Opțiuni pentru diete rapide de slăbit: cum să slăbești 2 kg pe săptămână

Conținutul articolului



Este planificat un eveniment important în viață, sau ai plecat brusc în vacanță, iar rochia a încetat să convergă sau costumul de baie preferat a început să sublinieze toate defectele figurii? Nu vă grăbiți către magazin pentru achiziții noi, există mai multe moduri: cum să pierdeți 2 kg pe săptămână folosind dieta expres și faceți un minus rapid centimetri în plus la talie. Aflați ce este nevoie și ajungeți la afaceri în curând..

Este posibil să pierdeți 2 kg pe săptămână

A pierde câteva kilograme în plus de la talie, șolduri și fese într-o săptămână este destul de realist, dar căutați pe cineva. Dacă vorbim despre o fată a cărei greutate depășește 65 kg, atunci o astfel de pierdere timpurie va fi problematică pentru ea și poate provoca o serie de încălcări în procesele metabolice. Pentru toți ceilalți, fără stres, organismul poate pierde de fapt 2-4 kg pe săptămână, dar merită să ne amintim că la prima defalcare, greutatea se va întoarce brusc, deoarece a fost lăsată.

Fată mulțumită pe cântar

Cum să pierzi rapid 2 kg

Fiecare dietă are propriile sale principii, dar ar trebui să țineți întotdeauna concepte generale pe o notă. Pentru cei care nu știu să piardă 2 kg pe săptămână, nutriționiștii sunt sfătuiți să adopte următoarele sfaturi:

  1. Nu încercați să mâncați toate bunătățile înainte de a continua dieta. Acest lucru poate complica foarte mult procesul de pierdere în greutate. Dacă ați decis deja să pierdeți prea mult, atunci este mai bine să nu depășiți cadrul obișnuit.
  2. Fii pregătit să experimentezi perturbații complete într-o săptămână. Pentru a supraviețui acestui moment, trebuie să înveți să distingi clar unde este „foamea psihologică” și unde este nevoia reală de hrană. Primul este să încerci să ignori.
  3. Dacă doriți să pierdeți 2 kg pe săptămână, nu înseamnă că trebuie să vă interziceți toate produsele alimentare, inclusiv consumul de băut. Dimpotrivă, lichidele trebuie băute până la un litru și jumătate. Să nu fie apă simplă, ci, de exemplu, ceai verde sau alb, o cană de cafea fără zahăr.
  4. Greu de limitat la dulciuri nu este, de asemenea, necesar. În dietetică sunt permise așa-numitele deserturi naturale sigure: mămăligă, marmeladă, mămăligă.
  5. Pentru această perioadă, este la fel de importantă creșterea activității fizice. Sunt ideale exerciții simple, gimnastică fitness, ciclism, jogging, înot, mers pe jos.

Dieta 2 kg pe săptămână

Există multe modalități de a pierde în greutate cu 2 kg pe săptămână, dar toate nu implică o respingere completă a alimentelor. Sarcina principală este să numeri constant calorii pentru a nu depăși ceea ce este permis. Meniul zilnic trebuie să fie cuprins între 1100-1400 kcal, astfel încât orice fel de mâncare grasă, dulce și produse de patiserie bogate în calorii va trebui să fie complet exclus. Nu uitați de antrenament, relaxare și somn sănătos. În caz contrar, fiecare dietă expresă de o săptămână are propriile reguli.

Simplu

Unele dintre cele mai confortabile planuri săptămânale de masă pentru începători includ o dietă ușoară, fără carbohidrați. Baza meniului zilnic din ea este formată din proteine, cu toate acestea, carbohidrații nu sunt complet excluse – nivelul lor este redus la o limită minimă. Alimente pe care le puteți mânca în această săptămână:

  • carne – iepure, curcan, piept de pui, vițel;
  • fructe de mare – creveți, midii, scoici, tot felul de pești oceanici;
  • lapte și produse lactate;
  • Legume fără amidon – tot felul de varză, ardei gras, țelină, ghimbir, leguminoase, ceapă;
  • fructe de pădure, fructe uscate și fructe – ananas, rodie, citrice, mere, căpșuni, coacăze;
  • nuci și boabe – migdale, semințe de susan, floarea-soarelui, nuci.

    Fată cu o sticlă de apă

băut

Consumul unei diete săptămânale este ideal pentru curățarea organismului la nivel celular. Meniul unui astfel de plan nutrițional pentru săptămână poate fi făcut pe gustul dvs., pe baza următoarelor alimente și mâncăruri permise:

  • Bulionuri de carne slabă, pește sau legume cu conținut scăzut de grăsime. Când gătiți, puteți adăuga un bulion de sare, puțină verdeață și condimente în bulion.
  • Produse lactate și lapte acru, conținut de grăsime nu mai mult de un procent și jumătate. Poate fi kefir sau ryazhenka, băut iaurt, smântână.
  • Sucuri proaspăt stoarse din fructe neîndulcite: portocale, măr, rodie.
  • Orice ceai, jeleu de casă, fiert sau fructe înăbușite.
  • Asigurați-vă că includeți supe de piure lichide cel puțin o dată pe zi, în baza dietei săptămânale pentru pierderea în greutate..

Placă de hrișcă

Hrişcă

Nu mai puțin eficiente vor fi multe mono-diete preferate. Esența sa este că, în timpul săptămânii, puteți mânca doar produse de un fel: legume, cereale, fructe, lapte. Dieta de hrișcă implică consumul numai de terci de hrișcă pe tot parcursul zilei. Îl puteți găti după bunul plac: aburit cu apă clocotită, turnați chefirul peste noapte sau pur și simplu fierbeți. O cantitate nelimitată de hrișcă poate fi consumată pe zi, dar nu trebuie să supraîncărcați, altfel zilele de post din săptămână nu vor beneficia.

Strict

Vă tot întrebați cum să pierdeți 2 kg pe săptămână? Apoi încercați să rezistați în aceste 7 zile la dieta păcătoșilor. Planul de nutriție propus este foarte strict, chiar dur, așa că dacă nu ești încrezător în abilitățile tale, este mai bine să abandonezi imediat planul. O dietă rigidă timp de o săptămână nu are restricții proteice-grăsimi-carbohidrați, dar există un cadru caloric:

  • pentru a pierde 2 kg la micul dejun, puteți mânca nu mai mult de 350 kcal;
  • pentru o gustare după-amiază, trebuie să calculați o dietă de 450-550 kcal;
  • la prânz sau cină devreme puteți mânca mâncăruri cu o valoare energetică de cel mult 500 kcal.

Dezavantajul unui astfel de plan nutrițional pentru săptămână este că nu există un calcul precis al produselor, astfel încât riscul este mare ca meniul să devină dezechilibrat. De regulă, pe astfel de diete, femeile suferă de o lipsă de proteine, ceea ce duce la consecințe negative. Pentru a le evita, mulți experți recomandă să luați o sărbătoare o dată pe săptămână și să vă tratați cu brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsimi, o bucată de ciocolată, unt sau carne de dietă.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Opțiuni pentru diete rapide de slăbit: cum să slăbești 2 kg pe săptămână
Panouri sandwich: material pentru construcții rapide