Meniuri și reguli pentru dieta Dr. Mitchell

Conținutul articolului



Dacă refuzați blugii, mini, nu vă grăbiți să mergeți la extreme. Există moduri blânde de a pierde în greutate și de a vă îmbunătăți corpul. Unul dintre ei este Dieta Dr. Mitchell. Sistemul a obținut numeroase recenzii pozitive. Ideea este de a consuma zilnic o supă dietetică de ardere a grăsimilor, cu o rețetă de la Dr. Mitchell și un accent pe un meniu de legume și ierburi.

Cine este Dr. Mitchell?

Dr. Mitchell, care a numit sistemul, este un nutriționist englez. Pe baza cercetărilor, el a creat o tehnică de slăbit în doar o săptămână. Rețetele doctorului Mitchell s-au dovedit a pierde în greutate. Plăcile se disting prin disponibilitatea ingredientelor și siguranța pentru sănătate. Dr. Mitchell consideră că pentru pierderea în greutate sunt importante:

  1. practicând sporturi;
  2. somn sănătos;
  3. alimente cu putine calorii.

Dieta Mitchell

Dieta populară a Dr. Mitchell este o tehnică săptămânală de pierdere în greutate, folosind o rețetă de supă de ardere a grăsimilor. Compoziția include legume, piept de pui sau vită slabă, roșii, ardei, ierburi și condimente. Dieta durează 7 zile, în această perioadă, datorită caloriilor pierdute, pierd în medie 5 kg. Pe lângă supă, meniul include legume, fructe, carne cu conținut scăzut de grăsimi, lapte cu conținut scăzut de grăsimi și brânză de căsuță, cafea sau ceai neîndulcit. Datorită unei alimentații echilibrate în timpul dietei, nu există pierderi de forță sau lipsă de energie, așa cum demonstrează multiple recenzii pozitive.

norme

Pentru ca dieta celebrului Dr. Mitchell să fie productivă, este important să respectăm regulile nutriției. Sunt simple, iar dacă totul se face în conformitate cu schema, excesul de greutate nu va dispărea doar, ci va fugi. recomandări:

  1. Există o mulțime de ciorbe de ardere a grăsimilor. Gătitul este ușor, ingredientele sunt disponibile. O vreme, iubește rețeta lui Mitchell.
  2. Excludeți din meniu alcool, făină, dulciuri, sodă, alcool și prăjit.
  3. Folosiți o cantitate minimă de sare.
  4. Bea multă apă, sucuri de fructe fără zahăr, lapte degresat.
  5. Dieta nu poate dura cel mult 2 săptămâni.

Fructe și un pahar de suc

Avantaje și dezavantaje

Având în vedere toate avantajele unei diete, este important să înțelegeți dacă o astfel de nutriție vă va dăuna organismului. Pentru a face acest lucru, ar trebui să luați în considerare pro și contra. Beneficiile dietei:

  1. efect excelent de ardere a grăsimilor prin reducerea aportului de calorii și datorită ciorbei;
  2. curățarea tractului gastro-intestinal de toxine;
  3. utilizarea de roșii va ajuta la eliminarea excesului de produse de oxidare din organism.

Trebuie avut în vedere ce dezavantaje conține o astfel de dietă:

  • dacă conduceți un stil de viață activ, va trebui să purtați mereu supă cu voi;
  • cu unele boli medicale (rinichi, ficat, diabet) pot apărea complicații și afecțiuni acute;
  • posibil disconfort la nivelul intestinelor din cauza utilizării frecvente a unei astfel de ciorbe.

Meniul

Pentru ca dieta să fie eficientă, este important să respectați o anumită dietă pentru fiecare zi. Dieta Mitchell de zi este prezentată în atenția dumneavoastră:

  1. Mâncăm multă supă preferată, plus fructe (aproximativ 1 kg). Din băuturi – ceai neîndulcit (de preferat verde), suc de merișoare și multă apă.
  2. Ziua de legume: trebuie să mănânci cât mai multe legume (cu excepția leguminoaselor). Acordați o atenție deosebită frunzelor verzi crocante: salate, spanac, varză albă. Mănâncă ciorbă des. Pentru cină, cartofi la cuptor, 1-2 buc..
  3. Mănâncă supă, fructe și legume, cu excepția cartofilor.
  4. Ziua laptelui de banană. Trebuie să mănânci până la 3 banane, să bei lapte degresat. Supă și apă stau.
  5. „Zi rosie.” Mâncăm 5-6 roșii (proaspete, conserve) și vită cu conținut scăzut de grăsime. Măriți cantitatea de lichid. Supa rămâne un ajutor fidel.
  6. Carne de vită, legume, supă. Fără cartofi.
  7. Una dintre cele mai îndrăgite zile despre recenziile de slăbit. În cele din urmă, puteți mânca la groapa de gunoi. Gătiti orez brun, nu există limite pentru legume. Bea apă, sucuri de fructe. Mananca supa! În orice zi, carnea de vită poate fi înlocuită cu piept de pui sau pește cu conținut scăzut de grăsimi.

legume

Supa Mitchell

Poate că ești dornic să înveți rețeta prețuită. În compoziția sa, seamănă cu supa de Bonn. Deci, pregătește ingredientele:

  • pețiol sau țelină rădăcină – 4-5 tulpini;
  • morcovi – câteva bucăți;
  • fasole verde – 500 g;
  • ceapă – 4-5 capete;
  • ardei iute cayenne;
  • varză – 1 cap de varză;
  • suc de roșii – aproximativ 1 litru;
  • rosii rasate – 5-6 bucati;
  • broccoli – după gust;
  • ardei gras – 1-2 bucăți;
  • bulion de vită cu conținut scăzut de grăsime.

Supa de legume

gătit:

  1. Este nevoie doar de câteva minute pentru a găti supa: în timp ce bulionul este gătit, legumele sunt tocate fin, țelina și morcovii se freacă..
  2. La discreția noastră, adăugați sare (important este să nu exagerați), ierburi, piper negru.
  3. Varza, fasolea și sucul de roșii se adaugă la sfârșitul gătitului.
Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate