Pește pentru pierderea în greutate – o listă cu soiuri sărace în grăsimi și sănătoase

Conținutul articolului



Este important ca femeile care urmează o dietă să știe despre alimente pentru a pierde în greutate. Folositor este considerat pește pentru pierderea în greutate a soiurilor fără grăsimi sau grase, se recomandă fierberea, coacerea sau tocanita. Felurile de pește sunt caracterizate de un conținut ridicat de proteine, acizi grași, micro- și macrominerale. Merită să înveți cum să gătești pește corect pentru a pierde în greutate rapid și fără a face rău..

Care este beneficiul pentru o persoană

Înainte de a utiliza produsul în dietă, ar trebui să aflați care sunt beneficiile peștelui pentru pierderea în greutate. Pulpa sa este utilă datorită conținutului redus de proteine ​​în calorii, care conține 25%. Aminoacizii ușor digerabili sunt digerați în stomac în 1,5-2 ore. De asemenea, este util datorită prezenței acizilor grași polinesaturați Omega-3 și Omega-6. Întăresc inima, previn atacurile de cord, accidentele vasculare cerebrale, ateroscleroza. Acizii grași curăță vasele de sânge de colesterol, stimulează creierul și sistemul nervos, restabilesc metabolismul.

Peștele conține multe vitamine A și D, minerale – fosfor, iod, fluor, calciu. Ele ajută la întărirea oaselor și a dinților. În mod ideal, include mâncăruri cu pește proteic de trei până la patru ori pe săptămână în meniu. Pentru pierderea în greutate, merită să crești această cantitate la un aport zilnic. În plus față de beneficii, există un rău:

  • într-o carcasă proaspătă poate conține helminți, paraziți;
  • o carcasă mare conține mult mercur și metale dăunătoare;
  • soiurile grase sunt foarte bogate în calorii, nu vor ajuta la pierderea în greutate, la fel ca alimentele sărate și prăjite;
  • produsul afumat conține cancerigeni care provoacă tumori;
  • aportul constant de pește fără a include carne în dietă amenință deficiența de fier.

Ce fel de pește pot mânca cu pierderea în greutate

Cele mai multe soiuri dietetice sunt rasele albe care nu sunt grase: stiuca, cod. Este inclus în dietă pentru pierderea în greutate mai des decât soiurile marine grase. Somonul, păstrăvul sau somonul roz conțin mai mulți acizi grași care accelerează metabolismul, astfel încât li se permite să fie incluși și în dietă pentru pierderea în greutate. Afumatul și prăjitul nu vor funcționa, dar fiertul sau fiertul vor fi ideale pentru pierderea în greutate.

La o dietă, este permis să mănânce până la 800 de grame de pește pe zi, pentru a nu încărca rinichii și ficatul. Este mai bine să o combinați cu legume, păsări albe, albusuri și produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Pentru pierderea în greutate, trebuie să alegeți carnea de pește potrivită:

  • file congelat – cel mai potrivit din punct de vedere al siguranței, dar ar putea pierde unele vitamine;
  • carcasă proaspătă – merită cumpărat de la comercianți de încredere; carnea trebuie să fie rezistentă și ochii de pește limpezi;

Pește copt cu lămâie

Soiuri cu conținut scăzut de grăsimi

Peștii cu cea mai mică calorie sunt incluși în grupul de roci de mare sau râu slab. Printre acestea se numără bream, știucă, roșu. Dintre soiurile marine potrivite, coadă de merluci, fluturi, cod, șofran. Conținutul de calorii aproximativ este de 70-100 kcal, iar grăsimea este de doar 4%. Soiurile cu proprietăți ale conținutului mediu de grăsimi de până la 8% și 100-140 de calorii la 100 de grame includ somon roz, hering cu conținut scăzut de grăsimi, pește catifel, zander, pește. Este util să includeți păstrăv, crap, macrou, ton și coajă pentru pierderea în greutate..

Pește de mare gras

Calorie 200-250 kcal la 100 de grame se mândrește cu pește din mările reci. Acest grup de soiuri grase include anghilă, macrou, halibut, sturion, orice roșu. Se caracterizează printr-un conținut ridicat de acizi grași utili, dar nu ar trebui să fie incluși în dieta zilnică – nu contribuie la pierderea în greutate. Este mai bine să combinați soiurile cu conținut scăzut de grăsimi pentru a stimula metabolismul și a pierde în greutate..

Dieta cu pește

Un meniu cu pește este considerat popular, ceea ce vă permite să pierdeți până la 3-4 kg pe săptămână. Există anumite reguli care promovează pierderea în greutate în condiții de siguranță.

  1. Cel mai mult, trebuie să fie incluse în dietă soiurile de pește cu conținut scăzut de grăsimi: polc, pescăruș, flăcări, cod. Uneori mănâncă păstrăv, somon și macrou. Până la patru ori pe săptămână puteți mânca somon roz, ton și crap.
  2. În mod ideal, tocăniți pește, abur sau apă, grătați fără ulei.
  3. Cea mai bună farfurie va fi legumele proaspete sau fiarte, varza, dovlecelul, morcovii. Din verdeață, acordați preferință rumenilor, spanacului, salatei.
  4. Nu combinați cartofii, vinetele, pastele, orezul alb cu carnea de pește.
  5. Înlocuiți sare cu suc de lămâie și condimente.
  6. Urmăriți echilibrul de apă – cel puțin doi litri pe zi pentru a stimula pierderea în greutate.
  7. Permis o jumătate de pahar de vin roșu uscat pe zi.
  8. Mâncați fracțional, de cinci ori pe zi, este permis să mâncați până la 600 g file de pește pentru pierderea în greutate pe zi.
  9. Interzicerea zahărului, a cofetăriei. Un pahar de kefir poate deveni o gustare.

Peşte

Timp de 7 zile

Pentru o dietă săptămânală eficientă pentru a aduce o pierdere de cinci kilograme, urmați planul de nutriție aproximativ din tabel:

Ziua / Masa

Mic dejun

Masa de seara

Masa de seara

luni

Pollock fiert, varză, ceai

Supă de legume, somon, orez brun

Cod fiert, morcovi coreeni, pâine, ceai

marţi

Friptură la grătar, ceai, fructe uscate

Muraturi, chiftelute aburite, pâine

Crapă, pâine, nuci

miercuri

Sandwich-uri cu somon fiert, nucă, ceai

Borș verde, ou, fagot

Cutite cu aburi, ceai, miere

joi

Poluant cu aburi, morcovi ras, toast

Supa, pastrav, salata verde

Biban fiert, ou, castravete

vineri

Cod de abur, varză, pâine prăjită

Supă de legume cu chiftele, flăcări fierte, orez

Pui biban în folie, frunze de salată

sâmbătă

Sandwich-uri cu sarci fierte

Supă de pește, macrou, alge marine

Halate de vită, morcovi înăbușiți

duminică

Catfish fiert, curmale

Paine de urechi

Știuca fiartă, brânză de căsuță săracă în grăsimi

Zi de post

Pentru pierderea rapidă în greutate sau sprijin pentru rezultat, este adecvată o zi de post. Orice pește poate fi folosit cu o dietă. Iată câteva opțiuni de dietă:

  1. Recepții de cinci ori de cantități egale de pește fiert fără sare (400 g), roșii, castraveți, varză. Puteți bea ceai verde sau apă curată pe tot parcursul zilei..
  2. După ce te-ai trezit, bea un pahar cu apă, mănâncă micul dejun, ou, iaurt, ceai pentru micul dejun. Al doilea mic dejun – cod fiert, legume. Înainte de prânz, două pahare de apă, pentru prânz și cină – pește cat, legume cu lămâie și verdeață. Noaptea, bea ceai din plante.

Cum să gătești pește dietetic

O gătire adecvată cu calorii scăzute a reprezentanților de pește implică prelucrarea fără ulei și fumatul. Cel mai simplu mod este să fierbeți fileuri sau carcasele în apă, să faceți un bulion, să îl folosiți pentru supă. Dacă aveți un aragaz lent sau un cazan dublu, puteți face aburi, tocană cu legume și condimente. Pentru cină, este permis să coaceți fileul în cuptorul sub folie sau să prăjiți într-o tigaie la grătar, fără ulei.

Fiert

O opțiune simplă de masă este un pește fiert, care conține o cantitate minimă de calorii. Pentru fabricare, luați o carcasă mare, curățați de solzi, branhii și organe interne. Puneți bucățile feliate într-o tigaie cu rădăcini (pătrunjel, țelină, morcovi sunt potrivite) și condimente (scorțișoară, cuișoare, ardei negru, mărar). Gatiti pana fierte si mananca racit..

File de pește cu salată pe o farfurie

Pentru un cuplu

Se dovedește un pește cu abur foarte scăzut cu grăsimi într-un aragaz lent pentru pierderea în greutate. Pentru producție este mai bine să luați bucăți mari, iar pentru a crea abur, folosiți un bulion de legume cu ierburi. Puneți bucățile pe grilajul multicookerului, după ce turnați apa aromată în vas. Setați modul pe „Abur”, gătiți aproximativ o jumătate de oră, până când carnea își schimbă culoarea. Puteți mânca o mâncare rece sau fierbinte.

In cuptor

Opțiunea de masă de seară va fi peștele la cuptor pentru pierderea în greutate. Pentru coacere, sunt adecvate gradele de conținut mediu sau mare de grăsimi, iar atunci când se folosesc cele cu conținut scăzut de grăsimi, acestea trebuie să fie însoțite de o cantitate mică de măsline sau unt, pentru o moale. Puneți feliile pe o foaie de copt sau într-o formă, înfășurați în folie, turnați lămâie ușoară și sos de busuioc, coaceți o jumătate de oră la 190-200 de grade.

Bucate

Există diverse rețete de pește pentru dietă pentru pierderea în greutate, inclusiv instrucțiuni pas cu pas cu fotografii din fiecare etapă. Ei vor învăța bucătarii cum să gătească mâncăruri cu conținut scăzut de calorii, cu un gust plăcut și cu un aspect frumos. Cele mai populare dintre ele includ peștele alb cu conținut scăzut de grăsimi, combinați-l cu legume, suc de lămâie, ierburi și condimente.

Cu legume

  • Timp de gătit: 1 oră.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Conținut caloric: 87 kcal la 100g.
  • Scop: pentru prânz.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: mediu.

Pestele și legumele pentru pierderea în greutate este considerată o rețetă populară folosită pentru a face un prânz sau o cină delicioasă. În mod ideal, este potrivit pentru acest lucru. Din legume, este permis să alegeți ceapa, morcovii, dovleceii, să îi însoțiți cu mere pentru a da o aciditate rafinată. Pentru ca carnea să nu fie prea uscată, faceți un sos din smântână sau unt cu conținut scăzut de grăsime.

ingrediente:

  • balon – 1 kg;
  • mere – o liră;
  • praz – 100 g;
  • lamaie – 1 buc .;
  • unt – 10 g;
  • smantana – 150 ml.

Metoda de gătit:

  1. Ungeți tocanele cu ulei, așezați pe partea de jos felii de mere, capete de ceapă, bucăți de pește.
  2. Se presară cu suc de lămâie, se închide capacul, se fierbe la foc mic timp de o jumătate de oră.
  3. Scoateți flori și legume, fierbeți bulionul la jumătate. Condimentează cu smântână.
  4. Serviți vasul cu legume, udând sosul.

Brânză brățată cu legume

În folie

  • Timp de gătit: 1 oră.
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Feluri de calorii: 82 kcal la 100g.
  • Destinație: pentru cină.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: mediu.

Peștele din folie pentru pierderea în greutate este perfect ca o cină. Este optim să o combinați cu legume și brânză săracă în grăsimi, pentru a obține o crustă delicioasă și un gust delicat cremos. Cum se gătește păstrăvul în folie este descris în rețeta de mai jos. Veți obține un fel de mâncare gourmet cu un gust delicat. Din condimente, sare și piper negru sunt permise, dar le puteți înlocui cu suc de lămâie.

ingrediente:

  • file de păstrăv – 4 buc .;
  • praz – 2 buc .;
  • catel de usturoi;
  • roșii – 2 buc .;
  • apă – jumătate de pahar;
  • ceapă – 1 buc .;
  • ulei vegetal – 30 ml;
  • mozzarella – 20 g.

Metoda de gătit:

  1. Se toaca ceapa in fasii, se zdrobeste usturoiul, se taie prazul in inele.
  2. Pune ceapa, usturoiul, bucățile porționate pe fundul ulei al vasului de copt. Puneți felii de roșii deasupra, umpleți cu apă.
  3. Se acoperă cu folie, se pune la cuptor la 200 de grade pentru o jumătate de oră.
  4. Îndepărtați folia, lăsați 10 minute, presărați cu brânză.

Păstrăvul copt în folie cu lămâie

Prăjituri cu peste

  • Timp de gătit: 1 oră.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Conținut caloric: 105 kcal la 100 g.
  • Scop: pentru prânz.
  • Bucătărie: rusă.
  • Dificultate: mediu.

Torturile delicioase de pește pentru pierderea în greutate pot fi preparate din orice rasă albă. Morcovii cu ceapă și o mulțime de mirodenii adaugă rafinament pe gustul lor. Este permisă utilizarea ardeiului alb, ghimbirului, maghiranului, rădăcinei de țelină, nucșoară și pătrunjel proaspăt sau uscat. Cutitele nu pot fi prăjite, deoarece nu vor fi dietetice. Cel mai bine este să le aburim sau să le fierbeți într-un bulion de legume precum chiftelutele.

ingrediente:

  • cod – 900 g;
  • ceapă – 1 buc .;
  • morcovi – 1 buc .;
  • ouă – 2 buc .;
  • ulei vegetal – 20 ml;
  • pătrunjel – 20 g;
  • condimente – 10 g.

Metoda de gătit:

  1. Tăiați carcasa în felii, treceți împreună cu bucățile de ceapă printr-o mașină de tocat carne.
  2. Grătați morcovii pe o răzătoare grosieră, treceți până la auriu, puneți carne tocată cu ouă.
  3. Adăugați condimente, amestecați, formați tăieturi.
  4. Aburiti, stropiti cu ierburi.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: