Pierderea în greutate prin dansul acasă

Conținutul articolului



Multe fete monitorizează slimitudinea figurii. Nu toată lumea are timp și bani pentru a studia în studiouri speciale, iar unora le lipsește curajul. Dansul acasă pentru pierderea în greutate va ajuta la rezolvarea problemei excesului de greutate. Clasele nu necesită investiții materiale, pregătire specială, nu necesită mult timp liber. Cum să slăbești atunci când dansezi și ce tipuri de dansuri sunt utile pentru asta?

Avantajele dansului pentru pierderea în greutate

Multe mișcări de dans folosesc toți mușchii corpului, astfel încât toate zonele cu probleme sunt pompate. Nu sunt necesare echipamente suplimentare sub formă de simulatoare, precum și un nivel de pregătire profesională. Dansul este o activitate acasă pentru pierderea în greutate care aduce plăcere, ridicând starea de spirit și vitalitatea femeilor. Puteți invita un formator (coregraf) sau faceți-vă singuri la lecții video. Nu disperați dacă începătorul nu va putea efectua unele elemente. Rezultatul va apărea, principalul lucru este să nu renunțați la jumătate!

Dacă te gândești la cum să slăbești acasă, atunci acest lucru este mai eficient decât dansul, este dificil de găsit. Orele de dimineață sau seara taxează pozitiv pentru întreaga zi. Dansul acasă pentru pierderea în greutate nu este recomandat celor care au probleme cu coloana vertebrală sau sistemul reproducător. Toți ceilalți se pot înscrie în siguranță la antrenamente incendiare, ceea ce va ajuta la restabilirea armoniei și înveselirea.

Ce tipuri de dans ajută la pierderea în greutate

Puteți încerca să stăpâniți unul dintre următoarele tipuri de activități. Fiecare dintre ele elimină eficient kilogramele în plus și oferă o încărcare pozitivă de energie:

Dans din buric

  1. Orientali sunt o modalitate ideală de a pierde în greutate. Să înveți să dansezi dansul din burtă înseamnă să strângi mușchii, să scapi de centimetri în plus la talie, să obții o apăsare puternică.
  2. Dansuri latino-americane (salsa, rumba, samba). Această opțiune implică mișcări ritmice netede, perfecte pentru a pierde în greutate. În timpul acestor exerciții incendiare, toți mușchii sunt implicați. Cea mai bună opțiune pentru pierderea în greutate este samba, dar necesită multă muncă..
  3. Zumba pentru pierderea în greutate este atât dans, cât și antrenament cardio. Pe lângă pierderea în greutate, veți obține o inimă și vase sanguine sănătoase! Avantajul acestui tip de dans este că nu trebuie să memorați coregrafia, deoarece este foarte simplu, așa că toată lumea poate dansa o zumba.
  4. Hip-hop-ul asigură arderea eficientă a excesului de calorii, antrenează rezistența, flexibilitatea, modelează forma corpului. Aceste dansuri sunt considerate cele mai consumatoare de energie, dar nu tuturor le place..
  5. Flamenco întărește șoldurile, mușchii gambei, modelează forma picioarelor. În urma cursurilor obișnuite din acest dans, veți deveni mai grațioși, scăpați de depozitele de grăsime de pe gât, brațe (partea superioară a corpului).
  6. Pas – un dans minunat pentru a consolida mușchii picioarelor, feselor. Crește tonusul pielii, ajută la pierderea în greutate, dezvoltă un sentiment de ritm.
  7. Break dance – consumă bine energie, dar necesită multă rezistență. Antrenamentul formează o figură ideală, dezvoltă flexibilitate, conferă o formă fizică bună..
  8. Strip dance sau strip plastic este un tip modern de dans care ajută nu numai să slăbească, dar și să câștige încredere. Programul de antrenament include exerciții de la gimnastică, astfel încât vă va permite să obțineți un corp subțire, grațios și un caracter puternic. Dacă credeți recenziile, învățarea acestor dansuri este o plăcere!

Fete dansează break dance

Reguli pentru studiul acasă

Puteți începe antrenamentul acasă prin cursuri video online, în școli speciale sau centre de fitness. În orice caz, merită învățat și respectând câteva reguli simple. Zona de antrenament trebuie să fie spațioasă, bine luminată, de preferință cu oglinzi mari. Trebuie eliminați toți factorii care distrag de la exerciții fizice (copii, animale de companie, obiecte străine pe podea etc.). Împrejurimile ar trebui să încurajeze dorința de a dansa.

Este important să pregătiți încălțăminte și haine speciale înainte de a începe cursurile. Ea trebuie să fie plăcută de fată însăși pentru a o motiva să studieze în plus. Numărul de antrenamente, precum și ora cursurilor sunt selectate individual. Este recomandat să practici de 3 ori pe săptămână timp de 120 de minute (sau de 5 ori pentru 60 de minute). La sfârșitul antrenamentului, li se cere să-și întindă mușchii (această regulă nu poate fi neglijată).

La fel de importantă este alegerea potrivită a muzicii pentru lecție. Cântec rus sau străin, ce te va inspira mai mult? Totul depinde de preferințele individuale. Experimentați acest lucru alegând piese pe cont propriu. Uneori, chiar obosiți, fără forță și dispoziție, cu o melodie ritmică bună, simt un val de forță și o stare de spirit îmbunătățită. În plus, puteți să vă amintiți băuturile revigorante, cum ar fi ceaiul verde, bulionul de ginseng.

Fata care dansează pentru pierderea în greutate

În timp ce dansezi acasă pentru pierderea în greutate, normalizează-ți dieta. Alegeți alimente sănătoase pentru a le folosi drept „combustibil pentru organism”. Se recomandă să mănânci cu 1,5-2 ore înainte de începerea dansului, iar după ele nu mai devreme de 30 de minute. Este optim să urmați o dietă proteică sau să includeți mai multe carne, ouă și leguminoase în dietă (excluzând alimentele nesănătoase). Nu disperați în absența succesului în primele etape, pentru că orele nu trebuie să vă aducă decât bucurie!

Tutoriale pentru începători

Învățarea de a dansa acasă, fără prezența și îndrumarea unui coregraf, va fi foarte dificilă. Lecțiile video online cu profesioniști vă vor ajuta să decideți un stil de dans și să învățați mișcări. Mai jos sunt câteva videoclipuri pentru începători care vor dezvălui câteva dintre secretele măiestriei pentru tine. După vizionare, veți dori cu siguranță să începeți cursurile imediat!

Dans din buric

Aerobic Slimming Home

Pierdere în greutate, dans cu un instructor de fitness

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate