Omletă de dietă – cum să gătești conform rețetelor cu o fotografie a unui cuplu, într-o tigaie, cuptor și aragaz lent

Conținutul articolului



Învățând să gătești o omletă dietetică, vei fi întotdeauna asigurat cu un mic dejun delicios și scăzut de calorii, care se bazează pe ouă. Felul de mâncare este foarte util pentru organism, este hrănitor și satura bine. Cunoscând diferitele rețete pentru gătit, puteți încânta zilnic familia cu o nouă performanță a omletei cunoscute tuturor. Citiți cum puteți face acest fel de mâncare pentru alimentarea cu apă..

Este posibil să mâncați o omletă pe o dietă

Femeile care doresc să slăbească și să-și monitorizeze cu atenție figura, de multe ori nu sunt siguri dacă vor include mâncăruri cu ou în meniul lor. Pentru a obține răspunsul la această întrebare, trebuie să înțelegeți compoziția produsului. Ouăle sunt formate din proteine ​​și grăsimi, o cantitate mică de carbohidrați, apă. Conținutul caloric al unei bucăți de dimensiuni medii este de 157 kcal. Proteinele din ou conțin o cantitate minimă de grăsimi și carbohidrați, nu există colesterol și alte substanțe în care gălbenușul este atât de bogat.

Consumul de omletă pe o dietă este permis, mai ales dacă este proteină. Felul de mâncare este potrivit pentru orice masă, inclusiv seara. O condiție prealabilă pentru gătit este alegerea corectă a metodei de tratament termic. Omletele se pun la abur, într-un aragaz lent și cuptor cu microunde, se coace. Prajirea intr-o tigaie nu este prea mult. Este indicat să adăugați o cantitate minimă de ulei sau să nu faceți deloc.

Ce este o omleta de dieta

Acesta este numele unui fel de mâncare obținut din ouă sau numai proteine, apă sau lapte degresat. Omleta dietetică este o masă cu conținut scăzut de calorii, potrivită pentru micul dejun, precum și pentru un prânz sau o cină completă. În mod ideal, ar trebui să fie aburit, într-un aragaz lent sau cuptor, utilizați grăsimi într-o cantitate minimă. În funcție de rețetă, în felul de mâncare pot fi adăugate legume, fructe, brânză și alte produse. Principala condiție este ca acestea să aibă un conținut scăzut de calorii.

Cum se face o omleta de dieta

Nu este absolut nimic complicat în acest proces. În primul rând, produsele sunt pregătite. Pentru a pregăti o omletă dietetică, bateți ouăle cu o furculiță, bateți sau mixați cu lapte sau apă, sareți până la o masă omogenă. Se toarnă într-o farfurie sau într-o tigaie. Există încă metode de procesare într-un aragaz lent și abur. Amintiți-vă câteva secrete pentru a obține o dietă bună:

  1. Încercați să adăugați mai puțin ulei sau să-l abandonați cu totul.
  2. Sareți o omletă cu conținut scăzut de calorii aproape înainte de oprire și adăugați puțin.
  3. Nu puneți maioneză, smântână grasă. Dacă doriți să o faceți cu adevărat dietetică, nu folosiți decât legume și ierburi ușoare sănătoase.
  4. Evitați rețetele cu făină și semolă. Aceste ingrediente pot fi înlocuite cu o cantitate mică de amidon de cartofi..
  5. Dacă gătiți ouă prăjite pentru cină, nu o faceți cu gălbenușuri.
  6. Cu cât bateți mai cu atenție veverițele, cu atât va fi mai magnific vasul. Dacă o faci rău, este ca o clătită.
  7. Faceți o omletă dimineața, tăiați-o în porții, puneți-o într-un recipient și duceți-o la treabă. Vi se va asigura o gustare sănătoasă și hrănitoare..

Omleta de dieta cu proteine ​​aburite

  • Timp de gătit: 10-12 min.
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 296 kcal.
  • Scop: dieta.
  • Bucătărie: acasă.
  • Dificultate: ușor.

Gustul unei omlete proteice pentru câteva diete va plăcea cu adevărat copiii. Prin consecvență, iese pur și simplu uimitor: poros, aerisit. Numărul de calorii din acest fel de mâncare este minim, așa că chiar și cu cea mai strictă dietă îți poți permite în siguranță o porție sau două. Scrieți în cartea de rețete cum să gătiți omletele aburite. Cu siguranță vă veți bucura de această minunată masă ușoară..

ingrediente:

  • ouă – 4 buc .;
  • sare – câteva ciupituri;
  • smantana – 2 linguri. l .;
  • unt – 20 g;
  • lapte gras gras minim – 125 ml.

Metoda de gătit:

  1. Înainte de a face o omletă cu aburi, îmbrăcați albușurile de ou.
  2. Sărați-le, turnați în lapte și bateți cu grijă pentru a face o pălărie albă pufoasă.
  3. Introduceți cu atenție smântâna, fără a înceta niciodată să interfereze.
  4. Fierbeți apa, pregătiți vasele pentru o baie de aburi.
  5. O mucegai sau un bol potrivit pentru ouă prăjite, se unge cu unt, se toarnă în masă.
  6. Puneți piesa de prelucrat în baie și gătiți 5-7 minute.
  7. Serviți un fel de mâncare pentru dietă, garnisit cu pătrunjel tocat. Opțional adăugați condimentele care vă plac..

Omletă cu abur

Omleta cu microunde

  • Timp de gătit: 25 min..
  • Porțiuni pe container: 1 persoană.
  • Mâncăruri calorii: 276 kcal.
  • Scop: dieta.
  • Bucătărie: acasă.
  • Dificultate: ușor.

Opțiunea omletă cu proteine ​​cu microunde va atrage persoanele care preferă mâncarea rapidă și sănătoasă. A face este foarte ușor. Datorită prezenței roșiilor în rețetă, ouăle prăjite sunt incredibil de gustoase, cu o ușoară aciditate. Serviți o astfel de omletă de dietă absolut trebuie să fie fierbinte, decorate cu ierburi proaspete. Reteta are branza tare. Puteți lua orice, dar este mai bine să găsiți parmezan.

ingrediente:

  • albusuri de ou – 4 buc .;
  • brânză – 50 g;
  • lapte – 75 ml;
  • tomate – 1 mic;
  • sare, mărar.

Metoda de gătit:

  1. Bateți albii cu grijă, adăugând puțin lapte.
  2. Scaldă roșia cu apă clocotită și curăță-o. Se taie cubulețe mici sau felii.
  3. Se toacă câteva crenguțe de mărar.
  4. Adăugați roșii și ierburi într-un amestec de ou bine bătut. Ușor de sare.
  5. Frecați brânza grosolan.
  6. Puneți amestecul de proteine ​​în cuptorul cu microunde pentru o putere medie de 6-8 minute.
  7. Se presară brânză rasă înainte de servire..

Omleta de proteine ​​cu legume proaspete pe o farfurie

Omleta de proteine ​​la cuptor

  • Timp de gătit: 45 min.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 465 kcal.
  • Scop: dieta.
  • Bucătărie: italiană.
  • Dificultate: mediu.

Omleta de proteine ​​la cuptor – un preparat alimentar. Este destul de demn de un loc chiar și pe masa festivă, pentru că pare pur și simplu uimitor. Se adaugă o mulțime de legume proaspete, astfel încât ouăle prăjite sunt obținute ca o adevărată sursă de vitamine. Dacă doriți să vă faceți dieta nu epuizantă, ci variată, citiți ce face omleta pentru cină pentru a pierde în greutate.

ingrediente:

  • mazăre verde (înghețată) – 0,2 kg;
  • ouă – 12 buc .;
  • Varză de Bruxelles – 260 g;
  • sare – 4 ciuperci;
  • ceapă albă – 1 buc .;
  • pătrunjel – un buchet mic;
  • piper negru măcinat – 2 ciuperci;
  • ulei de măsline – 4 linguri. l .;
  • ardei gras – 2 buc .;
  • lapte – 0,4 l.

Metoda de gătit:

  1. Se spală toate legumele, se usucă cu șervețele. Înjumătățiți varza, ceapa în inele subțiri și ardeiul în fâșii.
  2. Încălziți puțin ulei vegetal într-o tigaie. Se caleste ceapa pentru a se inmuia. După câteva minute, așezați mazărea. Se fierbe sub capac timp de 5 minute.
  3. Puneți varză de Bruxelles. Amestecă și gătește încă 5 minute.
  4. Bateti albusurile cu sare, adaugand treptat lapte, piper in final.
  5. Puneți verdeața tocată în masa de ouă și lapte.
  6. Pune toate legumele într-o formă. Se toarnă în amestec de lapte-ou.
  7. Se introduce într-un cuptor încălzit la 190 de grade. Gatiti 25 de minute.

Omleta la cuptor cu legume

Dieta omleta într-un aragaz lent

  • Timp de gătit: 35 min.
  • Porțiuni pe container: 1 persoană.
  • Mâncăruri calorii: 195 kcal.
  • Scop: dieta, micul dejun.
  • Bucătărie: franceză.
  • Dificultate: mediu.

După ce ați pregătit o omletă de dietă într-un aragaz lent, vă veți oferi un mic dejun copios și sănătos. Acest fel de mâncare este foarte gustos, arată incredibil de apetisant. Într-un aragaz lent, amestecul de ou crește perfect, devine luxuriant și ridicat. Conform rețetei, se recomandă să puneți roșii într-un vas de dietă, dar dacă nu sunteți fan al acestora, puteți folosi ardei de ardei gras sau dovlecei.

ingrediente:

  • ouă – 3 buc .;
  • piper, sare;
  • lapte – 45 ml;
  • unt – 1 lingură;
  • roșii – 1 mediu;
  • busuioc – 30 g;
  • brânză feta – 30 g.

Metoda de gătit:

  1. Ungeți panoul multiplu cu ulei.
  2. Se spală roșia, se usucă și se taie cubulețe mici. Puneți în vasul multicooker-ului. Se toaca busuiocul tocat marunt.
  3. Porniți modul „Frying” și gătiți legumele cu ierburi timp de 7-10 minute cu capacul deschis.
  4. Bateți ouăle bine, adăugând treptat lapte la ele. Turnați amestecul rezultat de legume și amestecați.
  5. Sare piper. Turnați brânză feta răcită (puteți sparge brânza cu mâinile).
  6. Setați „Gătirea” timp de 20 de minute. După semnalul sonor, îndepărtați vasul întorcându-l cu o farfurie mare. Se servește fierbinte cu ierburi proaspete.

Omleta de proteine ​​pe o farfurie

Omleta fara ulei

  • Timp de gătit: 20 minute.
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 315 kcal.
  • Scop: dieta, micul dejun.
  • Bucătărie: acasă.
  • Dificultate: ușor.

Dacă aveți o tigaie cu o acoperire bună antiaderentă acasă, atunci puteți face o omletă excelentă fără ulei. Se dovedește uimitor de gustos, nu conține grăsimi, de care toți oamenii care pierd în greutate le este atât de frică. Dacă doriți să diversificați rețeta, puteți adăuga brânză cu conținut scăzut de grăsimi, legume care vă plac la mâncare pentru dietă. Astfel de ouă stropite pot fi servite atât la micul dejun, cât și la cină.

ingrediente:

  • albusuri de ou – 6 buc .;
  • lapte – 4 linguri. l .;
  • sare piper;
  • sifon – un vârf.

Metoda de gătit:

  1. Bateti albusurile bine cu putina sare. Adăugați lapte treptat, într-o lingură.
  2. Adăugați sodă în masă. Sare piper. Bate din nou bine.
  3. Puneți o tigaie curată cu un strat antiaderent la foc mediu.
  4. Se toarnă amestecul de ou pe el și se acoperă imediat.
  5. După un timp, coborâți focul la minimum. Nu deschideți capacul.
  6. Gatiti 10-12 minute. Se servește presărat cu pătrunjel tocat.

Omleta cu salata de rosii gatita intr-o tigaie uscata

Reteta de omleta cu pan

  • Timp de gătit: 35 min.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Feluri de calorii: 612 kcal.
  • Scop: dieta, micul dejun.
  • Bucătărie: europeană.
  • Dificultate: mediu.

Rețeta originală pentru o omletă dietetică într-o tigaie trebuie notată de toți adepții alimentelor sănătoase cu un conținut scăzut de calorii. Acest fel de mâncare este ideal pentru un mic dejun sau prânz. Compoziția include legume: ceapă, afine, roșii cherry, ardei gras. Dacă nu utilizați ceva din această listă, îl puteți exclude sau înlocui. De exemplu, când faceți un fel de mâncare pentru un copil, adăugați doar roșii și toate.

ingrediente:

  • albusuri de ou – 16 buc. (sau 8 ouă întregi);
  • piper, sare;
  • spanac – 200 g;
  • Ceapa Yalta – 2 buc .;
  • roșii cherry – 8 buc .;
  • Ardei bulgar – 2 buc .;
  • vinete – 2 buc..

Metoda de gătit:

  1. Clătiți toate legumele cu apă rece și uscați. Cojiți-le și tăiați-le pe toate în aceleași cuburi mici..
  2. Tocati spanacul.
  3. Împărțiți amestecul de legume în două jumătăți egale. Prăjiți una dintre ele pentru câteva minute într-o tigaie uscată..
  4. Bateți veverițele într-o spumă luxuriantă cu sare. Ardei, puteți adăuga acele condimente care vă plac.
  5. Turnați spuma proteică în legumele prăjite și acoperiți imediat..
  6. Gatiti la foc mic. Când masa se apucă deasupra, întindeți cu atenție a doua jumătate a legumelor.
  7. Închideți și gătiți câteva minute.
  8. Serviți prin feliere în porții sau curling.

Omleta prajita intr-o tigaie

Omleta de legume

  • Timp de gătit: 25 min..
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 427 kcal.
  • Scop: dieta, micul dejun.
  • Bucătărie: greacă.
  • Dificultate: mediu.

După ce ai micul dejun cu o dietă cu omletă de legume, vei primi o taxă de vivacitate și bună dispoziție pentru toată ziua următoare. Este foarte luxuriant, udat cu gura și va atrage toate persoanele care iubesc mâncarea ușoară, dar gustoasă. Astfel de ouă prăjite sunt făcute la cuptor și nu într-o tigaie, de aceea conțin o cantitate minimă de calorii. Puteți adăuga orice fel de condimente în mâncarea dietetică, cel mai important, nu bateți gustul legumelor proaspete.

ingrediente:

  • lapte – 1 cană;
  • sare, condimente, piper;
  • ouă – 4 buc .;
  • brânză tare – 200 g;
  • morcovi – 2 buc .;
  • dovlecel – 0,4 kg;
  • Ardei bulgar – 2 buc .;
  • praz – 1 tulpină;
  • broccoli – 0,4 kg.

Metoda de gătit:

  1. Se spală legumele, se usucă. Coaja morcovii, dovleceii, ardeii din semințe. Tăiați toate legumele în cuburi mici de aceeași dimensiune.
  2. Puneți o tigaie uscată pe foc. Când se încălzește, prăjiți morcovii, dovlecelul, ardeii și prazul fără ulei în sucul propriu timp de 5 minute.
  3. Adăugați broccoli. Se toarnă puțină apă, se fierbe timp de cinci minute.
  4. Mutați legumele în vasul de copt.
  5. Bateți ouăle cu sare. Adăugați treptat lapte. Când masa devine luxuriantă, ardeți-o, adăugați condimente.
  6. Se toarnă amestecul de ouă sub formă de legume.
  7. Preîncălziți cuptorul la 190 de grade. Pune un fel de mâncare dietetică în el și gătește un sfert de oră. Presărați brânză rasă cu câteva minute înainte de a vă deconecta.

Omleta de legume pe o farfurie

Omleta cu cascaval

  • Timp de gătit: o jumătate de oră.
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 296 kcal.
  • Scop: dieta, micul dejun.
  • Bucătărie: acasă.
  • Dificultate: ușor.

Omleta de dietă cu brânză de căsuță poate fi chiar inclusă în dieta copiilor, deoarece este preparată din produse extrem de benefice pentru organism. Se prăjește într-o tigaie cu adaos de ulei de măsline, dar dacă al tău are un strat antiaderent, atunci nu îl poți unge deloc. Serviți acest fel de mâncare trebuie să fie fierbinte, cu o felie de pâine din cereale integrale și o ceașcă de ceai aromat aromat.

ingrediente:

  • albusuri de ou – 6 buc .;
  • sare, condimente;
  • brânză de căsuță fără grăsimi – 0,4 kg;
  • ulei de măsline – 1 lingură;
  • mărar și pătrunjel – o jumătate de bucată;
  • ceapă verde – 10 pene.

Metoda de gătit:

  1. Spălați și uscați verdeața, ceapa.
  2. Freacă veverițele într-o spumă luxuriantă cu puțină sare. Puteți face acest lucru cu o furculiță, dar este mai convenabil să folosiți un bici sau un mixer. Adăugați cașul. Sezon.
  3. Se toacă ceapa verde și se amestecă cu masa de coajă de ou.
  4. Încălziți tigaia. Ungeți-l cu puțin ulei de măsline.
  5. Turnați cașul și masa de ou în tigaie, acoperiți imediat.
  6. Se gătește la foc mic timp de 10 minute. Se scoate din aragaz. Țineți-l sub capac timp de câteva minute..
  7. Serviți un fel de mâncare în mâncăruri porționate, presărate cu ierburi mărunțite.

Omleta cu cascaval si ierburi

Omleta în pachet

  • Timp de gătit: 45 min.
  • Porțiuni pe container: 1 persoană.
  • Mâncăruri calorii: 168 kcal.
  • Scop: dieta, micul dejun.
  • Bucătărie: acasă.
  • Dificultate: mediu.

Puteți face o omletă dietetică interesantă într-un pachet nu numai acasă, ci și „în câmp”. Se poate prepara cu ușurință cu o oală și o focă. Oul prăjit iese aerisit, în sensul literal al cuvântului se topește în gură. Pentru procesul de gătire, va trebui să utilizați pungi cu celofan curat și dens, care nu au o singură deteriorare, în caz contrar, masa de ouă va scurge pur și simplu în apă.

ingrediente:

  • ouă – 6 buc .;
  • sare;
  • lapte – două treimi dintr-un pahar;
  • Brânză olandeză – 0,2 kg;
  • piper, sare.

Metoda de gătit:

  1. Toarna putin mai mult de jumatate de apa intr-un vas mare si pune-l pe o soba sa fiarba.
  2. Bateți ouăle cu sare. Când masa devine luxuriantă și acoperită cu o spumă, începeți să turnați puțin lapte.
  3. Frecați brânza mărunt. Intrați în masa ouălor, amestecați. Adăugați și ardei.
  4. Puneți două pungi pe o farfurie sau o cană adâncă, astfel încât să formeze o pungă. Se toarnă amestecul de ouă și brânză.
  5. Colectați cu atenție marginile pungilor, legați-le cu cauciuc de birou sau doar cu un nod.
  6. Puneți piesa în apă clocotită și fierbeți 20-30 de minute.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Omletă de dietă – cum să gătești conform rețetelor cu o fotografie a unui cuplu, într-o tigaie, cuptor și aragaz lent
Motive pentru refuzul unui împrumut