Pierdere în greutate cu Gillian Michaels în 30 de zile – o figură subțire cu antrenamente după nivel, video

Conținutul articolului



O figură zveltă, potrivită este visul prețuit al fiecărei fete. Potrivit recenziilor, pierderea în greutate cu Gillian Michaels în 30 de zile ajută la obținerea unor rezultate impresionante, cu condiția respectării cerințelor de bază ale programului: o nutriție echilibrată corespunzătoare și un regim special de antrenament. Aflați cum, trecând prin 3 niveluri ale acestei tehnici universale, puteți obține un corp ideal în doar o lună.

Cine este Gillian Michaels

Această femeie uimitoare este un antrenor de fitness de succes. Experiența lui Jillian Michaels este valoroasă prin faptul că ea personal a trecut prin toate etapele de a pierde în greutate și a dezvoltat propriul sistem de slăbit. Pasiunea ei tinerească pentru fitness s-a transformat în muncă în timp. Instructorul se îmbunătățește constant, aduce ceva nou în program. 30 de zile de pierdere în greutate cu Gillian Michaels este garantat pentru a vă ajuta să slăbească. În același timp, folosind înregistrări de instruire puteți economisi timp și bani, ceea ce este de asemenea important.

Programe Gillian Michaels

Instructorul susține că aproape toată lumea poate obține un corp perfect în 30 de zile. Singurul lucru pe care trebuie să-l determinați este programul Gillian Michaels care răspunde tuturor caracteristicilor dvs. individuale. Printre cursurile video pentru pierderea în greutate a acestui antrenor, puteți găsi cursuri de yoga, Pilates, aerobic, gimnastică și alte sporturi, ceea ce confirmă doar nivelul profesional ridicat al Gillian.

Este important de menționat că, în acest moment, Michaels a dezvoltat mai multe programe cuprinzătoare de pierdere în greutate timp de 30, 60 și 90 de zile, precum și multe cursuri speciale menite să corecteze anumite zone cu probleme ale corpului – coapse, abdomen, fese. Următoarele cursuri video pentru pierderea în greutate sunt cele mai populare în rândul susținătorilor abordării Gillian:

  • „Stomac plat în 6 săptămâni”;
  • „Cifră subțire în 30 de zile”;
  • „Ucigașul șoldurilor și feselor”;
  • „Nu în zonele cu probleme”.Miceliile Jillian

Figură subțire în 30 de zile

Jill înțelege perfect cum funcționează corpul, așa că își încurajează insistent adepții să muncească din greu. Este dificil să obții o cifră subțire în 30 de zile, dar totul este real, cu condiția ca persoana să fie suficient de motivată să slăbească. Mergând tot de la început până la sfârșit, Gillian, ca nimeni altul, este capabil să transmită importanța unei diete echilibrate și a exercițiilor fizice. Practica antrenorului arată că motivația corectă determină în mare măsură succesul programului de slăbit..

Pierdeți greutatea în 30 de zile cu Michaels Gillian

Cursul indicat include o combinație foarte reușită de antrenament de forță și cardio. În același timp, pierderea în greutate cu Gillian Michaels timp de 30 de zile se bazează pe utilizarea fitnessului ca principal instrument pentru pierderea în greutate. Pentru începători, antrenorul recomandă pregătirea corpului pentru încărcările viitoare cu mult înaintea etapei principale a programului. Gillian Michaels consideră că pierderea în greutate în 30 de zile ar trebui să apară în 3 etape cu o durată de 10 zile fiecare.

Nivelul 1

Urmașii lui Gillian Michaels susțin că faza inițială a programului este cea mai dificilă. Prima etapă presupune că organismul se va pregăti pentru efortul fizic și pierderea în greutate ulterioară. Conform termenilor programului Gillian Michaels, nivelul 1 include orele zilnice timp de o jumătate de oră pe zi și nu contează ce oră din zi sau noapte sunt efectuate. Antrenamentul constă din trei abordări de câte 8 minute fiecare, care presupun implementarea unui complex format din următoarele exerciții:

  • prânzuri cu greutate;
  • flotări;
  • genuflexiuni
  • sare;
  • exerciții abdominale.

Nivelul II

Fiecare etapă ulterioară a programului de pierdere în greutate diferă de cea anterioară doar în ceea ce privește intensitatea antrenamentului. În conformitate cu concluziile lui Gillian Michaels, nivelul 2 este conceput pentru a distruge excesul de grăsime corporală și pentru a-l pregăti pentru un set de masă musculară. Merită spus că în a doua etapă, durerea după exercițiu este amplificată. Cu toate acestea, până la sfârșitul acestei faze, disconfortul dispare, iar mușchii încep să necesite sarcini mai grave. În a doua etapă, complexul indicat anterior este completat de exercițiul „bara”.

Nivelul 3

Ultima fază a programului necesită o rezistență maximă. Potrivit lui Gillian Michaels, nivelul 3 ajută să scape complet de „fostul corp” și de stilul de viață. În ultima etapă a pierderii în greutate, devine mai ușor de făcut, ceea ce se explică prin finalul apropiat al programului. Alături de aceasta, pregătirea este atât de istovitoare încât unii renunță chiar, disperați să finalizeze cursul. Complexul de la nivelul al treilea include următoarele exerciții:

  • push-up-uri în bar;
  • genuflexiuni
  • bara laterală;
  • alergarea cu ganterele;
  • sărind picioarele late.Jillian Michaels se antrenează

Gillian Michaels Diet Day Meniu

Atunci când compilați o dietă completă, este important să luați în considerare rata metabolică. Pentru persoanele cu un metabolism lent, Gillian recomandă carbohidrați complecși pentru pierderea în greutate. Persoanele cu o reacție metabolică rapidă trebuie să se concentreze pe alimentele proteice. Trebuie avut în vedere faptul că nevoia de calorii și viteza proceselor metabolice se schimbă pe parcurs. Din acest motiv, nu are sens să faceți un meniu pentru întreaga perioadă de scădere în greutate. Autorul metodologiei sfătuiește să vină cu opțiuni pentru feluri de mâncare timp de 3-5 zile. Între timp, meniul scurt pentru zilele dietei Gillian Michaels este reflectat în tabelul de mai jos:

Ziua programului

Mic dejun

Masa de seara

Gustare (gustare după-amiază)

Masa de seara

1

2 ouă sub orice formă, pâine prăjită cu cereale integrale, ceai verde

Salată de pui cu Avocado și Mango

migdale

Pizza de casă integrală cu brânză feta, roșii și ceapă roșie

2

Ovăz cu fructe și nuci, ceai fără zahăr

Terci de năut

Smoothie de mere cu banane

Carne de pui

3

Brânză de cabană ușoară fără grăsimi, un pahar de fructe de pădure

Vitel la grătar cu porumb ca farfurie

Brânză Mozzarella, pere

Piept de pui la cuptor in sos de miere de lamaie

4

Carne de pui fiartă cu cartofi coapte

Pita cu mozzarella, ceapa rosie, rosii, spanac

Măr verde, ou fiert tare

Burrito cu pui și fasole roșie

A.Salata de fructe

Sportivii începători renunță adesea la antrenamente din cauza lipsei de rezultate vizibile. Spre deosebire de astfel de tehnici, programul dezvoltat de Gillian s-a stabilit ca un sistem eficient pentru pierderea în greutate. Un punct important este că formatorul pune un accent deosebit pe stabilizarea greutății după finalizarea unui curs intensiv lunar de pregătire. Un bonus suplimentar este faptul că Gillian Michaels în timpul lecțiilor împărtășește observațiile și descoperirile sale în domeniul fitnessului, alimentației sănătoase. Vezi acest curs unic..

30 de zile cu Gillian Michaels Nivelul 1

30 de zile cu Gillian Michaels Nivelul 2

Gillian Michaels 30 zile Nivelul 3

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Pierdere în greutate cu Gillian Michaels în 30 de zile – o figură subțire cu antrenamente după nivel, video
Șosete cu măști exfoliante pentru picioare