirația începe timp de cel puțin o jumătate de oră, ceea ce duce la ruperea grăsimilor. Valoarea bicicletei de acasă este de neprețuit în următoarele:

  1. O plimbare măsurată și calmă, în special cu muzica preferată, afectează în mod favorabil sistemul nervos, ajută la abordarea stresului și la descărcarea emoțională.
  2. Munca activă a mușchilor afectează organele interne, astfel încât acestea să înceapă să secrete toate enzimele necesare în cantitate corectă – metabolismul celular și tensiunea arterială sunt normale.
  3. Sarcina utilă a membrelor inferioare și a spatelui inferior are un efect pozitiv asupra posturii și chiar mersului. În plus, rezistența la accidente este îmbunătățită..
  4. Datorită încărcăturii în picioare, circulația sângelui este accentuată, iar manifestările celulitei sunt de asemenea reduse..

Fată pe o bicicletă staționară

Pentru bărbați

Chiar și oamenii de știință au arătat că beneficiile unei biciclete pentru bărbați sunt aceleași ca și pentru femei. Deși sexul mai puternic este mult mai important nu doar pentru a slăbi, ci pentru a construi mușchi. În acest caz, trebuie doar să faceți față cu o rezistență mai mare la pedale. Pentru a rezuma, beneficiile unui astfel de simulator pentru corpul masculin vor fi următoarele:

  • îmbunătățirea sistemului respirator, cardiovascular;
  • scădere în greutate cu contururi îmbunătățite ale corpului, inclusiv fese, abdomen, șolduri, picioare;
  • creșterea rezistenței globale;
  • îmbunătățirea rezistenței articulațiilor și ligamentelor, adică reducerea riscului de rănire;
  • consolidarea imunității prin activitatea fizică regulată;
  • calmare la stres, descărcare emoțională.

Biciclete de exercițiu pentru pierderea în greutate

Judecând după numeroasele recenzii, exercitarea pe o bicicletă pentru pierderea în greutate sunt foarte eficiente. Cum se întâmplă asta? În timpul antrenamentului, grăsimile depozitate sunt transformate în energie datorită oxidării lor cu oxigen. Acesta din urmă intră în țesuturi datorită muncii active a mușchilor. Multe biciclete de antrenament au chiar contoare de costuri calorii. Arderea lor duce la pierderea în greutate. În plus, încărcarea regulată pe aceiași mușchi vă permite să le strângeți, ceea ce îmbunătățește contururile generale ale figurii.

Ce mușchi funcționează pe o bicicletă

Încărcarea principală la pedalare se extinde până la picioare, adică mușchii piciorului, feselor, piciorului inferior și coapsei. Acesta nu este singurul răspuns la întrebarea despre care mușchii se plimbă pe o bicicletă. De asemenea, este implicată coloana vertebrală inferioară. Din acest motiv, în timpul unui antrenament, picioarele nu se leagănă doar și se cheltuiesc calorii, dar și spatele se întărește. Drept urmare, obțineți un mers ușor și o postură mai uniformă..

Bicicleta de exercitii

Cum să faci exerciții fizice pentru a slăbi

În timpul antrenamentului pe bicicleta de antrenament, este important să observați poziția corectă a corpului. Postura trebuie să fie dreaptă și uniformă, așa cum se arată în fotografie. Este important să reglați înălțimea scaunului – genunchii nu trebuie să se ridice deasupra volanului, în timp ce picioarele sunt ușor atinse de pedale. Iată câteva instrucțiuni de bază pentru a beneficia de aceste activități:

  1. Controlul respirației Trebuie să respiri cu nasul, nu cu gura. În cazuri extreme, puteți expira doar prin gură.
  2. Încălzire. Înainte de antrenamentul în sine, merită să vă încălziți mușchii – făcând câteva exerciții simple, cum ar fi ghemuit, rotații ale gâtului și șoldurilor..
  3. Intensitatea și frecvența antrenamentului. Pentru sportivii începători, suficient de 4 ori pe săptămână pentru o jumătate de oră. În general, cursul ar trebui să fie de 6-8 săptămâni. Următorul pas este de 3 până la 5 ori pe săptămână timp de 45 de minute fiecare. Dacă sunteți deja pregătit sau doriți să restaurați forma după o pauză, atunci exersați până la 4-6 ori pe săptămână. Fiecare sesiune de antrenament trebuie să dureze cel puțin o oră..

Antrenament de intervale pe bicicleta de antrenament

Pentru a crește beneficiile și efectul bicicletei de antrenament, este recomandat antrenamentul pe intervale. Regulile pentru ea sunt aceleași ca mai sus pentru activitățile normale obișnuite. Numai natura antrenamentului în sine se schimbă. Programul ei este împărțit în cicluri:

  • 30 de secunde de funcționare la viteză maximă;
  • 30 de secunde de conducere cu o viteză medie de aproximativ 20 km / h.

Intensitatea poate fi modificată în funcție de antrenament și senzație. Timpul activ este recomandat să crească treptat la 60 de secunde. Intervalul de odihnă este de asemenea modificat – până la 75 de secunde și puțin mai mult dacă nu aveți timp să vă recuperați respirația. Numărul de cicluri de conducere activă și măsurată trebuie să fie între 8-12. Nu trebuie să depășiți aceste limite, deoarece doar astfel de valori ajută la formarea mușchilor, la creșterea rezistenței, la cheltuirea unui număr mare de calorii.

Biciclete de exercițiu – Recenzii și rezultate

Multe persoane aleg un astfel de simulator pentru accesibilitate și beneficii atunci când pierd în greutate. Cu acest dispozitiv, puteți efectua un antrenament în orice moment convenabil acasă, și nu în sala de sport. Dacă vă îndoiești de eficacitatea unor astfel de clase, studiați recenziile despre pierderea în greutate pe o bicicletă staționară:

  1. Maria, 28 de ani. S-a adus în formă după naștere. La alăptare, aceasta a fost singura cale pentru mine, deoarece nu a putut fi respectată o dietă strictă. Am jucat aproximativ 40 de minute pe zi chiar în fața televizorului, și uneori la muzică. Rezultatul – fără nicio dietă timp de șase luni, am aruncat 5 kg și a durat 4 cm de la talie.
  2. Alevtina, 51 de ani. Aproape fără să-mi schimb dieta, în 2 luni am pierdut 3 kg. Am pedalat 40 de minute de 3-4 ori în fiecare săptămână. Uneori își permitea dulciurile. În ceea ce privește volumul, a luat 1,5 cm de la talie și 3 cm de șolduri.

Fete și biciclete de exercițiu

Ce este o bicicletă de fitness utilă pentru sănătate

Principalul motor al corpului uman este mușchiul inimii. Dacă alte organe se odihnesc uneori, atunci îmi funcționează toată viața fără întreruperi. Utilizarea bicicletei pentru sănătatea inimii este de neprețuit. Frecvența cardiacă este stabilizată, rezerva funcțională a organului se extinde și riscul patologiilor scade. Sistemul nervos este, de asemenea, consolidat – o bicicletă de exercițiu acționează ca o modalitate de a scăpa de emoțiile negative și de a îmbunătăți starea de spirit. Datorită activității fizice obișnuite, imunitatea se îmbunătățește – o persoană este mai puțin probabil să se îmbolnăvească, mai ales o răceală.

Pentru picioare

Aducerea cursurilor pe o bicicletă staționară este de mare beneficiu pentru sistemul musculo-scheletic. Mușchii viței, patru și biceps ai șoldurilor sunt întăriți. Implicat în activitatea feselor, a absului oblic, a mușchilor spatelui. Se dezvoltă flexibilitatea și dinamismul atât al picioarelor, cât și al întregului corp. O bicicletă de exercițiu este recomandată pentru varice – o creștere a venelor cu edem și greutate în extremitățile inferioare. Datorită unui astfel de antrenament, picioarele sunt întărite. În plus, excesul de greutate, care este adesea un însoțitor al varicelor, va dispărea..

Pentru dezvoltare comună

Puteți utiliza o bicicletă de exercițiu pentru diferite boli ale articulațiilor, dar nu în timpul exacerbărilor. Împreună cu alte măsuri terapeutice, cum ar fi masajul, fizioterapia, înotul, un astfel de antrenament va îmbunătăți semnificativ starea genunchilor. Beneficiul unei biciclete de exercițiu pentru articulații este de a crește mobilitatea și rezistența acestora. În plus, ligamentele sunt întărite, care joacă un rol la fel de important în organism – fixează oasele și mișcarea directă.

Cu prostatită

Potrivit medicilor, bărbații care au probleme cu potența ar trebui să fie atenți să folosească o bicicletă și să facă biciclete. Deși cu o șa selectată corect, care ține cont de toate caracteristicile anatomice ale structurii corpului, un astfel de antrenament va beneficia. Sunt prescrise pentru prevenire sau deja în inflamație acută. În regiunea inghinală, fluxul sanguin crește, ceea ce contribuie la îmbunătățirea stării. Bicicleta cu exerciții fizice cu prostatită nu este inclusă în indicații doar în cazul trecerii bolii la stadiul cronic.

Un bărbat care vorbește cu un medic

Exercitați rău cu bicicleta

Chiar și cu toate avantajele, există și vătămarea unei biciclete pentru femei și bărbați. Odată cu organizarea incorectă a antrenamentului, nu vă puteți agrava decât postura sau agravați situația cu insuficiență cardiacă, angină pectorală, tahicardie și astm cardiac. În acest caz, instruirea trebuie să fie convenită cu medicul. Răul unei biciclete de antrenament pentru bărbați se manifestă în bolile prostatei, în special într-o formă cronică. În general, contraindicațiile pentru exercitarea pe bicicletă pot fi combinate în următoarea listă:

  • diabet sever și hepatită;
  • gripa, SARS, în special cu febră;
  • exacerbarea bolilor într-o formă cronică;
  • hipertensiune;
  • astm bronșic cu atacuri regulate;
  • răni grave, inclusiv cele vechi;
  • artroză avansată;
  • vârstă foarte veche;
  • osteocondroză complicată;
  • hernie intervertebrală;
  • secțiune recentă cezariană;
  • menstruație dureroasă.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Utilizarea unei biciclete de exercițiu: ce funcționează mușchii și modul de exercitare
Digitalizarea afacerii – Opinia experților cu privire la viitoarea afacere