Rețetă cu brânză de casă cu rețete cu brânză de casă cu fotografii pas cu pas

Conținutul articolului



Există mai multe rețete pentru a face clătite cu brânză de casă fără a îndepărta din ele brânză de vaci, ouă și făină sau a le folosi în combinații. Acest fel de mâncare este o modalitate excelentă de a pierde în greutate, deoarece este dificil de făcut fără dulciuri deloc. Se dovedește mai puțin caloric, dar își păstrează gustul excelent.

Este posibil să mâncați cheesecakes atunci când slăbiți

În timpul dietei, este permisă utilizarea de brânză de vaci, dar este mai bine dacă este săracă sau lipsită de grăsimi. Dacă acest produs te deranjează în forma sa pură, atunci folosește-l pentru clătitele cu brânză. Doar acestea trebuie gătite într-un anumit mod, deoarece în varianta clasică nu pot fi incluse în dietă. Chececile cu scădere în greutate pot fi consumate doar în cea mai mică formă de calorii.

Ce sunt cheesecakes-ul pentru dietă

Conținutul de grăsime al oricărui fel de mâncare depinde de conținutul caloric al componentelor sale, precum și de metoda de gătit. Brânzeturile de brânză de casă de înaltă calitate sunt foarte hrănitoare. Conținutul lor caloric este de aproximativ 300 kcal la 100 de grame de produs. Felul de mâncare în sine este foarte sănătos, dar nu este potrivit pentru pierderea în greutate. Există o soluție – pentru a reduce valoarea energetică a vasului, care este foarte simplu. Cheesecake-urile de dietă sunt o variantă mai puțin calorică a unui delicios atât de apetisant.

Sunt utile cheesecakes-ul cu caș

Chiar și în cazul utilizării unui produs cu conținut scăzut de grăsimi, clătitele cu brânză de vaci nu sunt numai gustoase, dar sunt foarte utile pentru organism. Atunci când sunt procesate corect, rețin multe vitamine. În plus, produsul de caș conține calciu, care este benefic pentru țesutul osos. De asemenea, afectează procesele metabolice – elimină excesul de lichid și grăsimea acumulată. Mâncând regulat brânză de căsuță, îți poți întări inima și proteja ficatul de obezitate. Efectul principal al acestui produs din lapte fermentat este asupra intestinelor, îmbunătățindu-și microflora.

Cum să gătești dietă clătite cu brânză de casă

Pentru a reduce valoarea nutrițională a unui fel de mâncare, puteți merge pe cea mai simplă cale – eliminați din rețetă ingrediente nu necesare cu conținut ridicat de calorii. Asigurați-vă că lăsați numai cașul, deoarece aceasta este baza mâncărului. Numai acest produs trebuie luat cu conținut scăzut de grăsimi sau complet fără grăsimi. Urmează faina, ceea ce face ca mâncarea să fie mai satisfăcătoare. Fără asta, este ușor să prepari dieta syrniki din brânză de căsuță folosind semolă, dar această cereală nu aparține celor cu conținut scăzut de calorii. În acest caz, este mai bine să luați ovăz sau tărâțe.

In cuptor

Valoarea energetică a cheesecakes-ului alimentar în cuptor este de aproximativ 170 kcal la 100 de grame de produs. Le puteți coace în diferite moduri – doar sub formă de prăjituri mici pe o foaie de copt sau în forme de silicon. Această din urmă opțiune este folosită mai ales dacă cașul este prea umed și se răspândește. Întregul proces de coacere durează în medie aproximativ o jumătate de oră. Temperatura recomandată este de 180 de grade.

Într-un cazan dublu

Brânzeturile de brânză într-un cazan dublu se dovedesc ușor, blând, gustos. Designul acestuia din urmă este înlocuit cu ușurință de o tigaie obișnuită cu apă și un colizor. Cu acest tratament, mâncarea este cea mai utilă, prin urmare, este potrivită nu numai pentru dietă, ci și pentru mâncarea pentru bebeluși. Dintre ingredientele rețetei, de multe ori brânză de vaci, ouă și făină, frământați aluatul, care este prevăzut în forme speciale pentru brioșe sau brioșe. În continuare, piesa de lucru rămâne să se coace la nivelul inferior al cazanului dublu. Cheesecake-urile cu dieta la abur sunt fierte aproximativ 20-30 de minute.

În tigaie

Neglijarea este necesară și prăjirea într-o tigaie. Acest proces face vasul să fie gras și chiar saturat cu cancerigeni. Dacă checurile fără prăjire nu vi se par atât de gustoase, atunci încercați să înlocuiți uleiul de floarea soarelui cu măsline. În acest caz, vasul nu va conține cel puțin cancerigeni. Torturile de brânză dietetică într-o tigaie sunt permise, dar vasele trebuie să aibă o acoperire antiaderentă.

Într-un aragaz lent

Nu mai puțin gustoase sunt mâncărurile cu brânză dietetică într-un aragaz lent. Este important, în acest caz, să nu luați brânza de casă „umedă”, în caz contrar, semifabricatele se vor destrăma pur și simplu. Modul „Gătit” este potrivit pentru gătit. Uleiul este necesar destul de puțin. Buletele vor fi prăjite ca o tigaie antiaderentă. Se pregătesc aproximativ 30-40 de minute. Mai multe cheesecakes pentru dieta pot fi făcute într-un aragaz lent pentru un cuplu.

Cheesecakes de dietă

Rețetă pentru brânză de căsuță dietă brânză

Pentru a controla greutatea, este important să alegeți rețeta potrivită pentru clătite cu brânză de casă. Mai multe opțiuni cu instrucțiuni și fotografii sunt prezentate mai jos, fiecare având propriile sale caracteristici. Dacă luați brânză de vaci cu un conținut de grăsime sub 5%, atunci conținutul caloric al farfuriei va scădea la 230 kcal. Veți obține aceeași valoare în cazul coptului în cuptor și nu a prăjirii în ulei. În ultimul caz, caloriile din clătitele cu brânză de vaci sunt de aproximativ 320 kcal. Când coaceți, această valoare scade la un nivel de 240 kcal.

Coji degresat

  • Timp de gătit: 15 minute.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 127 kcal.
  • Destinație: pentru ceai / ceai după-amiază / mic dejun.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: mediu.

Conform rețetei clasice, puteți găti brânzeturi din brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsime. Pentru a le oferi o aromă neobișnuită, puteți adăuga diverse condimente – cardamom, scorțișoară, vanilină. Prepararea desertului este foarte ușoară – cașul se amestecă cu un ou și o cantitate mică de făină. Acestea din urmă pot fi chiar înlocuite cu tărâțe. Pentru prăjire, este mai bine să luați ulei de măsline.

ingrediente:

  • brânză de căsuță fără grăsimi – 500 de grame;
  • făină – 100 g;
  • ulei vegetal – 30 ml;
  • ou – 1 buc.

Metoda de gătit:

  1. Luați un bol convenabil adânc unde să puneți brânza de căsuță. Frământați produsul cu o furculiță, astfel încât să nu rămână nici măcar bucăți mici de dimensiuni.
  2. Apoi, introduceți un ou în masa de coajă, amestecați-l la o consistență blândă omogenă.
  3. Apoi puteți adăuga treptat făină, apoi frământați aluatul bine.
  4. Formați bile mici din amestecul rezultat. Rotiți fiecare billet în făină și prăjiți în ulei fierbinte pe ambele părți până la o crustă aurie.

Clătite cu brânză de căsuță fără grăsimi

La cuptor fără făină

  • Timp de gătit: 45 minute.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Bucate calorii: 202 kcal.
  • Destinație: pentru ceai / ceai după-amiază / mic dejun.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: mediu.

O altă rețetă de actualitate pentru un tratament alimentar este prăjitura cu brânză la cuptor fără făină. Pregătindu-le periodic, puteți obține de fiecare dată un nou vas cu apă. Pentru a face acest lucru, pur și simplu schimbați proporțiile de sare, scorțișoară și pudră de cacao. Pentru aerisire, puteți adăuga puțin sodă, care anterior trebuie să se stingă cu oțet. Aluatul conform acestei rețete se scurge puțin, așa că este mai bine să folosiți mucegaiuri pentru coacere. În acest caz, tonul câștigă, dacă este, de exemplu, trandafiri.

ingrediente:

  • ou – 1 buc .;
  • îndulcitor – după gust;
  • vanilină – 1 ciupire;
  • semolina – 3,5 linguri .;
  • scortisoara dupa gust;
  • praf de copt – 1 lingură fara varf;
  • brânză de vaci – 300 g;
  • cacao – 1 lingură de desert.

Metoda de gătit:

  1. Porniți cuptorul imediat, astfel încât să aibă timp să se încălzească până la 180 de grade.
  2. Frecați brânza de căsuță lumpy printr-o sită sau tocați cu o furculiță.
  3. Adăugați apoi toate celelalte componente, lăsând doar cacao și scorțișoară.
  4. Împărțiți aluatul rezultat în două părți egale. Adăugați scorțișoară și cacao într-una, amestecați.
  5. Ia mucegaiuri pentru brioșe. Dacă sunt metalice sau ceramice. Apoi ungeți.
  6. Umpleți fiecare matriță cu unul dintre tipurile de aluat, coaceți o delicioasă aproximativ o jumătate de oră.

Prăjituri cu brânză fără făină

Torturi fără zahăr

  • Timp de gătit: 35 minute.
  • Porții pe container: 5 persoane.
  • Conținut caloric: 163 kcal.
  • Destinație: pentru ceai / ceai după-amiază / mic dejun.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: mediu.

Pentru o dietă, este mai bine să gătiți prăjituri cu brânză fără zahăr. În schimb se folosește adesea un îndulcitor sau fructoză. Articolele neîndulcite se pot servi cu miere, fructe proaspete sau fructe de pădure. Se lasă și se toarnă cu iaurt, smântână, sos de lămâie. Principala condiție este ca în pansament să existe mai puțin zahăr, în caz contrar, conținutul de calorii din farfurie va crește și nu va mai fi potrivit pentru dieta.

ingrediente:

  • semolina – 1 lingura;
  • ulei de măsline – puțin pentru prăjit;
  • brânză de vaci – 600 g;
  • sare – 1 ciupire;
  • ou – 2 buc .;
  • faina – 4 linguri pentru sfărâmătură.

Metoda de gătit:

  1. Scurgeți cașul de excesul de lichid, apoi amestecați cu ouă până la neted.
  2. Apoi se toarnă semolă, sare. În această etapă, dacă doriți, puteți adăuga semințe de mac, stafide, ciocolată neagră.
  3. Lipiți bile mici de aceeași dimensiune din aluat, fiecare rulou în făină.
  4. Se unge uleiul într-o tigaie, se prăjesc blanurile pe o parte până se rumenesc, apoi se întoarce, se gătește deja sub capac.
  5. Puneți prosoape de hârtie, lăsați să curgă și să se răcească.

Torturi fără zahăr

Cu tărâțe în loc de făină

  • Timp de gătit: 30 minute.
  • Servire pe container: 3 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 131 kcal.
  • Destinație: pentru ceai / ceai după-amiază / mic dejun.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: mediu.

Cunoscutul nutriționist Ducan și-a dezvoltat sistemul de nutriție, datorită căruia poți slăbi cu ușurință. Prima etapă a dietei se numește atac, când trebuie să mănânci o mulțime de alimente proteice. Prăjituri cu tărâțe în loc de făină – aceasta este una dintre rețetele potrivite pentru această fază. Compoziția farfuriei nu va provoca dificultăți. Faina este schimbata pur si simplu pentru tarate de ovaz, iar noua reteta este gata. Pentru servire, este mai bine să folosiți un caș cremos, care va fi în loc de sos.

ingrediente:

  • ou – 1 buc .;
  • îndulcitor – după gust;
  • brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsimi – 250 g;
  • vanilină – 0,5 linguriță;
  • tărâțe de ovăz – 1 lingură.

Metoda de gătit:

  1. Amestecă toate ingredientele de pe listă.
  2. Extindeți masa rezultată în cutii mici.
  3. Introduceți la cuptor, coaceți la 180 de grade pentru aproximativ 15-20 de minute.

Prăjituri cu tărâțe

Fără făină și semolă la cuptor

  • Timp de gătit: 35 minute.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Feluri de calorii: 112 kcal.
  • Destinație: pentru ceai / ceai după-amiază / mic dejun.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: mediu.

Pentru a găti prăjituri cu brânză fără făină și semolă la cuptor, trebuie să luați doar brânză de căsuță uscată. În caz contrar, produsul se va destrama. Bananele sunt utilizate în această rețetă pentru a da un test de densitate. Se adaugă și un vârf de amidon. Drept urmare, aluatul este mai dens încât poate fi pus într-o tigaie cu o lingură. Pentru a face omogen, ar trebui să folosiți un blender sau un mixer.

ingrediente:

  • vanilină – după gust;
  • ou – 2 buc .;
  • sare – 1 ciupire;
  • banană – 1 buc .;
  • amidon – 1 ciupire;
  • brânză de vaci – 320 g.

Metoda de gătit:

  1. Bateți cașul cu o banană cu un blender, adăugați ingredientele rămase.
  2. Luați formele de cupcake, uleiți-le și umpleți-le cu aluatul rezultat.
  3. Se coace până la fiert la 180 de grade 25 de minute.

Cheesecakes fără făină și semol

Dieta de cheesecakes cu mere

  • Timp de gătit: 35 minute.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Feluri de calorii: 112 kcal.
  • Destinație: pentru ceai / ceai după-amiază / mic dejun.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: mediu.

Chec-urile dietetice cu mere sunt o opțiune alimentară bună pentru iubitorii de fructe. Se dovedește a fi moderat dulce, dar rămâne scăzut de calorii. Zaharul pudrat le confera un gust special. Prăjiturile cu brânză sunt gătite la cuptor, astfel încât se dovedesc non-grase în comparație cu prăjit într-o tigaie. Pentru servire, puteți folosi din nou sos de fructe de pădure sau iaurt.

ingrediente:

  • măr – 1 buc .;
  • brânză de căsuță fără grăsimi – 250 g;
  • făină – 1,5 linguriță;
  • zahăr pudră – 2 lingurițe;
  • ou – 2 buc..

Metoda de gătit:

  1. Amestecați brânza de căsuță cu mărul ras, adăugați aceleași proteine ​​cu zahărul pudră.
  2. Turnați treptat făina, frământați aluatul nu prea dens.
  3. Pune prăjituri mici pe o foaie de copt acoperită cu pergament cu o lingură.
  4. Se coace la 180 de grade pentru aproximativ 15 minute.

Dieta de cheesecakes cu mere

Cheesecakes cu conținut scăzut de calorii – secrete de gătit

Nu este recomandat să adăugați fructe uscate în aluat, deși într-o cantitate mică este încă posibil, de exemplu, stafide sau caise uscate. Rețeta de brânză de brânză dietetică permite utilizarea unor astfel de ingrediente. Dacă bateți cascavalul cu un blender, atunci produsele se vor dovedi a fi mai uniforme și mai moi. Se va dovedi și mai gustos dacă în timpul biciului adăugați puțină iaurt natural fără umpluturi. Acestea sunt cele mai simple, dar cele mai eficiente secrete pentru a face cheesecakes cu conținut scăzut de calorii..

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Rețetă cu brânză de casă cu rețete cu brânză de casă cu fotografii pas cu pas
Cum să alegi o pompă pentru un sistem de alimentare cu apă