Meniul dietei Kim Protasov – rețete 1-2 săptămâni

Conținutul articolului



Cei care doresc să treacă la nutriție adecvată, scapă de excesul de greutate, dieta lui Kim Protasov este ideală – rețete de 1-2 săptămâni, principalul meniu fiind mere, salate de legume și produse lactate fermentate (iaurt, kefir, brânză de vaci). Este ușor să respectați un astfel de sistem alimentar, deoarece nu este necesar să refuzați o cantitate mare din mâncarea dvs. preferată. Datorită diferitelor rețete din dieta lui Kim Protasov, este posibil să nu pierdeți până la 14 kg în exces, dar și să îmbunătățiți sistemul digestiv.

Care este dieta lui Kim Protasov

Principiul principal al dietei Protasov Kim este menținerea unui echilibru între fibre și proteine ​​alimentare. O astfel de dietă contribuie la curățarea blândă a intestinelor și a corpului de toxine, toxine, descompunerea grăsimilor și normalizează glicemia. Fibra, în timp ce se află în stomac, se umflă, datorită acestui fapt, senzația de foame este stinsă, apetitul și pofta de alimente dăunătoare sunt reduse.

Nutriționiștii recomandă limitarea aportului de sare la dieta lui Kim Protasov: acest lucru ajută la eliminarea edemelor. Ca urmare, apare o senzație de lejeritate, pielea capătă un aspect sănătos. Dieta Protasov (rețete 1-2 săptămâni) nu impune restricții asupra cantității de alimente consumate. Alimentele permise oficial pot fi consumate pentru micul dejun, prânz, prânz, gustare după-amiază, cină și chiar noaptea. Este important să bei mai multă apă, este permisă utilizarea de ceai verde, infuzii din plante.

Fată în blugi mari

Etapele dietei Protasov

Brawl-ul este proiectat timp de 5 săptămâni, constă din trei perioade principale, fiecare dintre ele având propriile reguli. Pentru a obține rezultatul dorit, este important să respectați toate recomandările privind alimentația. Există astfel de etape ale dietei Protasov Kim:

  1. Vegetarian. Durează două săptămâni, în rețete puteți folosi legume crude, mere verzi, ouă fierte, produse lactate cu conținut scăzut de calorii.
  2. Dieta lactate și legume + carne. Carnea slabă și peștele se adaugă la rețetele primei etape, o astfel de mâncare trebuie respectată timp de 1 săptămână.
  3. Ieșiți din dietă. Se urmărește consolidarea rezultatului. Această perioadă (durează 2 săptămâni) prevede o creștere treptată a conținutului de calorii din alimente, introducerea altor produse în dietă.

Meniul dietei Protasov 1-2 săptămâni

În primele 2 săptămâni de pierdere în greutate în dieta Protasov Kim, meniul este format din legume și produse lactate fermentate în raport 2: 1. Laptele pentru rețete trebuie selectat cu un conținut scăzut de calorii, nu mai mare de 5% grăsimi, poate fi chefir, iaurt fără aditivi, brânzeturi făcute acasă. Preferă legumele cu amidon scăzut:

  • castraveți;
  • varză (Beijing, alb);
  • mărar, pătrunjel, ceapă;
  • vinete, dovlecel;
  • fasole verde.

Este indicat să aburi produsele sau să nu le încălzești deloc. Zilnic cu produse din lapte acru, legume, puteți mânca 1 ou fiert și 3 mere dulci și acri, de preferat verde. Este important să adăugați fructe în alimentul principal, în loc să gustați pe ele, deoarece un indice glicemic ridicat de mere poate provoca foamea și crește pofta de mâncare. Trebuie să fie doar proaspete – coapte, înmuiate, uscate nu pot fi încă mâncate.Dieta Set alimentar

Alimente permise în dieta Protasov

Ca și alte sisteme de pierdere în greutate, dieta lui Kim Protasov evidențiază o serie de alimente recomandate și interzise. Aderind la acest tabel, puteți abandona cu ușurință mâncarea de gunoi, reduceți cantitatea de energie consumată la 1500 kcal pe zi. Produsele aprobate includ:

  • ouă
  • sucuri proaspăt stoarse;
  • chefir, lapte copt fermentat, lapte, iaurt cu un procent redus de conținut de grăsime, 3% brânză de vaci;
  • mere verzi;
  • peşte;
  • carne (pui, vițel);
  • legume proaspete (ridichi, dovlecei, castraveți, ardei gras, ridiche, varză, morcovi).

Rețete de dietă Protasov 1-2 săptămâni

Pe baza alimentelor acceptabile din dieta Kim Protasov, au fost compilate multe feluri de mâncare delicioase, datorită cărora vă puteți diversifica dieta. Nu trebuie să petreci mult timp pe ele – rețetele sunt simple și ușoare. Experimentând modalități de prelucrare a produselor, vă puteți delecta în fiecare zi cu noi capodopere culinare deosebite. Din diferite combinații de fructe și legume, puteți veni cu o mulțime de salate neobișnuite, cocktailuri, gustări și deserturi.

Okroshka dietetică pe kefir

  • Timp de gătit: 35 minute.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Conținut caloric: 128 kcal / 100 g.
  • Scop: pentru prânz, cină.
  • Tipul bucătăriei: rusă.
  • Dificultate de a face: ușor.Okroshka pe kefir

Este dificil să-ți imaginezi bucătăria rusă fără okroshka, această supă rece se încântă cu gustul său excelent în orice moment al anului. Ierburile și legumele parfumate dau o senzație de prospețime și răcoare într-o zi de vară. Rădăcina oferă ciorbei o amărăciune picantă, kefir – o ușoară aciditate și un gust delicat, iar absența produselor din carne face ca okroshka să aibă un conținut scăzut de calorii. Decât această rețetă nu este o opțiune pentru dietă?

ingrediente:

  • castraveți (proaspete) – 1 buc .;
  • ridiche – 7 buc .;
  • ceapă verde – 150 g;
  • verdeață -? grindă;
  • kefir (1%) – 1 l;
  • condimente după gust.

Metoda de gătit:

  1. Castane, castraveți tăiați fin.
  2. Se toacă ceapa, se amestecă totul.
  3. Turnați ingredientele cu kefir (puteți dilua ușor cu apă), adăugați condimente.
  4. Presărați fiecare porție deasupra cu ierburi tăiate mărunt.

Supa de slabire cu telina cu suc de rosii

  • Timp de gătit: 45 minute.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Conținut caloric: 58 kcal / 100 g.
  • Scop: pentru prânz.
  • Tipul bucătăriei: rusă.
  • Dificultate de a face: ușor.

Baza dietei din dieta lui Protasov Kim este legumele, astfel că supa de țelină va fi un preparat dietetic excelent. Frunzele și rădăcinile plantei conțin o mulțime de vitamine, iar țelina în sine contribuie la normalizarea metabolismului, a zahărului din sânge și la eliminarea excesului de lichid din organism. Pe lângă proprietățile sale benefice, această supă are și gust și aromă excelentă..

ingrediente:

  • rădăcină de țelină (medie) – 1 buc .;
  • cartofi – 2 buc .;
  • varză – ? cap de varză;
  • morcovi – 1 buc .;
  • ceapă – 1 buc .;
  • apa – 2 l;
  • pătrunjel, condimente după gust.

Metoda de gătit:

  1. Cojiți toate legumele, tocați varza.
  2. Aduceți apa la fierbere, puneți legume în ea, fierbeți până când este fragedă..
  3. Adăugați condimente după gust, presărați pătrunjel.

Omletă de dietă cu legume

  • Timp de gătit: 20 minute.
  • Servire pe container: 3 persoane.
  • Conținut caloric: 122 kcal / 100 g.
  • Destinație: pentru micul dejun.
  • Dificultate de a face: ușor.Omleta si rosii

Încercați să faceți o omletă excelentă pentru rețetă pentru 1-2 săptămâni dieta Protasov Kim. Are un gust unic uimitor, este ușor digerat și, în același timp, satura corpul mult timp, satisface foamea. Cu o rețetă atât de simplă, nu puteți doar să vă diversificați dieta zilnică, ci și să scăpați rapid de kilogramele în plus.

ingrediente:

  • ou – 1 buc .;
  • brânză de vaci (fără grăsimi) – 120 g;
  • brânză feta – 50 g;
  • mărar, pătrunjel – 30 g fiecare;
  • sare – un vârf.

Metoda de gătit:

  1. Bateți un ou crud cu un mixer.
  2. Adăugați brânză de vaci în ea, bate din nou.
  3. Răciți brânza pe o răzătoare grosieră, amestecați cu amestecul de caș și ou.
  4. Sare, adaugă verdeață.
  5. Poate fi copt la cuptorul cu microunde timp de trei minute sau într-o tigaie la foc mic, până când este gătit.

Roșiile umplute cu brânză de vaci și ierburi

  • Timp de gătit: 25 minute.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Conținut caloric: 76 kcal / 100 g.
  • Scop: pentru micul dejun, prânz, cină.
  • Tipul bucătăriei: rusă.
  • Dificultate de a face: ușor.

Roșiile umplute pentru dieta Protasov în primele săptămâni sunt foarte ușor de preparat. Pot fi fie o gustare obișnuită de zi cu zi, fie o delicioasă de sărbătoare. Combinația de brânză de căsuță, ierburi și usturoi cu pulpa delicată a unei roșii dă un gust uimitor de delicat. Culorile vibrante ale gustărilor constituente se înveselesc. Pentru a face delicioasa deosebit de gustoasa, alege rosii cele mai coapte si mai suculente.Roșiile cu brânză de vaci și verdeață

ingrediente:

  • brânză de căsuță (scăzută de calorii) – 1 pahar;
  • tomate de dimensiuni medii – 5 buc .;
  • usturoi – 1 cuișor;
  • sare, piper – un vârf;
  • salata verde – 5-6 buc .;
  • mărar, pătrunjel – pentru decor.

Metoda de gătit:

  1. Se macină verdeața, se freacă usturoiul pe o răzătoare fină.
  2. Adăugați brânză de vaci la ei, piper, sare, amestecați bine.
  3. Tăiați blaturile din roșii, scoateți miezul cu o lingură.
  4. Adăugați pulpa de roșii în masa de coajă, amestecați.
  5. Începeți cu amestecul rezultat de roșii, așezați mai întâi pe o farfurie salată, apoi roșiile umplute.
  6. Garnisiți cu verdeață dacă doriți. poftă bună!

Salată de morcovi cu iaurt

  • Timp de gătit: 20 minute.
  • Servire pe container: 3 persoane.
  • Conținut caloric: 35 kcal / 100 g.
  • Scop: pentru micul dejun, prânz, cină.
  • Tipul bucătăriei: rusă.
  • Dificultate de a face: ușor.

Această salată din dieta Protasov Kim ca rețetă timp de 1-2 săptămâni este o adevărată descoperire pentru persoanele care doresc să slăbească. Datorită ingredientelor sale simple, preparatul nu durează mult timp, iar combinația neobișnuită de produse oferă plăcutului un gust și aromă excelentă. Pentru a nu crește valoarea energetică a gustărilor, este mai bine să luați iaurt fără grăsimi, fără aditivi și îndulcitori..

ingrediente:

  • morcovi – 200 g;
  • usturoi – 1 cuișor;
  • iaurt natural (fără aditivi) – 40 g;
  • sare – un vârf.

Metoda de gătit:

  1. Grătați morcovii pe o răzătoare grosieră.
  2. Strângeți usturoiul, adăugați morcovii.
  3. Salata de sezon cu iaurt, sare, amestecă.

Slăbire de sfeclă Kefir

  • Timp de gătit: 30 minute.
  • Porții pe container: 5 persoane.
  • Conținut caloric: 105 kcal / 100 g.
  • Scop: pentru micul dejun, prânz, cină.
  • Tipul bucătăriei: rusă.
  • Dificultate: ușor.

Sfecla este o rudă apropiată a okroshka. Legumele și ierburile proaspete incluse în rețeta ciorbei îmbogățesc organismul cu vitaminele și mineralele necesare. Datorită kefirului cu conținut scăzut de grăsimi, sfecla se dovedește a fi ușoară, scăzută în calorii, rapid digerată și sfecla contribuie la o curățare blândă a intestinelor. O astfel de supă minunată de multă vreme dă o senzație de sațietate și se reîmprospătează într-o zi caldă de vară. Tratează-ți o rețetă de sfeclă rece sănătoasă și ușoară..

ingrediente:

  • sfeclă medie (crudă, fiartă) – 1 buc .;
  • ou fiert – 1 buc .;
  • castravete – 1 buc .;
  • kefir (0-1%) – 1 l;
  • ceapă verde, mărar – după gust.

Metoda de gătit:

  1. Gatiti, coaja, sfecla gratar.
  2. Castravete, ouă fin tăiate, toacă ceapa și verdeața.
  3. Combinați toate componentele, turnați kefirul, amestecați.Brânză de vacă

Brânză cu lapte degresat

  • Timp de gătit: 25 minute.
  • Porții pe container: 25 de persoane.
  • Conținut caloric: 98 kcal / 100 g.
  • Scop: pentru micul dejun, prânz, cină.
  • Tipul bucătăriei: rusă.
  • Dificultate de a face: ușor.

Brânza fără grăsimi este una dintre cele mai bune alimente autorizate pentru Protasov Kim, în special în primele două săptămâni. Găsirea lui într-un magazin nu este ușoară, dar gătirea ta singur este destul de realistă. În plus, ingredientele din brânză de casă cu conținut scăzut de grăsimi vor fi naturale, proaspete, fără conservanți sau alți aditivi. Datorită acestei rețete simple, veți avea mai mult de un fel de mâncare preferat pe bază de proteine..

ingrediente:

  • lapte (degresat) – 1 lingură;
  • brânză de căsuță fără grăsimi – 1 kg;
  • unt – 15 g;
  • ulei vegetal – 1,5 linguriță;
  • ou – 1 buc .;
  • soda -? linguriță;
  • sare – 1 lingură.

Metoda de gătit:

  1. Amestecați brânza de vaci cu laptele într-o tigaie până la neted.
  2. Se pune pe foc lent, amestecând constant, se fierbe. Gatiti aproximativ 10 minute.
  3. Înclinați amestecul de lapte fermentat într-un coliator (dacă este necesar, așezați cu tifon), lăsați lichidul să se scurgă.
  4. Se adaugă oul, untul, sarea, sifonul în caș, se amestecă bine. Se fierbe încă 10 minute la foc mic..
  5. Când masa se îngroașă, puneți o matriță unsă cu ulei vegetal, la frigider peste noapte.

Salată de varză și mere

  • Timp de gătit: 25 minute.
  • Servire pe container: 3 persoane.
  • Conținut caloric: 42 kcal / 100 g.
  • Scop: pentru prânz, cină.
  • Tipul bucătăriei: rusă.
  • Dificultate de a face: ușor.

Legumele și fructele proaspete sunt utile nu numai pentru sănătate, ci și pentru pierderea în greutate. Încercați să gătiți o salată simplă de varză și mere, inventată pentru dieta lui Kim Protasov timp de 1-2 săptămâni. Componentele pentru gustări sunt întotdeauna la îndemână, gătitul nu va dura mult timp, dar totul se dovedește foarte gustos. Alege cele mai proaspete legume și fructe pentru salată – îți vor îmbogăți corpul cu vitamine și oligoelemente importante.

ingrediente:

  • varză – 250 g;
  • Ardei bulgar – 1 buc .;
  • măr dulce și acru – 1 buc .;
  • ceapă – 1 buc .;
  • sare, oțet de cidru de mere – după gust.

Metoda de gătit:

  1. Se toacă varza, se macină cu sare.
  2. Tăiați ardeiul în fâșii, ceapa în jumătate de inele, ungeți mărul pe o răzătoare grosieră.
  3. Se amestecă toate ingredientele, se condimentează cu oțet, se lasă să stea 20 de minute.
  4. Puteți adăuga căpșuni în salată, feliate în fâșii.

Casetă de brânză dietetică cu mere

  • Timp de gătit: 40 minute.
  • Servire pe container: 3 persoane.
  • Conținut caloric: 170 kcal / 100 g.
  • Destinație: pentru cină.
  • Tipul bucătăriei: rusă.
  • Dificultate de a face: ușor.

Unul dintre avantajele dietei lui Kim Protasov este că nu este necesar să vă negați alimentele preferate, chiar și deserturile pot fi consumate. Toate rețetele sunt adaptate pentru fiecare săptămână a sistemului. Chiar și la începutul pierderii în greutate, te poți trata cu dulciuri, de exemplu, gătește o caserolă cu brânză de căsuță. Lipsa de zahăr face ca delicatețea să fie redusă în calorii, iar merele dau nuanțe aromate. Puteți face, de asemenea, clătite cu brânză de vită din brânză de vaci, le coaceți la cuptor, adăugați smântână (cu conținut scăzut de calorii).

ingrediente:

  • brânză de vaci (procentaj redus) – 400 g;
  • iaurt (2,5% grasime) – 150 g;
  • mere – 250 g;
  • ou – 1 buc.

Metoda de gătit:

  1. Cojiți și tăiați merele.
  2. Caș, iaurt și ou? se toacă merele cu un blender.
  3. Turnați a doua jumătate de mere într-o formă unsă, turnați peste masa de fructe de caș.
  4. Se dă la cuptor pentru o jumătate de oră.

Salată de fructe cu iaurt slăbit

  • Timp de gătit: 15 minute.
  • Servire pe container: 3 persoane.
  • Mâncăruri calorii: 40 kcal.
  • Scop: pentru micul dejun, cină.
  • Tipul bucătăriei: rusă.
  • Dificultate de a face: ușor.Salată de fructe cu iaurt într-un pahar

În 1-2 săptămâni de la dieta lui Kim Protasov, se consumă numai mere, astfel încât o salată poate consta doar din ele. Refacerea acestui aperitiv este permisă cu iaurt cu conținut scăzut de grăsimi sau cu conținut scăzut de calorii. Încercați să adăugați scorțișoară, vanilie în salată și va dobândi o aromă uimitoare. Acest tratament poate fi un substitut excelent pentru prăjituri și produse de patiserie. Datorită valorii energetice reduse, salata de fructe contribuie la pierderea rapidă în greutate..

ingrediente:

  • mere – 2 buc .;
  • iaurt (nonfat) – 150 g;
  • scorțișoară, vanilie – după gust.

Metoda de gătit:

  1. Cojiți și tăiați merele.
  2. Adăugați iaurt, amestecați.
  3. Topim cu un vârf de scorțișoară și vanilie.
  4. Garnisiți cu un fir de mentă, serviți porționat într-un bol..
Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate