O dietă de reducere a șoldului este cea mai eficientă. Cum să elimini rapid grăsimea din șolduri cu o dietă

Conținutul articolului



Dacă zona problemă a figurii este șoldurile, trebuie să continuați o dietă la timp, alegeți complexul de antrenament optim pentru fiecare zi. Doar o abordare integrată a problemei va face ca partea de jos să fie elegantă, elegantă. Dieta corectă pentru șold este cheia succesului.

Cum se reduce soldurile

Kilogramele în plus sunt o problemă a unei generații, de aceea există atât de multe modalități de rezolvare rapidă. Pentru a reduce volumul șoldurilor, este necesar să respectați o anumită dietă, controlând în același timp echilibrul de apă al organismului. Apa minerală trebuie să fie prezentă într-o cantitate de 2 litri pe zi. Acest volum activează metabolismul, previne depunerea de grăsime. Este important nu numai să bei apă, ci și să mănânci corect, fără să uiți de activitățile fizice de bază.

Fata măsoară volumul șoldurilor cu un centimetru

Dieta pentru slăbirea picioarelor și șoldurilor

Dacă o femeie se luptă fără succes cu excesul de greutate, primul lucru de făcut este să identifice zonele cu probleme ale figurii sale. Dacă stratul de grăsime este observat pe șolduri și fese, trebuie făcut ceva. O dietă eficientă pentru pierderea picioarelor și șoldurilor oferă următoarele reguli care trebuie să fie prezente în viața fiecărei persoane interesate:

  • respectă o dietă strict definită;
  • de fiecare dată pentru a determina conținutul caloric din meniul zilnic (total și separat pentru fiecare masă);
  • echilibrează aportul de lipide, carbohidrați, proteine;
  • înainte de fiecare masă, bea un pahar cu apă curată, iar după masă nu bea 40 de minute;
  • aderați la un stil de viață activ.

Dieta pentru celulită pe picioare și papă

Dacă pe fese apare o „coajă de portocală” dezgustătoare, pentru o femeie aceasta este o adevărată tragedie. Nu disperați, deoarece dieta din celulită este extrem de eficientă, oferă un rezultat stabil și de durată în cel mai scurt timp posibil. Acasă, ca produse dietetice, puteți folosi citrice, care au un efect pronunțat de reducere a grăsimilor. Iată un meniu de probă pentru reducerea șoldului:

  1. Prima săptămână. Include două ingrediente principale – portocale, ouă fierte. Pe parcursul zilei, este necesar să se mănânce treptat 4 citrice și 2 ouă. Alegeți apa necarbonatată într-un volum de 2 litri.
  2. A doua săptămână oferă o dietă identică, dar adăugați o porție de terci de hrișcă în meniul zilnic ca o sursă valoroasă de carbohidrați pentru a îmbunătăți starea pielii, părului și plăcilor de unghii. La o dietă pentru a reduce coapsele, gătește terciul fără a adăuga zahăr, sare.

Jumătăți de ou fierte

Dieta pentru picioare și șolduri timp de o săptămână

Există acele alimente interzise, ​​a căror utilizare într-un ritm rapid face ca șoldurile să fie mai mari, mai voluminoase. Dacă nu îi excludeți din meniul zilnic, nu va exista totuși un rezultat pozitiv. Pentru a reduce șoldurile și fesele într-o săptămână, trebuie să uitați de consumul de produse semifinite, ketchup, maioneză, mâncăruri picante, prăjite și sărate. Fructele individuale, care includ glucide rapide, se încadrează în categoria „tabu”. Cunoscând aceste interdicții, este foarte simplu să alegeți o dietă timp de o săptămână, pentru a obține un efect alimentar durabil:

  1. Mic dejun: se preferă legumele precum morcovii, ardeii, roșiile și castraveții proaspeți. Dar dovlecelul și sfecla pentru o schimbare pot fi sutre coapte. În plus, mănâncă un ou, bea o ceașcă de ceai verde ca antioxidant.
  2. Prânz: puneți un vas lichid. Poate fi bulion de legume sau de pui, sau supa slabă din carne slabă. A doua se bazează pe o porție de hrișcă cu 200 de grame de curcan fiert, suc de fructe.
  3. Cina: este mai bine să alegeți pește copt cu legume sau brânză de casă cu conținut scăzut de grăsime, cu prune și lapte. Nu supraîncărcați stomacul, amintiți-vă că există un aport suficient de lichide. dormi pe burtă plină nu te culci.
  4. Gustare: pentru a îndepărta șoldurile largi, se recomandă alternarea fructelor și legumelor cu carbohidrații non-rapide pe parcursul săptămânii. Ca opțiune, banane, mere, prune, grapefruit, portocaliu.

Dieta coreeană pentru pierderea în greutate

Acest sistem alimentar durează 13 zile, orezul fiind principalul ingredient alimentar. Carbohidrații nocivi sunt excluse, cantitatea de grăsime este, de asemenea, minimizată. O astfel de dietă ajută femeile și bărbații deopotrivă, stimulează suplimentar metabolismul, elimină produsele de intoxicație din organism. Mâncarea este echilibrată, dar necesită anumite restricții. Atunci când alegeți dietele coreene pentru pierderea în greutate, este important să eliminați complet făina, alimentele dulci, grase și sărate. Un meniu aproximativ este compilat mai jos:

  1. Mic dejun: cocktail cu ghimbir tocat, suc de lime.
  2. Prânz: salată de legume rădăcine asezonată cu ulei de măsline lămâie, pește alb aburit, o porție de orez 200 de grame.
  3. Cina: smoothie de legume cu țelină, creveți fierte sau pui.

Produsele lactate din perioada specificată sunt excluse. Dieta coreeană pentru a reduce șoldurile implică utilizarea de legume coreene, care sunt mâncăruri abundente, ca gustări. Un corp zvelt este observat în oglindă deja în ziua 14, cu toate acestea, încă 2 săptămâni pentru a sta pe mese separate. În caz contrar, reducerea șoldului va fi temporară..

Ghimbir și lămâie se beau într-o cană

Dieta pentru picioare cu iarbă

Aceasta este o tehnică unică care oferă doar reducerea șoldului, în timp ce partea de sus rămâne aceeași. Pentru a înlătura zona cu probleme, trebuie să vă implicați în plus, să respectați un stil de viață activ. Acest lucru este important, deoarece grăsimea corporală se va transforma treptat într-o masă musculară, formând o siluetă atractivă. În ceea ce privește nutriția principală, dieta de bază pentru pierderea în greutate la nivelul picioarelor oferă tuturor părților interesate o astfel de dietă pentru fiecare zi:

  1. În prima zi pentru micul dejun, ciocolată caldă, pentru prânz – o salată de legume cu un pahar de lapte, iar pentru cină vă puteți mulțumi doar cu 2 mere și 2 pahare de apă.
  2. A doua zi a dietei începe cu un pahar cu apă cu miere. Prânzul pentru reducerea șoldurilor implică iaurt și apă dulce, iar cina include pere și 2 pahare de apă..
  3. Micul dejun din a treia zi repetă dieta primei zile, bulionul de legume este bazat pe prânz, iar merele și apa din nou pentru cină.
  4. A patra zi începe deja cu un litru de apă. Pranzul pentru a reduce coapsele oferă un pachet de brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsime cu fructe uscate, iar o cină dietetică include apă cu miere și câteva picături de lămâie.
  5. În a cincea zi a dietei, dimineața începe cu bulion de legume, prânzul include iaurt, suc de grepfrut pentru cină.
Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate