Un set de exerciții pentru pierderea în greutate – un videoclip pentru antrenament acasă. Exerciții eficiente de pierdere în greutate pentru femei

Conținutul articolului



O figură zveltă este unul dintre principalele criterii ale frumuseții moderne. Pentru atingerea acestui obiectiv, toate metodele sunt bune: diete complexe, regimul potrivit al zilei, somn sănătos, încărcături sportive în sala de fitness. Cu toate acestea, nu toată lumea are o mare oportunitate de a-și exercita corpul în sală, în acest caz, puteți face antrenamente obișnuite acasă, folosind exerciții video pentru pierderea în greutate. Aceasta va fi o metodă la fel de eficientă pe calea armoniei tale..

Tutoriale video despre exerciții eficiente pentru pierderea rapidă în greutate

Pentru a vă face mai confortabil să practicați sport, mai jos veți găsi toate cele mai eficiente exerciții pentru pierderea rapidă în greutate acasă, înregistrate pe video. Te vor ajuta în derularea unui anumit exercițiu, vor regla ritmul dorit, vor dezvălui câteva secrete ale unei figuri subțiri. Pentru a face lucrurile să meargă mai repede, vă rugăm să rețineți următoarele recomandări:

  • Înainte de fiecare antrenament, asigurați-vă că vă încălziți mușchii, faceți o încălzire scurtă pentru a evita rănile și a obține rezultatul dorit.
  • Dacă aveți acasă un echipament de exercițiu, includeți-le în antrenamentul de acasă pentru a vă încălzi mușchii și a pierde în greutate mai rapid..
  • Încercați exercițiile tehnicii de respirație cu oxidaza pentru dvs., care, ca și bodyflex, are ca scop pierderea în greutate cu ajutorul exercițiilor speciale de respirație.
  • Pentru pierderea în greutate cea mai rapidă, utilizați vârful din tehnica Tabat, care folosește un ritm special în antrenament: mai întâi faceți exercițiul de presă intens timp de 20 de secunde, apoi dați 10 secunde la repaus – și în cerc de până la 8 ori (durata totală ar trebui să fie de 4 minute).
  • Încercați să beți mai multă apă liniștită pură, aproximativ 2 litri pe zi.
Citește mai mult  Uleiul pentru cuticule și unghii, care este mai bine de utilizat acasă

Exerciții de pierdere în greutate acasă

Exerciții de slăbit

Nu este degeaba că multe persoane sunt angajate într-un club de fitness, unde există întotdeauna un antrenor în apropiere, care vă va spune exercițiile corecte pentru o anumită zonă a mușchilor, va evidenția toate greșelile în efectuarea mișcării și va da câteva sfaturi importante. Dar ce să faci pentru cei care se angajează în îmbunătățirea de sine a corpului lor? În primul rând, verificați câteva sfaturi înainte de a începe antrenamentul:

  • Eliminați alimentele grase dăunătoare, dulciurile, mâncați strict în program, în cantități mici, dar mai des.
  • Faceți exerciții fizice de cel puțin trei ori pe săptămână acasă.
  • Ora favorabilă a zilei pentru a juca sport este perioada de la 11 a.m. la două după-amiaza, precum și de la șase seara la opt.
  • Schimbați setul de exerciții selectat, astfel încât mușchii să nu se obișnuiască, eficiența exercițiilor de slăbit nu se pierde.
  • Asigurați-vă că exercițiile sunt efectuate corect, altfel riscați să rupeți mușchii spatelui și abdomenului, deteriorarea coloanei vertebrale etc..

Un întreg complex de exerciții video pentru slăbit, pe care le puteți efectua în timpul acasă, a fost selectat pentru a vă ajuta. Urmăriți videoclipul și începeți să lucrați, iar rezultatul va veni cu siguranță:

Cum să îndepărtați rapid stomacul și laturile

Dacă plecați în vacanță în viitorul apropiat, atunci primul lucru pe care doriți să îl scăpați rapid de grăsime pe stomac și pe laturi. Acest lucru vă va ajuta cu exerciții fizice orientate către mușchii abs și lateral. Descărcați presa abdominală dimineața, înainte de micul dejun, cu o intensitate de cel puțin treizeci de ori pentru a începe mai multe abordări. Următorul – crește încărcarea, completează clasele cu exerciții mai complexe. Pentru claritate, vizionați videoclipul, care prezintă o mulțime de răsuciri care vizează în același timp arderea de grăsime în aceste zone ale corpului:

Brațe și umeri frumoși în 10 minute

Brațe și umeri frumoși în 10 minute

Fiind angajați în părți separate ale corpului (fese, picioare, stomac), unii uită de o zonă atât de importantă precum mâinile. Uneori, oamenii ridicând mâinile, își observă mușchii înfiorători și totuși, de asemenea, trebuie să fie într-o formă bună și, prin urmare, tonifiați. Există mai multe exerciții simple care vizează formarea rapidă a musculaturii frumoase a mâinilor și a brâului de umăr în doar 10 minute. De asemenea, adoptați următoarele recomandări:

  • Pentru a pompa eficient mușchii brațelor, umerilor, coloanei vertebrale cervicale, veți avea nevoie de un simulator (gantere).
  • Dacă sunteți un sportiv începător, atunci când alegeți greutăți cu gantere, luați cele mai ușoare (0,5-1 kg), astfel încât sarcina să nu se dovedească a fi dureroasă pentru tine mai târziu.
Citește mai mult  Este posibil să mănânci ciuperci în timp ce slăbești: meniuri și rețete

Clasele pot fi diferite în ritm, este important să nu exagerați, ci să simțiți o ușoară tensiune musculară în timpul antrenamentului. Urmați toate regulile pe care antrenorul le recomandă în videoclip pentru a evita încordarea și vătămarea musculară:

Antrenament pentru mușchii picioarelor și picioarelor

12345

Cine nu visează la picioarele subțiri frumoase? Însă proprietarii de atâta muncă grea la perfecțiunea lor fizică, făcând antrenamente regulate, dispărând în sală timp de o jumătate de zi. Având un videoclip special cu exerciții pentru pierderea în greutate, veți avea o oportunitate reală de a transpune vechea dorință în realitate și de a vă antrena picioarele frumoase ideale:

Antrenament de ardere a grăsimilor pentru fese și șolduri

Șolduri și fese – primul lucru care se îmbunătățește în timpul unui stil de viață și al unei diete improprii. Mușchii își pierd tonul, încep să atârne urât și, în plus, apare efectul urât al scuturării de jeleu. Pentru a-ți aduce în mod rapid fesele, urmează exerciții eficiente:

  • Învârti bicicleta în timp ce stai întins pe podea.
  • Picior peste picior.
  • Traversați fiecare picior pe rând.
  • Folosiți exercițiul „așezați stânga – așezați-vă dreapta”, înlocuind un șold cu altul.

Crezi că acest lucru este dificil, dar formele frumoase sunt de neatins? Urmăriți videoclipul, repetați antrenamentele zilnic – iar fesele dvs., și cu ele linia șoldului, va fi minunat:

Cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate cu mingea

Exerciții cu bile de slăbire

Nu cu mult timp în urmă, antrenamentele complexe pentru pierderea în greutate cu fitball au devenit foarte populare. Acestea nu sunt doar exerciții plăcute, distractive, dar și foarte eficiente: mușchii tonifiază rapid, grăsimea lasă locuri nedorite și rotunjimea începe să ia forme frumoase. La ce clase se aplică fitball:

  • Clase de grupuri de aerobic.
  • Complexe speciale concepute pentru săli de sport (exerciții cu fitball alternativ cu simulatoare).
  • Exerciții profesionale gimnastice.
  • Yoga.
Citește mai mult  Cum să scapi de cicatricile acneice

Să faci exerciții pe fitball este simplu, dar trebuie să te obișnuiești. Principalul lucru este menținerea echilibrului. Consultați tutorialul video care vă arată cele mai eficiente și adecvate exerciții de pierdere în greutate cu acest tip de aparat de exercițiu:

Lecție de dans cu muzică ritmică cu un cerc

Un cercei este un bun simulator de gimnastică pentru a modela o talie frumoasă și o figură ideală; poate fi de mai multe tipuri:

  • Aluminiu ușor.
  • Metal mai masiv.
  • Masaj cu vârfuri, eficient în antrenamentele de slăbit.

Din exterior, poate părea că nu este nimic mai simplu și mai plictisitor decât să stai și să rotești cercul, dar nu este atât de simplu. În primul rând, adesea, de la acest simulator, vânătăile de pe corp (ca după un masaj anticelulitic) pot apărea neobișnuite și, în al doilea rând, există mai multe tehnici interesante care folosesc muzica ritmică. Vedeți câteva exerciții interesante în cerc în acest videoclip:

Lecție video: aerobic cu apă – pierdem în greutate în piscină

Popularitatea aerobicului pe apă constă în faptul că poate fi practicată de toate persoanele fără excepție: bărbați și femei care sunt obezi sau cu dizabilități, cu diverse contraindicații în alte tipuri de fitness. În multe cazuri, acest tip de încărcare sportivă este ales ca mijloc suplimentar pentru a elimina o anumită problemă a sistemului musculo-scheletic. Aceasta nu face doar exerciții, aerobicul cu apă exercită o încărcătură extraordinară asupra mușchilor, ca urmare a rezistenței la apă.

Există un număr suficient de simulatoare speciale pentru aerobic în apă:

  • Aquadisk – cu ajutorul lor, se efectuează exerciții care vizează mușchii spatelui, pieptului, brațelor, brâului de umăr.
  • Aquastanga – își propune să dezvolte coordonarea, flexibilitatea.
  • Mănuși acvatice – faceți rezistența la apă și mai mare în timpul executării unei anumite mișcări, iar în timpul înotului creșteți viteza.
  • Aquapoyas – ține corpul în poziție verticală la adâncime.

Aqua aerobic este de asemenea disponibil acasă, cu excepția cazului în care aveți o piscină. Urmăriți tutorialul video și bucurați-vă să îl faceți:

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: