Pierdeți greutatea după 50 de ani – sfaturi reale pentru femei și bărbați

Conținutul articolului



Odată cu vârsta, ritmul proceselor metabolice încetinește, astfel încât chiar și dieta obișnuită poate provoca depunerea de kilograme în plus. Pierderea în greutate după 50 de ani – adevărate sfaturi nutriționale vă vor ajuta în acest sens, puteți înțelege: mergeți la o dietă specială, mergeți la sport, faceți regulat plimbări sănătoase în aer pentru organism. Pentru a pierde în greutate la vârsta adultă, nu recurgeți la diete stricte. Cea mai optimă și mai sigură opțiune pentru sănătate este minus 4-5 kilograme pe lună.

Sfaturi nutriționiste – Cum să slăbești după 50 de ani

Pentru a păstra armonia, indiferent de vârstă și sex, toată lumea își dorește. Cu toate acestea, după ce au trecut pragul de cincizeci de ani, dietele dovedite nu mai ajută atât de rapid. La o persoană după 50, masa țesutului adipos crește, iar masa musculară scade. Viața devine obișnuită și stabilă, costurile energetice sunt reduse. Normele de bază pentru pierderea în greutate de această vârstă sunt că nu trebuie să apelați la diete stricte și la medicamente publicitate pe scară largă. Cea mai sigură pierdere în greutate este să scapi de 4 kilograme pe lună printr-o combinație armonioasă de nutriție și activitate fizică.

Cum să slăbești după 50 de ani pentru o femeie

Pentru sexul corect, problema greutății este mai relevantă. Acumularea de grăsime în timp duce la dezvoltarea multor boli: vase de sânge, inimă, diabet și altele. Femeia are respirație scurtă, salturi de presiune, articulațiile suferă de sarcină excesivă pe picioare. Sarcina principală a unei femei pentru a menține sănătatea este pierderea în greutate după 50 de ani, pentru a preveni un număr mare de depozite de grăsime subcutanate. Cel mai rezonabil pentru a pierde în greutate este să abandonați dietele la modă și să urmați sfaturile reale ale nutriționiștilor:

  • regla dieta;
  • reduce greutatea încet;
  • conecta fitness;
  • plimbați-vă mai des în aerul curat;
  • merge la înot;
  • fii atent cu zilele de post.

Femeie cu gantere

Alimentație corectă

Dietele expres sunt contraindicate pentru toate femeile cu vârsta peste 50 de ani. O restricție accentuată a conținutului de calorii este întotdeauna orientată spre pierderea rapidă în greutate, dar, scăpând de grăsimea urâtă, femeia riscă să dobândească o grămadă de probleme noi, sub formă de pliuri neestetice și pielea înfigurată în cele mai nepotrivite locuri. O dietă echilibrată a unei femei după 50 de ani ar trebui să includă un set de compuși importanți pentru organism:

  • vitamine;
  • pectine;
  • elemente micro și macro;
  • fibre dietetice;
  • antioxidanți;
  • probiotice;
  • fitoestrogeni;
  • aminoacizi esențiali și alte substanțe valoroase.

Încărcarea

Cum să slăbești în 50 de ani? Pentru a crește tonusul muscular, a pierde kilogramele și a întări organismul în ansamblu, este recomandat să efectuați mai multe exerciții simple zilnic înainte de micul dejun. Gimnastica pentru femei după 50 de ani trece nu mai mult de 20 de minute. Toate exercițiile trebuie făcute foarte delicat, deoarece corpul este încă relaxat dimineața, așa că este foarte ușor să leziți mușchii. Mișcări gimnastice exemplare:

  1. Puneți mâinile pe talie într-o poziție în picioare, înclinați-vă capul în direcții diferite. Numărul de repetări – 5 în fiecare direcție.
  2. Ridicați-vă picioarele pe rând dintr-o poziție în picioare, încercând să vă atingeți brațele opuse. Repetați ambele mâini – de 5 ori.
  3. Stai pe covoraș. Puneți picioarele drepte, mențineți spatele drept. Încercați să vă atingeți șosetele cu degetele. Repetați de 5 ori.
  4. În poziție supină, îndoiți piciorul drept, mențineți piciorul stâng drept. Încercați să vă atingeți pieptul cu genunchiul în timp ce expirați. Când inspirați, aduceți piciorul înapoi. Pentru fiecare picior, faceți 5 repetări.

Activitate fizică și activitate fizică

Un stil de viață sedentar duce la multe boli – toată lumea știe acest lucru. Oamenii de știință au dovedit că o persoană cu un stil de viață sedentar până la vârsta de 90 de ani pierde până la 70% din capacitatea sa de muncă, dar cu activitate fizică regulată – nu mai mult de 30%. Activitatea fizică moderată după 50 de ani îmbunătățește funcționarea vaselor de sânge, plămânilor, inimii, normalizează nivelul hormonal, restabilește tinerețea. În timpul activității motorii la om, mitocondriile sunt activate – stațiile energetice ale celulelor. Acestea sunt actualizate în mușchi și celulele creierului, ceea ce evită bolile reale legate de vârstă..

Femeie care aleargă

Cum să slăbești cu remedii populare la menopauză

La menopauză, corpul unei femei se schimbă, așa că, după 50 de ani, doamnele cresc adesea în greutate. Refuzarea alcoolului, a mâncării rapide, a produselor din conserve și murate, cofetărie dulce, sosuri industriale te vor ajuta să slăbești odată cu menopauză. Sfaturile populare te vor ajuta să slăbești mai repede:

  1. O băutură cu ghimbir. Produsul are proprietăți de ardere a grăsimilor și este capabil să curețe organismul. Pentru a face o băutură, trebuie să tocați o bucată mică de rădăcină de ghimbir, adăugați un vârf de scorțișoară, puțină lămâie și 1 lingură. Miere. Consumul de ceai de ghimbir este permis în fiecare zi cu 3-4 ore înainte de culcare..
  2. Infuzie din plante. Combinați florile de tei uscate, cardul de lapte, frunzele de cireș și hypericum în proporții egale. Se toarnă apă clocotită peste amestec, se lasă să se fierbe o jumătate de oră, apoi se bea după fiecare masă după 30 de minute.
  3. Sucuri proaspăt stoarse. Puteți folosi proaspete sub formă diluată sau concentrată. Pentru a slăbi mai repede, folosiți țelină, mere, morcovi, ananas.

Dieta pentru o femeie după 50 de ani

Principala caracteristică a pierderii în greutate în timpul menopauzei este respectarea regimului de băut. O femeie ar trebui să bea cel puțin 2 litri de topitură, bine, izvor sau apă potabilă purificată zilnic. De asemenea, o dietă după 50 de ani ar trebui să includă un echilibru armonios între grăsimi, proteine, carbohidrați. Dietele complet proteice sau de carbohidrați la această vârstă sunt contraindicate, deoarece lipsa de grăsime privează organismul de vitaminele solubile necesare în grăsimi. Pentru a pierde în greutate, trebuie să ascultați sfaturile nutriționiștilor atunci când întocmiți un meniu:

  1. Dieta fracțională. Trebuie să mâncați de până la 6 ori pe zi în porții mici, deoarece în acest caz se cheltuie energie suplimentară pentru digerarea alimentelor.
  2. Nu bea mâncare. Imediat după masă, băutul nu este recomandat. Este recomandabil să bei apă, ceai verde și alte băuturi la cel puțin 15 minute după mâncare.
  3. Alimentele vegetale stau la baza dietei. Legume, ierburi, fructe, fructe de pădure ar trebui să fie prezente în meniu zilnic. În mod ideal, la o femeie după 50 de ani, alimentele vegetale ocupă până la 60% din dieta totală.

Pierdeți greutatea după 50 de ani – Meniu zilnic

Respectând dieta, doamnele trebuie să aibă gustări între mese. Produsele din lapte acru, miere, nuci, fructe uscate sau fructe proaspete sunt ideale în acest scop. Meniul săptămânal ar trebui să includă, de asemenea, diverse suplimente alimentare, dacă alimentele nu conțin suficiente minerale sau vitamine (ulei de pește, vitamina E, C, drojdie de bere și altele). Meniu de probe pentru o zi:

  • mic dejun: omleta cu 2 oua de pui si lapte, ceai din plante, o bucata de ciocolata inchisa;
  • gustare: iaurt, măr;
  • prânz: supă de legume, o felie de pâine integrală cu brânză cremă, avocado;
  • gustare: brânză de căsuță cu fructe de pădure;
  • cina: carne macră fiartă (pui, vită), salată de legume;
  • înainte de a merge la culcare: un pahar de kefir cu o lingură de miere.

Cascaval cu boabe și un pahar de lapte

Pierdere în greutate cu Margarita Koroleva

Secretul unui corp zvelt după 50 de ani este principiul alimentației separate, potrivit cunoscutei nutriționiste ruse Margarita Koroleva. Sistemul ei de pierdere în greutate de 9 zile se bazează pe principiul – mâncați mai puțin, mutați mai mult. Un nutriționist în stele oferă adevărate sfaturi despre cum să slăbești după 50 de ani:

  • în primele trei zile ale dietei de 9 zile, mâncați numai orez;
  • a doua trei zile – pește și pui;
  • zilele următoare – legume;
  • o dată pe săptămână trebuie descărcat pe kefir;
  • este permis să mănânce fructe neîndulcite în timpul zilei;
  • nu poate mânca după 19 ore;
  • o porție de femeie nu trebuie să depășească 250 de grame, bărbații – 400 g;
  • excludeți complet din meniu alcoolul, sosurile, făina, zahărul.

Ce să bei cu menopauză, ca să nu te îngrași

Teama de supraponderare face ca femeile de peste 50 de ani care doresc să piardă rapid în greutate, își prescriu medicamente pentru a reduce greutatea corporală. Aceasta este adesea de pastile de calitate dubioase, pe care piața asiatică le oferă într-o gamă largă. Drept urmare, greutatea nu scade, ci doar începe să crească, aducând cu sine probleme suplimentare de sănătate. Înainte de a utiliza orice medicamente pentru pierderea în greutate cu menopauză, trebuie să consultați un medic. Adevăratul sfat al medicilor sunt remedii naturiste pe bază de plante care vor ajuta la eliminarea kilogramelor în plus:

  • Remens;
  • menopauza;
  • Feminal
  • Estrowel;
  • Climadinone.

Pierdeți greutatea după 50 de ani – sfaturi reale pentru bărbați

Până la vârsta de 50 de ani, bărbații sunt predispuși să câștige kilograme în plus. Aceasta creează nu atât o problemă estetică, cât afectează sănătatea. Cum să slăbești la un bărbat după 50 de ani – recomandări reale ale specialiștilor:

  • mananca corect;
  • efectuează exerciții gimnastice blânde: lungi, ghemuțe, leagăne;
  • jogging, înot sau mers pe jos de la 20 de minute pe zi;
  • reduce consumul de alcool;
  • dormi cel puțin 8 ore pe zi;
  • odihnește-te activ;
  • reglează starea emoțională.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Pierdeți greutatea după 50 de ani – sfaturi reale pentru femei și bărbați
Adobe (NASDAQ: ADBE)