Opțiuni pentru diete eficiente timp de 2 zile

Conținutul articolului



Ai nevoie să scapi de 2-3 kilograme în plus în câteva zile? O situație familiară pentru multe fete și femei care pierd în greutate pentru o nuntă, ziua de naștere a unei prietene, o călătorie la mare. În acest caz, nu ar trebui să mori de foame, deoarece trebuie să economisiți forța pentru un eveniment important. Oricare dintre dietele propuse timp de 2 zile va ajuta la pierderea rapidă în greutate și a observa minusul prețuit pe cântar. Urmați recomandările și veți pierde în greutate fără a pierde sănătatea.

Cum să slăbești în 2 zile

Nu este realist să arzi rezervele de grăsime într-un timp atât de scurt, nu poți pregăti terenul pentru acest proces. O dietă de două zile vizează curățarea intestinelor și eliminarea excesului de apă din țesuturi. Cum să slăbești rapid în 2 zile? Puteți grăbi lucrurile folosind următoarele metode:

  • Mergând la baie, făcând o baie fierbinte. Aceste proceduri activează transpirația, astfel încât organismul pierde apă.
  • Antrenament cardio intens. Exercițiul aerobic accelerează metabolismul, satura țesuturile cu oxigen. Acest lucru grăbește procesul de ardere a masei de grăsime, care împreună cu o deficiență de calorii dă un rezultat bun..
  • Curățarea intestinelor. Componentele plantelor (semințele de in, plantanul, pădurea, frunzele și rădăcinile de păpădie, coaja de cătină) vor ajuta la organizarea procesului ușor..

Cât de mult poți slăbi în 2 zile

Dacă abordați problema în mod cuprinzător și profitați de toate metodele propuse, puteți arunca 4-5 kg ​​(cu condiția să existe o bună cantitate de greutate în exces). Aproximativ 1-2 kg de apă în exces sunt eliminate din corp, 2-3 kg părăsesc intestinele. Grasimea va incepe sa arda, dar nu veti simti aceasta pierdere. Dacă alimentația este rară, mușchii vor suferi mai întâi – organismul este mai ușor să extragă energie din țesutul muscular decât din țesutul adipos. Prin urmare, trebuie să vă implicați în condiții de fitness fizice și să vă amintiți despre utilizarea proteinelor. Acest lucru nu va permite metabolismului să se oprească, iar pierderea în greutate va avea succes, iar cifra va deveni frumoasă.

Apple și centimetru

Dieta timp de două zile

Mai jos sunt mono-diete care limitează dieta la 1-2 grupuri alimentare pe zi. Ele pot fi foarte dificile pentru oamenii obișnuiți să mănânce din suflet și mult. La o dietă, nu tăiați prea mult aportul caloric, altfel după pierderea în greutate expresă, kilogramele în plus vor reveni cu o marjă. Există două motive pentru aceasta:

  • Metabolismul va încetini, iar organismul va trece într-un mod de utilizare economică a energiei.
  • Vei mânca o cantitate mare după două zile de post.

Pentru ca sistemul nutrițional să nu devină un șoc pentru organism, pregătește-te în avans. Cu o săptămână înainte de pierderea rapidă în greutate, eliminați produsele dăunătoare care nu vă vor aduce beneficii: făină și cofetărie, zahăr, alimente convenabile, sosuri, sifon. Obișnuiește-te să bei mai multe lichide: ceai verde, apă. Pentru a înveseli dimineața, permiteți-vă o ceașcă de cafea măcinată fără aditivi.

Chefir

Excesul de greutate poate fi îndepărtat cu o băutură de lapte fermentată cu 1% grăsime. Este mai bine să-l prepari singur din aluat sau să iei cel mai proaspăt produs. Kefir este capabil să stabilească activitatea stomacului, să curețe intestinele de toxinele care s-au acumulat în pliuri, să îmbunătățească compoziția microflorei. În timpul zilei, trebuie să beți 1,5 litri de lapte fermentat. Volumul unei porții este de 250 ml. O dietă dură nu vă permite să mâncați alte alimente, dar dacă vă este foarte dificil, permiteți-vă câteva legume și brânză de căsuță săracă în grăsimi.

Proteină

O dietă foarte populară, pentru că ajută să devină mai subțire, fără o senzație debilitantă de foame. Pentru micul dejun, prânz și cină veți mânca alimente proteice, puteți mânca 500-800 pe zi.Le legume sunt de asemenea prezente în dietă. Este permis să consume 20 g de carbohidrați. Meniul de dietă fără carbohidrați include astfel de alimente proteice (selectați mai multe opțiuni după gust):

  • carne: pui, coada de vita, iepure;
  • ouă (proteine);
  • ton;
  • produse lactate: chefir, cașcaval, brânză nu mai mult de 20% grăsimi, iaurt;
  • leguminoase: linte, fasole, mazare.

Branza tare

Castravete

Este necesar să stați la această dietă în sezonul castraveților, atunci acestea sunt cele mai utile și nu sunt umplute cu substanțe chimice diferite. Pentru o zi trebuie să mănânci 2 kg de legume. Distribuie această masă de 5-6 ori. Puteți doar să zdrobiți castraveți sau să faceți o salată din ei: tocați pe o răzătoare fină, adăugați verdeață și suc de lămâie. Dacă doriți să extindeți dieta, adăugați ouă, brânză de vaci, iaurt și pâine cu cereale integrale la dietă. Astfel de zile de post sunt eficiente și ușor de tolerat la căldură atunci când nu îți este foame și ești însetat. Castravetele conține mai mult de 90% din apă, ceea ce afectează în mod benefic sistemele organismului.

Hrişcă

Această dietă timp de 2 zile este sănătoasă și satisfăcătoare. Seara trebuie să gătiți terci: 1 lingură. Crișă de hrișcă într-un termos 2 lingurițe. apă clocotită. Acest fel de mâncare va fi baza dietei pentru ziua următoare. Trebuie să sareți puțin terciul, astfel încât să nu fie complet proaspăt. Nu trebuie adăugate unt, lapte și zahăr. O versiune bună a farfuriei este hrișca cu chefir. Dacă decideți să rămâneți pe ea, seara turnați cereale crude cu un pahar de băutură cu lapte acru. Până dimineața terciul va fi gata. Trebuie consumat în 3-4 doze. Pentru ca dieta să nu fie atât de complicată, bucurați-vă de câteva fructe – mere verzi, grapefruits.

Brânză de vacă

Pentru această dietă, trebuie să alegeți brânză de căsuță 4-5% grăsime. O dietă strictă vă permite să consumați 800 g de lapte fermentat pe zi. Intervalele dintre mese nu trebuie să depășească 2-3 ore. Nu puteți mânca altceva. Astfel încât un astfel de meniu să nu conducă la constipație, să bea apă, ceai verde. Cafeaua și ceaiul negru îndepărtează lichidul, deci este mai bine să le refuzați.

A doua versiune a dietei: 500 g brânză de vaci și 500 g de chefir, 5 mese pe zi. Mâncarea nu va părea atât de slabă dacă adăugați puțină prună, caise uscate, stafide, granola, fulgi de ovăz la brânza de căsuță. Din această cauză, procesul de pierdere în greutate nu va fi rapid, dar vă veți simți mai bine. Persoanele predispuse la constipație și boli de rinichi ar trebui să renunțe la o dietă.

Cojită într-o farfurie

băut

Esența dietei: timp de două zile de post, trebuie să mănânci acele alimente care se întind printr-un tub de paie (acesta este un ghid condiționat pentru determinarea consistenței băuturilor și a mâncărurilor). Sistemul de nutriție elimină senzația de greutate în stomac, descarcă tractul gastro-intestinal, ajută la pierderea în greutate cu 2-3 kg. Volumul de alimente lichide trebuie să fie de 2 litri, cantitatea de apă – 1,5 litri. Pentru prânz, asigurați-vă că pregătiți un piure de supă de legume lichide. De la masă veți înțelege ce alimente și băuturi au voie să mănânce pe o dietă și care nu pot.

Produse permise

Produse interzise

Băuturi interzise

  • apa pura;
  • bulion cu conținut scăzut de grăsimi;
  • lapte acru și produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi;
  • iaurturi lichide fara zahar;
  • Suc proaspăt;
  • ceai verde, negru, cu fructe;
  • compot neindulcit, jeleu;
  • ciorba de piure.
  • mancare solida;
  • înlocuitori de zahăr;
  • legume și unt;
  • smantana grasa;
  • mancaruri picante.
  • bauturi dulci;
  • apă carbogazoasă;
  • alcool;
  • sucuri ambalate;
  • sucuri concentrate;
  • băuturi cu lapte gras;
  • cafea.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: