Pierderea în greutate și dieta în timpul menstruației – ceea ce nu poți mânca și este posibil să faci exerciții fizice

Conținutul articolului



În căutarea unui corp frumos, fetele deseori uită de nevoile fiziologice ale propriului lor corp și testează în mod sincer tot felul de diete și zile de post pe ele însele. Răspunzând cum să slăbească în timpul menstruației, nutriționiștii vorbesc categoric despre astfel de experimente cu pierderea în greutate în faza indicată a ciclului menstrual și afirmă că această abordare este extrem de nocivă pentru sănătatea femeilor. Aflați despre modalități sigure de a scăpa de kilogramele în plus în această perioadă..

De ce te îmbunătățești înainte de perioada ta?

Corpul feminin este proiectat astfel încât toate procesele din el să aibă loc sub influența unui fundal hormonal în continuă schimbare. Deoarece greutatea și ciclul menstrual sunt direct legate. Cert este că țesutul adipos la femei se acumulează și este distribuit sub îndrumarea hormonilor care domină într-o anumită perioadă. Deci, prima fază (foliculară) a ciclului este marcată de un exces de estrogeni, care „ordonează” să lase deoparte toate inutile „în rezervă”. În viitor, echilibrul de putere se schimbă în favoarea progesteronului, ceea ce contribuie în continuare la creșterea în greutate..

Apetit

În perioada menstruației, corpul feminin pierde substanțele necesare, prin urmare, pentru a compensa macro- și microelementele pierdute, există o creștere semnificativă a necesității de hrană. Este demn de remarcat faptul că apetitul în timpul menstruației nu crește la toți reprezentanții sexului mai slab. Cu toate acestea, majoritatea femeilor, în loc să slăbească, câștigă în greutate din cauza dorinței de dulciuri. O situație în care nevoia unui astfel de organism este ignorată poate afecta negativ echilibrul psihologic al unei doamne deja predispuse la schimbările de dispoziție.

Fată care mănâncă biscuiti în fața unui frigider deschis

Retenție de lichid înainte de menstruație

Umflarea moderată a corpului înainte de debutul zilelor critice este considerată destul de normală. Retenția de apă înainte de menstruație se datorează predominanței progesteronului în organism. Datorită prezenței excesive de lichid la femei, membrele încep adesea să se umfle. Răspunzând cum să slăbești în timpul menstruației, experții în această problemă sugerează cu o săptămână înainte de debutul menstruației să includă alimente bogate în fibre în dietă. În același timp, trebuie să mâncați într-o manieră echilibrată și să nu vă îndepărtați de mono-alimentație.

hormonii

Începutul ciclului menstrual trece sub influența estrogenilor, a căror concentrație maximă cade pe faza ovulatorie. Sub influența acestor hormoni, se produce o acumulare activă de țesut adipos, ca urmare a căreia nu este ușor să slăbești în această perioadă. După ovulație, estrogenii predominanti, hormonii care stimulează foliculii și luteinizarea sunt înlocuiți de progesteron, ceea ce contribuie la creșterea în greutate suplimentară. Prin urmare, concluzia privind pierderea în greutate în timpul menstruației este evidentă.

În timp, activitatea progesteronului scade treptat, ceea ce servește ca un semnal că în curând va fi posibil să slăbești. Hormonii dinaintea menstruației ating concentrația lor minimă. Între timp, chiar înainte de finalizarea etapei de curățare, estrogenii sunt incluși în activitatea activă, stimulând acumularea de grăsime. Prin urmare, răspunzând dacă este posibil să slăbești în timpul menstruației, specialiștii spun categoric „nu”. Totuși, acest lucru nu înseamnă că în zilele critice trebuie să uitați de dietă și să absorbiți multe calorii.

Metabolism

Metabolismul se schimbă pe parcursul ciclului menstrual. În același timp, metabolismul în timpul menstruației încetinește, ceea ce face oarecum dificilă pierderea în greutate, dar, în general, nu aduce decât beneficii organismului slăbit. După finalizarea etapei de purificare, rata proceselor metabolice revine la nivelul său anterior. Pentru a evita problemele digestive în timpul menstruației, este mai bine să mâncați alimente ușor digerabile..

Pierderea în greutate în timpul menstruației

Abordarea problemei scăderii în greutate în zilele critice este necesară cu toată responsabilitatea. În legătură cu pierderea de sânge din cauza menstruației, o femeie pierde constant fierul mult necesar pentru organism. Lipsa acestui element presupune dezvoltarea anemiei (scăderea nivelului hemoglobinei) cu toate simptomele asociate acestei boli: slăbiciune, stare de rău, somnolență. Prin urmare, pierderea în greutate și ciclul menstrual trebuie să fie consecvente.

În plus, pe fondul predominanței progesteronului înainte de menstruație, multe femei suferă de formarea excesivă de gaze și constipație, ceea ce necesită, de asemenea, o corecție nutrițională. În plus, pentru a pierde în greutate, trebuie să vă gândiți la activitatea fizică. Experții nu recomandă organizarea de cursuri intense la sală, dar, în același timp, rețineți că mersul pe jos sau alergarea ușoară va beneficia doar de o femeie.

Femeia intră pentru mersul în sport.

Este posibil să slăbești în timpul menstruației

Unii experți recomandă cu insistență abandonarea ideii de pierdere în greutate în zilele critice. Această poziție este, în cea mai mare parte, dictată de temerile pentru sănătatea femeilor, mai ales solicitantă asupra propriei persoane. În același timp, nutriționiștii susțin că nu este interzis să slăbești corect în timpul menstruației. De fapt, în zilele critice este interzis să fie transportat excesiv de diete, un simulator. În caz contrar, nu sunt vizibile contraindicații.

Este posibil să postim în timpul menstruației

O respingere completă a alimentelor pentru a pierde rapid în greutate în timpul menstruației este extrem de nocivă pentru sănătatea femeilor. Pe fondul sângerării, această metodă de pierdere în greutate poate duce la deteriorare. Din acest motiv, postul în timpul menstruației pentru a slăbi în mod eficient nu poate fi efectuat. Astfel, respingerea fibrei grosiere va ajuta membrele să se umfle și mai mult. Lipsa de calciu va provoca dureri crescute în abdomen, iar presiunea de magneziu crește.

Dieta în timpul menstruației pentru pierderea în greutate

Natura nutriției afectează grav procesul de pierdere în greutate în timpul menstruației. Este important să înțelegem că pierderea în greutate în timpul menstruației are obiective ușor diferite față de măsurile restrictive convenționale. Deci, mâncarea în această perioadă dificilă pentru o femeie are ca scop menținerea vitalității organismului și refacerea mineralelor, proteinelor și vitaminelor pierdute. Drept urmare, dieta în timpul menstruației pentru pierderea în greutate ar trebui să se bazeze pe o dietă cu vitamine cu un conținut limitat de calorii, care va ajuta, dacă nu pierdeți în greutate, apoi să mențină aceeași greutate. Dieta unei femei trebuie să includă:

  • carne;
  • peşte;
  • ouă
  • cereale;
  • legume (în special varză, salată);
  • tărâţe;
  • fructe (citrice (portocale), mere, banane);
  • ciocolată amară;
  • fructe uscate;
  • cafea (nu mai mult de o ceașcă pe zi).

Fructe uscate

Gimnastica in timpul menstruatiei

Exercitarea în timpul menstruației este foarte utilă. Cu toate acestea, există unele limitări. Așadar, femeilor nu li se recomandă să facă exerciții menite să consolideze mușchii abdominali. Modurile sigure de a pierde în greutate sunt exercițiile de alergare, elipsa sau bicicleta. Pilates este de asemenea considerat benefic pentru menstruație. O atenție specială merită yoga. Deci, cu menstruația, răsucirea coloanei vertebrale este extrem de nedorită.

În plus, pentru a menține un echilibru apă-sare în organism, nu trebuie să uităm de băuturile abundente. În căutarea armoniei, este mai bine să abandonați dulciurile. Dacă înțelegeți clar că începeți să vă îngrașiți și nu puteți slăbi în niciun fel, nu vă supărați și beți pastile calmante. Este mai bine să revizuiți dieta și să începeți să efectuați gimnastica în timpul menstruației, care include următoarele exerciții:

  1. Luați o poziție orizontală. Picioare perpendiculare pe perete. Blochează poza. Repetați exercițiul de 4-5 ori.
  2. Întindeți-vă pe spate și apăsați un picior cu mâinile spre stomac. Blocați această poziție timp de 5-7 secunde, apoi schimbați piciorul. Exercițiul poate fi efectuat de 4-5 ori.
  3. Efectuarea de exerciții „bicicletă”, „foarfece” vă vor ajuta să pierdeți în greutate mai eficient..

Fată care face foarfece de exercițiu

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Pierderea în greutate și dieta în timpul menstruației – ceea ce nu poți mânca și este posibil să faci exerciții fizice
Taxa de transfer card cu card