Morcovi pentru pierderea în greutate: beneficiile și rețetele mâncărurilor dietetice

Conținutul articolului



Printre mono-dietele vegetale, utilizarea morcovilor pentru pierderea în greutate este deosebit de populară, deoarece proprietățile utile ale acestei culturi de rădăcini ajută la pierderea a câteva kilograme și la obținerea rezultatului dorit în doar câteva zile. Nutriționiștii atribuie morcovii alimentelor cu un conținut negativ de calorii, ceea ce înseamnă că digerarea acestuia va necesita mai multă energie decât numărul de calorii și nutrienți care vor intra în organism după consumarea acesteia..

Beneficiile morcovilor

O legumă indispensabilă – morcovii atunci când faceți dieta. Conține mai mult de o duzină de vitamine din diferite grupuri, beta-caroten – o substanță care, după ingestie, devine vitamina A. Cultură de rădăcini nu conține grăsimi, ceea ce duce la conținutul redus de calorii. Este bogat în glucoză și fructoză, fibre, bogate în antioxidanți. Utilizarea morcovilor îmbunătățește vederea, îngrijesc pielea, ajută la normalizarea proceselor digestive și previne dezvoltarea diabetului și a cancerului.

Pot mânca morcovi atunci când slăbesc? Această legumă contribuie la pierderea în greutate, deoarece:

  • Fibrele vegetale oferă o senzație de plinătate.
  • Înlocuiește complet produsele care conțin carbohidrați.
  • Creșteți hemoglobina din celulele sanguine, îmbunătățiți compoziția.
  • Accelerarea proceselor metabolice.

Morcovi proaspeți

Dieta de morcovi

În general, se acceptă faptul că morcovii sunt mai susceptibili să fie ingrediente suplimentare în prepararea majorității preparatelor. Aceasta este o concepție greșită, deoarece pe baza de morcovi puteți găti nu numai salate, ci și primele preparate, cereale, mâncăruri laterale, chiar și produse de patiserie și deserturi. Mâncărurile dietetice includ salate de legume proaspete crude, supe și suc proaspăt stors.

Pot să mănânc morcovi noaptea cu pierdere în greutate? Nutriționiștii nu sunt de acord cu această problemă. Rețineți că, atunci când fierbeți această legumă, indicele glicemic crește din cauza conținutului ridicat de substanțe relevante. Seara, este mai bine să vă limitați la un pahar de suc de morcovi sau la o salată de morcovi ras cu adăugare de suc de lămâie și ulei vegetal, acest lucru va satisface foamea până a doua zi dimineața.

Salată de morcovi dietetici

Printre salate dietetice, morcovul și salata de mere pentru pierderea în greutate sunt deosebit de îndrăgite. Pentru gătit, veți avea nevoie de:

  • măr verde – 1 buc .;
  • morcovi crudi – 2 buc .;
  • suc de lămâie – 1 lingură. l .;
  • ulei de măsline sau floarea soarelui – 1 lingură. l .;
  • semințe de floarea soarelui decojite – 1 lingură. l .;
  • otet de cidru de mere – 1 lingura.

Metoda de gătit:

  1. Spălați și pregătiți legumele – coaja.
  2. Tăiați un miez de măr, tăiați-l în felii mici.
  3. Grătați morcovii pe o răzătoare grosieră.
  4. Se adaugă ulei, zeama de lămâie, se presară cu oțet natural de cidru de mere, se amestecă bine.
  5. Se presară cu semințe de floarea soarelui înainte de servire (versiunea coreeană).

Salată de morcovi, mere și nucă

Supa arzatoare de grasimi

Secretul pentru a face supă de ardere a grăsimilor este că ingredientele nu sunt prăjite în prealabil. Puteți găti supa de morcovi pentru pierderea în greutate în multe feluri, încercați această opțiune culinară. ingrediente:

  • apa – 1,5 l;
  • morcovi – 400 g;
  • ceapă – 2 buc .;
  • tulpina de telina – 3 buc .;
  • roșii cherry – 250 g;
  • linte rosie – 250 g;
  • ghimbir proaspăt – 50 g;
  • ardei iute – 1 buc .;
  • coriandru după gust.

Metoda de gătit:

  1. Clătiți lintea.
  2. Spălați legumele.
  3. Tăiați morcovii, ceapa, țelina în cuburi mici de aceeași dimensiune.
  4. Înjumătățiți roșiile.
  5. Utilizați un cazan sau o tigaie cu fundul gros pentru gătit. Puneți legume și linte în ea, turnați în apă și fierbeți lintea până fierte la foc mic.
  6. Se adaugă ghimbirul tocat, ardeiul și condimentele, cu un blender măcinat amestecul rezultat la o stare de piure.
  7. Înainte de servire, adăugați pătrunjel proaspăt.

Aflați mai multe despre linte – beneficiile și prejudiciile leguminoaselor, rețetelor.

Varză umplută cu morcovi

La prepararea rulourilor de varză slabă cu morcovi, se utilizează diferite seturi de produse pentru umplutură – cereale (orez sau mei), pastă de roșii, făină de grâu. Luați un cap de varză, împărțiți-l în frunze separate și fierbeți într-o baie de apă până când este transparent. Pregătiți umplutura de morcovi, prăjiți în ulei vegetal cu ceapă, cu adaos de pastă de tomate și cereale fierte. Înfășurați umplutura în frunze de varză, coaceți la cuptor 20-25 de minute (vezi fotografia de mai jos).

Varză umplută cu morcovi

Soiuri din dieta morcovilor

O modalitate populară și simplă de a pierde unul la unu și jumătate de kg într-o zi este o dietă de morcovi. În același timp, termenele limită sunt comprimate maxim. Există trei diete principale care utilizează morcovi pentru pierderea în greutate. Ele diferă în timpul cursului – proiectat timp de trei, șapte și zece zile. O dietă expresă pe termen scurt de trei zile pentru pierderea rapidă în greutate seamănă mai mult cu trei zile de morcov. Dietele timp de 7 și 10 zile necesită o dietă completă și variată. Toate mesele folosesc morcovi pentru pierderea în greutate..

Dieta mono

Un tip popular de mono-dietă este dieta de morcovi timp de 3 zile. Este strict contraindicat în boli ale tractului gastro-intestinal, probleme renale. Este necesar să consultați un nutriționist înainte de a decide cu privire la utilizarea acestei diete. Concluzia este că mănânci doar salată de morcovi, pe care o mănânci de șase ori pe zi, la fiecare trei ore. Și doi litri de apă pe zi. Cu această dietă veți pierde 3-4 kg.

Reteta de salata – morcovi ras cu condimente cu suc de lamaie si ulei de masline. Cantitatea de morcovi – 200-220 g simultan. Puteți adăuga un alt ingredient în salată, diferit pentru fiecare zi. De exemplu, un măr – în primul, kiwi – în al doilea, portocaliu sau grapefruit – în al treilea. În a treia zi, puteți adăuga o linguriță de miere sau o linguriță de stafide la fiecare porție.

Dieta de 7 zile

Un alt mod popular de a slăbi este o dietă de morcovi de 11 kg în 7 zile. Care ar trebui să fie meniul pentru a obține un astfel de rezultat? Se bazează pe aceeași salată de morcovi răniți cu adăugarea unui alt ingredient principal – măr, kiwi sau portocală. Puteți bea chefir, mâncați 150-200 g brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsimi o dată pe zi. Dieta – de 4-5 ori pe zi, cu o pauză de cel mult 4 ore.

Exemplu de meniu:

Prima masă

Brânză de căsuță fără grăsimi cu smântână 15%, 150-200 g

A doua masă

Salată de morcovi cu o lingură de miere, pansament – ulei vegetal

A treia masă

Salată de mere și morcovi fierti, pansament – smantana

A patra masă

Salată de morcovi cu o lingură de miere, pansament – ulei vegetal

A cincea masă

Un pahar de kefir cu 1,2,5% grăsime

Dieta de morcovi 10 zile

O dietă de morcovi de zece zile se referă la mono-diete. Veți avea deja o salată de morcovi familiar asezonată cu smântână cu conținut scăzut de grăsimi. Dieta – de 5 ori pe zi, după trei ore. O masă poate fi înlocuită cu salată de morcov fiert pentru a face plăcere stomacului cu mâncare caldă. Bea 2 litri de apă pe zi și monitorizează cu atenție starea organismului – la primele semne de rău, dieta trebuie oprită.

Morcovii pentru pierderea în greutate ajută la eliminarea toxinelor din organism, previne dezvoltarea diabetului și ajută la scăparea problemelor pielii. Cu toate acestea, trebuie să aveți grijă atunci când utilizați o dietă de morcovi. Consultați un nutriționist, mai ales dacă aveți probleme cu stomacul și ficatul. În niciun caz nu trebuie să efectuați o dietă mai mult de o dată la două-trei luni.

Fata ține o grămadă de morcovi

Contraindicații

Recenziile pozitive nu schimbă faptul că mono-dieta este un stres grav pentru întregul organism, nu este potrivită pentru toată lumea. Dacă nu aveți o sănătate excelentă, atunci o astfel de dietă, puteți provoca o lovitură gravă sistemului dumneavoastră cardiovascular și digestiv. Contraindicații pentru dieta morcovilor – boli hepatice și gastro-intestinale, ulcer peptic, tulburări intestinale sau renale. Consultați un medic și opriți imediat dieta dacă simțiți că sănătatea dvs. s-a înrăutățit.

Mod de ieșire din dietă

Pentru a reduce stresul pe care corpul dvs. l-a primit în timpul dietei și pentru a consolida rezultatele obținute în timpul dietei, aveți nevoie de calea corectă de ieșire din dieta morcovilor. Introduceți treptat alimente ușoare cu conținut scăzut de grăsimi – brânză de căsuță sau chefir pentru micul dejun, carne slabă, pâine de secară. Pentru a nu te îngrași din nou, lasă o salată ușoară de morcovi în meniul tău ca cină.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Morcovi pentru pierderea în greutate: beneficiile și rețetele mâncărurilor dietetice
Lămpi retro: argumente pro, contra, exemple