Pierdere în greutate la o dietă de orez – opțiuni de meniu timp de o săptămână și 3 zile, beneficiile orezului pentru curățarea organismului

Conținutul articolului



Potrivit medicilor, o pierdere în greutate pe termen lung este bine să înceapă cu curățarea organismului, care nu ar trebui să dureze mai mult de o săptămână, iar dieta din orez pentru pierderea în greutate și pentru a scăpa de toxine este gata să te ajute. Printre cereale, hrișca este mai populară pentru modelarea corpului, dar orezul oferă cea mai puternică curățare. Ce soiuri trebuie utilizate în nutriție și care dintre sistemele de pierdere în greutate sunt cele mai eficiente?

Beneficiile orezului pentru pierderea în greutate

Compoziția acestui reprezentant al culturilor de cereale, precum cea a altor cereale, este renumită în primul rând pentru carbohidrații complecși (sau lenti), care reprezintă aproape 80%. Acestea ajută organismul rapid și îndelung să obțină suficient, așa că pierderea în greutate la orez nu este cea mai foame tehnică, deși nu poate fi comparată cu produsele proteice. Un plus suplimentar al acestui tip de carbohidrați în absența provocării săriturilor în zahăr, deoarece indicele glicemic al orezului variază între 55 și 65 de unități (determinat de soi), ceea ce este apreciat nu numai pentru pierderea în greutate, ci și în dieta diabeticilor..

Aspectele pozitive ale includerii orezului în dieta unei diete sunt:

  • Proprietatea acestei cereale de a elimina apa, care asigură îngrijirea rapidă a excesului de greutate, deși aceasta nu are nicio legătură cu arderea grăsimilor.
  • Fără gluten (alergen puternic).
  • Un efect ușor asupra tractului digestiv, împreună cu capacitatea de a calma și a învălui membrana mucoasă, duce la un minimum de reacții adverse din pierderea în greutate folosind vasele de orez.

Cum să slăbești la orez

Chiar și fără a face un program complex al unei diete rigide, puteți slăbi dacă alegeți varietatea potrivită a acestei cereale, deoarece nu toate au același efect, ridică combinații și rețete competente. În plus, va fi necesar să rețineți că orezul nu se mănâncă în timpul scăderii în greutate seara, iar adăugarea de alimente grase (ulei, sos cremă etc.) la acesta crește „greutatea” alimentelor, reducându-se în același timp valoarea în raport cu pierderea în greutate și nivelarea tuturor calităților utile ale orezului..

Orez cu bob lung într-o pungă

Ce fel de orez pot mânca la o dietă

Dacă intenționați să slăbiți, iar sistemul selectat nu este proiectat pentru descărcarea zilnică a unui cuplu de kilograme, ci mai mult, este mai bine să refuzați orezul alb. Datorită măcinării active, pierde majoritatea vitaminelor și aproape că nu aduce beneficii organismului. Un astfel de crup este de asemenea digerat mai repede, astfel încât veți simți întoarcerea foamei mai devreme. Singurul plus al soiului alb nu este cel mai mare conținut de calorii: maro (maro) este liderul acestui parametru – orez ideal pentru pierderea în greutate, deoarece:

  • coaja brută expulzează mai bine toxinele;
  • indicele glicemic brun este mai mic;
  • proprietăți antioxidante mai mari decât alte tipuri de orez.
Citește mai mult  15 cele mai bune tăietori de unghii

În plus față de soiul maro, are sens ca o dietă sau o pierdere în greutate moale pe termen lung să arate:

  • Negru – poate apărea sub denumirea de „sălbatic”. Creșterea anuală a cerealelor în mlaștini și atrag conținut redus de calorii (101 kcal la 100 g). Fibra este conținută mai mult decât în ​​alte specii, curățarea intestinelor cu ea este mai activă. Minus – fiert timp de 40 de minute.
  • Roșu – de asemenea, nu lustruit, prin urmare, păstrează substanțe utile, conferă fibrei corpului, are un GI scăzut.

Cum să mănânci orez pe o dietă

În ceea ce privește numărul de calorii, acest produs, cu excepția soiului sălbatic, precum și a altor cereale, este „greu”, de aceea, experții sfătuiesc imediat persoanele care urmăresc pierderea în greutate să nu combine carne și cereale de orez într-o singură farfurie. Puteți adăuga pește și fructe de mare. Suplimentează această cereală cu legume (cu excepția cartofilor), mere, chiar amestecă-l cu fructe uscate și nuci dacă gătești terci pentru micul dejun. Puteți asezona cu sos de soia, ulei de măsline și chiar iaurt natural (pentru deserturi). Avantajul orezului este neutralitatea, astfel încât mâncărurile cu el pot avea orice gust.

Orez cu mere într-o farfurie

Dieta cu orez

Numărul de idei de pierdere în greutate cu acest produs oferit de surse deschise este în afara graficelor. Se propune combinarea cerealelor de orez cu sucurile de legume (roata este în special populară), merele, chefirul sau mâncarea singură. Puteți găsi, de asemenea, alternanța unei diete proteice cu o dietă zilnică pe terci de orez. Versatilitatea acestei cereale a făcut posibilă crearea a câteva zeci de tehnici de slăbit bazate pe aceasta, alegerea căreia se realizează cu ochi asupra stării de sănătate și a efectului dorit..

norme

Fiecare dietă de orez pentru pierderea în greutate expune propriile condiții și are caracteristici individuale, dar ele converg în mai multe puncte:

  • Beti apa calda curata (apa minerala poate fi), altfel orice sistem alimentar timp de 7 zile sau mai mult va dauna organismului.
  • Asigurați-vă că folosiți caise uscate dacă trebuie să „stați” pe orez mai mult de 3 zile, pentru a nu provoca scurgerea de potasiu.
  • Uită de alcool.
  • Mănâncă mese mici.
  • Puteți asezona vasele cu usturoi, marar, turmeric.

Cum să gătești orez pentru dietă

Există 2 scheme pe care medicii sfătuiesc să fie ghidați de toți cei care dezvoltă o dietă de orez sau încearcă să slăbească cu acest produs în ceea ce privește alimentația corectă. Cel mai util, dar care nu dă cel mai delicios rezultat, arată așa:

  1. Clătiți coșurile, obținând puritatea apei curgătoare.
  2. Se toarnă într-o cană, se toarnă apă fiartă rece!.
  3. După 10 ore (preparat mai ales noaptea), produsul poate fi consumat.

Mai puțin utilă, dar permisă chiar și pe diete stricte, este gătirea clasică a cerealelor fierte sau cu aburi, care este, de asemenea, recomandat să se înmoaie mai întâi pentru a scăpa de amidon. Aici, medicii se concentrează doar pe faptul că produsul este preparat fără sare, altfel o încercare de a scăpa de lichidul extracelular va fi inutilă.

Citește mai mult  Apa de orez pentru spălarea feței sau întărirea părului - proprietăți utile și cum să gătești acasă

Orez fiert într-o farfurie

7 zile dieta pentru pierderea in greutate

O săptămână de astfel de nutriție și pierzi 5 kg – astfel de promisiuni sunt date de creatorii acestui sistem de pierdere în greutate. Este complicat deoarece dieta este flămândă, dar oferă un impuls bun curățării organismului: meniul are un număr mare de legume. Conform principiilor acestei diete de orez pentru pierderea în greutate, trebuie să mâncați 200 de grame de cereale fierte în fiecare dimineață, la care puteți adăuga opțional:

  • o lingură de smântână 10%;
  • suc de lămâie;
  • un mar;
  • pară;
  • o lingură de stafide.

Pentru prânz și cină, luați produsul principal, numai pentru fiecare masă – 150 g. Supliment din nou, trebuie să alegeți din listă:

  • varză fiartă;
  • dovlecel fiert;
  • morcov crud ras;
  • castraveți proaspeți;
  • o rosie;
  • buchet mare de verdeață.

Dieta cu orez 5 volume

Regula cheie a acestui sistem de pierdere în greutate este să nu mănânci orez fiert, ci orez brut, care trebuie pregătit înainte de culcare. Deci curățarea corpului va fi cea mai pronunțată. Dimineața veți mânca cereale de orez, iar apoi puteți găti supe (bulion ușor, puteți avea piept de pui), salate de legume, pește la aburi pentru a menține activ pierderea în greutate. Durata programului de nutriție – 2 săptămâni.

Principiul de preparare a felului principal de mâncare:

  1. Puneți 5 recipiente de sticlă (borcane până la jumătate de litru), turnați în fiecare dintre cele 2 lingurițe. L spălături de orez.
  2. Mai întâi turnați un pahar cu apă rece, acoperiți cu un capac.
  3. A doua zi, clătiți cerealele din ea, turnați din nou și faceți la fel pentru al 2-lea rezervor.
  4. În ziua în care boabele de orez sunt înmuiate în rezervorul 5, trebuie să le mănânci de la primul.

Dieta japoneză de orez

Conform acestei scheme, o persoană poate pierde 10 kg dacă trece în exces în aproape 2 săptămâni. Totuși, sistemul este dificil, deoarece dimineața va trebui să mănânci orez brut, înmuiat anterior timp de mai multe zile. Pentru persoanele cu o greutate mai mică de 65 kg, se recomandă să se pregătească 2 linguri pentru ei înșiși și pentru mai multă greutate – 3 linguri. Carnea de orez spălată se toarnă cu un pahar cu apă (la rece!) Și timp de 4 zile în fiecare dimineață, se spală și se înmoaie din nou.

Programul nutrițional al dietei japoneze pe orez este proiectat timp de 13 zile:

  • Dimineața, mâncați întreaga porție de cereale înmuiate, fără a bea ceai / cafea și fără a adăuga produse terțe.
  • După 3 ore, trebuie să mănânci cu fructe (exclusiv banana).
  • Pentru cină și prânz, gătește rețete sănătoase.

Decojite și banane

Dieta de orez cu mere

Această opțiune pentru pierderea în greutate pare relativ echilibrată, deși alimentația este slabă. Această dietă de orez pentru pierderea în greutate poate fi observată doar 3 zile, pentru care există șansa de a pierde 3 kg. Repetați-l într-o lună. Arată astfel:

  1. Gătiti terci de dimineață (4 cani de apă sunt utilizate la 250 g de produs uscat). Pentru micul dejun, luați 1/3 din vasul finit și beți suc proaspăt stors din mere verzi (200 ml).
  2. Gustare pe mere coapte, care poate fi presărată cu scorțișoară..
  3. Pentru prânz, luați jumătate din terciul rămas, bea-l din nou cu aceeași cantitate de suc.
  4. După 2 ore, mănâncă un măr proaspăt.
  5. Cina este ca pranzul.
Citește mai mult  Cum să slăbești pe săptămână cu 5 kg

Dieta rigidă de orez

Pentru o zi, puteți agita corpul și sistemul digestiv și puteți pierde 1-1,5 kg ca bonus dacă petreceți o zi clasică de post de orez. Acesta este cel mai dur plan de pierdere în greutate, deoarece dieta este limitată la un singur produs. Din acest motiv, orice activitate fizică și mentală devine inaccesibilă pentru tine, însă curățarea corpului este imediat sesizabilă. Schema este simplă:

  1. Postim bea o lingură de ulei de in.
  2. După o oră, mănâncă 100 g orez fiert (soiul nu este important).
  3. Mâncați aceeași porție pe parcursul zilei la intervale de 3 ore. Ultima dată când puteți mânca la ora 20:00.

Dieta de orez cu kefir

Sistemul de pierdere în greutate, concentrat pe 9 zile, ajută la pierderea bine în volumul abdomenului, deoarece există un efect activ asupra digestiei, cu toate acestea, nu este întotdeauna bine perceput de organism din cauza rigidității sale. Dieta este săracă, principalele produse sunt orez alb și chefir cu conținut scăzut de grăsimi. Schema de alimentare este următoarea:

  1. Zilele 1 până la 3 trebuie consumate 100 g cereale fierte de orez pe masă (vor fi 5). Gătitul se desfășoară cu multă apă pentru a obține aproape terci cu o consistență mucoasă. Toate băuturile sunt interzise..
  2. Zilele 4 până la 6 mănâncă chefir – un litru este alocat pe zi. Cu amețeli severe, o lingură de miere este permisă dimineața.
  3. În ultimele 3 zile, dieta devine „mai bogată”: același 1 litru de kefir cu terci (un pahar de produs uscat) pentru fiecare zi.

Kefir în pahare și o sticlă

Avantaje și dezavantaje

Există o mulțime de calități pozitive în această metodă de a pierde în greutate: pe lângă îmbunătățirea generală a intestinelor și modificările calității corpului, o persoană primește:

  • pierderea rapidă în greutate din cauza pierderilor de lichide
  • efecte benefice asupra articulațiilor;
  • pierderea zgurii;
  • ușurința tranziției către o dietă sănătoasă.

Cu toate acestea, pierderea în greutate prelungită (mai mult de o săptămână) în dietele de orez este plină de:

  • scurgerea de potasiu și vitamina D;
  • exacerbarea problemelor stomacale;
  • scăderea nivelului de zahăr;
  • scăderea performanței.

Contraindicații

Utilizarea activă a vaselor de orez provoacă constipație, astfel că acest tip de pierdere în greutate este interzis în bolile tractului gastrointestinal. Nu trebuie să recurgeți la acesta cu deficit de potasiu, fluctuații prea evidente ale insulinei, sarcinii. Sistemele deosebit de rigide, care implică o reducere puternică a dietei, necesită prudență la persoanele cu boli hepatice și procese inflamatorii active..

Feedback și rezultate

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: