Meniu de fitness

Conținutul articolului



Pregătirea periodică nu dă întotdeauna rezultatul dorit. De ce se întâmplă? Trebuie amintit că procesul de perfecționare a corpului trebuie să fie complex. Dorința de a deveni culturist în două zile și o duzină de exerciții fizice familiare nu va fi suficientă. În plus, aveți nevoie de o dietă de fitness pentru arderea grăsimilor, al cărei meniu se bazează pe anumite principii alimentare. Când combinați încărcările obișnuite de putere și alimentația corespunzătoare, veți obține rezultatul maxim.

Caracteristici ale unei diete sportive pentru fitness

Pentru a usca corpul și a crea cea mai sănătoasă dietă, nu este necesar să vă privați dieta zilnică de nutrienți, vitamine. Oricât de amenințător ar putea suna numele dietei de fitness pentru arderea grăsimilor, meniul său nu este prea strict și „flămând”. Aceasta este și o dietă pentru bărbați pentru arderea grăsimilor, deci punctul principal este disponibilitatea unei cantități suficiente de proteine. Conținutul de grăsime al alimentelor nu este potrivit aici – grăsimile încetinesc metabolismul. Carbohidrații sunt un fel de nutriție pentru antrenament, iar o dietă proteică este un constructor de mușchi frumoși..

Fata a gătit produse pentru o dietă de fitness

Ghid de meniu

Cea mai eficientă dietă pentru arderea grăsimilor se bazează pe următoarele reguli:

  1. Volumul este important. Nu numai calitatea alimentelor afectează cifra, ci și cantitatea. Dieta proteică, dar acest lucru nu indică faptul că aveți nevoie în cantități uriașe și să absoarbiți în mod neauzit carne și fasole. Nu puteți mânca prea mult și adăugați la porția „încă câteva linguri”. Chiar și 100 de grame în plus afectează rezultatul..
  2. Combinația dintre exerciții și mâncare. Dieta pentru arderea grăsimilor nu este potrivită pentru persoanele care sunt filoniene sau nu intenționează să-și consolideze volumul de muncă. Dacă nu aveți de gând să vă antrenați, atunci, cel mai probabil, obțineți-vă mai bine dintr-o astfel de dietă proteică.
  3. Dozare și regim. Dacă ați ales o dietă de fitness pentru arderea grăsimilor, meniul acesteia trebuie să constea dintr-o masă fracționată de cinci ori. Porțiile trebuie să fie mici, astfel încât metabolismul să fie mai rapid. Nu puteți mânca cantitatea calculată de alimente de două ori pe zi, mecanismele de schimb nu vor funcționa corect din cauza congestiei.
  4. Nu puteți urma o astfel de dietă pentru femeile însărcinate, prin restricții de vârstă (până la 14 ani) și persoanele care sunt contraindicate cu sarcini constante.

Meniu de probă pentru arderea grăsimilor timp de o săptămână

Dieta nu este doar o limitare a porțiilor, ci este și o oportunitate de a vă bucura de gustul mâncărurilor. Această dietă include alimente gustoase, sănătoase și variate. Meniu de luni:

  1. Mic dejun – 4 lingurițe. L brânză de vaci, 2 ouă tari, un pahar de fulgi de ovăz, un pahar de suc de portocale (200 ml).
  2. Al doilea mic dejun – salată de fructe cu smântână (struguri, piersică sau caisă, măr).
  3. Prânz – 100 g curcan fiert sau copt, 100 g terci de orez, salată de castraveți.
  4. Gustare – 1 cartof copt, un pahar de kefir (200 ml).
  5. Cina – 150 g de pește fiert (fructe de mare), 150 g de salată fără pansament gras, 1 măr.

Salată de legume ușoare

Meniu pentru marți:

  1. Mic dejun – 100 g fulgi de ovăz, banane, un pahar de kefir (200 ml).
  2. Al doilea mic dejun – 3 lingurițe. L brânză de căsuță grasă, 1 piersică mică.
  3. Prânz – 150 g de pui fiert, 100 g terci de hrișcă.
  4. Gustare – suc de legume (morcov, dovleac, roșie), 1 măr.
  5. Cina – 130 g carne de vită (fiartă, coaptă, la grătar), 100 g salată de legume ușoare.

Meniu miercuri:

  1. Mic dejun – un pahar de granola cu stafide sau caise uscate, 5 lingurițe. L nuci, 2 ouă, 1 măr, ceai.
  2. Al doilea mic dejun – un pahar de fasole fiartă, un pahar de suc de roșii (200 ml).
  3. Prânz – 200 g de pui fiert, 1 cartof fiert, măr.
  4. Gustare – iaurt cu conținut scăzut de grăsimi (până la 400 ml), 1 banană.
  5. Cina – fiert (150 g) sau pește prăjit (60 g), 2 bucăți de cartofi fierti, legume proaspete (200 ml).

Meniu joi:

  1. Mic dejun – un pahar de fulgi de ovăz, ouă prăjite, banane, cafea fără zahăr.
  2. Al doilea mic dejun – tărâțe (1 lingură), un pahar de suc de legume (200 ml).
  3. Prânz – 100 g carne de vită fiartă, un pahar și jumătate de terci de orez pentru o farfurie.
  4. Gustare – o jumătate de pahar de brânză de căsuță săracă în grăsimi, un pahar de lapte (200 ml).
  5. Cina – o bucată mică de pâine pita, 100 g de pui fiert, salată de legume.

Pește fiart cu legume și orez

Meniul de vineri:

  1. Mic dejun – 150 g de fructe (banană, piersică, struguri, caisă), un pahar de ovăz, 1 ou fiert tare.
  2. Al doilea mic dejun – banana, o jumătate de pahar de brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsime.
  3. Prânz – 150 g tocană de pește cu legume, 100 g orez pentru o farfurie, 2-3 roșii mici.
  4. Gustare – iaurt degresat (300 ml), banană.
  5. Cina – 100 g de pui fiert, un pahar de porumb fiert, castraveți.

Meniu sâmbătă:

  1. Mic dejun – ouă stropite (pentru preparare folosim 2 ouă), un pahar și jumătate de terci de hrișcă, lapte degresat (250 ml).
  2. Al doilea mic dejun – un pahar și jumătate de brânză de căsuță cu caise uscate sau stafide.
  3. Prânz – 200 g de pește copt, orez fiert (5 linguri. L.), castravete, grapefruit sau suc de portocale.
  4. Gustare – cartofi la cuptor (1 buc), un pahar de kefir (250 ml).
  5. Cina – 150 g de creveți fierti (midii, rapani), salată de legume fără pansament.

Meniu duminică:

  1. Mic dejun – grapefruit (jumătate de fructe), un pahar de muesli, 0,5 căni de lapte, 2 ouă tari.
  2. Al doilea mic dejun – un pahar de orez fiert, un măr.
  3. Prânz – pui fiert (120 g) sau carne de porc cu conținut scăzut de grăsimi (100 g), salată de varză, 100 g paste, un pahar de suc de portocale sau grapefruit (200 ml).
  4. Gustare – orice iaurt (250 ml).
  5. Cina – vită fiartă sau coaptă (150 g), salată de legume.

Omleta cu creveti fierti

Retete de dieta

Meniul nu trebuie să fie monoton, schimbările de masă sunt permise, dar în conformitate cu doza de porții și norma de calorii pe zi (1600). Câteva rețete potrivite pentru o dietă de fitness:

  1. Salată gustoasă. Ingrediente: pui, salată, ardei gras, măr, suc de lămâie, iaurt fără aditivi. Filetul de pui este prăjit, răcit, tăiat în felii cu măr, piper, salată, amestecat. Trebuie să completați câteva picături de suc de lămâie, iaurt, adăugați condimente după gust.
  2. Piureuri. Ingrediente pentru un desert sănătos pentru micul dejun: banane, fructe de pădure (zmeură, căpșuni, coacăze, afine), lapte degresat. Toate componentele sunt batute intr-un blender si o bautura delicioasa este gata.
  3. Omleta cu creveti fierti. Componente pentru o versiune neobișnuită a unui fel de mâncare familiar: ouă, lapte, creveți fierti. Bateți ouăle și laptele cu un bici, adăugați sare și piper. Amestecați creveții fierti, turnați amestecul într-o foaie de copt, coaceți la cuptor.
  4. Bomba cu vitamine. Pentru o salată sănătoasă, aveți nevoie de 150 g de mere, morcov, daikon, 70 g smântână cu conținut scăzut de grăsimi și o lingură de coacăz. Frecați mărul, daikonul, morcovul pe o răzătoare grosieră, adăugați o lingură de fructe de pădure și condimentați. Ușor, rapid și gustos! Un plus semnificativ – există o mulțime de vitamine în salată.

Sunteți jenat de o burtă urâtă, și nu sunt prea perfecte șoldurile pentru o fotografie în costum de baie? Revizuiește-ți dieta! Antrenamentul nu funcționează întotdeauna pe corp, astfel încât acesta a pierdut rapid în greutate. Procesul tău de a pierde în greutate va crește atunci când mănânci în conformitate cu principiile unei diete speciale de fitness. Profesioniștii din videoclipurile de mai jos vă vor spune despre caracteristicile dietei pentru jumătatea de sex feminin și masculin, iar formularele dvs., cu abordarea corectă, vor deveni în curând mai atractive.

Pentru sportivii de sex masculin

Pentru femei

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate