Tai bo – care este, beneficiile aerobicului de luptă pentru pierderea în greutate, lecții pentru începători cu video

Conținutul articolului



Dacă sunteți în căutarea unei metode rapide și eficiente de a slăbi, strângeți-vă corpul, obțineți o grabă de adrenalină, atunci ar trebui să aflați despre tai-bo – ce este, cum să o faceți mai bine, cine vă convine. În fiecare zi, popularitatea acestui sport în rândul femeilor crește mai rapid. Clasele Tai-bo nu numai că vă vor pune figura în ordine, dar vă vor învăța și elementele de bază ale autoapărării.

Ce este tai-bo în fitness?

Fitness-ul Tai-bo este o nouă direcție care combină tehnici de arte marțiale (precum karate, box tailandez, taekwondo), mișcări de aerobic și gimnastică. Autorul acestei direcții sportive este faimosul antrenor american, sportiv, campion de șapte ori la arte marțiale Billy Blanks. Principiul antrenamentului se bazează pe arte marțiale, care dezvoltă forța, viteza, echilibrul, reacția. Elementele de dans îmbunătățesc rezistența, coordonarea, funcția inimii și puterea încarcă tonul mușchilor, articulațiilor, strânge pielea.

Tai bo pentru femei

Clasele Tai-bo sunt potrivite nu numai femeilor active, cu un caracter puternic, care doresc să-și alunge agresiunea în sport, dar și pentru fete obișnuite timide și timide. Un astfel de sistem neobișnuit de fitness vă va permite să obțineți echilibrul perfect între dezvoltarea fizică și spirituală. Angajată în acest sport, o luptătoare de fete va putea să se apuce de ea însăși, rămânând feminină și frumoasă. Tai-bo este potrivit în special pentru fetele care au puțin timp pentru antrenament, dar au nevoie urgentă de a-și aduce corpul în formă, de a arunca energie agresivă și de a obține rezultatul dorit.

Citește mai mult  Spălătorie de cafea: rețete și recenzii pentru casă

Clase de grup Tai bo

Tai Bo Slăbire

Tai-bo pentru pierderea în greutate – combate aerobic, al cărui avantaj este capacitatea de a pierde în greutate într-un timp scurt și fără diete speciale. Combinația de putere și sarcinile cardio va putea arde grăsimi subcutanate, care este greu de lăsat cu aerobic regulat. În doar o oră de lecție se pot arde până la 800 de calorii. Pentru trei astfel de clase pe săptămână, după o lună puteți pierde 4-5 kg ​​în greutate, iar dacă reduceți conținutul de calorii din dieta zilnică, atunci procesul de pierdere în greutate va avea loc și mai repede. Principalul lucru este că, în același timp, o astfel de pierdere în greutate intensă nu dăunează organismului.

Tai Bo pentru începători

Înainte de a începe să practicați, citiți informațiile despre Tai-bo pe Internet – despre ce se potrivește. Trebuie să fiți sigur că sunteți sănătos și nu aveți anomalii în activitatea sistemului cardiovascular. Dacă ești începător și nu știai ce este sportul, atunci pentru început ar trebui să lucrezi timp de câteva luni cu aerobic, dans, jogging sau un alt sport care asigură încărcarea cardio. Și numai după aceea poți stăpâni această fitness de luptă.

Alege haine de dresaj din țesături naturale. Pentru a nu fi rănit, după un exercițiu nereușit, evitați accesorii metalice. Pantofii trebuie să fixeze bine piciorul și să nu alunece pe podea. Puteți începe să practicați acasă pe tutorialele video Tai-Bo pentru începători, dar pentru a simți împrejurimile este mai bine să luați o lecție de grup într-un club de fitness cu un antrenor. Aflați unde se desfășoară cursuri de tai-bo în orașul dvs. – întrebați ce este, și dacă totul vi se potrivește, puteți începe antrenamentele regulate.

Citește mai mult  Șampoane nuanțate pentru păr: cele mai bune remedii

Fetele Tai Bo

Antrenament Tai bo

Toate clasele de tai-bo trebuie să înceapă cu o încălzire. Poate fi mișcări de dans, un pas în loc, alergare, balansarea brațelor și picioarelor cu o amplitudine mică. După aceea, puteți conecta sarcina de alimentare. Eficiența antrenamentului poate fi îmbunătățită prin adăugarea de lovituri la sacul de perforare, salturi caracteristice artelor marțiale. Când lovești mâinile în spațiu, sarcina crește cu ajutorul ganterelor. Încheierea cursurilor merită mișcările care restabilesc respirația și un set de exerciții de întindere.

Pregătirea grupului Tai Bo

Exerciții Tai Bo

Pentru a înțelege dacă ar trebui sau nu, încercați aceste simple exerciții tai-bo din programul de fitness de luptă pentru începători:

  1. Luați-vă în mâini gantere de 0,5 – 1 kg, ridicați-vă drept, cu lățimea picioarelor la distanță. Bate cu mâinile chiar în fața ta, la nivelul nasului, ca și cum ai fi pe cale să ataci pe cineva. Mai bine faceți-o în fața oglinzii.
  2. Îndreptați, trageți în stomac, îndoiți un picior la genunchi și trageți-l la stomac. Faceți o lovitură cu acest picior, îndreptându-l cu călcâiul înainte. Luați 20 de aceste lovituri cu fiecare picior..
  3. Din aceeași poziție, lovește în lateral. În acest caz, călcâiul ar trebui să meargă înainte, iar corpul ar trebui să rămână la nivel. Încercați să nu vă aplecați în lateral. Repetați același lucru cu celălalt picior. După 20 de lovituri pe fiecare parte.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: